Je zou hem ook kunnen kopen, bijv via ebayquote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef Allantois het volgende:
Ik vergeef de makers van Neverhood dat ze nergens op internet een kopieerbare file hebben achtergelaten die je met p2p-programma's kan downloaden
[afbeelding]
[afbeelding]
PC versie gewoon de Wolf Furry Evolution Patch 2005 toepassen, alles up to datequote:Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Pro Evolution Soccer 4
Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel. Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.
Fallout is gewoon een retegoeie serie!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:41 schreef Fliepke het volgende:
Fallout 1&2
Ik vergeeft het Fallout 1 & 2 dat ze ze ongelooflijk buggy waren en dat er veel dingen nooit meer zijn geimplementeerd terwijl je er toch hints naar vindt. Denk hierbij aan de zus van Sulik die je nooit kan vinden. Het was zo iig ontzettend retegeil om alles lekker bloederig aan gort te schietenVooral de koeien.
[afbeelding]
Whaha iddquote:Op maandag 9 mei 2005 12:38 schreef Markster het volgende:
[afbeelding]
Ik vergeef de makers van theme hospital die vervelende overvloed aan kotsende mensen, omdat het spel simpelweg verder gewoon geniaal was.
Hoefde echt maar een paar mensen te kotsen en het hele ziekenhuis kotste gelzellig mee. Heel irritant.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef menesis het volgende:
[..]
Whaha iddal dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef menesis het volgende:
[..]
Whaha iddal dat gekots! Volgens mij hadden ze per ongeluk het kots script uit themepark gebruikt
Amenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Pro Evolution Soccer 4
Ik vergeef het Konami dat ze de Live support van Pro Evolution Soccer 4 compleet hebben verneukt, en ook te lui zijn om een fatsoenlijke patch te maken. Ik vergeef het ze dat ze de hele transfermarkt hebben verkloot door Ibrahimovic bij Ajax te laten en Trabelsi bij Arsenal te stallen (en nog tientallen van dat soort voorbeelden). Ik vergeef ze ook dat je niet eens normaal met je opgeslagen formaties aan de slag kunt tijdens de Live mode en je die tijdens de SP matchup moet laden. En natuurlijk vergeef ik 't ze dat ze de voordeelregel vaak verkeerd toepassen en dat alleen de scorende partij de ellenlange herhaling kan wegklikken. Ik vergeef het ze dat de keepers zo ontzettend raar reageren als een bal op de paal wordt geschoten en niks uitvoeren. En dat het ingooisysteem ontzettend irritant is. Als laatste vergeef ik het ze dat ik mijn controller heb kapotgeslagen door dit spel.
Simpelweg omdat 't spelen van deze game tegen iemand met een goede verbinding godsgruwelijk leuk en verslavend blijft.
[afbeelding]
Moet ik je gelijk in geven..quote:Op maandag 9 mei 2005 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vergeef het Tales of Symphonia dat het verhaal extreem clichématig en als kopie van FFX begon. Het spel werd na een tijd steeds mooier, dipegaander en beter totdat het uiteindelijk mijn favoriete Cube game van deze generatie werd
Ik speelde F-zero op de SNES altijd bij een vriendinnetje. Spraken we af op de basisschool en ik wilde altijd bij haar spelen om vervolgens de hele dag F-zero te kunnen spelen. Ik had geen consolequote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Steeven het volgende:
Ik vergeef F-Zero GX voor de GameCube de kneiterharde moeilijkheidsgraad en waardeloze multiplayer. Het gaat simpelweg te snel om in een vierspeler splitscreen te kijken waar je heen moet. Bovendien is het spel moeilijk op te pikken als je het lange tijd laat liggen. Verder vind ik het, ondanks dat ik geen racefanaat ben en al helemaal niet van futuristische games houd, een van de beste spellen deze generatie.
[afbeelding]
oh dat speel ik nog steeds vooral de heli missie`s en die sniper missie`s.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Operation Flashpoint
Ik vergeef Bohemia Interactive voor de haperende engine en de wat stroeve controls bij Operation Flashpoint. Met een op de juiste manier getweakte PC en wat doorzettingsvermogen kon je je met deze game echt uuuuren vermaken. Vooral de missies waarin je helemaal op jezelf aangewezen was, waren bloedstollend, waarbij het oversteken van de grote open velden van bos naar bos, het sluipen door de bosjes en het van grote afstand neerschieten van vijanden met slechts een AK47 toppunten van lol waren. De grootste lol is om na een grote veldslag het hele slagveld af te speuren naar lijken met een RPG naast zich, om vervolgens die patrouillerende T80 af te maken. Dat waren showdowns die je 9 van de 10 keer verloor, maar als het lukte voelde je je heel erg voldaan.
[afbeelding]
*flashpoint opstart
GTA2 was echt wel goedquote:Op maandag 9 mei 2005 11:10 schreef BennieK het volgende:
Ik vergeef Rockstar dat GTA2 zo brak was, omdat GTA3 een van de beste en mooiste spellen ooit bleek.
Bij mij liep hij vast bij de aftiteling, toen kon ik die leuke filmpjes die er naast draaiden niet meer zien.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef darkwing het volgende:
[afbeelding]
Ik vergeef het squaresoft dat je soms de geweldige cutscenes niet kon skippen. Met als resultaat dat ik, na het verslaan van ultimecia de allerlaatste cutscene heb moeten missen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |