Shame and scandal in the family!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:38 schreef Tha_T het volgende:
Neuh, hij heet Shame And Scandal trouwens. Ja die hebbben ze vaak gemaakt maar hij dus weer opnieuw uit
quote:Ik kom kijken![]()
Zoveel is er ook niet aan veranderd volgens mij. Heb je trouwens nog losse MP3'tjes van jullie nummers?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Shame and scandal in the family!Die ken ik wel, maar niet de nieuwe dus nog.
Ik wist niet dat er een CD was. Excuse mequote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik kan ze rippen van de CD, maar dat is niet de bedoeling.
Op de site staan wel korte stukjes te luisteren.
Wisehead is wel een aanraderquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:18 schreef Arcee het volgende:
Wie heeft er nog wat leuke tips voor blije ska?ska
quote:Op dinsdag 1 november 2005 06:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Niet echt Ska.. Ska, maar toch; Choking Victim is zo fucking meesterlijk.
Brighteyes speelt daarin meequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Skapiche is een leuke band, hebben al eens in het voorprogramma van Mark Foggo gestaan, ook met de Hardheid een keerZe zijn wel lachen
http://www.skapiche.com/
Wie is Brighteyes? De bassist (Paul) is de broer van mijn buurmanquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:33 schreef Tha_T het volgende:
De nieuwe van Madness is ook errug goed vind ik zelf
Met jou kan ik praten.quote:
Bedankt voor t complimentquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef maniack28 het volgende:
Al gevonden:
Een van de andere vermeldenswaardige dingen is toch wel het feit dat ik saxofoon speel in een band. (SPAM) En wel in de ska-band Skapiche?! We treden regelmatig op, dus kom me maar eens beluisteren!
Weten we ook meteen wie Brighteyes is
[afbeelding]
Wat een lief meisje (of nou ja... vrouw eigenlijk).
De plaat is weer uitgegeven op cd, samen met de plaat A state of mind. Ga daar maar eens naar op zoek.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef rotterdamse het volgende:
[..]
Hè leuk, thanks voor de link. En ja mijn lp staat ertussen. (speeding my life away) Helaas staat hij er alleen als vinyl vermeld en ik wil hem zo graag op cd hebben.
Tuurlijk gratis concerten sla ik niet afquote:Op donderdag 17 november 2005 20:46 schreef CryptoKnight het volgende:
Dan komt MarsX zeker uit Haarlem?
Bouncers vind ik tof, muzikaal niet top off the bill maar zo leuk... srb is feest en leuk om te zien. Was je 1-10 in de Patro?
quote:Op maandag 21 november 2005 19:48 schreef skarabeez het volgende:
Wat gaaf!
Ik wist helemaal niet dat er een topic over ska op fok stond..
Voor de ska liefhebbers:
17 december goudvishal in arnhem met Mark Foggo, Wisehead en The Skarabeez! (die laatste band zing ik bij, zal het maar eerlijk zeggen dat ik hier loop te spammen:) )
Oh ja en 10 december Skaandam! Met heel veel skabands!
Is er toevallig nog iemand in de effenaar geweest 6 november? Toen was er Skanight met sideshift harry, wisehead en the skarabeez. Was erg gezellig!
Is dat ska joh? 't Klinkt meer als ierse kroeg muziek.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:58 schreef Brilaap het volgende:
Kent iemand The Pogues?
ik!!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef MarsX het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Dutchska?
Vertel...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef J.A.N.A. het volgende:
Iemand de docu op de BCC gister avond gezien, over de geschiedenis van Ska?
Was erg intressant.
t was een programma over de herkomst van verschillende woorden die begonnen met een S.quote:
dat lijkt me idd wel de meest logische verklaring ja! en dat het wel blij klinkt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:29 schreef Yorrit het volgende:
[..]
t was een programma over de herkomst van verschillende woorden die begonnen met een S.
Ska was daar 1 van. ze hadden 4 verklaringen, en uiteindelijk werd de verklaring dat het een voorstelling van het geluid van de gitaar was het plausibelst geacht.
Ska-tattoo? van welke band?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:57 schreef innepin het volgende:
Ska
Mijn vriendje is ska-trompettistCompleet met ska-tattoo... heh.
Tis inderdaad dat rechtermannetje, alleen dan helemaal, en met blokjes natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zal vast zoiets zijn: [afbeelding]
maarre, hoe heet de band waar hij in speelt?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Tis inderdaad dat rechtermannetje, alleen dan helemaal, en met blokjes natuurlijk
da's ook niet praktisch!quote:En hij woont in Amerika, en 't is niet alsof ze professioneel zijn ofzo, dus het lijkt me zeer sterk als iemand ze hier kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |