abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 07:57:59 #1
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26844168
Games die je vergeeft...



Geïnspireerd door dit van Notorious_Roy leek het me wel leuk om een topic te openen over games die je vergeeft. Wat bedoel ik nu met dit vergeven.

Geen enkele game is perfect, in elke game zitten wel dingen in waar je je aan stoort. Zaken die je persoonlijk niet aanspreken of gewoon slordig ontwerp- of programmeerwerk. Wanneer de rest van het spel echter zo'n mooie ervaring biedt, dan vergeef je een spel meestal deze minpunten.

Welke spellen vergeef jij hun minpunten?

Doe dat inclusief argumentatie, Speknek en Tain houden namelijk NIET van simpele opsomtopics.

Zelda: The Windwaker
Ik vergeef Zelda: WW het vreselijk kunstmatig uitgerekt einde waarin je stukjes kaart en tri-quest moest verzamelen alvorens oude eindbazen nogmaals te moeten verslaan. De schitterende graphics, uitgebreide wereld, leuke quests en briljante eerste dungeons maakte dit meer dan goed.



Halo
Ik vergeef het repetitieve level-design van Halo. Gewoon omdat het zo verdomd leuk was om te spelen! Zelfs die levels werden een uitdaging door de furieuze vuurgevechten en geweldige AI van je tegenstanders.



Half-Life
Ik vergeef het laatste level van Half-Life. Wat de hell was dat? Een reuzebaby doden in een groene alien-wereld? Godzijdank was de rest van het spel zo goed.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_26844821
Voorlopig vergeef ik Ubisoft de coop problemen van Splinter Cell Chaos Theory, omdat de single player me nog wel eventjes boeit en de mooie graphics en goede gameplay.
Maar de singel player houdt een keer op leuk te zijn dus laat ze maar snel met nog een patch komen!

Zoals iemand ergens zei, 33% van het spel werkt gewoon niet (goed), doe maar 33% van het aankoopbedrag terug!
  maandag 9 mei 2005 @ 09:28:22 #3
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26845028
Ik vergeef ook ubisoft's fouten met de versus mode uit Chaos Theory. Maar ik weet nog niet als ik dat wel volhoud. Eens zal de maat vol zijn en dan kap ik met het spel.. Breng die patches ubi!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 9 mei 2005 @ 09:39:23 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_26845230
Ik vergeef SoE vanwege Everquest , dit spel heeft me te veel tijd van m'n leven gekost (gespeeld vanaf mei 2000 tot november 2004) , maar wat een plezier heb ik aan dat spel beleefd







Everquest

Gelukkig heeft WoW haast geen diepgang , anders....
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 9 mei 2005 @ 09:46:18 #5
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_26845352
Ik vergeef de makers van Neverhood dat ze nergens op internet een kopieerbare file hebben achtergelaten die je met p2p-programma's kan downloaden


Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_26845589
Ik vergeef het droomlevel in Max Payne. Dat was echt bagger, maar voor de rest was dat een ongelooflijk toffe game



[ Bericht 35% gewijzigd door washandje op 09-05-2005 10:06:57 ]
Who knew?
pi_26845670
quote:
Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef Allantois het volgende:
Ik vergeef de makers van Neverhood dat ze nergens op internet een kopieerbare file hebben achtergelaten die je met p2p-programma's kan downloaden

[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou hem ook kunnen kopen, bijv via ebay
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26845718
IK vergeef Blizzard dat mijn Gkaart niet werd ondersteund
vage groundtexture:


en een kapotte schedel:


Ondanks dat heb ik het toch 9 dagen gespeeld (guestpass), op de 10e dag heb ik het probleem weten op te lossen en nu werkt het goed
pi_26846935
Hidden & Dangerous 1

Dat spel zat echt vol met de meest wazige bugs. Teveel om op te noemen.
Maar toch was het echt een toffe game!

Deus Ex 1 en 2
Deel 1 waren patches nodig om het soepel te laten lopen. Maar als je eenmaal speelde!
1 van de weinige games die ik echt meerdere keren heb uitgespeeld. Daarnaast was ook het einde erg nep. Je moet continu keuzes maken maar pas op het einde maak je de echte "way-off-life" waardoor de eerdere onderdelen er geen moer meer mee te maken hebben.

Zelfde gaat op voor deel 2, alleen had die nog meer bugs!

Kotor 2
Vage crashes, haperende levels. Maar WEL uitgespeeld
Built for Speed
pi_26847209
Wat over Splinter Cell Chaos theory is gezegd, sluit ik me bij aan. Kut UBIsoft, dit heeft ze wel een slechte naam bij mij bezorgd

Ik vergeef Rockstar dat GTA2 zo brak was, omdat GTA3 een van de beste en mooiste spellen ooit bleek.



Ik vergeef Sierra dat de loopsnelheid in SWAT4 zo @#@$@!$!% langzaam hebben gemaakt, omdat het toch wel de meest realistische shooter tot nu toe is.

  maandag 9 mei 2005 @ 11:17:43 #11
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26847375



Ik vergeef de maker van Hidden and Dangerous dat er een record aantal bugs in de game zaten. Hoevaak ben ik wel niet door de grond heen doodgevallen, is het spel gecrasht of schoot de AI van 300 meter met een Luger door m'n kop? Toch was het spel zó verslavend dat ik door heb gezet en 'em heb uitgespeeld. Daarnaast is er een tijdje later een Deluxe versie uitgegeven...Gratis. Zonder bugs! Ik speel 'em nog steeds .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26848680


Ik vergeef Rockstar deze bug, GTA heb ik letterlijk kapotgespeeld (op de PS2 dan> disc kapot deze screen komt overigens van m'n PC)
  maandag 9 mei 2005 @ 12:28:45 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26849080
Pro Evolution Soccer 4

Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Ik vergeef het ze dat de keepers zo ontzettend raar reageren als een bal op de paal wordt geschoten en niks uitvoeren. En dat het ingooisysteem ontzettend irritant is. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel.

Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.

pi_26849181
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Pro Evolution Soccer 4

Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel. Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.
PC versie gewoon de Wolf Furry Evolution Patch 2005 toepassen, alles up to date
pi_26849310
Operation Flashpoint

Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.



*flashpoint opstart
  Donald Duck held maandag 9 mei 2005 @ 12:38:13 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_26849348
Yoshi Touch & Go op de Nintendo DS

Het spel heeft geen verhaallijn en het draait alleen om highscores verbeteren. Maar de gameplay is zo enorm tof dat ik het spel erom vergeef.

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 9 mei 2005 @ 12:38:30 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26849359
Ik vergeef het Mario kart op de SNES dat ze zulke kut ijs-werelden hebben. Ze zijn lastig en niet leuk... Maar omdat het de beste game aller tijden is blijf ik het spelen.

pi_26849362


Ik vergeef de makers van theme hospital die vervelende overvloed aan kotsende mensen, omdat het spel simpelweg verder gewoon geniaal was.
  maandag 9 mei 2005 @ 12:41:42 #19
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26849445
Fallout 1&2
Ik vergeeft het Fallout 1 & 2 dat ze ze ongelooflijk buggy waren en dat er veel dingen nooit meer zijn geimplementeerd terwijl je er toch hints naar vindt. Denk hierbij aan de zus van Sulik die je nooit kan vinden. Het was zo iig ontzettend retegeil om alles lekker bloederig aan gort te schieten Vooral de koeien.

  maandag 9 mei 2005 @ 12:44:50 #20
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_26849540
Ik vergeef Half Life 2 dat het verhaal zo langdradig en saai was, omdat de graphics gewoon fantastisch is.

  maandag 9 mei 2005 @ 12:45:32 #21
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_26849560
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:41 schreef Fliepke het volgende:
Fallout 1&2
Ik vergeeft het Fallout 1 & 2 dat ze ze ongelooflijk buggy waren en dat er veel dingen nooit meer zijn geimplementeerd terwijl je er toch hints naar vindt. Denk hierbij aan de zus van Sulik die je nooit kan vinden. Het was zo iig ontzettend retegeil om alles lekker bloederig aan gort te schieten Vooral de koeien.

[afbeelding]
Fallout is gewoon een retegoeie serie!
  maandag 9 mei 2005 @ 12:48:20 #22
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_26849625
Ik vergeef de maker van Frontier: Elite2 (David Braben dus) de enorme hoeveelheid bugs die er in het spel zaten. Simpelweg omdat het spel geniaal en ziekelijk verslavend was.

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_26849695
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:38 schreef Markster het volgende:
[afbeelding]

Ik vergeef de makers van theme hospital die vervelende overvloed aan kotsende mensen, omdat het spel simpelweg verder gewoon geniaal was.
Whaha idd al dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
  maandag 9 mei 2005 @ 12:54:20 #24
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26849795


Ik vergeef het Capcom dat ze het hele tempo uit de game Shadow of Rome halen door het slaperige sluipen met Octavianus. De actie in het spel is zo lekker en zo bloederig dat je door het spelen van de saaie missies van Octavianus genoeg frustratie en woede opbouwt om met Agrippa weer flink wat armen af te snijden.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26849805
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef menesis het volgende:

[..]

Whaha idd al dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
Hoefde echt maar een paar mensen te kotsen en het hele ziekenhuis kotste gelzellig mee. Heel irritant.
Bleek trouwens aan een aantal dingen te liggen, je gangen mochten niet te nauw zijn, ze moesten kunnen zitten en het moest niet te warm zijn

Maar alsnog bleven ze flink stevig doorkotsen.
  maandag 9 mei 2005 @ 12:57:10 #26
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26849876
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:45 schreef Blinker het volgende:

[..]

Fallout is gewoon een retegoeie serie!
Nee de allerbeste
  maandag 9 mei 2005 @ 13:04:53 #27
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26850100
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef menesis het volgende:

[..]

Whaha idd al dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
. Theme Park-kots was geniaal .

*Kots
*Bluh
*Bluh
*Kots Kots Kots Kots
*Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh
*Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots

Die geluiden .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26850710
Ik vergeef de makers van Vampire: The Masquerade Bloodlines, extreem veel bugs, lange laadtijden en niet kloppende tekst, maar het spel zelf en de graphics waren ten top
Ouderwetse piraterij , HAR
  maandag 9 mei 2005 @ 13:39:37 #29
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_26851148
Die laadtijden zijn echt niet normaal!
pi_26853101
Ik vergeef Burnout 3 de Formule 1 wagens, want de rest van het spel is prachtig.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 9 mei 2005 @ 14:57:14 #31
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_26853352
ik vergeef namco de kutte grijze gangen waar japanners zo op geilen, in Breakdown

simpelweg omdat de first person engine geniaal is, de gameplay is tof, ook al is het kut als je een hoekje in geramd wordt
pi_26853398
Ik vergeef de makers van Postal2: Laadtijden waren niet dope (werd later flink opgelost) maar bovenal; de sfeer was niet tof, als er al over sfeer te spreken viel. Toch was de gameplay hartstikke tof, en was je meer bezig met iedereen om je heen zo gruwelijk mogelijk neer te maaien dan daadwerkelijk met de 'missies'
  maandag 9 mei 2005 @ 15:52:45 #33
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26854923
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Pro Evolution Soccer 4

Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Ik vergeef het ze dat de keepers zo ontzettend raar reageren als een bal op de paal wordt geschoten en niks uitvoeren. En dat het ingooisysteem ontzettend irritant is. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel.

Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.

[afbeelding]
Amen

Sluit ik me volledig bij aan Twi, weet je nog ons allereerste potje? God wat was dat mooi (die 0-0 met 20 kansen )
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 9 mei 2005 @ 16:00:31 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26855138
Ik vergeef het Tales of Symphonia dat het verhaal extreem clichématig en als kopie van FFX begon. Het spel werd na een tijd steeds mooier, dipegaander en beter totdat het uiteindelijk mijn favoriete Cube game van deze generatie werd



The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26855525
Ik vond dat juist wel lachen in Theme Hospital!
Maakte het misschien wat lastiger, maar die game was o, zo verslavend. Staat absoluut in mijn top 5 aller tijden.
Who knew?
pi_26855652
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vergeef het Tales of Symphonia dat het verhaal extreem clichématig en als kopie van FFX begon. Het spel werd na een tijd steeds mooier, dipegaander en beter totdat het uiteindelijk mijn favoriete Cube game van deze generatie werd
Moet ik je gelijk in geven..
Het begin was niet interessant, maar later werd het toch de moeite waard om em uit te spelen. Het feit dat je Zelos kon vermoorden, maakte de game trouwens nog 10x beter
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_26855976
Serious Sam

ik vergeef SS dat het eigenlijk zo'n hersonloos spel is, maar ik mij er wel heerlijk doorheen heb geknald.



Soldier of Fortune 2
Ik vergeet SoF2 dat het zo'n baggerspel was en ik toen maar weer lekker de eerste versie ben gaan spelen met al z'n mooie uitbreidingen en extra levels.
Eigenlijk moet ik SoF ook vergeven omdat ik hierdoor nooit kennis heb gemaakt met Half-life.

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 9 mei 2005 @ 16:52:54 #38
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26856748
Ik vergeef F-Zero GX voor de GameCube de kneiterharde moeilijkheidsgraad en waardeloze multiplayer. Het gaat simpelweg te snel om in een vierspeler splitscreen te kijken waar je heen moet. Bovendien is het spel moeilijk op te pikken als je het lange tijd laat liggen. Verder vind ik het, ondanks dat ik geen racefanaat ben en al helemaal niet van futuristische games houd, een van de beste spellen deze generatie.

Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26857031
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Steeven het volgende:
Ik vergeef F-Zero GX voor de GameCube de kneiterharde moeilijkheidsgraad en waardeloze multiplayer. Het gaat simpelweg te snel om in een vierspeler splitscreen te kijken waar je heen moet. Bovendien is het spel moeilijk op te pikken als je het lange tijd laat liggen. Verder vind ik het, ondanks dat ik geen racefanaat ben en al helemaal niet van futuristische games houd, een van de beste spellen deze generatie.

[afbeelding]
Ik speelde F-zero op de SNES altijd bij een vriendinnetje. Spraken we af op de basisschool en ik wilde altijd bij haar spelen om vervolgens de hele dag F-zero te kunnen spelen. Ik had geen console
  maandag 9 mei 2005 @ 17:29:52 #40
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_26858058
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint

Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.

[afbeelding]

*flashpoint opstart
oh dat speel ik nog steeds vooral de heli missie`s en die sniper missie`s.

alleen met de vliegtuigen kan ik niet overweg.


ik ga theme hospital maar weer eens zoeken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_26858286
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:10 schreef BennieK het volgende:
Ik vergeef Rockstar dat GTA2 zo brak was, omdat GTA3 een van de beste en mooiste spellen ooit bleek.
GTA2 was echt wel goed
Theme Hospital idd

Ik vergeef Spider-man 2 dat de voice-acting van bewoners kut was, evenals hun grafische vertoning. Maar het webslingen was gewoon erg leuk
pi_26858558

Ik vergeef Polyphony voor de "kartonnen mannetjes" langs de weg van vele banen in GT4. Ondanks dat er op sommige banen wèl 3D toeschouwers zijn, heb ik al veel lelijke platte stilstaande mannetjes ontdekt bij andere banen. Ik vergeef het ze, omdat het spel verder perfect is!

Hmmm... nu ik erover nadenk is het ontbreken van de online-mode wel erg moeilijk te vergeven. Gelukkig bleek de singleplayer ervaring voor mij nog steeds verslavend te zijn... dus zelfs dàt vergeef ik ze enigszins! Ook omdat het perfectionisten zijn, die de online mode niet goedgenoeg vonden en dat weet ik altijd wel te waarderen.
pi_26858587

En ik vergeef Hideo en z'n team dat de lip-sync in MGS3 nog steeds niet optimaal is. Verder is het natuurlijk een pracht van een game!!!
  maandag 9 mei 2005 @ 17:51:08 #44
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_26858642
Ik vergeef Davilex (ook al is het moeilijk) dat ze de Competitie Manager serie zijn gestopt na 2000. Ook al verbeterde ze nooit het spel, ik vergeef het ze toch
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_26860293


Ik vergeef het squaresoft dat je soms de geweldige cutscenes niet kon skippen. Met als resultaat dat ik, na het verslaan van ultimecia de allerlaatste cutscene heb moeten missen
hier
  maandag 9 mei 2005 @ 18:58:08 #46
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26860602


Ik vergeef het Project Gotham Racing 2 dat ze de TVR Speed 12 beschikbaar hebben gesteld als downloadable content. De auto kon je unlocken door de game op Platinum uit te spelen (wat best wel knoertmoeilijk was). Eenmaal uitgespeeld kon ik pimpen met m'n Speed 12, en nu rijdt iedereen ermee. Het is toch een zaadbak, dus vergeef ik het ze.
pi_26860758


Counter-Strike

Ik vergeef het valve / sierra dat ze een spel hebben gemaakt wat voornamelijk wordt gespeeld door kansloze nerds.
Desalniettemin, is het toch leuk om af en toe lekker te knallen
waus!
pi_26860814
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef darkwing het volgende:
[afbeelding]

Ik vergeef het squaresoft dat je soms de geweldige cutscenes niet kon skippen. Met als resultaat dat ik, na het verslaan van ultimecia de allerlaatste cutscene heb moeten missen
Bij mij liep hij vast bij de aftiteling, toen kon ik die leuke filmpjes die er naast draaiden niet meer zien.

Gothic 1&2

Ik vergeef Pyranha Bytes de vele bugs en houterige animaties, omdat deze spellen gewoon zoveel vrijheid bieden en een heerlijke sfeer hebben. Ik heb me vele uren heel goed vermaakt met deze spellen.



If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 9 mei 2005 @ 19:41:14 #49
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_26861926
Ik vergeeft Ghost Recon voor het feit dat er zoveel MP cheats mogelijk waren ..fucked up the game .. maar al met al .. 3,5 clan plezier ..speel het soms nogsteeds
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:44:47 #50
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_26868148
Ik vergeef Raven Shield dat er zoveel bugs in het spel zitten. Zelfs na patch 1.60 is het hopeloos.... maar ik speel het nog steeds, want het is gewoon de beste shooter ooit!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 9 mei 2005 @ 23:43:32 #51
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26870125
quote:
Op maandag 9 mei 2005 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
Games die je vergeeft...
Ik vergeef jou voor dit topic
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 9 mei 2005 @ 23:58:40 #52
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26870550
Ik vergeef het Tales of Symphonia voor de extreem slechte voice acting!


welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26871131
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:03 schreef blaatgast het volgende:
[afbeelding]

Counter-Strike

Ik vergeef het valve / sierra dat ze een spel hebben gemaakt wat voornamelijk wordt gespeeld door kansloze nerds.
Desalniettemin, is het toch leuk om af en toe lekker te knallen
Ik vergeef jou voor deze kansloze post. Je onderbouwt met een one-liner en de reden die je geeft slaat ook nog eens nergens op. Doe eens een interessante bijdrage aan het topic en verras ons.
pi_26872064
Ik vergeef Halo 2
De kleine texture bug en het kut einde. Gewoon het hele feit dat er zo weinig op aarde gevochten wordt.
Het spel was verder zo mooi en gewoon weg cool dat ik het het geld meer dan waard vond en ja dan bedoel ik de SP.

De nieuwe vijanden, duel wielden en fantastische graphics en gewoon de hele ambiance maken het gewoon een top titel. En dat je nu ook met de covenant kon spelen was echt geweldig, om over de manier waarop het verhaal gepresenteerd wordt maar te zwijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door piet_pelle op 10-05-2005 01:17:13 (typo) ]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 10 mei 2005 @ 01:27:35 #55
34006 Soloman
Wablief????
pi_26872180
Ik vergeef de makers van Wing Commander. Omdat ze nog steeds geen vervolg hebben gemaakt op Wing Commander Prophecy.

En ik vergeef Lucas Arts. Dat ze nog steeds geen leuke opvolgers maken voor Monkey Island en Indiana Jones ala Fate of Atlantis.
Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
pi_26872240
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:04 schreef Steeven het volgende:

[..]

. Theme Park-kots was geniaal .

*Kots
*Bluh
*Bluh
*Kots Kots Kots Kots
*Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh
*Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots

Die geluiden .
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26872256
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:33 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Maar het is dan ook een erg oud spel. Op de Megadrive heb ik er toch wel met plezier heel wat uurtjes in zitten.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_26872266
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:35 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Maar het is dan ook een erg oud spel. Op de Megadrive heb ik er toch wel met plezier heel wat uurtjes in zitten.
Ik op de pc, ik vergeef dat spel ook wel.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 01:38:28 #59
779 WaStEd
Hellaluha
pi_26872295
Ik vergeef Rockstar voor GTA SA... dat je je soms de pleuris zoekt naar een auto (voor de export) en als je hem dan gevonden hebt er 40 in het spel opduiken waar je maar rijdt....
too much is not enough....
  dinsdag 10 mei 2005 @ 01:38:58 #60
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_26872298
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef kingmob het volgende:
Ik vergeef de maker van Frontier: Elite2 (David Braben dus) de enorme hoeveelheid bugs die er in het spel zaten. Simpelweg omdat het spel geniaal en ziekelijk verslavend was.
[afbeelding]
[afbeelding]
Elite 2 vol met bugs Het was toch juist Elite 3 (First Encouters) die hopeloos verziekt is door de hoeveelheid bugs bij eerste release?

Ik kan me niet herinneren dat bugs roet in het eten van Elite 2 gooiden toen ik het speelde. Maar als ze er wel in zaten, zijn ze bij deze in elk geval vergeven, want het was inderdaad een briljante game.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tijn op 10-05-2005 01:44:18 ]
pi_26872307


Bubble Bobble

De tijden dat ik dit speelde op de NES, mn broertje en ik met 2 beestjes bubbeltjes blazen Nostalgie. Ik moet het spel echter vergeven, omdat het altijd hetzelfde was
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26872313


Ik vergeef Harvestmoon64 om het feit dat het best irritand was dat je zoon nooit ouder werd dan een peuter maar het was verder toch een geweldige game.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_26872327


XIII

Leuk vernieuwend spel, maar wát een kuteinde!
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26872348

NFS:U, gaaf maar soms races die je 20x over moet doen.
Gelukkig maakten de graphics en het The Fast and The Furios gevoel alles goed.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 10 mei 2005 @ 01:46:11 #65
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26872391
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint
[afbeelding]

*flashpoint opstart
Briljante game.

Ga het eens online spelen. Vooral de campaigns zijn super online

Ik ben eigenlijk al een dag of 5 bijna non-stop bezig
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:52:33 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26876830
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26877161
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Bubble Bobble komt toch wel dicht tegen de perfectie aan
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26877182
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:04 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Bubble Bobble komt toch wel dicht tegen de perfectie aan
tetris ook
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:07:15 #69
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26877221
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Sommige meer dan anderen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:28:23 #70
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26877776
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Nee hoor er zijn ook gewoon bagger spellen die je zoveel moet vergeven dat je ze beter kan verbranden
pi_26878002
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nee hoor er zijn ook gewoon bagger spellen die je zoveel moet vergeven dat je ze beter kan verbranden
Sommige spellen zijn zo slecht dat ik ze zelfs moet vergeven ómdat ze zo slecht branden.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:42:06 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26878160
Ik vergeef GTA 3 de bugs wel, dat half door een huis heen kijken ofzo, geen probleem mee, er word zoveel goed gemaakt in het spel namelijk.
The truth was in here.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:46:20 #73
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26878282
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Sommige spellen zijn zo slecht dat ik ze zelfs moet vergeven ómdat ze zo slecht branden.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:54:13 #74
14827 Kogando
Modelprutser
pi_26878502
Colonization



Ik vergeef colonization dat het er vet brak uitziet aangezien de gameplay zo enorm goed, en het spel zo verrekte verslavend is.

Hulde!
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_26880128
Ik vergeef Sony online hun brakke community support en het niet echt goed luisteren naar de spelers en het verzieken van de Bio Engineer proffesion omdat ze toch een van de beste MMORPGs hebben gemaakt met veel meer diepgang dan WoW!


Ich bin der Führer.
pi_26881001
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef Kogando het volgende:
Colonization

[afbeelding]

Ik vergeef colonization dat het er vet brak uitziet aangezien de gameplay zo enorm goed, en het spel zo verrekte verslavend is.

Hulde!
Staat daar in het midden nou Limboland
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26881307
Trouwens, dat Colonisation ziet er wel leuk uit ! Is het voor dos, of is het ook voor windows? Ik zou het wel is willen proberen.
Ich bin der Führer.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:39:34 #78
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_26881528
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Trouwens, dat Colonisation ziet er wel leuk uit ! Is het voor dos, of is het ook voor windows? Ik zou het wel is willen proberen.
Er is een versie voor Dos en een voor Windows. Puristen geven de voorkeur aan de Dos-versie, maar ik vind Windows-versie iets fijner spelen.

Tip: als je ernaar op zoek gaat, typ dan wel Colonization
pi_26881769
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Sommige spellen hebben zo weinig goede dingen, dat je ze de grove fouten niet vergeeft en hem gewoon nooit meer speelt.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:49:51 #80
14827 Kogando
Modelprutser
pi_26881815
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:39 schreef Frollo het volgende:
Er is een versie voor Dos en een voor Windows. Puristen geven de voorkeur aan de Dos-versie, maar ik vind Windows-versie iets fijner spelen.

Tip: als je ernaar op zoek gaat, typ dan wel Colonization
Ik heb inderdaad alleen de DOS versie gespeeld. Een tijdje geleden zocht ik nog maar kon nergens een goeie versie vinden.

Heb dit spelletje wel echt helemaal grijs gespeeld, hier zouden ze eens een goeie remake van moeten maken.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:02:28 #81
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26882195
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
ALs je er over nadenkt heeft elke game wel iets dat je het vergeeft. Geen enkel spel is namelijk perfect
Misschien niet 100% perfect maar toch zeker wel 99.99%

Championship Manager '01-'02

Man man man wat was dit een verslavend spel. Speel het nog steeds al staan al klopt onderhand geen enkele speler meer
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:44:14 #82
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_26886789
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:38 schreef Tijn het volgende:

[..]

Elite 2 vol met bugs Het was toch juist Elite 3 (First Encouters) die hopeloos verziekt is door de hoeveelheid bugs bij eerste release?

Ik kan me niet herinneren dat bugs roet in het eten van Elite 2 gooiden toen ik het speelde. Maar als ze er wel in zaten, zijn ze bij deze in elk geval vergeven, want het was inderdaad een briljante game.
FE schijnt idd nog erger te zijn geweest. Maar deel 2 was ook al behoorlijk erg .
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:21:27 #83
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26889271
Ik vergeef Super Smash Brother:melee's copy characters. Omdat het spel zelfs na 3 jaar nog steeds een blast is om te spelen.

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_26908872
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:41 schreef WeirdMicky het volgende:
XIII

Leuk vernieuwend spel, maar wát een kuteinde!
Ik las een tijdje terug op het offiicele forum dat er geen vervolg komt, omdat XIII te slecht werd verkocht. Ik baal dus als een stekker....
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_26909053
Ik vergeef de Lemmings dat ze gewoon door blijven lopen. Heeft iemand die uberhaupt op een console kunnen uitspelen met die kutbesturing?

Ik vergeef Ignition voor de onzichtbare polygonen voornamelijk in de lucht. Dan plonste je in de lucht, of ontplofde zonder reden of je was ineens een halve minuut verder dan de rest.

Ik vergeef Trilobyte om het einde van The 7th Guest en schoortvoetend zal ik ze vergeven voor het absurd belachelijke einde van 11th Hour.

En Commander Keen, jou vergeef ik het dat je weer terugkwam op de Gameboy als een stuk gezwel van wat je vroeger eensch was.

LucasArts, jou vergeef ik echter NIET omdat je ons zo hebt laten stikken. Zo zonde.
(ja ik weet, ich bin ein frustie!)
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:54:35 #86
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_26914059

Ik vergeef Stronghold 2, voor zijn belachelijke bugs en het rushen van bepaalde elementen in het spel. Het is behoorlijk knap als je je spel dan toch nog leuk weet te houden.

Ik vergeef Half-life 2 voor het compleet negeren van de alien invasies uit deel 1, maar ik vergeef Valve het niet nog eens als dat in het volgende spel niet verklaard word.
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:55:41 #87
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_26914102
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
En Commander Keen, jou vergeef ik het dat je weer terugkwam op de Gameboy als een stuk gezwel van wat je vroeger eensch was.
Ik vergeef ht iD niet
  vrijdag 13 mei 2005 @ 22:46:29 #88
120199 Echtwelkloon
Wat had je dan?
pi_26991719
Ik vergeef het 3DRealms dat ze nog STEEDS met Duke Nukem Forever bezig zijn, simpelweg omdat Duke Nukem 3d zo'n tijdloos spelletje is.

Ook vergeef ik Squaresoft het dat ze het einde van FF6 zo simpel hebben gemaakt. Ik vergeef het ze, omdat de voorgaande 120 uren van het spel zoveel voldoening gaven.

En ik vergeef het Konami dat Silent Hill 3 zo saai was. Simpelweg omdat ik in m'n broekje poepte van Silent Hill 2 en 4.



Leuk topic.
Ik heb mooie rooie kaplaarzen!
pi_26996839
"Ook vergeef ik Squaresoft het dat ze het einde van FF6 zo simpel hebben gemaakt. Ik vergeef het ze, omdat de voorgaande 120 uren van het spel zoveel voldoening gaven. "

Wat?!? Ik vond het einde op het moment van uitbrengen USA versie SNES het beste einde dat ik ooit gezien had. Hij duurde wel 20minuten ofzo. Heb je de PS versie gespeeld ofzo?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 03:29:24 #90
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26997342
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:21 schreef BMH het volgende:
Ik vergeef Super Smash Brother:melee's copy characters. Omdat het spel zelfs na 3 jaar nog steeds een blast is om te spelen.

[afbeelding]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_27000478
Ik vergeef Starcraft (mp) omdat het een mega bruut spel is ookal verkracht battlenet het spel compleet met de brakke servers
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  zaterdag 14 mei 2005 @ 12:51:04 #92
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_27001806
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 22:46 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik vergeef het 3DRealms dat ze nog STEEDS met Duke Nukem Forever bezig zijn, simpelweg omdat Duke Nukem 3d zo'n tijdloos spelletje is.
[afbeelding]
Ook vergeef ik Squaresoft het dat ze het einde van FF6 zo simpel hebben gemaakt. Ik vergeef het ze, omdat de voorgaande 120 uren van het spel zoveel voldoening gaven.
[afbeelding]
En ik vergeef het Konami dat Silent Hill 3 zo saai was. Simpelweg omdat ik in m'n broekje poepte van Silent Hill 2 en 4.
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuk topic.
Ik vond deel 1 ook best goed hoor!
  zondag 15 mei 2005 @ 14:02:45 #93
120199 Echtwelkloon
Wat had je dan?
pi_27024868
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 02:28 schreef alex4allofyou het volgende:

Wat?!? Ik vond het einde op het moment van uitbrengen USA versie SNES het beste einde dat ik ooit gezien had. Hij duurde wel 20minuten ofzo. Heb je de PS versie gespeeld ofzo?
Sorry, ik bedoelde de Final Battle.. Die was zo simpel. Als je eenmaal level 60 of hoger bent, dan is het een koekie. En als je alle sidequests hebt gedaan, dan ben je er zo.

Ik heb Silent Hill 1 ook gespeeld, maar pas ná silent Hill 2.. Was verwend door de mooie graphics van deel 2, dus kon niet meer in deel 1 komen.
Ik heb mooie rooie kaplaarzen!
pi_27114347
Ik vergeef het Fable dat de game gewoon te kort is.
De rest is gewoon heel goed in elkaar gezet !
pi_27114396
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vergeef het Tales of Symphonia voor de extreem slechte voice acting!
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vond de voice acting juist goed
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:23:44 #96
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_27114789
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:16 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vergeef Halo 2
De kleine texture bug en het kut einde. Gewoon het hele feit dat er zo weinig op aarde gevochten wordt.
Het spel was verder zo mooi en gewoon weg cool dat ik het het geld meer dan waard vond en ja dan bedoel ik de SP.

De nieuwe vijanden, duel wielden en fantastische graphics en gewoon de hele ambiance maken het gewoon een top titel. En dat je nu ook met de covenant kon spelen was echt geweldig, om over de manier waarop het verhaal gepresenteerd wordt maar te zwijgen.
Juist, één grote anticlimax het einde. Maar ik vergeef het omdat het gewoon de beste multiplayer shooter is. Nog nooit zo'n lol gehad als dat je met z'n achten via de systemlink naar de TV zit te schelden als iemand in Beever Creek weer de rocket launcher heeft kunnen bemachtigen of als dat je nog snel je tegenstander afknalt voordat de plasmagranaat die op je hoofd zit geplakt ontploft
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 01:46 schreef PLAE@ het volgende:

Operation Flashpoint
Briljante game.
Ga het eens online spelen. Vooral de campaigns zijn super online
Ik ben eigenlijk al een dag of 5 bijna non-stop bezig
Wat een heerlijk spel, boeiend van de klote graphics. Wat een ongekende vrijheid en spanning als je weer eens door de bosjes kroop om als SEAL stiekem wat zooi op te blazen

En tenslotte vergeef ik Splintercell Pandorra Tomorrow dat je pas kan saven op de checkpoints (terwijl het in Chaos Theory eindelijk overal kan) omdat het gewoon te fucking verslavend is en je op het verkeerde been zet. Als het eindelijk lukt is de voldoening des te groter

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjoewe op 18-05-2005 13:28:54 ]
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:10:26 #97
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_27125384
gvd, nu wil ik die flashpoint wel is spelen!
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:20:06 #98
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27136528
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint

Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.

[afbeelding]

*flashpoint opstart
Die game is zo waanzinnig geniaal
Ik weet nog goed dat ik bij de demo destijds al zat te kwijlen en gelijk naar de winkel ben gerend toen het gereleased werd. Ik heb ook alles van OFP gekocht, Coldwar Crisis, Red Hammer en Resistance. Het orgineel heb ik vorige week nog uitgepeeld en ik ben op het moment weer met Resistance bezig

Ik vergeef het Bohemia Interactive van de bugs in het spel, de af en toe ronduit lompe AI van je teamgenoten, waardoor sommige missies erg lastig zijn. De kromme physics van de voertuigen zal ik ze ook maar vergeven
Signature:
Maximaal
4
regels
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 mei 2005 @ 01:48:27 #99
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_27137821
Ik vergeef Human Head Studios dat ik al mn vrije tijd aan het online spelen van Rune opmaak, al 4 jaar lang

[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_27137880
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:54 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Ik vergeef Half-life 2 voor het compleet negeren van de alien invasies uit deel 1, maar ik vergeef Valve het niet nog eens als dat in het volgende spel niet verklaard word.
De steden worden beschermd door de Combine tegen de Aliens. Dat is juist het hele verhaal om HL-2 zowat.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_27163694
Ik zie hier 2 spellen staan waar ik het zo mee eens ben. Vorige week heb ik 1 ervan nog gespeeld (COLONIZATION) en het is gewoon nog geweldig al zijn de graphics toch wel een beetje gedateerd. Soldiers of Fortune zag ik hier ook staan, ook ik ben tig keer door de grond geflikkerd, zonder dat er opzet in het spel was, een beetje jammer maar het spel was geweldig.

En ik heb een nieuwen.

Mafia-City of Lost Heaven

Omdat de interactie die het spel geweldig maakt weg is als je het uitgespeeld hebt, nergens meer mensen die verliefd zijn op een balkon of andere echt sfeervolle dingen. Jammer, maar dan begin je gewoon op nieuw en dan is het spel weer geweldig....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')