Hee dat is mijn lijst ook, even zelf ook wat verzinnenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn weleens games die een groot aantal mensen tof vind, of beschouwd worden als beste van een bepaalde console. Toch vind jij er niets aan. Post hier welke games iedereen tof vind, en jij niet.
Doe dat inclusief argumentatie, Speknek en Tain houden namelijk NIET van simpele opsomtopics
Ik trap af met
Grand Theft Auto San Andreas:![]()
San Andreas heeft een geweldige setting (negers en hiphop zijn tof) maar qua gameplay trek ik die game niet. Ik vind de missies nietszeggend en saai, de besturing vreemd en grafisch is de game zo slecht dat het de gameplay beinvloed.
Metroid Prime:![]()
Metroid Prime is één van de mooiste Cube games die er is, maar het backtracken in deze game trek ik niet. Metroid 2D op de GBA vind ik geweldig, maar de 3D overzetting is niet aan mij besteed. Ik loop doelloos rond en heb geen idee wat ik in deze game te zoeken heb.
REmake:![]()
Sfeer, graphics, geluid, spanning, alles was goed, maar een fucked up besturing heeft deze game voor mij verpest. Ik liep te tegen de muren op en recht in de armen van zombies vanwege een raar camerastandpunt.
Was ook een kutspel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3
Mee eensch isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:11 schreef HansvanOchten het volgende:
Balck&White
Saai, duf, niet leuk, boring enz
Voor meer informatie over BMH's lijstje in dit topic kun je hier terechtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:32 schreef BMH het volgende:
Ik kan nog wel doorgaan, maar daar heb ik geen zin in.
Verzin eens een keer wat anders. Je wordt saai.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:44 schreef twi het volgende:
[..]
Voor meer informatie over BMH's lijstje in dit topic kun je hier terecht
Ik vond het juist wel een toffe game! Ik moet ook nog steeds deel 2 van dat spel halenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vind een beetje wat al eerder is gezegt
prince of persia : sands of time
hoe dit spel zoveel 8en en 9ens heeft kunnen bemachtigen weet ik ook niet. dat tijd terug draaien kon me ook niet zoveel boeien. en het vechtsysteem was ook bagger. binnen een dag 48% uitgespeeld met een klein beetje hulp, het was wel bar makkelijk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef PandorasBox het volgende:
Gaylo 2
Het is Splinter Cell en gewoon Halo 2 trouwensquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef PandorasBox het volgende:
De Slpinter Cell franchise
Wat een bagger zeg. Deel 1 was tot het midden wel leuk, maar daarna werd het erg eentonig allemaal. Deel 2 was hetzelfde als deel 1 en deel 3 alweer hetzelfde als deel 1 en 2. Een zaaddoden saaie franchise.
Gaylo 2
Halo vond ik geweldig, maar deel 2 was een verwaterde versie van deel 1. Op een of andere manier vond ik deel 1 in alle opzichten beter. Grafisch ging Halo 2 ook niet echt op vooruit. Hoge cijfers krijgt het omdat de online modus super schijnt te wezen. Maar ik vind het zo sloom gaan allemaal.
Dit zijn de meest overrated spellen van deze generatie. IMO
Dat lijstje hoef je hier toch niet te postenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
* twi breidt z'n lijstje uit, Markster, BMH, Ruzbeh, PandorasBox
???quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
* twi breidt z'n lijstje uit, Markster, BMH, Ruzbeh, PandorasBox
't zijn ook totaal verschillende games.quote:Splinter Cell idd, sam kan gewoon niet aan Snake tippen imo.
Ja, maar het werd eerst gepresenteerd als DE mgs beater, snake kon wel inpakken enz enz. Dat viel me dus nogal tegen.quote:
Kun je Twi's offtopic onzin ff deleten. Deze post ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is Splinter Cell en gewoon Halo 2 trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |