Je zou hem ook kunnen kopen, bijv via ebayquote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef Allantois het volgende:
Ik vergeef de makers van Neverhood dat ze nergens op internet een kopieerbare file hebben achtergelaten die je met p2p-programma's kan downloaden
[afbeelding]
[afbeelding]
PC versie gewoon de Wolf Furry Evolution Patch 2005 toepassen, alles up to datequote:Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Pro Evolution Soccer 4
Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel. Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.
Fallout is gewoon een retegoeie serie!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:41 schreef Fliepke het volgende:
Fallout 1&2
Ik vergeeft het Fallout 1 & 2 dat ze ze ongelooflijk buggy waren en dat er veel dingen nooit meer zijn geimplementeerd terwijl je er toch hints naar vindt. Denk hierbij aan de zus van Sulik die je nooit kan vinden. Het was zo iig ontzettend retegeil om alles lekker bloederig aan gort te schietenVooral de koeien.
[afbeelding]
Whaha iddquote:Op maandag 9 mei 2005 12:38 schreef Markster het volgende:
[afbeelding]
Ik vergeef de makers van theme hospital die vervelende overvloed aan kotsende mensen, omdat het spel simpelweg verder gewoon geniaal was.
Hoefde echt maar een paar mensen te kotsen en het hele ziekenhuis kotste gelzellig mee. Heel irritant.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef menesis het volgende:
[..]
Whaha iddal dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef menesis het volgende:
[..]
Whaha iddal dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
Amenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Pro Evolution Soccer 4
Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Ik vergeef het ze dat de keepers zo ontzettend raar reageren als een bal op de paal wordt geschoten en niks uitvoeren. En dat het ingooisysteem ontzettend irritant is. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel.
Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.
[afbeelding]
Moet ik je gelijk in geven..quote:Op maandag 9 mei 2005 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vergeef het Tales of Symphonia dat het verhaal extreem clichématig en als kopie van FFX begon. Het spel werd na een tijd steeds mooier, dipegaander en beter totdat het uiteindelijk mijn favoriete Cube game van deze generatie werd
Ik speelde F-zero op de SNES altijd bij een vriendinnetje. Spraken we af op de basisschool en ik wilde altijd bij haar spelen om vervolgens de hele dag F-zero te kunnen spelen. Ik had geen consolequote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Steeven het volgende:
Ik vergeef F-Zero GX voor de GameCube de kneiterharde moeilijkheidsgraad en waardeloze multiplayer. Het gaat simpelweg te snel om in een vierspeler splitscreen te kijken waar je heen moet. Bovendien is het spel moeilijk op te pikken als je het lange tijd laat liggen. Verder vind ik het, ondanks dat ik geen racefanaat ben en al helemaal niet van futuristische games houd, een van de beste spellen deze generatie.
[afbeelding]
oh dat speel ik nog steeds vooral de heli missie`s en die sniper missie`s.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint
Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.
[afbeelding]
*flashpoint opstart
GTA2 was echt wel goedquote:Op maandag 9 mei 2005 11:10 schreef BennieK het volgende:
Ik vergeef Rockstar dat GTA2 zo brak was, omdat GTA3 een van de beste en mooiste spellen ooit bleek.
Bij mij liep hij vast bij de aftiteling, toen kon ik die leuke filmpjes die er naast draaiden niet meer zien.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef darkwing het volgende:
[afbeelding]
Ik vergeef het squaresoft dat je soms de geweldige cutscenes niet kon skippen. Met als resultaat dat ik, na het verslaan van ultimecia de allerlaatste cutscene heb moeten missen
Ik vergeef jou voor dit topicquote:Op maandag 9 mei 2005 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
Games die je vergeeft...
Ik vergeef jou voor deze kansloze post. Je onderbouwt met een one-liner en de reden die je geeft slaat ook nog eens nergens op. Doe eens een interessante bijdrage aan het topic en verras ons.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:03 schreef blaatgast het volgende:
[afbeelding]
Counter-Strike
Ik vergeef het valve / sierra dat ze een spel hebben gemaakt wat voornamelijk wordt gespeeld door kansloze nerds.
Desalniettemin, is het toch leuk om af en toe lekker te knallen
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:04 schreef Steeven het volgende:
[..]. Theme Park-kots was geniaal
.
*Kots
*Bluh
*Bluh
*Kots Kots Kots Kots
*Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh
*Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots
Die geluiden.
Maar het is dan ook een erg oud spel. Op de Megadrive heb ik er toch wel met plezier heel wat uurtjes in zitten.quote:
Ik op de pc, ik vergeef dat spel ook wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar het is dan ook een erg oud spel. Op de Megadrive heb ik er toch wel met plezier heel wat uurtjes in zitten.
Elite 2 vol met bugsquote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef kingmob het volgende:
Ik vergeef de maker van Frontier: Elite2 (David Braben dus) de enorme hoeveelheid bugs die er in het spel zaten. Simpelweg omdat het spel geniaal en ziekelijk verslavend was.
[afbeelding]
[afbeelding]
Briljante game.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint
[afbeelding]
*flashpoint opstart
Bubble Bobble komt toch wel dicht tegen de perfectie aanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
tetris ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Bubble Bobble komt toch wel dicht tegen de perfectie aan
Sommige meer dan anderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Nee hoor er zijn ook gewoon bagger spellen die je zoveel moet vergeven dat je ze beter kan verbrandenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Sommige spellen zijn zo slecht dat ik ze zelfs moet vergeven ómdat ze zo slecht branden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn ook gewoon bagger spellen die je zoveel moet vergeven dat je ze beter kan verbranden
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Sommige spellen zijn zo slecht dat ik ze zelfs moet vergeven ómdat ze zo slecht branden.
Staat daar in het midden nou Limbolandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef Kogando het volgende:
Colonization
[afbeelding]
Ik vergeef colonization dat het er vet brak uitziet aangezien de gameplay zo enorm goed, en het spel zo verrekte verslavend is.
Hulde!
Er is een versie voor Dos en een voor Windows. Puristen geven de voorkeur aan de Dos-versie, maar ik vind Windows-versie iets fijner spelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Trouwens, dat Colonisation ziet er wel leuk uit! Is het voor dos, of is het ook voor windows? Ik zou het wel is willen proberen.
Sommige spellen hebben zo weinig goede dingen, dat je ze de grove fouten niet vergeeft en hem gewoon nooit meer speelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Ik heb inderdaad alleen de DOS versie gespeeld. Een tijdje geleden zocht ik nog maar kon nergens een goeie versie vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:39 schreef Frollo het volgende:
Er is een versie voor Dos en een voor Windows. Puristen geven de voorkeur aan de Dos-versie, maar ik vind Windows-versie iets fijner spelen.
Tip: als je ernaar op zoek gaat, typ dan wel Colonization
Misschien niet 100% perfect maar toch zeker wel 99.99%quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
FE schijnt idd nog erger te zijn geweest. Maar deel 2 was ook al behoorlijk ergquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elite 2 vol met bugsHet was toch juist Elite 3 (First Encouters) die hopeloos verziekt is door de hoeveelheid bugs bij eerste release?
Ik kan me niet herinneren dat bugs roet in het eten van Elite 2 gooiden toen ik het speelde. Maar als ze er wel in zaten, zijn ze bij deze in elk geval vergeven, want het was inderdaad een briljante game.
Ik las een tijdje terug op het offiicele forum dat er geen vervolg komt, omdat XIII te slecht werd verkocht. Ik baal dus als een stekker....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:41 schreef WeirdMicky het volgende:
XIII
Leuk vernieuwend spel, maar wát een kuteinde!
Ik vergeef ht iD nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
En Commander Keen, jou vergeef ik het dat je weer terugkwam op de Gameboy als een stuk gezwel van wat je vroeger eensch was.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:21 schreef BMH het volgende:
Ik vergeef Super Smash Brother:melee's copy characters. Omdat het spel zelfs na 3 jaar nog steeds een blast is om te spelen.
[afbeelding]
Ik vond deel 1 ook best goed hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:46 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik vergeef het 3DRealms dat ze nog STEEDS met Duke Nukem Forever bezig zijn, simpelweg omdat Duke Nukem 3d zo'n tijdloos spelletje is.
[afbeelding]
Ook vergeef ik Squaresoft het dat ze het einde van FF6 zo simpel hebben gemaakt. Ik vergeef het ze, omdat de voorgaande 120 uren van het spel zoveel voldoening gaven.
[afbeelding]
En ik vergeef het Konami dat Silent Hill 3 zo saai was. Simpelweg omdat ik in m'n broekje poepte van Silent Hill 2 en 4.
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk topic.
Sorry, ik bedoelde de Final Battle.. Die was zo simpel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:28 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat?!? Ik vond het einde op het moment van uitbrengen USA versie SNES het beste einde dat ik ooit gezien had. Hij duurde wel 20minuten ofzo. Heb je de PS versie gespeeld ofzo?
Ik vond de voice acting juist goedquote:Op maandag 9 mei 2005 23:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vergeef het Tales of Symphonia voor de extreem slechte voice acting!
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist, één grote anticlimax het einde. Maar ik vergeef het omdat het gewoon de beste multiplayer shooter is. Nog nooit zo'n lol gehad als dat je met z'n achten via de systemlink naar de TV zit te schelden als iemand in Beever Creek weer de rocket launcher heeft kunnen bemachtigen of als dat je nog snel je tegenstander afknalt voordat de plasmagranaat die op je hoofd zit geplakt ontploftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vergeef Halo 2
De kleine texture bug en het kut einde. Gewoon het hele feit dat er zo weinig op aarde gevochten wordt.
Het spel was verder zo mooi en gewoon weg cool dat ik het het geld meer dan waard vond en ja dan bedoel ik de SP.
De nieuwe vijanden, duel wielden en fantastische graphics en gewoon de hele ambiance maken het gewoon een top titel. En dat je nu ook met de covenant kon spelen was echt geweldig, om over de manier waarop het verhaal gepresenteerd wordt maar te zwijgen.
Wat een heerlijk spel, boeiend van de klote graphics. Wat een ongekende vrijheid en spanning als je weer eens door de bosjes kroop om als SEAL stiekem wat zooi op te blazenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:46 schreef PLAE@ het volgende:
Operation Flashpoint
Briljante game.
Ga het eens online spelen. Vooral de campaigns zijn super online
Ik ben eigenlijk al een dag of 5 bijna non-stop bezig![]()
Die game is zo waanzinnig geniaalquote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint
Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.
[afbeelding]
*flashpoint opstart
De steden worden beschermd door de Combine tegen de Aliens. Dat is juist het hele verhaal om HL-2 zowat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:54 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Ik vergeef Half-life 2 voor het compleet negeren van de alien invasies uit deel 1, maar ik vergeef Valve het niet nog eens als dat in het volgende spel niet verklaard word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |