abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:36:57 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26772734
Er zijn weleens games die een groot aantal mensen tof vind, of beschouwd worden als beste van een bepaalde console. Toch vind jij er niets aan. Post hier welke games iedereen tof vind, en jij niet.

Doe dat inclusief argumentatie, Speknek en Tain houden namelijk NIET van simpele opsomtopics

Ik trap af met

Grand Theft Auto San Andreas:

San Andreas heeft een geweldige setting (negers en hiphop zijn tof) maar qua gameplay trek ik die game niet. Ik vind de missies nietszeggend en saai, de besturing vreemd en grafisch is de game zo slecht dat het de gameplay beinvloed.

Metroid Prime:

Metroid Prime is één van de mooiste Cube games die er is, maar het backtracken in deze game trek ik niet. Metroid 2D op de GBA vind ik geweldig, maar de 3D overzetting is niet aan mij besteed. Ik loop doelloos rond en heb geen idee wat ik in deze game te zoeken heb.

REmake:

Sfeer, graphics, geluid, spanning, alles was goed, maar een fucked up besturing heeft deze game voor mij verpest. Ik liep te tegen de muren op en recht in de armen van zombies vanwege een raar camerastandpunt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26772818
Killzone

Killzone is misschien een beetje leuk in de singleplayer, maar de multiplayer is nog erger dan ganzenborden.
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
pi_26772893
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn weleens games die een groot aantal mensen tof vind, of beschouwd worden als beste van een bepaalde console. Toch vind jij er niets aan. Post hier welke games iedereen tof vind, en jij niet.

Doe dat inclusief argumentatie, Speknek en Tain houden namelijk NIET van simpele opsomtopics

Ik trap af met

Grand Theft Auto San Andreas:

San Andreas heeft een geweldige setting (negers en hiphop zijn tof) maar qua gameplay trek ik die game niet. Ik vind de missies nietszeggend en saai, de besturing vreemd en grafisch is de game zo slecht dat het de gameplay beinvloed.

Metroid Prime:

Metroid Prime is één van de mooiste Cube games die er is, maar het backtracken in deze game trek ik niet. Metroid 2D op de GBA vind ik geweldig, maar de 3D overzetting is niet aan mij besteed. Ik loop doelloos rond en heb geen idee wat ik in deze game te zoeken heb.

REmake:

Sfeer, graphics, geluid, spanning, alles was goed, maar een fucked up besturing heeft deze game voor mij verpest. Ik liep te tegen de muren op en recht in de armen van zombies vanwege een raar camerastandpunt.
Hee dat is mijn lijst ook, even zelf ook wat verzinnen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:44:31 #4
120146 IntruderAlert
Beware of the Leopard
pi_26772907
DOOM3,

ik ge geneens een screen shotje zetten want dat is toch alleen maar een zwart plaatje.
De sfeer was prima tot ze het licht uitdeden...... je ziet helemaal niets.. en daar houd ik niet van.
Bovendien vond ik de gangetjes allemaal veel te klein uitgevallen.

Ne heel jammer, ik vond hem niet leuk. En ik had me zo op verheugd.
Connection reset by little gnomes with hatchets.
Plato: To Be is to Do, Socrates: To Do is to Be, Sinatra: Do Be Do Be Do.
pi_26773203
Doom 3

't schijnt in die shoot 'm ups tegenwoordig heel hip te zijn om een eindeloze intro van heen en weer lopen erin te gooien, maar bij dat soort spellen wil ik gewoon direct actie

Ook zo, bijvoorbeeld, Unreal 2, Half Life

[ Bericht 3% gewijzigd door daReaper op 06-05-2005 11:19:08 ]
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_26773314
De hele Sims serie

In het begin is het leuk als je een huis moet bouwen etc. Maar na het bouwen vindt ik het spel al snel saai worden. Dag in dag uit zo'n beetje het zelfde doen. Niets voor mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Baris op 06-05-2005 11:18:39 ]
pi_26773320
Sonic Heroes

Het spel leek me hardstikke leuk, ik heb het ook direct gekocht bij de release, maar ik vind het gewoon geen bal aan. Dat spel kreeg 8en enzow. Maar de camara zuigt, met z'n drieën rennen, en constant het juiste personage zoeken zuigt. Ik heb het spel ook direct weer weg gelegt, een duidelijke miskoop van mij .
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_26773323
Half Life 2,

enorm bagger spel en alleen maar meer van hetzelfde.....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:08:05 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26773360
Ninja Gaiden

Een van de absolute toppers op de Xbox kon me gewoon niet bekoren, ik vond er geen bal aan. Een Prince of Persia kon dat hack 'n slash-werk nog fris en leuk combineren met puzzels, maar al die combo's en weet ik wat er allemaal in zit. Ik kan begrijpen dat mensen wie dit genre ligt 't fantastisch vinden, maar ik vond er zelf helemaal geen klap aan.

Dead or Alive: Ultimate

Ik vind het werkelijk waar heerlijk om naar al die dames te kijken. Hoe kleiner het lapje stof, hoe beter. Ze maakten me zelfs zo enthousiast dat ik zowel DOA3 als DOAX en DOAU een kans heb gegeven. DOAX natuurlijk als buitenbeentje. Maar als spel vind ik ze allemaal lang niet leuk genoeg om ook daadwerkelijk alle pakjes te laten showen door de dames. Ik hou 't dus bij screenshots.

pi_26773382
Doom 3:
Vond ik zeer tegenvallen, weer een gamemaker die denkt dat graphics het belangrijkste zijn van een spel. Gameplay is dus het belangrijkse. Nog nooit zo een saai, donker en onoverzichtelijk spel gezien.

Halo (2):
De hele Halo-hype kan ik echt niet begrijpen, ik denk zelf dat ze goede reclame hebben gemaakt. Halo vind ik totaal niets nieuws toevoegen. Toen het uitgebracht werd was er totaal niets wat we nog niet gezien hadden. Het werd ook behoorlijk saai op de lange termijn.

Quake 1:
Ben het spel gestopt toen ik de rocket launcher aan zag voor een speer.

Over het algemeen erger ik me aan de wapens van first person shooters. Heb je eindelijk een
vette mini-gun die 1000 kogels per seconde vuurt, moet je nog 10 min. op een enemy schieten
voordat hij neer valt. Met een rocketlauncher moet je in een keer 10 beesten kunnen weg blazen,
maar in de spellen van tegenwoordig, heb je 10 raketten nodig om 1 beest te mollen.

Bovendien vragen de enemy's zoveel van je graphiccard (doom3) dat ze niet meer dan 3 beesten
tegelijkertijd op je af kunnen sturen. Waar zijn de tijden van Doom en Doom2 waar je je door ruimtes
heen moest vechten die werkelijk infested waren met werkelijk 50 monsters... Jij bent toch de
bad ass mean machine?
pi_26773407
Rollercoaster Tycoon 3

Deel 1 en 2 helemaal grijs gespeeld en deel 3 heeft me echt niet kunnen boeien en toch een 8.3 op gamerankings: http://www.gamerankings.com/itemrankings/searchresult.asp?term=rollercoaster&itemid=919973
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26773430
Balck&White
Saai, duf, niet leuk, boring enz

Brothers is Arms
Sfeerloos geheel (ben ik niet de enige misschien, maar ja de hype he )

The sims
Ik wil geen binnenhuisarchitext zijn

NFS:U
Racen doe ik wel met echte games/auto's en zonder sjonny bakken.

Thief 3
Gewoon niet leuk

SC
Te traag/donker naar mijn mening, MGS3 is zoveeeel beter

Settlers 5
Inpiratieloos geheel

En kan nog wel meer bedenken
Built for Speed
pi_26773443
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3
Was ook een kutspel.
Built for Speed
pi_26773505
world of warcraft.
beta tester geweest, maar het spel kon me maar niet boeien
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_26773585
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:12 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Was ook een kutspel.
cijfers zeggen van niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:20:51 #16
61587 Retuobak
My oh my!
pi_26773612
World of Warcraft

Beta test gespeeld maar de interface vond ik absoluut niet fijn, ben geen fan van de setting en vond het gewoon niet boeiend.

Perimeter

Kreeg behoorlijk wat 8en in reviews maar het kon me niet langer dan een dag of 2 boeien. Een ongelofelijk eentonige game.
pi_26773651
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:11 schreef HansvanOchten het volgende:
Balck&White
Saai, duf, niet leuk, boring enz
Mee eensch is
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:22:35 #18
83361 SIGMA-X10
When come back, bring pie....
pi_26773653
Halo
Op zich vind ik 3D shooters altijd wel grappig. Maar Halo kan mij totaal niet boeien. De setting is saai, de controls zijn brak en het spelverloop is absoluut niet boeiend. Moet een 3D shooter dan een verhaal hebben om leuk te zijn? Nee maar het voegt wel een hoop toe. Zo vond ik XIII bijvoorbeeld erg boeiend.

Command & Conquer
Ook zo'n typisch überspel dat ik niet leuk vind. Misschien komt het omdat ik er gewoon slecht in was of zo maar het boeide me totaal niet. RTS'en vind ik wel leuk op zich. Ik heb StarCraft bijvoorbeeld helemaal grijs gespeeld.

The Sims
Eigenlijk dezelfde reden als vorige posters. Het ontwerp gedeelte is leuk maar dan houd het ook op. Het boeit mij totaal niet om mensen eten te geven, op tijd te laten schijten en uiteraard te laten neuken terwijl je dat weer niet mag zien
I'm not a racist; I hate everybody equally
pi_26773665
World of Warcraft

Geen verhaal, geen drama, alleen leuke plaatjes (en dat valt ook mee)...

Ik werd zo ziek van de quests waar je telkens x aantal van iets moest verzamelen...
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:28:22 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26773774
MGS: onhandige camera's, onhandige bediening.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:28:54 #21
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_26773783
Prince of Persia - Sands of Time
Wat vond ik dat klote. het zag er prachtig uit, en het speelt natuurlijk lekker simpel, maar na ongeveer een uur had ik alle moves wel gezien en kon het mij verder niet boeien.

Far Cry
Ook weer prachtig, speelde heel aardig weg.... en toen kwamen er idiote monsters. Wat een let-down zeg..

Doom 3
Ook weer geweldig uitziend, en de eerste uren was ik compleet gefascineerd, maar toen slpeg de verveling toe. Dit zou ik alleen uitspelen als ik compleet dwangmatig was in het uitspelen van games.

Wel moet ik zeggen dat wanneer ik het even speel, ik minimaal 1 keer per minuut tegen het plafond aan kletter.

Trouwens, Roy, vond je GTA- Vice City wel leuk?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:32:52 #22
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26773863
F-zero GX:
Het is en blijft een prachtig spel. Het is snel, oogt mooi en er is veel vrijheid voor de speler bij het kiezen van een voertuig. Maar er is één nadeel: het is onspeelbaar moeilijk.

Halo 2:
Na een hype van 2 jaar kon deze game mij niet bekoren. De single player mode is een aaneenschakeling van slecht gedesignde levels en een verhaal dat nooit op gang komt. Grafisch laat de game steekjes vallen door de vele pop-ups en inladende textures. Multiplayer is een blast als je met vrienden speelt, maar dankzij de idiote peer 2 peer optimatch mode kom je bij de grootste idioten in een game en heb je te vaak te veel lag. Zonde!

Brothers in Arms:
Het spel dat de grens tussen videogame & de werkelijkheid moest vervagen. Nou.. niet echt. De gameplay kamt met de zelfde problemen als full spectrum warrior (mocht ook in plaats van BiA hier in deze post staan) namelijk het eeuwige flanken. Het is realistisch dat je door het vizier van je wapen moet kijken om iemand te schieten, maar waarom hebben die nazi's een rondje boven hun hoofd waar je vanaf kunt lezen of ze je gaan schieten of niet? Ook op grafisch gebied stelt de game niet enorm veel voor. Enorme framerate drops (xbox versie) en een kleurenpalet die niet echt past in een oorlog game.

Ik kan nog wel doorgaan, maar daar heb ik geen zin in.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_26774072
Ik kan zelf even niks bedenken, maar ik ben het iig helemaal niet eens met de mensen die San Andreas stom vinden. De missies saai? Heb je het verhaal wel gevolgd, want die vind ik nog wel één van de beste die ik ken in games. De graphics zijn idd niet mooi, maar dat het de gameplay beïnvloedt?

De Sims vond ik overigens ook heel leuk Na een tijdje heb je het wel gezien en er zijn inderdaad teveel uitbreidingen geweest, maar het concept is fantastisch en de originele game met de eerste uitbreiding (rijke leven) was erg tof
Who knew?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:44:11 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26774111
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:32 schreef BMH het volgende:
Ik kan nog wel doorgaan, maar daar heb ik geen zin in.
Voor meer informatie over BMH's lijstje in dit topic kun je hier terecht
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:46:30 #25
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26774163
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:44 schreef twi het volgende:

[..]

Voor meer informatie over BMH's lijstje in dit topic kun je hier terecht
Verzin eens een keer wat anders. Je wordt saai.
pi_26774440
Pikmin 1, het kan me gewoon niet pakken. Ik heb het nu een paar keer opgestart, maar ik haat gewoon spellen met een beperkte tijdslimiet.

Vortex (SNES), na Starwing zou dit het spel worden met de SuperFX chip die potten zou gaan breken. Ik heb het maar met cheatcodes uitgespeeld, ik vond er geen *** aan.

Sims: ik heb al geen sociaal leven, maar om dat dan na te gaan spelen in een spel....Het idee is briljant (gezien de verkoopcijfers), maar niet aan mij besteed.

Misschien verzin ik er nog een paar, slechte spellen zijn er zat
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 11:59:11 #27
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26774492
ik vind een beetje wat al eerder is gezegt

prince of persia : sands of time
hoe dit spel zoveel 8en en 9ens heeft kunnen bemachtigen weet ik ook niet. dat tijd terug draaien kon me ook niet zoveel boeien. en het vechtsysteem was ook bagger. binnen een dag 48% uitgespeeld met een klein beetje hulp, het was wel bar makkelijk.
:')
pi_26774904

Zelda: The Minish Cap
Eindelijk, er kwam weer eens een Zeldagame uit, en het leek erop dat er genoeg vernieuwende elementen inzaten om mij weer uren van genot te geven.Niets bleek minder waar: het verhaal steeg niet boven een gemiddelde GTST-aflevering uit, weer dezelfde dungeons en weer hetzelfde gezeik met Zelda. Voeg daarbij de matige nieuwe wapens en de af en toe volstrekt onlogische puzzels en je hebt de eerste Zeldagame die ik plichtsmatig uitgespeeld heb én waarbij ik zo ongeveer voor het eerst in mijn leven een walkthrough heb gebruikt. Wat een teleurstelling .
pi_26775059
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vind een beetje wat al eerder is gezegt

prince of persia : sands of time
hoe dit spel zoveel 8en en 9ens heeft kunnen bemachtigen weet ik ook niet. dat tijd terug draaien kon me ook niet zoveel boeien. en het vechtsysteem was ook bagger. binnen een dag 48% uitgespeeld met een klein beetje hulp, het was wel bar makkelijk.
Ik vond het juist wel een toffe game! Ik moet ook nog steeds deel 2 van dat spel halen Ik vind het spel één van de leukste spellen die ik ooit gespeeld heb! Maar ik ben te lui om het spel nu te halen.
pi_26775438
Tegenvaller was ook U2003.
Zo naar uitgekeken na UT
Built for Speed
pi_26775724
Halo duidelijk
Loop ik een rondje? Heb ik me keer of keer afgevraagd. Uiteindelijk maar gestopt want het leveldesign was kut, de FPS op de PC zoog en het was gewoon niet boeiend

En dat terwijl ik echt erin ging met het idee van 'nu ga ik een geweldige game spelen', maar zelfs dat wist deze game niet te redden... Crap!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:09:52 #32
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26776040
Halo 2
Net zoals deel 1 was de Singleplayer weer dood saai, het begon leuk met op aarde maar zakte daarna weer dramatisch in. Multiplayer was ook aan het begin leuk, maar later werd het gewoon saai, cheaters, saaie maps, veel lag.

Half-life 2
Echt z'on saaie game vond ik. Begon aardig maar vervolgens duren alle chapters veel te lang en word het lineair en eentonig.

Rollercoaster tycoon 3
Game zag er tof uit, maar de gameplay was gewoon kut. Lekker een achtbaantje bouwen zat er niet meer in
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:26:20 #33
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26776404
Half life 2
Kijk wat wij een mooie engine hebben gemaakt met hele toffe physics. We zullen je ook op ieder moment van het spel laten merken dat we physics hebben, want daar zijn al onze puzzels op gebaseerd! En we doen er zelfs een duf stukje tussen met een mechanische hond die naar een bal kan rennen!!!!!!!!
Al met al kon het me niet al te lang boeien. Het was een leuke techdemo. HL2 moet het duidelijk van de mods hebben.
pi_26776926
doom 3, veels te donker en te eentonig
half life 2, te liniear, te langdradig, en ook best wel eentonig

diablo 2: te veel lopen, 1 was leuk 2 niet...
heb er vast nog wel mmeer kan er nu alleen niet opkomen...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:02:09 #35
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26777200
GTA Vice City

Je hebt vast veel mogelijkheden maar eigenlijk zuigt alles in die game. De graphics zijn wazig, de textures zijn lelijk, enzovoorts. Ergste is nog wel de besturing. Het lopen gaat langzaam en en schokkerig, het schieten met de wapens gaat via een rukkerig auto-aim systeem, het rijden met de auto´s is alles behalve natuurlijk. Met andere woorden het spel speelt gewoon kut.

Wat het spel nog een beetje redt is de sfeer, maar de cijfers die het spel heeft gekregen zijn imo zwaar en dan ook echt veel te zwaar overdreven.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_26778079
De 2 Halo games vind ik dus echt niets
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:54:31 #37
96614 PandorasBox
Open me....
pi_26778453
De Slpinter Cell franchise

Wat een bagger zeg. Deel 1 was tot het midden wel leuk, maar daarna werd het erg eentonig allemaal. Deel 2 was hetzelfde als deel 1 en deel 3 alweer hetzelfde als deel 1 en 2. Een zaaddoden saaie franchise.

Gaylo 2

Halo vond ik geweldig, maar deel 2 was een verwaterde versie van deel 1. Op een of andere manier vond ik deel 1 in alle opzichten beter. Grafisch ging Halo 2 ook niet echt op vooruit. Hoge cijfers krijgt het omdat de online modus super schijnt te wezen. Maar ik vind het zo sloom gaan allemaal.

Dit zijn de meest overrated spellen van deze generatie. IMO
...and you shall see.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:02:15 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26778640
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef PandorasBox het volgende:
Gaylo 2

* twi breidt z'n lijstje uit, Markster, BMH, Ruzbeh, PandorasBox
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:02:45 #39
84341 alsem
ja toch
pi_26778656
ik vind alle strategie en mmorpg games geen kont aan, is irritante besturing.. ik vind de meeste fpsers wel vet.
pi_26778846
DOOM 3
Zoals al vaker vermeld hierzo, te donker. De sfeer is opzich wel leuk, maar er zijn gewoon momenten waar je niets kunt zien, hoe kun je dan schrikken?
Nog irritanter is het dat je zaklamp niet op je gun zit, waardoor je dus de hele tijd moet wisselen, wordt je net aangevallen door tig monsters, schiet je er twee dood, moet je eerst je zaklamp pakken om de rest te vinden.

WoW
Niet echt veel gespeeld, even bij een vriend bekeken. Maar ik snap niet dat mensen hier dagen/weken mee zoet kunnen zijn.

SOF2
Na de eerste Soldier of Fortune helemaal grijs gespeeld te hebben viel deze zwaar tegen. Het hele idee van lekker met je shotgun rondlopen en raggen was eruit, er kwam ineens tactiek om de hoek kijken.

Splinter Cell
1e versie vrij serieus gespeeld, totdat ik vast kwam te zitten en niet meer verder kwam.
Hierdoor geen zit gehad in de volgende delen, te veel taktiek, ik heb nooit zin om serieus achter m'n pc te gaan zitten. Ik wil gewoon ff snel schieten of racen ofzo, al die taktiek hoeft van mij niet.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26778930
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef PandorasBox het volgende:
De Slpinter Cell franchise

Wat een bagger zeg. Deel 1 was tot het midden wel leuk, maar daarna werd het erg eentonig allemaal. Deel 2 was hetzelfde als deel 1 en deel 3 alweer hetzelfde als deel 1 en 2. Een zaaddoden saaie franchise.

Gaylo 2

Halo vond ik geweldig, maar deel 2 was een verwaterde versie van deel 1. Op een of andere manier vond ik deel 1 in alle opzichten beter. Grafisch ging Halo 2 ook niet echt op vooruit. Hoge cijfers krijgt het omdat de online modus super schijnt te wezen. Maar ik vind het zo sloom gaan allemaal.

Dit zijn de meest overrated spellen van deze generatie. IMO
Het is Splinter Cell en gewoon Halo 2 trouwens
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26778956
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef twi het volgende:

[..]

Dat lijstje hoef je hier toch niet te posten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:35:34 #43
96614 PandorasBox
Open me....
pi_26779495
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef twi het volgende:

[..]

???

...and you shall see.
pi_26779820
Star Wars Episode III Revenge of The Sith

Het zag er veel belovend uit, lekkere vette jedi actie en lightsaber gevechten maar wat een baggerspel zeg, grafisch ziet het er nog wel goed uit maar de camera standpunten zijn soms ronduit klote en het ergste is dat je de camera niet kan draaien. Verder heb je het na het tweede, hooguit derde level wel gezien, steeds maar weer hetzelfde, robots kapotslaan met je lightsaber, nog meer robots kapotslaan, nog meer robots kapotslaan en zo gaat het maar door.
pi_26779873
Die mensen die geen zak van GTA snappen.

Splinter Cell
Ik val gewoon bijna in slaap als ik het speel, meer kan ik er niet echt over zeggen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_26779919
Splinter Cell idd, sam kan gewoon niet aan Snake tippen imo.

En Kingdom Hearts, ik doe zo m'n best om het leuk te vinden maar ik vind donald en goofy gewoon te irri denk ik.
Sold my Soul to Sony
pi_26779972
Overigens zijn er een hoop Sony en EA games (Getaway, James Bond games, enz.) maar die worden hier dus niet genoemd omdat ze hier al niet als goede games worden beshouwd Ze verkopen echter wel...

/edit
En ik vind overigens Splinter Cell ownen GTA is ook best te doen
Weer een kwestie van smaak gok ik
quote:
Splinter Cell idd, sam kan gewoon niet aan Snake tippen imo.
't zijn ook totaal verschillende games.
pi_26780047
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:53 schreef Xrenity het volgende:

't zijn ook totaal verschillende games.
Ja, maar het werd eerst gepresenteerd als DE mgs beater, snake kon wel inpakken enz enz. Dat viel me dus nogal tegen.
Sold my Soul to Sony
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:06:37 #49
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_26780364
Splinter cell kan ik gewoon niet. Dat heb ik met alle sluip/staineendonkerhoekje spellen. Geen geduld voor enzo.

Overigens wil ik hier ook even Halo voor de PC aan toevoegen. Wat was dat belachelijk zeg. De eerste levels waren wel aardig, maar vanaf de horde (ofzo) werd het 1 grote herhalingsoefening. Zeker een uur alleen maar dezelfde gebouwen gezien. Alsof ik een Flintstones aan het kijken was.
En het is kut overgezet waardoor je frame-drops hebt..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:08:38 #50
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26780420
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef Tain het volgende:

[..]

Het is Splinter Cell en gewoon Halo 2 trouwens
Kun je Twi's offtopic onzin ff deleten. Deze post ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')