abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 07:57:59 #1
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26844168
Games die je vergeeft...

Geïnspireerd door dit van Notorious_Roy leek het me wel leuk om een topic te openen over games die je vergeeft. Wat bedoel ik nu met dit vergeven.

Geen enkele game is perfect, in elke game zitten wel dingen in waar je je aan stoort. Zaken die je persoonlijk niet aanspreken of gewoon slordig ontwerp- of programmeerwerk. Wanneer de rest van het spel echter zo'n mooie ervaring biedt, dan vergeef je een spel meestal deze minpunten.

Welke spellen vergeef jij hun minpunten?

Doe dat inclusief argumentatie, Speknek en Tain houden namelijk NIET van simpele opsomtopics.

Zelda: The Windwaker
Ik vergeef Zelda: WW het vreselijk kunstmatig uitgerekt einde waarin je stukjes kaart en tri-quest moest verzamelen alvorens oude eindbazen nogmaals te moeten verslaan. De schitterende graphics, uitgebreide wereld, leuke quests en briljante eerste dungeons maakte dit meer dan goed.

Halo
Ik vergeef het repetitieve level-design van Halo. Gewoon omdat het zo verdomd leuk was om te spelen! Zelfs die levels werden een uitdaging door de furieuze vuurgevechten en geweldige AI van je tegenstanders.

Half-Life
Ik vergeef het laatste level van Half-Life. Wat de hell was dat? Een reuzebaby doden in een groene alien-wereld? Godzijdank was de rest van het spel zo goed.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_26844821
Voorlopig vergeef ik Ubisoft de coop problemen van Splinter Cell Chaos Theory, omdat de single player me nog wel eventjes boeit en de mooie graphics en goede gameplay.
Maar de singel player houdt een keer op leuk te zijn dus laat ze maar snel met nog een patch komen!

Zoals iemand ergens zei, 33% van het spel werkt gewoon niet (goed), doe maar 33% van het aankoopbedrag terug!
  maandag 9 mei 2005 @ 09:28:22 #3
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26845028
Ik vergeef ook ubisoft's fouten met de versus mode uit Chaos Theory. Maar ik weet nog niet als ik dat wel volhoud. Eens zal de maat vol zijn en dan kap ik met het spel.. Breng die patches ubi!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 9 mei 2005 @ 09:39:23 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_26845230
Ik vergeef SoE vanwege Everquest , dit spel heeft me te veel tijd van m'n leven gekost (gespeeld vanaf mei 2000 tot november 2004) , maar wat een plezier heb ik aan dat spel beleefd

Everquest

Gelukkig heeft WoW haast geen diepgang , anders....
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 9 mei 2005 @ 09:46:18 #5
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_26845352
Ik vergeef de makers van Neverhood dat ze nergens op internet een kopieerbare file hebben achtergelaten die je met p2p-programma's kan downloaden

Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_26845589
Ik vergeef het droomlevel in Max Payne. Dat was echt bagger, maar voor de rest was dat een ongelooflijk toffe game

[ Bericht 35% gewijzigd door washandje op 09-05-2005 10:06:57 ]
Who knew?
pi_26845670
quote:
Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef Allantois het volgende:
Ik vergeef de makers van Neverhood dat ze nergens op internet een kopieerbare file hebben achtergelaten die je met p2p-programma's kan downloaden

[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou hem ook kunnen kopen, bijv via ebay
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26845718
IK vergeef Blizzard dat mijn Gkaart niet werd ondersteund
vage groundtexture:

en een kapotte schedel:

Ondanks dat heb ik het toch 9 dagen gespeeld (guestpass), op de 10e dag heb ik het probleem weten op te lossen en nu werkt het goed
pi_26846935
Hidden & Dangerous 1

Dat spel zat echt vol met de meest wazige bugs. Teveel om op te noemen.
Maar toch was het echt een toffe game!

Deus Ex 1 en 2
Deel 1 waren patches nodig om het soepel te laten lopen. Maar als je eenmaal speelde!
1 van de weinige games die ik echt meerdere keren heb uitgespeeld. Daarnaast was ook het einde erg nep. Je moet continu keuzes maken maar pas op het einde maak je de echte "way-off-life" waardoor de eerdere onderdelen er geen moer meer mee te maken hebben.

Zelfde gaat op voor deel 2, alleen had die nog meer bugs!

Kotor 2
Vage crashes, haperende levels. Maar WEL uitgespeeld
Built for Speed
pi_26847209
Wat over Splinter Cell Chaos theory is gezegd, sluit ik me bij aan. Kut UBIsoft, dit heeft ze wel een slechte naam bij mij bezorgd

Ik vergeef Rockstar dat GTA2 zo brak was, omdat GTA3 een van de beste en mooiste spellen ooit bleek.

Ik vergeef Sierra dat de loopsnelheid in SWAT4 zo @#@$@!$!% langzaam hebben gemaakt, omdat het toch wel de meest realistische shooter tot nu toe is.

maandag 9 mei 2005 @ 11:17:43 #11
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26847375

Ik vergeef de maker van Hidden and Dangerous dat er een record aantal bugs in de game zaten. Hoevaak ben ik wel niet door de grond heen doodgevallen, is het spel gecrasht of schoot de AI van 300 meter met een Luger door m'n kop? Toch was het spel zó verslavend dat ik door heb gezet en 'em heb uitgespeeld. Daarnaast is er een tijdje later een Deluxe versie uitgegeven...Gratis. Zonder bugs! Ik speel 'em nog steeds .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26848680

Ik vergeef Rockstar deze bug, GTA heb ik letterlijk kapotgespeeld (op de PS2 dan> disc kapot deze screen komt overigens van m'n PC)
  maandag 9 mei 2005 @ 12:28:45 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26849080
Pro Evolution Soccer 4

Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Ik vergeef het ze dat de keepers zo ontzettend raar reageren als een bal op de paal wordt geschoten en niks uitvoeren. En dat het ingooisysteem ontzettend irritant is. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel.

Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.

pi_26849181
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Pro Evolution Soccer 4

Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel. Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.
PC versie gewoon de Wolf Furry Evolution Patch 2005 toepassen, alles up to date
pi_26849310
Operation Flashpoint

Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.

*flashpoint opstart
  Donald Duck held maandag 9 mei 2005 @ 12:38:13 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_26849348
Yoshi Touch & Go op de Nintendo DS

Het spel heeft geen verhaallijn en het draait alleen om highscores verbeteren. Maar de gameplay is zo enorm tof dat ik het spel erom vergeef.

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 9 mei 2005 @ 12:38:30 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26849359
Ik vergeef het Mario kart op de SNES dat ze zulke kut ijs-werelden hebben. Ze zijn lastig en niet leuk... Maar omdat het de beste game aller tijden is blijf ik het spelen.

pi_26849362

Ik vergeef de makers van theme hospital die vervelende overvloed aan kotsende mensen, omdat het spel simpelweg verder gewoon geniaal was.
  maandag 9 mei 2005 @ 12:41:42 #19
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26849445
Fallout 1&2
Ik vergeeft het Fallout 1 & 2 dat ze ze ongelooflijk buggy waren en dat er veel dingen nooit meer zijn geimplementeerd terwijl je er toch hints naar vindt. Denk hierbij aan de zus van Sulik die je nooit kan vinden. Het was zo iig ontzettend retegeil om alles lekker bloederig aan gort te schieten Vooral de koeien.

maandag 9 mei 2005 @ 12:44:50 #20
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_26849540
Ik vergeef Half Life 2 dat het verhaal zo langdradig en saai was, omdat de graphics gewoon fantastisch is.

maandag 9 mei 2005 @ 12:45:32 #21
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_26849560
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:41 schreef Fliepke het volgende:
Fallout 1&2
Ik vergeeft het Fallout 1 & 2 dat ze ze ongelooflijk buggy waren en dat er veel dingen nooit meer zijn geimplementeerd terwijl je er toch hints naar vindt. Denk hierbij aan de zus van Sulik die je nooit kan vinden. Het was zo iig ontzettend retegeil om alles lekker bloederig aan gort te schieten Vooral de koeien.

[afbeelding]
Fallout is gewoon een retegoeie serie!
  maandag 9 mei 2005 @ 12:48:20 #22
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_26849625
Ik vergeef de maker van Frontier: Elite2 (David Braben dus) de enorme hoeveelheid bugs die er in het spel zaten. Simpelweg omdat het spel geniaal en ziekelijk verslavend was.

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_26849695
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:38 schreef Markster het volgende:
[afbeelding]

Ik vergeef de makers van theme hospital die vervelende overvloed aan kotsende mensen, omdat het spel simpelweg verder gewoon geniaal was.
Whaha idd al dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
  maandag 9 mei 2005 @ 12:54:20 #24
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26849795

Ik vergeef het Capcom dat ze het hele tempo uit de game Shadow of Rome halen door het slaperige sluipen met Octavianus. De actie in het spel is zo lekker en zo bloederig dat je door het spelen van de saaie missies van Octavianus genoeg frustratie en woede opbouwt om met Agrippa weer flink wat armen af te snijden.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26849805
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef menesis het volgende:

[..]

Whaha idd al dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
Hoefde echt maar een paar mensen te kotsen en het hele ziekenhuis kotste gelzellig mee. Heel irritant.
Bleek trouwens aan een aantal dingen te liggen, je gangen mochten niet te nauw zijn, ze moesten kunnen zitten en het moest niet te warm zijn

Maar alsnog bleven ze flink stevig doorkotsen.
  maandag 9 mei 2005 @ 12:57:10 #26
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26849876
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:45 schreef Blinker het volgende:

[..]

Fallout is gewoon een retegoeie serie!
Nee de allerbeste
  maandag 9 mei 2005 @ 13:04:53 #27
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26850100
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef menesis het volgende:

[..]

. Theme Park-kots was geniaal .

*Kots
*Bluh
*Bluh
*Kots Kots Kots Kots
*Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh Bluh
*Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots Kots

Die geluiden .
pi_26850710
Ik vergeef de makers van Vampire: The Masquerade Bloodlines, extreem veel bugs, lange laadtijden en niet kloppende tekst, maar het spel zelf en de graphics waren ten top
Ouderwetse piraterij , HAR
  maandag 9 mei 2005 @ 13:39:37 #29
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_26851148
Die laadtijden zijn echt niet normaal!
pi_26853101
Ik vergeef Burnout 3 de Formule 1 wagens, want de rest van het spel is prachtig.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 9 mei 2005 @ 14:57:14 #31
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_26853352
ik vergeef namco de kutte grijze gangen waar japanners zo op geilen, in Breakdown

simpelweg omdat de first person engine geniaal is, de gameplay is tof, ook al is het kut als je een hoekje in geramd wordt
pi_26853398
Ik vergeef de makers van Postal2: Laadtijden waren niet dope (werd later flink opgelost) maar bovenal; de sfeer was niet tof, als er al over sfeer te spreken viel. Toch was de gameplay hartstikke tof, en was je meer bezig met iedereen om je heen zo gruwelijk mogelijk neer te maaien dan daadwerkelijk met de 'missies'
  maandag 9 mei 2005 @ 15:52:45 #33
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26854923
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Pro Evolution Soccer 4

Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Ik vergeef het ze dat de keepers zo ontzettend raar reageren als een bal op de paal wordt geschoten en niks uitvoeren. En dat het ingooisysteem ontzettend irritant is. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel.

Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.

[afbeelding]
Amen

Sluit ik me volledig bij aan Twi, weet je nog ons allereerste potje? God wat was dat mooi (die 0-0 met 20 kansen )
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 9 mei 2005 @ 16:00:31 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26855138
Ik vergeef het Tales of Symphonia dat het verhaal extreem clichématig en als kopie van FFX begon. Het spel werd na een tijd steeds mooier, dipegaander en beter totdat het uiteindelijk mijn favoriete Cube game van deze generatie werd

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26855525
Ik vond dat juist wel lachen in Theme Hospital!
Maakte het misschien wat lastiger, maar die game was o, zo verslavend. Staat absoluut in mijn top 5 aller tijden.
Who knew?
pi_26855652
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vergeef het Tales of Symphonia dat het verhaal extreem clichématig en als kopie van FFX begon. Het spel werd na een tijd steeds mooier, dipegaander en beter totdat het uiteindelijk mijn favoriete Cube game van deze generatie werd
Moet ik je gelijk in geven..
Het begin was niet interessant, maar later werd het toch de moeite waard om em uit te spelen. Het feit dat je Zelos kon vermoorden, maakte de game trouwens nog 10x beter
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_26855976
Serious Sam

ik vergeef SS dat het eigenlijk zo'n hersonloos spel is, maar ik mij er wel heerlijk doorheen heb geknald.

Soldier of Fortune 2
Ik vergeet SoF2 dat het zo'n baggerspel was en ik toen maar weer lekker de eerste versie ben gaan spelen met al z'n mooie uitbreidingen en extra levels.
Eigenlijk moet ik SoF ook vergeven omdat ik hierdoor nooit kennis heb gemaakt met Half-life.

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 9 mei 2005 @ 16:52:54 #38
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26856748
Ik vergeef F-Zero GX voor de GameCube de kneiterharde moeilijkheidsgraad en waardeloze multiplayer. Het gaat simpelweg te snel om in een vierspeler splitscreen te kijken waar je heen moet. Bovendien is het spel moeilijk op te pikken als je het lange tijd laat liggen. Verder vind ik het, ondanks dat ik geen racefanaat ben en al helemaal niet van futuristische games houd, een van de beste spellen deze generatie.

pi_26857031
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Steeven het volgende:
Ik vergeef F-Zero GX voor de GameCube de kneiterharde moeilijkheidsgraad en waardeloze multiplayer. Het gaat simpelweg te snel om in een vierspeler splitscreen te kijken waar je heen moet. Bovendien is het spel moeilijk op te pikken als je het lange tijd laat liggen. Verder vind ik het, ondanks dat ik geen racefanaat ben en al helemaal niet van futuristische games houd, een van de beste spellen deze generatie.

[afbeelding]
Ik speelde F-zero op de SNES altijd bij een vriendinnetje. Spraken we af op de basisschool en ik wilde altijd bij haar spelen om vervolgens de hele dag F-zero te kunnen spelen. Ik had geen console
  maandag 9 mei 2005 @ 17:29:52 #40
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_26858058
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint

Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.

[afbeelding]

*flashpoint opstart
oh dat speel ik nog steeds vooral de heli missie`s en die sniper missie`s.

alleen met de vliegtuigen kan ik niet overweg.

ik ga theme hospital maar weer eens zoeken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_26858286
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:10 schreef BennieK het volgende:
Ik vergeef Rockstar dat GTA2 zo brak was, omdat GTA3 een van de beste en mooiste spellen ooit bleek.
GTA2 was echt wel goed
Theme Hospital idd

Ik vergeef Spider-man 2 dat de voice-acting van bewoners kut was, evenals hun grafische vertoning. Maar het webslingen was gewoon erg leuk
pi_26858558

Ik vergeef Polyphony voor de "kartonnen mannetjes" langs de weg van vele banen in GT4. Ondanks dat er op sommige banen wèl 3D toeschouwers zijn, heb ik al veel lelijke platte stilstaande mannetjes ontdekt bij andere banen. Ik vergeef het ze, omdat het spel verder perfect is!

Hmmm... nu ik erover nadenk is het ontbreken van de online-mode wel erg moeilijk te vergeven. Gelukkig bleek de singleplayer ervaring voor mij nog steeds verslavend te zijn... dus zelfs dàt vergeef ik ze enigszins! Ook omdat het perfectionisten zijn, die de online mode niet goedgenoeg vonden en dat weet ik altijd wel te waarderen.
pi_26858587

En ik vergeef Hideo en z'n team dat de lip-sync in MGS3 nog steeds niet optimaal is. Verder is het natuurlijk een pracht van een game!!!
  maandag 9 mei 2005 @ 17:51:08 #44
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_26858642
Ik vergeef Davilex (ook al is het moeilijk) dat ze de Competitie Manager serie zijn gestopt na 2000. Ook al verbeterde ze nooit het spel, ik vergeef het ze toch
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_26860293

Ik vergeef het squaresoft dat je soms de geweldige cutscenes niet kon skippen. Met als resultaat dat ik, na het verslaan van ultimecia de allerlaatste cutscene heb moeten missen
hier
  maandag 9 mei 2005 @ 18:58:08 #46
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26860602

Ik vergeef het Project Gotham Racing 2 dat ze de TVR Speed 12 beschikbaar hebben gesteld als downloadable content. De auto kon je unlocken door de game op Platinum uit te spelen (wat best wel knoertmoeilijk was). Eenmaal uitgespeeld kon ik pimpen met m'n Speed 12, en nu rijdt iedereen ermee. Het is toch een zaadbak, dus vergeef ik het ze.
pi_26860758

Counter-Strike

Ik vergeef het valve / sierra dat ze een spel hebben gemaakt wat voornamelijk wordt gespeeld door kansloze nerds.
Desalniettemin, is het toch leuk om af en toe lekker te knallen
waus!
pi_26860814
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef darkwing het volgende:
[afbeelding]

Ik vergeef het squaresoft dat je soms de geweldige cutscenes niet kon skippen. Met als resultaat dat ik, na het verslaan van ultimecia de allerlaatste cutscene heb moeten missen
Bij mij liep hij vast bij de aftiteling, toen kon ik die leuke filmpjes die er naast draaiden niet meer zien.

Gothic 1&2

Ik vergeef Pyranha Bytes de vele bugs en houterige animaties, omdat deze spellen gewoon zoveel vrijheid bieden en een heerlijke sfeer hebben. Ik heb me vele uren heel goed vermaakt met deze spellen.

If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 9 mei 2005 @ 19:41:14 #49
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_26861926
Ik vergeeft Ghost Recon voor het feit dat er zoveel MP cheats mogelijk waren ..fucked up the game .. maar al met al .. 3,5 clan plezier ..speel het soms nogsteeds
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:44:47 #50
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_26868148
Ik vergeef Raven Shield dat er zoveel bugs in het spel zitten. Zelfs na patch 1.60 is het hopeloos.... maar ik speel het nog steeds, want het is gewoon de beste shooter ooit!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')