FOK!forum / Gaming / Games die je vergeeft...
Strolie75maandag 9 mei 2005 @ 07:57
Games die je vergeeft...



Geïnspireerd door dit van Notorious_Roy leek het me wel leuk om een topic te openen over games die je vergeeft. Wat bedoel ik nu met dit vergeven.

Geen enkele game is perfect, in elke game zitten wel dingen in waar je je aan stoort. Zaken die je persoonlijk niet aanspreken of gewoon slordig ontwerp- of programmeerwerk. Wanneer de rest van het spel echter zo'n mooie ervaring biedt, dan vergeef je een spel meestal deze minpunten.

Welke spellen vergeef jij hun minpunten?

Doe dat inclusief argumentatie, Speknek en Tain houden namelijk NIET van simpele opsomtopics.

Zelda: The Windwaker
Ik vergeef Zelda: WW het vreselijk kunstmatig uitgerekt einde waarin je stukjes kaart en tri-quest moest verzamelen alvorens oude eindbazen nogmaals te moeten verslaan. De schitterende graphics, uitgebreide wereld, leuke quests en briljante eerste dungeons maakte dit meer dan goed.



Halo
Ik vergeef het repetitieve level-design van Halo. Gewoon omdat het zo verdomd leuk was om te spelen! Zelfs die levels werden een uitdaging door de furieuze vuurgevechten en geweldige AI van je tegenstanders.



Half-Life
Ik vergeef het laatste level van Half-Life. Wat de hell was dat? Een reuzebaby doden in een groene alien-wereld? Godzijdank was de rest van het spel zo goed.

pRUTsGERmaandag 9 mei 2005 @ 09:15
Voorlopig vergeef ik Ubisoft de coop problemen van Splinter Cell Chaos Theory, omdat de single player me nog wel eventjes boeit en de mooie graphics en goede gameplay.
Maar de singel player houdt een keer op leuk te zijn dus laat ze maar snel met nog een patch komen!

Zoals iemand ergens zei, 33% van het spel werkt gewoon niet (goed), doe maar 33% van het aankoopbedrag terug!
BMHmaandag 9 mei 2005 @ 09:28
Ik vergeef ook ubisoft's fouten met de versus mode uit Chaos Theory. Maar ik weet nog niet als ik dat wel volhoud. Eens zal de maat vol zijn en dan kap ik met het spel.. Breng die patches ubi!
Enchantermaandag 9 mei 2005 @ 09:39
Ik vergeef SoE vanwege Everquest , dit spel heeft me te veel tijd van m'n leven gekost (gespeeld vanaf mei 2000 tot november 2004) , maar wat een plezier heb ik aan dat spel beleefd







Everquest

Gelukkig heeft WoW haast geen diepgang , anders....
Allantoismaandag 9 mei 2005 @ 09:46
Ik vergeef de makers van Neverhood dat ze nergens op internet een kopieerbare file hebben achtergelaten die je met p2p-programma's kan downloaden


washandjemaandag 9 mei 2005 @ 09:59
Ik vergeef het droomlevel in Max Payne. Dat was echt bagger, maar voor de rest was dat een ongelooflijk toffe game



[ Bericht 35% gewijzigd door washandje op 09-05-2005 10:06:57 ]
Tainmaandag 9 mei 2005 @ 10:02
quote:
Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef Allantois het volgende:
Ik vergeef de makers van Neverhood dat ze nergens op internet een kopieerbare file hebben achtergelaten die je met p2p-programma's kan downloaden

[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou hem ook kunnen kopen, bijv via ebay
menesismaandag 9 mei 2005 @ 10:05
IK vergeef Blizzard dat mijn Gkaart niet werd ondersteund
vage groundtexture:


en een kapotte schedel:


Ondanks dat heb ik het toch 9 dagen gespeeld (guestpass), op de 10e dag heb ik het probleem weten op te lossen en nu werkt het goed
HansvanOchtenmaandag 9 mei 2005 @ 10:59
Hidden & Dangerous 1

Dat spel zat echt vol met de meest wazige bugs. Teveel om op te noemen.
Maar toch was het echt een toffe game!

Deus Ex 1 en 2
Deel 1 waren patches nodig om het soepel te laten lopen. Maar als je eenmaal speelde!
1 van de weinige games die ik echt meerdere keren heb uitgespeeld. Daarnaast was ook het einde erg nep. Je moet continu keuzes maken maar pas op het einde maak je de echte "way-off-life" waardoor de eerdere onderdelen er geen moer meer mee te maken hebben.

Zelfde gaat op voor deel 2, alleen had die nog meer bugs!

Kotor 2
Vage crashes, haperende levels. Maar WEL uitgespeeld
BennieKmaandag 9 mei 2005 @ 11:10
Wat over Splinter Cell Chaos theory is gezegd, sluit ik me bij aan. Kut UBIsoft, dit heeft ze wel een slechte naam bij mij bezorgd

Ik vergeef Rockstar dat GTA2 zo brak was, omdat GTA3 een van de beste en mooiste spellen ooit bleek.



Ik vergeef Sierra dat de loopsnelheid in SWAT4 zo @#@$@!$!% langzaam hebben gemaakt, omdat het toch wel de meest realistische shooter tot nu toe is.

Steevenmaandag 9 mei 2005 @ 11:17



Ik vergeef de maker van Hidden and Dangerous dat er een record aantal bugs in de game zaten. Hoevaak ben ik wel niet door de grond heen doodgevallen, is het spel gecrasht of schoot de AI van 300 meter met een Luger door m'n kop? Toch was het spel zó verslavend dat ik door heb gezet en 'em heb uitgespeeld. Daarnaast is er een tijdje later een Deluxe versie uitgegeven...Gratis. Zonder bugs! Ik speel 'em nog steeds .
menesismaandag 9 mei 2005 @ 12:12


Ik vergeef Rockstar deze bug, GTA heb ik letterlijk kapotgespeeld (op de PS2 dan> disc kapot deze screen komt overigens van m'n PC)
twimaandag 9 mei 2005 @ 12:28
Pro Evolution Soccer 4

Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Ik vergeef het ze dat de keepers zo ontzettend raar reageren als een bal op de paal wordt geschoten en niks uitvoeren. En dat het ingooisysteem ontzettend irritant is. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel.

Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.

BennieKmaandag 9 mei 2005 @ 12:31
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Pro Evolution Soccer 4

Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel. Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.
PC versie gewoon de Wolf Furry Evolution Patch 2005 toepassen, alles up to date
Vagere_Heinmaandag 9 mei 2005 @ 12:36
Operation Flashpoint

Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.



*flashpoint opstart
__Saviour__maandag 9 mei 2005 @ 12:38
Yoshi Touch & Go op de Nintendo DS

Het spel heeft geen verhaallijn en het draait alleen om highscores verbeteren. Maar de gameplay is zo enorm tof dat ik het spel erom vergeef.

Zwansenmaandag 9 mei 2005 @ 12:38
Ik vergeef het Mario kart op de SNES dat ze zulke kut ijs-werelden hebben. Ze zijn lastig en niet leuk... Maar omdat het de beste game aller tijden is blijf ik het spelen.

Markstermaandag 9 mei 2005 @ 12:38


Ik vergeef de makers van theme hospital die vervelende overvloed aan kotsende mensen, omdat het spel simpelweg verder gewoon geniaal was.
Fliepkemaandag 9 mei 2005 @ 12:41
Fallout 1&2
Ik vergeeft het Fallout 1 & 2 dat ze ze ongelooflijk buggy waren en dat er veel dingen nooit meer zijn geimplementeerd terwijl je er toch hints naar vindt. Denk hierbij aan de zus van Sulik die je nooit kan vinden. Het was zo iig ontzettend retegeil om alles lekker bloederig aan gort te schieten Vooral de koeien.

Blinkermaandag 9 mei 2005 @ 12:44
Ik vergeef Half Life 2 dat het verhaal zo langdradig en saai was, omdat de graphics gewoon fantastisch is.

Blinkermaandag 9 mei 2005 @ 12:45
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:41 schreef Fliepke het volgende:
Fallout 1&2
Ik vergeeft het Fallout 1 & 2 dat ze ze ongelooflijk buggy waren en dat er veel dingen nooit meer zijn geimplementeerd terwijl je er toch hints naar vindt. Denk hierbij aan de zus van Sulik die je nooit kan vinden. Het was zo iig ontzettend retegeil om alles lekker bloederig aan gort te schieten Vooral de koeien.

[afbeelding]
Fallout is gewoon een retegoeie serie!
kingmobmaandag 9 mei 2005 @ 12:48
Ik vergeef de maker van Frontier: Elite2 (David Braben dus) de enorme hoeveelheid bugs die er in het spel zaten. Simpelweg omdat het spel geniaal en ziekelijk verslavend was.

menesismaandag 9 mei 2005 @ 12:50
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:38 schreef Markster het volgende:
[afbeelding]

Ik vergeef de makers van theme hospital die vervelende overvloed aan kotsende mensen, omdat het spel simpelweg verder gewoon geniaal was.
Whaha idd al dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
Steevenmaandag 9 mei 2005 @ 12:54


Ik vergeef het Capcom dat ze het hele tempo uit de game Shadow of Rome halen door het slaperige sluipen met Octavianus. De actie in het spel is zo lekker en zo bloederig dat je door het spelen van de saaie missies van Octavianus genoeg frustratie en woede opbouwt om met Agrippa weer flink wat armen af te snijden.
Markstermaandag 9 mei 2005 @ 12:54
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef menesis het volgende:

[..]

Whaha idd al dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
Hoefde echt maar een paar mensen te kotsen en het hele ziekenhuis kotste gelzellig mee. Heel irritant.
Bleek trouwens aan een aantal dingen te liggen, je gangen mochten niet te nauw zijn, ze moesten kunnen zitten en het moest niet te warm zijn

Maar alsnog bleven ze flink stevig doorkotsen.
Fliepkemaandag 9 mei 2005 @ 12:57
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:45 schreef Blinker het volgende:

[..]

Fallout is gewoon een retegoeie serie!
Nee de allerbeste
Steevenmaandag 9 mei 2005 @ 13:04
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef menesis het volgende:

[..]

Whaha idd al dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
. Theme Park-kots was geniaal .

*Kots
*Bluh
*Bluh
*Kots Kots Kots Kots
*Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh
*Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots

Die geluiden .
Pain_Elementalmaandag 9 mei 2005 @ 13:25
Ik vergeef de makers van Vampire: The Masquerade Bloodlines, extreem veel bugs, lange laadtijden en niet kloppende tekst, maar het spel zelf en de graphics waren ten top
Blinkermaandag 9 mei 2005 @ 13:39
Die laadtijden zijn echt niet normaal!
Mr_Belvederemaandag 9 mei 2005 @ 14:47
Ik vergeef Burnout 3 de Formule 1 wagens, want de rest van het spel is prachtig.
jercovskimaandag 9 mei 2005 @ 14:57
ik vergeef namco de kutte grijze gangen waar japanners zo op geilen, in Breakdown

simpelweg omdat de first person engine geniaal is, de gameplay is tof, ook al is het kut als je een hoekje in geramd wordt
Markstermaandag 9 mei 2005 @ 14:58
Ik vergeef de makers van Postal2: Laadtijden waren niet dope (werd later flink opgelost) maar bovenal; de sfeer was niet tof, als er al over sfeer te spreken viel. Toch was de gameplay hartstikke tof, en was je meer bezig met iedereen om je heen zo gruwelijk mogelijk neer te maaien dan daadwerkelijk met de 'missies'
HomerJmaandag 9 mei 2005 @ 15:52
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Pro Evolution Soccer 4

Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Ik vergeef het ze dat de keepers zo ontzettend raar reageren als een bal op de paal wordt geschoten en niks uitvoeren. En dat het ingooisysteem ontzettend irritant is. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel.

Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.

[afbeelding]
Amen

Sluit ik me volledig bij aan Twi, weet je nog ons allereerste potje? God wat was dat mooi (die 0-0 met 20 kansen )
Notorious_Roymaandag 9 mei 2005 @ 16:00
Ik vergeef het Tales of Symphonia dat het verhaal extreem clichématig en als kopie van FFX begon. Het spel werd na een tijd steeds mooier, dipegaander en beter totdat het uiteindelijk mijn favoriete Cube game van deze generatie werd



washandjemaandag 9 mei 2005 @ 16:13
Ik vond dat juist wel lachen in Theme Hospital!
Maakte het misschien wat lastiger, maar die game was o, zo verslavend. Staat absoluut in mijn top 5 aller tijden.
Pain_Elementalmaandag 9 mei 2005 @ 16:17
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vergeef het Tales of Symphonia dat het verhaal extreem clichématig en als kopie van FFX begon. Het spel werd na een tijd steeds mooier, dipegaander en beter totdat het uiteindelijk mijn favoriete Cube game van deze generatie werd
Moet ik je gelijk in geven..
Het begin was niet interessant, maar later werd het toch de moeite waard om em uit te spelen. Het feit dat je Zelos kon vermoorden, maakte de game trouwens nog 10x beter
kareltje_de_grotemaandag 9 mei 2005 @ 16:28
Serious Sam

ik vergeef SS dat het eigenlijk zo'n hersonloos spel is, maar ik mij er wel heerlijk doorheen heb geknald.



Soldier of Fortune 2
Ik vergeet SoF2 dat het zo'n baggerspel was en ik toen maar weer lekker de eerste versie ben gaan spelen met al z'n mooie uitbreidingen en extra levels.
Eigenlijk moet ik SoF ook vergeven omdat ik hierdoor nooit kennis heb gemaakt met Half-life.

Steevenmaandag 9 mei 2005 @ 16:52
Ik vergeef F-Zero GX voor de GameCube de kneiterharde moeilijkheidsgraad en waardeloze multiplayer. Het gaat simpelweg te snel om in een vierspeler splitscreen te kijken waar je heen moet. Bovendien is het spel moeilijk op te pikken als je het lange tijd laat liggen. Verder vind ik het, ondanks dat ik geen racefanaat ben en al helemaal niet van futuristische games houd, een van de beste spellen deze generatie.

menesismaandag 9 mei 2005 @ 17:00
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Steeven het volgende:
Ik vergeef F-Zero GX voor de GameCube de kneiterharde moeilijkheidsgraad en waardeloze multiplayer. Het gaat simpelweg te snel om in een vierspeler splitscreen te kijken waar je heen moet. Bovendien is het spel moeilijk op te pikken als je het lange tijd laat liggen. Verder vind ik het, ondanks dat ik geen racefanaat ben en al helemaal niet van futuristische games houd, een van de beste spellen deze generatie.

[afbeelding]
Ik speelde F-zero op de SNES altijd bij een vriendinnetje. Spraken we af op de basisschool en ik wilde altijd bij haar spelen om vervolgens de hele dag F-zero te kunnen spelen. Ik had geen console
icecreamfarmer_NLmaandag 9 mei 2005 @ 17:29
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint

Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.

[afbeelding]

*flashpoint opstart
oh dat speel ik nog steeds vooral de heli missie`s en die sniper missie`s.

alleen met de vliegtuigen kan ik niet overweg.


ik ga theme hospital maar weer eens zoeken
Xrenitymaandag 9 mei 2005 @ 17:37
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:10 schreef BennieK het volgende:
Ik vergeef Rockstar dat GTA2 zo brak was, omdat GTA3 een van de beste en mooiste spellen ooit bleek.
GTA2 was echt wel goed
Theme Hospital idd

Ik vergeef Spider-man 2 dat de voice-acting van bewoners kut was, evenals hun grafische vertoning. Maar het webslingen was gewoon erg leuk
P-Stylemaandag 9 mei 2005 @ 17:48

Ik vergeef Polyphony voor de "kartonnen mannetjes" langs de weg van vele banen in GT4. Ondanks dat er op sommige banen wèl 3D toeschouwers zijn, heb ik al veel lelijke platte stilstaande mannetjes ontdekt bij andere banen. Ik vergeef het ze, omdat het spel verder perfect is!

Hmmm... nu ik erover nadenk is het ontbreken van de online-mode wel erg moeilijk te vergeven. Gelukkig bleek de singleplayer ervaring voor mij nog steeds verslavend te zijn... dus zelfs dàt vergeef ik ze enigszins! Ook omdat het perfectionisten zijn, die de online mode niet goedgenoeg vonden en dat weet ik altijd wel te waarderen.
P-Stylemaandag 9 mei 2005 @ 17:49

En ik vergeef Hideo en z'n team dat de lip-sync in MGS3 nog steeds niet optimaal is. Verder is het natuurlijk een pracht van een game!!!
freissmaandag 9 mei 2005 @ 17:51
Ik vergeef Davilex (ook al is het moeilijk) dat ze de Competitie Manager serie zijn gestopt na 2000. Ook al verbeterde ze nooit het spel, ik vergeef het ze toch
darkwingmaandag 9 mei 2005 @ 18:48


Ik vergeef het squaresoft dat je soms de geweldige cutscenes niet kon skippen. Met als resultaat dat ik, na het verslaan van ultimecia de allerlaatste cutscene heb moeten missen
twimaandag 9 mei 2005 @ 18:58


Ik vergeef het Project Gotham Racing 2 dat ze de TVR Speed 12 beschikbaar hebben gesteld als downloadable content. De auto kon je unlocken door de game op Platinum uit te spelen (wat best wel knoertmoeilijk was). Eenmaal uitgespeeld kon ik pimpen met m'n Speed 12, en nu rijdt iedereen ermee. Het is toch een zaadbak, dus vergeef ik het ze.
blaatgastmaandag 9 mei 2005 @ 19:03


Counter-Strike

Ik vergeef het valve / sierra dat ze een spel hebben gemaakt wat voornamelijk wordt gespeeld door kansloze nerds.
Desalniettemin, is het toch leuk om af en toe lekker te knallen
peristiliusmaandag 9 mei 2005 @ 19:05
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef darkwing het volgende:
[afbeelding]

Ik vergeef het squaresoft dat je soms de geweldige cutscenes niet kon skippen. Met als resultaat dat ik, na het verslaan van ultimecia de allerlaatste cutscene heb moeten missen
Bij mij liep hij vast bij de aftiteling, toen kon ik die leuke filmpjes die er naast draaiden niet meer zien.

Gothic 1&2

Ik vergeef Pyranha Bytes de vele bugs en houterige animaties, omdat deze spellen gewoon zoveel vrijheid bieden en een heerlijke sfeer hebben. Ik heb me vele uren heel goed vermaakt met deze spellen.



Cappymaandag 9 mei 2005 @ 19:41
Ik vergeeft Ghost Recon voor het feit dat er zoveel MP cheats mogelijk waren ..fucked up the game .. maar al met al .. 3,5 clan plezier ..speel het soms nogsteeds
maniack28maandag 9 mei 2005 @ 22:44
Ik vergeef Raven Shield dat er zoveel bugs in het spel zitten. Zelfs na patch 1.60 is het hopeloos.... maar ik speel het nog steeds, want het is gewoon de beste shooter ooit!!!
Chocobomaandag 9 mei 2005 @ 23:43
quote:
Op maandag 9 mei 2005 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
Games die je vergeeft...
Ik vergeef jou voor dit topic
MMaRsumaandag 9 mei 2005 @ 23:58
Ik vergeef het Tales of Symphonia voor de extreem slechte voice acting!


Vagere_Heindinsdag 10 mei 2005 @ 00:27
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:03 schreef blaatgast het volgende:
[afbeelding]

Counter-Strike

Ik vergeef het valve / sierra dat ze een spel hebben gemaakt wat voornamelijk wordt gespeeld door kansloze nerds.
Desalniettemin, is het toch leuk om af en toe lekker te knallen
Ik vergeef jou voor deze kansloze post. Je onderbouwt met een one-liner en de reden die je geeft slaat ook nog eens nergens op. Doe eens een interessante bijdrage aan het topic en verras ons.
piet_pelledinsdag 10 mei 2005 @ 01:16
Ik vergeef Halo 2
De kleine texture bug en het kut einde. Gewoon het hele feit dat er zo weinig op aarde gevochten wordt.
Het spel was verder zo mooi en gewoon weg cool dat ik het het geld meer dan waard vond en ja dan bedoel ik de SP.

De nieuwe vijanden, duel wielden en fantastische graphics en gewoon de hele ambiance maken het gewoon een top titel. En dat je nu ook met de covenant kon spelen was echt geweldig, om over de manier waarop het verhaal gepresenteerd wordt maar te zwijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door piet_pelle op 10-05-2005 01:17:13 (typo) ]
Solomandinsdag 10 mei 2005 @ 01:27
Ik vergeef de makers van Wing Commander. Omdat ze nog steeds geen vervolg hebben gemaakt op Wing Commander Prophecy.

En ik vergeef Lucas Arts. Dat ze nog steeds geen leuke opvolgers maken voor Monkey Island en Indiana Jones ala Fate of Atlantis.
WeirdMickydinsdag 10 mei 2005 @ 01:33
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:04 schreef Steeven het volgende:

[..]

. Theme Park-kots was geniaal .

*Kots
*Bluh
*Bluh
*Kots Kots Kots Kots
*Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh
*Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots

Die geluiden .
piet_pelledinsdag 10 mei 2005 @ 01:35
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:33 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Maar het is dan ook een erg oud spel. Op de Megadrive heb ik er toch wel met plezier heel wat uurtjes in zitten.
WeirdMickydinsdag 10 mei 2005 @ 01:36
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:35 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Maar het is dan ook een erg oud spel. Op de Megadrive heb ik er toch wel met plezier heel wat uurtjes in zitten.
Ik op de pc, ik vergeef dat spel ook wel.
WaStEddinsdag 10 mei 2005 @ 01:38
Ik vergeef Rockstar voor GTA SA... dat je je soms de pleuris zoekt naar een auto (voor de export) en als je hem dan gevonden hebt er 40 in het spel opduiken waar je maar rijdt....
Tijndinsdag 10 mei 2005 @ 01:38
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef kingmob het volgende:
Ik vergeef de maker van Frontier: Elite2 (David Braben dus) de enorme hoeveelheid bugs die er in het spel zaten. Simpelweg omdat het spel geniaal en ziekelijk verslavend was.
[afbeelding]
[afbeelding]
Elite 2 vol met bugs Het was toch juist Elite 3 (First Encouters) die hopeloos verziekt is door de hoeveelheid bugs bij eerste release?

Ik kan me niet herinneren dat bugs roet in het eten van Elite 2 gooiden toen ik het speelde. Maar als ze er wel in zaten, zijn ze bij deze in elk geval vergeven, want het was inderdaad een briljante game.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tijn op 10-05-2005 01:44:18 ]
WeirdMickydinsdag 10 mei 2005 @ 01:39


Bubble Bobble

De tijden dat ik dit speelde op de NES, mn broertje en ik met 2 beestjes bubbeltjes blazen Nostalgie. Ik moet het spel echter vergeven, omdat het altijd hetzelfde was
_ELMaikel_dinsdag 10 mei 2005 @ 01:39


Ik vergeef Harvestmoon64 om het feit dat het best irritand was dat je zoon nooit ouder werd dan een peuter maar het was verder toch een geweldige game.
WeirdMickydinsdag 10 mei 2005 @ 01:41


XIII

Leuk vernieuwend spel, maar wát een kuteinde!
Beachdinsdag 10 mei 2005 @ 01:42

NFS:U, gaaf maar soms races die je 20x over moet doen.
Gelukkig maakten de graphics en het The Fast and The Furios gevoel alles goed.
PLAE@dinsdag 10 mei 2005 @ 01:46
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint
[afbeelding]

*flashpoint opstart
Briljante game.

Ga het eens online spelen. Vooral de campaigns zijn super online

Ik ben eigenlijk al een dag of 5 bijna non-stop bezig
Notorious_Roydinsdag 10 mei 2005 @ 10:52
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
WeirdMickydinsdag 10 mei 2005 @ 11:04
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Bubble Bobble komt toch wel dicht tegen de perfectie aan
kareltje_de_grotedinsdag 10 mei 2005 @ 11:05
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:04 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Bubble Bobble komt toch wel dicht tegen de perfectie aan
tetris ook
Strolie75dinsdag 10 mei 2005 @ 11:07
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Sommige meer dan anderen.
Fliepkedinsdag 10 mei 2005 @ 11:28
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Nee hoor er zijn ook gewoon bagger spellen die je zoveel moet vergeven dat je ze beter kan verbranden
WeirdMickydinsdag 10 mei 2005 @ 11:36
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nee hoor er zijn ook gewoon bagger spellen die je zoveel moet vergeven dat je ze beter kan verbranden
Sommige spellen zijn zo slecht dat ik ze zelfs moet vergeven ómdat ze zo slecht branden.
Bastarddinsdag 10 mei 2005 @ 11:42
Ik vergeef GTA 3 de bugs wel, dat half door een huis heen kijken ofzo, geen probleem mee, er word zoveel goed gemaakt in het spel namelijk.
Fliepkedinsdag 10 mei 2005 @ 11:46
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Sommige spellen zijn zo slecht dat ik ze zelfs moet vergeven ómdat ze zo slecht branden.
Kogandodinsdag 10 mei 2005 @ 11:54
Colonization



Ik vergeef colonization dat het er vet brak uitziet aangezien de gameplay zo enorm goed, en het spel zo verrekte verslavend is.

Hulde!
Xenwolfiedinsdag 10 mei 2005 @ 12:53
Ik vergeef Sony online hun brakke community support en het niet echt goed luisteren naar de spelers en het verzieken van de Bio Engineer proffesion omdat ze toch een van de beste MMORPGs hebben gemaakt met veel meer diepgang dan WoW!


Beachdinsdag 10 mei 2005 @ 13:22
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef Kogando het volgende:
Colonization

[afbeelding]

Ik vergeef colonization dat het er vet brak uitziet aangezien de gameplay zo enorm goed, en het spel zo verrekte verslavend is.

Hulde!
Staat daar in het midden nou Limboland
Xenwolfiedinsdag 10 mei 2005 @ 13:32
Trouwens, dat Colonisation ziet er wel leuk uit ! Is het voor dos, of is het ook voor windows? Ik zou het wel is willen proberen.
Frollodinsdag 10 mei 2005 @ 13:39
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Trouwens, dat Colonisation ziet er wel leuk uit ! Is het voor dos, of is het ook voor windows? Ik zou het wel is willen proberen.
Er is een versie voor Dos en een voor Windows. Puristen geven de voorkeur aan de Dos-versie, maar ik vind Windows-versie iets fijner spelen.

Tip: als je ernaar op zoek gaat, typ dan wel Colonization
YourMasterdinsdag 10 mei 2005 @ 13:48
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Sommige spellen hebben zo weinig goede dingen, dat je ze de grove fouten niet vergeeft en hem gewoon nooit meer speelt.
Kogandodinsdag 10 mei 2005 @ 13:49
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:39 schreef Frollo het volgende:
Er is een versie voor Dos en een voor Windows. Puristen geven de voorkeur aan de Dos-versie, maar ik vind Windows-versie iets fijner spelen.

Tip: als je ernaar op zoek gaat, typ dan wel Colonization
Ik heb inderdaad alleen de DOS versie gespeeld. Een tijdje geleden zocht ik nog maar kon nergens een goeie versie vinden.

Heb dit spelletje wel echt helemaal grijs gespeeld, hier zouden ze eens een goeie remake van moeten maken.
numero_unodinsdag 10 mei 2005 @ 14:02
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Misschien niet 100% perfect maar toch zeker wel 99.99%

Championship Manager '01-'02

Man man man wat was dit een verslavend spel. Speel het nog steeds al staan al klopt onderhand geen enkele speler meer
kingmobdinsdag 10 mei 2005 @ 16:44
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:38 schreef Tijn het volgende:

[..]

Elite 2 vol met bugs Het was toch juist Elite 3 (First Encouters) die hopeloos verziekt is door de hoeveelheid bugs bij eerste release?

Ik kan me niet herinneren dat bugs roet in het eten van Elite 2 gooiden toen ik het speelde. Maar als ze er wel in zaten, zijn ze bij deze in elk geval vergeven, want het was inderdaad een briljante game.
FE schijnt idd nog erger te zijn geweest. Maar deel 2 was ook al behoorlijk erg .
BMHdinsdag 10 mei 2005 @ 18:21
Ik vergeef Super Smash Brother:melee's copy characters. Omdat het spel zelfs na 3 jaar nog steeds een blast is om te spelen.

Pain_Elementalwoensdag 11 mei 2005 @ 12:01
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:41 schreef WeirdMicky het volgende:
XIII

Leuk vernieuwend spel, maar wát een kuteinde!
Ik las een tijdje terug op het offiicele forum dat er geen vervolg komt, omdat XIII te slecht werd verkocht. Ik baal dus als een stekker....
Gevederde_Vlerkwoensdag 11 mei 2005 @ 12:06
Ik vergeef de Lemmings dat ze gewoon door blijven lopen. Heeft iemand die uberhaupt op een console kunnen uitspelen met die kutbesturing?

Ik vergeef Ignition voor de onzichtbare polygonen voornamelijk in de lucht. Dan plonste je in de lucht, of ontplofde zonder reden of je was ineens een halve minuut verder dan de rest.

Ik vergeef Trilobyte om het einde van The 7th Guest en schoortvoetend zal ik ze vergeven voor het absurd belachelijke einde van 11th Hour.

En Commander Keen, jou vergeef ik het dat je weer terugkwam op de Gameboy als een stuk gezwel van wat je vroeger eensch was.

LucasArts, jou vergeef ik echter NIET omdat je ons zo hebt laten stikken. Zo zonde.
(ja ik weet, ich bin ein frustie!)
Djaserwoensdag 11 mei 2005 @ 14:54

Ik vergeef Stronghold 2, voor zijn belachelijke bugs en het rushen van bepaalde elementen in het spel. Het is behoorlijk knap als je je spel dan toch nog leuk weet te houden.

Ik vergeef Half-life 2 voor het compleet negeren van de alien invasies uit deel 1, maar ik vergeef Valve het niet nog eens als dat in het volgende spel niet verklaard word.
Djaserwoensdag 11 mei 2005 @ 14:55
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
En Commander Keen, jou vergeef ik het dat je weer terugkwam op de Gameboy als een stuk gezwel van wat je vroeger eensch was.
Ik vergeef ht iD niet
Echtwelkloonvrijdag 13 mei 2005 @ 22:46
Ik vergeef het 3DRealms dat ze nog STEEDS met Duke Nukem Forever bezig zijn, simpelweg omdat Duke Nukem 3d zo'n tijdloos spelletje is.

Ook vergeef ik Squaresoft het dat ze het einde van FF6 zo simpel hebben gemaakt. Ik vergeef het ze, omdat de voorgaande 120 uren van het spel zoveel voldoening gaven.

En ik vergeef het Konami dat Silent Hill 3 zo saai was. Simpelweg omdat ik in m'n broekje poepte van Silent Hill 2 en 4.



Leuk topic.
alex4allofyouzaterdag 14 mei 2005 @ 02:28
"Ook vergeef ik Squaresoft het dat ze het einde van FF6 zo simpel hebben gemaakt. Ik vergeef het ze, omdat de voorgaande 120 uren van het spel zoveel voldoening gaven. "

Wat?!? Ik vond het einde op het moment van uitbrengen USA versie SNES het beste einde dat ik ooit gezien had. Hij duurde wel 20minuten ofzo. Heb je de PS versie gespeeld ofzo?
MMaRsuzaterdag 14 mei 2005 @ 03:29
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:21 schreef BMH het volgende:
Ik vergeef Super Smash Brother:melee's copy characters. Omdat het spel zelfs na 3 jaar nog steeds een blast is om te spelen.

[afbeelding]
Mad-Mattzaterdag 14 mei 2005 @ 11:48
Ik vergeef Starcraft (mp) omdat het een mega bruut spel is ookal verkracht battlenet het spel compleet met de brakke servers
Blinkerzaterdag 14 mei 2005 @ 12:51
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 22:46 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik vergeef het 3DRealms dat ze nog STEEDS met Duke Nukem Forever bezig zijn, simpelweg omdat Duke Nukem 3d zo'n tijdloos spelletje is.
[afbeelding]
Ook vergeef ik Squaresoft het dat ze het einde van FF6 zo simpel hebben gemaakt. Ik vergeef het ze, omdat de voorgaande 120 uren van het spel zoveel voldoening gaven.
[afbeelding]
En ik vergeef het Konami dat Silent Hill 3 zo saai was. Simpelweg omdat ik in m'n broekje poepte van Silent Hill 2 en 4.
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuk topic.
Ik vond deel 1 ook best goed hoor!
Echtwelkloonzondag 15 mei 2005 @ 14:02
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 02:28 schreef alex4allofyou het volgende:

Wat?!? Ik vond het einde op het moment van uitbrengen USA versie SNES het beste einde dat ik ooit gezien had. Hij duurde wel 20minuten ofzo. Heb je de PS versie gespeeld ofzo?
Sorry, ik bedoelde de Final Battle.. Die was zo simpel. Als je eenmaal level 60 of hoger bent, dan is het een koekie. En als je alle sidequests hebt gedaan, dan ben je er zo.

Ik heb Silent Hill 1 ook gespeeld, maar pas ná silent Hill 2.. Was verwend door de mooie graphics van deel 2, dus kon niet meer in deel 1 komen.
the_legend_killerwoensdag 18 mei 2005 @ 13:11
Ik vergeef het Fable dat de game gewoon te kort is.
De rest is gewoon heel goed in elkaar gezet !
the_legend_killerwoensdag 18 mei 2005 @ 13:13
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vergeef het Tales of Symphonia voor de extreem slechte voice acting!
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vond de voice acting juist goed
Sjoewewoensdag 18 mei 2005 @ 13:23
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vergeef Halo 2
De kleine texture bug en het kut einde. Gewoon het hele feit dat er zo weinig op aarde gevochten wordt.
Het spel was verder zo mooi en gewoon weg cool dat ik het het geld meer dan waard vond en ja dan bedoel ik de SP.

De nieuwe vijanden, duel wielden en fantastische graphics en gewoon de hele ambiance maken het gewoon een top titel. En dat je nu ook met de covenant kon spelen was echt geweldig, om over de manier waarop het verhaal gepresenteerd wordt maar te zwijgen.
Juist, één grote anticlimax het einde. Maar ik vergeef het omdat het gewoon de beste multiplayer shooter is. Nog nooit zo'n lol gehad als dat je met z'n achten via de systemlink naar de TV zit te schelden als iemand in Beever Creek weer de rocket launcher heeft kunnen bemachtigen of als dat je nog snel je tegenstander afknalt voordat de plasmagranaat die op je hoofd zit geplakt ontploft
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:46 schreef PLAE@ het volgende:

Operation Flashpoint
Briljante game.
Ga het eens online spelen. Vooral de campaigns zijn super online
Ik ben eigenlijk al een dag of 5 bijna non-stop bezig
Wat een heerlijk spel, boeiend van de klote graphics. Wat een ongekende vrijheid en spanning als je weer eens door de bosjes kroop om als SEAL stiekem wat zooi op te blazen

En tenslotte vergeef ik Splintercell Pandorra Tomorrow dat je pas kan saven op de checkpoints (terwijl het in Chaos Theory eindelijk overal kan) omdat het gewoon te fucking verslavend is en je op het verkeerde been zet. Als het eindelijk lukt is de voldoening des te groter

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjoewe op 18-05-2005 13:28:54 ]
ne0nwoensdag 18 mei 2005 @ 19:10
gvd, nu wil ik die flashpoint wel is spelen!
FallenAngel666donderdag 19 mei 2005 @ 00:20
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint

Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.

[afbeelding]

*flashpoint opstart
Die game is zo waanzinnig geniaal
Ik weet nog goed dat ik bij de demo destijds al zat te kwijlen en gelijk naar de winkel ben gerend toen het gereleased werd. Ik heb ook alles van OFP gekocht, Coldwar Crisis, Red Hammer en Resistance. Het orgineel heb ik vorige week nog uitgepeeld en ik ben op het moment weer met Resistance bezig

Ik vergeef het Bohemia Interactive van de bugs in het spel, de af en toe ronduit lompe AI van je teamgenoten, waardoor sommige missies erg lastig zijn. De kromme physics van de voertuigen zal ik ze ook maar vergeven
Drizzt_DoUrdendonderdag 19 mei 2005 @ 01:48
Ik vergeef Human Head Studios dat ik al mn vrije tijd aan het online spelen van Rune opmaak, al 4 jaar lang

NiteSpeeddonderdag 19 mei 2005 @ 01:57
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:54 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Ik vergeef Half-life 2 voor het compleet negeren van de alien invasies uit deel 1, maar ik vergeef Valve het niet nog eens als dat in het volgende spel niet verklaard word.
De steden worden beschermd door de Combine tegen de Aliens. Dat is juist het hele verhaal om HL-2 zowat.
KaheemSaiddonderdag 19 mei 2005 @ 21:08
Ik zie hier 2 spellen staan waar ik het zo mee eens ben. Vorige week heb ik 1 ervan nog gespeeld (COLONIZATION) en het is gewoon nog geweldig al zijn de graphics toch wel een beetje gedateerd. Soldiers of Fortune zag ik hier ook staan, ook ik ben tig keer door de grond geflikkerd, zonder dat er opzet in het spel was, een beetje jammer maar het spel was geweldig.

En ik heb een nieuwen.

Mafia-City of Lost Heaven

Omdat de interactie die het spel geweldig maakt weg is als je het uitgespeeld hebt, nergens meer mensen die verliefd zijn op een balkon of andere echt sfeervolle dingen. Jammer, maar dan begin je gewoon op nieuw en dan is het spel weer geweldig....