Shame and scandal in the family!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:38 schreef Tha_T het volgende:
Neuh, hij heet Shame And Scandal trouwens. Ja die hebbben ze vaak gemaakt maar hij dus weer opnieuw uit
quote:Ik kom kijken![]()
Zoveel is er ook niet aan veranderd volgens mij. Heb je trouwens nog losse MP3'tjes van jullie nummers?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Shame and scandal in the family!Die ken ik wel, maar niet de nieuwe dus nog.
Ik wist niet dat er een CD was. Excuse mequote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik kan ze rippen van de CD, maar dat is niet de bedoeling.
Op de site staan wel korte stukjes te luisteren.
Wisehead is wel een aanraderquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:18 schreef Arcee het volgende:
Wie heeft er nog wat leuke tips voor blije ska?ska
quote:Op dinsdag 1 november 2005 06:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Niet echt Ska.. Ska, maar toch; Choking Victim is zo fucking meesterlijk.
Brighteyes speelt daarin meequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Skapiche is een leuke band, hebben al eens in het voorprogramma van Mark Foggo gestaan, ook met de Hardheid een keerZe zijn wel lachen
http://www.skapiche.com/
Wie is Brighteyes? De bassist (Paul) is de broer van mijn buurmanquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:33 schreef Tha_T het volgende:
De nieuwe van Madness is ook errug goed vind ik zelf
Met jou kan ik praten.quote:
Bedankt voor t complimentquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef maniack28 het volgende:
Al gevonden:
Een van de andere vermeldenswaardige dingen is toch wel het feit dat ik saxofoon speel in een band. (SPAM) En wel in de ska-band Skapiche?! We treden regelmatig op, dus kom me maar eens beluisteren!
Weten we ook meteen wie Brighteyes is
[afbeelding]
Wat een lief meisje (of nou ja... vrouw eigenlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |