quote:Op maandag 9 mei 2005 22:44 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Heb niet iemand een digitale veer om die in Placebeau z'n aars te steken, die kerel levert een puike job met snelle tussenstanden....
Rit acht. Vandaag is rit 3, dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:28 schreef Lortnoc het volgende:
tvp, wanneer is de tijdrit?
super, zo is er eindelijk wat overzichtquote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Top 5 weer, neem ik aan?
gokje?? Meer dan 90% denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Moet ik even het startveld bekijken om te zien wie er achter Honchar gaan eindigen.
Nou, die wordt 1e. Het gaat meer om 2 t/m 5. Iemand een link naar alle deelnemers, ben het AD van zaterdag kwijt...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
gokje?? Meer dan 90% denk ik.
Welgeteld één keer hoog geeindigd op WK, dan wel gelijk eerste....voor de rest nooit meegedaan voorin.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef Suijk het volgende:
Gonchar zakt toch wat te vaak door het ijs als het echt ergens om gaat.
Vorig jaar won hij anders wel de enige tijdrit in de Giro ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:05 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Welgeteld één keer hoog geeindigd op WK, dan wel gelijk eerste....voor de rest nooit meegedaan voorin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |