abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31936046
V: Zitten 3 homo's in bad, wie ruft er?

A: De achterste.

Facts don't care about your feelings
pi_32060510
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_32067647
Hoe krijg je een gothic meisje uit de boom?
Snijd de touw door.

Hoeveel goths heb je nodig om een gloeilamp in te draaien?
Geen, ze zitten liever in het donker en huilen

Wat is het verschil tussen een goth jongen en meisje?
Ongeveer 100 kilo

Hoe noem je een goth piloot?
Een kamikaze

Why is it so hard for goths to get work?
Because all they can do is mope the floors are depress the buttons.

Hoe noem je een goth die midden op de weg ligt?
Een drempel
  maandag 7 november 2005 @ 21:53:16 #229
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_32070218
Komt een man bij de belastingdienst. Zegt hij is Ali baba er ook??

Nee zegt de secretaresse

Ooh zegt de man.. 1 van de andere 40 rovers dan?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_32072676

Een vader vindt zijn zoon een slappeling en om die reden meldt hij hem aan bij de paratroepers, zodat hij wat discipline en pit in zijn donder krijgt.
Na twee weken is de zoon weer thuis en brengt verslag uit.
.en toen was het gisteren zo ver, onze eerste sprong.
Op 4 kilometer hoogte schoof de sergeant de deur open en sprongen de eerste enthousiastelingen meteen naar buiten.'
Zegt zijn vader: 'Daar zat jij dus bij natuurlijk!'
De zoon: 'Euh, om eerlijk te zijn niet, nee.
Het was zo dat de sergeant de achterblijvers een voor een bij de lurven pakte en ze zo het vliegtuig uitsmeet.'
Zegt zijn vader: 'En hup daar ging je!'
De zoon: 'Euh, .... om eerlijk te zien niet, nee.
Ik bleef als laatste over en smeekte de sergeant of ik alsjeblieft in het vliegtuig mocht blijven.
Hij werd woest en schreeuwde dat, als ik niet sprong, hij me er uit zou trappen!
Hij wilde me beetpakken, maar ik greep een stang en hield me zo stevig vast dat hij niets kon doen.'
Zegt zijn vader: 'Maar je hebt gesprongen, toch?'
De zoon: 'Tja, hoe zal ik dat uitleggen..... Nou op een gegeven moment riep de sergeant onze instructeur erbij. Dat is een neger, een reus..... niet te geloven zeg!
Hij ging naast me staan, knoopte zijn gulp open en haalde zijn geslachtsdeel tevoorschijn.
Ik zweer het, die was minstens 30 cm lang, dik als een slaghout en een eikel ter grootte van een tennisbal.
Toen riep hij: 'Twee keuzes: je springt nu dit vliegtuig uit of ik ram deze jongen zonder pardon zo die dikke reet van je in.'
Zegt zijn vader: 'En toen sprong je?'
De zoon: 'In het begin wel een beetje!
De Puta Madre
pi_32072706

Een nymphomane loopt over straat en ineens krijgt ze toch zo'n verschrikkelijke goesting.

Ze ziet niemand op straat, dus ze begint overal aan te bellen maar er doet niemand open.

Ze loopt dan maar de kerk binnen.Alleen de priester is daar.'wat kan ik voor u doen, mijn kind?'

'Neem, me, nu, ik houd het niet meer uit!'

'Maar ik ben priester'

'Doet er nie toe, neem me nu'.

De priester begint al zwaar te zweten, ze blijft aandringen.

Ze kruipt op het altaar, kleedt zich uit en blijft smeken. 'Toe, priester, neem me dan'

Ze begint zichzelf te strelen.

De priester wordt wanhopig.

'Ik mag het echt niet, ik ben priester, ik heb de geloftes afgelegd.'

'Kan me niet schelen, ik ben zo heet, komaan, neem me dan'

Hij houdt het bijna niet uit en is radeloos. Hij draait zich naar het kruis en bidt 'Jezus, help me, wat moet ik doen?'

Jezus antwoordt: 'Maak me los, gij idioot!!!!!'
De Puta Madre
pi_32074607
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Komt een man bij de belastingdienst. Zegt hij is Ali baba er ook??

Nee zegt de secretaresse

Ooh zegt de man.. 1 van de andere 40 rovers dan?
pi_32075531
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Net als vrouwen hebben sommige dieren ook een maandelijkse cyclus, behalve de weekdieren natuurlijk.
Die staat ook in het Beste-grappen-Herman Finkers-topic.
Children of the night. What music they make.
pi_32075839
Komt een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd, zegt de kikker: "het begon met een puist op mijn kont."

Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter ooooh ik zie het al uit de kom
pi_32081026
wat is het verschil tussen een vrouw en een frikandel?

in een frikandel zitten wél hersens.

Facts don't care about your feelings
pi_32081990
Het zit in een boom, het is zwart en als het uit die boom valt is je kachel kapot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:41:51 #237
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_32085136
Die gothic moppen
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_32085770
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32086416
goej topic
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:29:33 #240
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_32086482
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:23 schreef -DailaLama- het volgende:
Geert Wilders en Rita Verdonk rijden achter een vrachtwagen met negerzoenen van twee Somaliërs. Plots schiet de klep van de laadbak los, en alle lading rolt over het wegdek. Wilders stopt zijn auto onmiddelijk en springt er uit. Als een gek begint hij op die negerzoenen te stampen. Ondertussen komen er twee negers uit de cabine zetten. Een van die Somaliërs zo van: "Hey, mijn snoep, wat doe je?" Geert schrikt zich de apetering. "KOM NOU TOCH, RITA! Er zijn al twee ontpopt!"
Variant:

Twee negerjongetjes fietsen op straat achter een vrachtwagen vol bowlingballen. Helaas schiet de deur van de vrachtwagen open en worden de jongetjes onder de lading bedolven. Terwijl de jongetjes wat verdwaasd rondlopen stopt er een auto.

Geert WIlders stapt uit en begint als een gek op de bowlingballen te stampen. Rita verdonk ziet dit en vraagt aan hem wat hij aan het doen is. Geert: "Het zijn neger-eieren en ze zijn al aan het uitkomen! Kijk maar: die daar heeft zijn eerste fiets al gejat!"
pi_32093115
Een bruinharige ouw komt bij haar blonde vriendin thuis om haar op te halen. Haar vriendin zegt, kun je even tien minuten wachten, ik moet nog douchen. Okay zegt de vriendin.
Drie minuten later schreeuwt de blonde uit de badkamer: "Kun je me even de shampoo geven?" Dus de vriendin pakt de shampoo en geeft het haar aan, en ziet dan dat er nog drie flessen shampoo in de douche staan.
"Maar je hebt hier toch al drie flessen shampoo staan?" vraagt de brunette aan de blonde.
"Ja," zegt de blonde, "Maar daar staat op: voor droge haren. En ik heb m'n haar al natgemaakt."
pi_32095214
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef Sessy het volgende:
Een bruinharige ouw komt bij haar blonde vriendin thuis om haar op te halen. Haar vriendin zegt, kun je even tien minuten wachten, ik moet nog douchen. Okay zegt de vriendin.
Drie minuten later schreeuwt de blonde uit de badkamer: "Kun je me even de shampoo geven?" Dus de vriendin pakt de shampoo en geeft het haar aan, en ziet dan dat er nog drie flessen shampoo in de douche staan.
"Maar je hebt hier toch al drie flessen shampoo staan?" vraagt de brunette aan de blonde.
"Ja," zegt de blonde, "Maar daar staat op: voor droge haren. En ik heb m'n haar al natgemaakt."
pi_32096367
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:47 schreef DeHovenier het volgende:
Het zit in een boom, het is zwart en als het uit die boom valt is je kachel kapot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke wie gaat die ene pic posten, ik niet
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_32096589
Voorspelbaar

Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:02:15 #245
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_32097092
Wat doe je?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32097206
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat doe je?
Inkoppertje ....

pi_32097394
dat is die gozer uit probleemwijken toch
  donderdag 17 november 2005 @ 17:43:08 #248
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_32349099
geniaal

*topickick*
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_32349191
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:39 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Oke wie gaat die ene pic posten, ik niet
Welke pic
pi_32349684
waarom mag een (zeer donkere) neger geen zwarte negerzoenen eten?
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')