Games die je vergeeft...![]()
Geïnspireerd door
dit van Notorious_Roy leek het me wel leuk om een topic te openen over games die je vergeeft. Wat bedoel ik nu met dit vergeven.
Geen enkele game is perfect, in elke game zitten wel dingen in waar je je aan stoort. Zaken die je persoonlijk niet aanspreken of gewoon slordig ontwerp- of programmeerwerk. Wanneer de rest van het spel echter zo'n mooie ervaring biedt, dan vergeef je een spel meestal deze minpunten.
Welke spellen vergeef jij hun minpunten?
Doe dat inclusief argumentatie, Speknek en Tain houden namelijk NIET van simpele opsomtopics.
Zelda: The WindwakerIk vergeef Zelda: WW het vreselijk kunstmatig uitgerekt einde waarin je stukjes kaart en tri-quest moest verzamelen alvorens oude eindbazen nogmaals te moeten verslaan. De schitterende graphics, uitgebreide wereld, leuke quests en briljante eerste dungeons maakte dit meer dan goed.
HaloIk vergeef het repetitieve level-design van Halo. Gewoon omdat het zo verdomd leuk was om te spelen! Zelfs die levels werden een uitdaging door de furieuze vuurgevechten en geweldige AI van je tegenstanders.
Half-LifeIk vergeef het laatste level van Half-Life. Wat de hell was dat? Een reuzebaby doden in een groene alien-wereld? Godzijdank was de rest van het spel zo goed.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo