Rit acht. Vandaag is rit 3, dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:28 schreef Lortnoc het volgende:
tvp, wanneer is de tijdrit?
super, zo is er eindelijk wat overzichtquote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Top 5 weer, neem ik aan?
gokje?? Meer dan 90% denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Moet ik even het startveld bekijken om te zien wie er achter Honchar gaan eindigen.
Nou, die wordt 1e. Het gaat meer om 2 t/m 5. Iemand een link naar alle deelnemers, ben het AD van zaterdag kwijt...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
gokje?? Meer dan 90% denk ik.
Welgeteld één keer hoog geeindigd op WK, dan wel gelijk eerste....voor de rest nooit meegedaan voorin.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef Suijk het volgende:
Gonchar zakt toch wat te vaak door het ijs als het echt ergens om gaat.
Vorig jaar won hij anders wel de enige tijdrit in de Giro ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:05 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Welgeteld één keer hoog geeindigd op WK, dan wel gelijk eerste....voor de rest nooit meegedaan voorin.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Igor González de Galdeano? Verrassend! Die doet helemaal niet mee volgens mij!
Ik twijfel nog steeds.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Kan gebeuren, gelukkig is er een edit. Was mijn nummer 6, Aitor. Tegen beter weten in, misschien.
uiteindelijk zal je toch een keus moeten maken, ik heb mijn 5 neergepleurd en ze blijven ook zo staan, of er moet eentje afstappenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.
Garzelli is ook een tijdrijder, Zubeldia, en waarom niet Dekker. En bij CSC en Discovery kunnen ze allemaal tijdrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |