dittoquote:Op zondag 8 mei 2005 23:01 schreef peaceman het volgende:
Rest moet ik voorlopig schuldig blijven....
Vast wel. Trouwens, mijn vraag komt ws ook pas volgende week.quote:ik zit overigens nog te dubben over mijn jubileumvraag...buiten dat ik m nog niet af heb en betwijfel of dat tijdig gaat lukken, vind ik m qua niveau ver afstaan van de vragen van topic CCC. Die zijn veel origineler.... maar eventueel zonder mijn vraag zullen er toch ook nog wel voldoende zijn?
oke ik denk er nog even over... vind het trouwens wel jammer dat jij waarschijnlijk geen vraag gaat doen, want je vraag was leuk en ik herkende wel wat 'plaatjes' had er zeker wel een poging op gewaagd....maar ik kan me ook wel voorstellen dat je baalt als er zo weinig respons op komt.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:03 schreef ranja het volgende:
Peaceman niveau zegt niks... ik verbaas me er dagelijks over hoe moeizaam makkelijke vragen worden opgelost en hoe snel vragen over bands waar ik nog nooit van gehoord heb. Gewoon doen dus.
Die van mij is ook niet bijster origineel hoor. Gewoon plaatsen.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:01 schreef peaceman het volgende:
Rest moet ik voorlopig schuldig blijven....
ik zit overigens nog te dubben over mijn jubileumvraag...buiten dat ik m nog niet af heb en betwijfel of dat tijdig gaat lukken, vind ik m qua niveau ver afstaan van de vragen van topic CCC. Die zijn veel origineler.... maar eventueel zonder mijn vraag zullen er toch ook nog wel voldoende zijn?
Bestaat diequote:
Belsen gooit graag veel tegen de muur, in de hoop dat er wat blijft hangenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bestaat dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bedoel namelijk iets anders, maar als zij bestaat, wie ben ik dan of het af te keuren?
Even gecheckt... allmusic kent terese lowE wel... geen beschrijving verder trouwens.. alleen de melding: rockquote:Op zondag 8 mei 2005 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bestaat dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bedoel namelijk iets anders, maar als zij bestaat, wie ben ik dan of het af te keuren?
Nope. Denk dichter bij huisquote:Op zondag 8 mei 2005 23:36 schreef belsen het volgende:
Steel Rowe, dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yo!!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:43 schreef Berkery het volgende:
Lee Towersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TVP's zijn goed; hebben we eerder feest!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:43 schreef Berkery het volgende:
Scheelt me weer een tvp
Ook goed! Nu nog de moeilijkste naam waarvan ik had verwacht dat 'ie als eerste geraden zou worden....quote:Op zondag 8 mei 2005 23:44 schreef ranja het volgende:
1e is Tina Turner
Corvus Coraxquote:Op zondag 8 mei 2005 23:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ook goed! Nu nog de moeilijkste naam waarvan ik had verwacht dat 'ie als eerste geraden zou worden....
....spannend!
Hint: er zijn 2 bands met deze naamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 8 mei 2005 23:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Corvus Coraxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ineens zag ik hetquote:
Ah, vandaar. Als je nog nooit van de band gehoord hebt is het zelfs met 2 c's en een x moeilijk te raden. Excelsior? Finse Metal?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:57 schreef GLO het volgende:
Corvus Coraxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Neutro and Oxide?
Middeleeuwse metal!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Als je nog nooit van de band gehoord hebt is het zelfs met 2 c's en een x moeilijk te raden. Excelsior? Finse Metal?
2 bands: 1. Middeleeuwse stampmuziek. 2. Amerikaanse metal.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Als je nog nooit van de band gehoord hebt is het zelfs met 2 c's en een x moeilijk te raden. Excelsior? Finse Metal?
Yo!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oxide and neutrino, herstel.
Laat je nu je beurt voorbijgaan?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mensen, ik ben slapen. Als dat lukt tenminste, want ik gier van de zenuwen voor het jubileum-topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Did I mention his claims to have invented punk?. This record put out by the man's own Squeaky Shoes imprint, impossible to get by on vinyl, is a collection of 7 rather lengthy incursions into a lo-fi Latin Andean folk fragment-rock-avant garde implosion-dorky ingenuity-cheery party tune-foggy introspection vortex remarkable for it's sheer audacity. For seekers of the unusual and overlooked, this could be considered at the verge of outsider music. Apart fromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s lyrics, singing and enfant terrible piano chops, Antonio Narvaez and Cathy Williams, back up on a bombo julero, stones, laughs, rrrrrrrs, piano, assorted percussion, pinquillo, double flute, bass and whistle.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:This 1943 born Chilean left for London in 1973, was a 1974 founding member of the so called "shit music"/pub rock ensamble The 101'ers with Woody Mellor (later Joe Strummer in The Clash) and Richard Dudanski (later P.i.L.) and has not looked back yet, writing, touring, making records and putting out poetry. Apparently is the owner of the largest discography of any Chilean composer, living or dead.
Volgens mij zijn wij momenteel de enigen hier, dus doe maarquote:Op maandag 9 mei 2005 00:33 schreef ranja het volgende:
Hm zijn er nog anderen? anders doe ik wel een andere en laat ik deze open staan voor wie het weet, als er dan geen opzoekemakkie ofzo langs komt...
gedrieëen strijden wij verder...quote:Op maandag 9 mei 2005 00:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij momenteel de enigen hier, dus doe maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:35 schreef ranja het volgende:
1 band die bestaat uit:
1 fan van Queen
1 fan van Deep purple
1 fan van Suzi Quatro
1 fan van Eric Carmen
1 fan van Gene Simmons
welke band?
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:40 schreef Jappr het volgende:
fan van queen: robbie williams, die had er in willen zitten, 5 mensen... Take That?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vijf? Nooit meer dan vier Crües geteld hoor...quote:Op maandag 9 mei 2005 00:44 schreef Jappr het volgende:
Hmm bij Roger Taylor gaat mn gedachte dan meer uit naar Tommy Lee, en in Mötley Crüe zitten er ook 5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
da benne er wel 10!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:43 schreef GLO het volgende:
Woest associërend: Duran Duranom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op maandag 9 mei 2005 00:45 schreef Jappr het volgende:
[..]
da benne er wel 10!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op maandag 9 mei 2005 00:45 schreef ranja het volgende:
Ha, vraag me af hoe die kronkels van jou (glo) lopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, ik dacht dat je een Hitkrant-interview had gelezenquote:Ik zat gister een dvd te kijken en daarin werd iets gezegd dat elk lid van de band een soort van rol of pose had die ze op het podium deden, die tegelijk ook het verschil in muzikale interesse aangaf... heb daar een beetje een vraag uitgehaaldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hard werken zodat je tong op je schoenen hangt?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:58 schreef Jappr het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen hoe je Gene Simmons na wil doen op het podium zonder gevaar voor eigen levenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar zeg je wat. Misschien zijn het wel The Runaways?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:54 schreef Jappr het volgende:
Bij Suzi Quatro kan ik me ook alleen maar Joan Jett bedenkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zat ik ook aan te denken, maar dat zijn er ook 10 ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 01:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Misschien zijn het wel The Runaways?
En ook daar ken ik er maar vier vanquote:Op maandag 9 mei 2005 01:01 schreef Jappr het volgende:
heheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens, als ik kiss en queen eens combineer zie ik alleen maar cheap trick die in het voorprogramma speelde...
en dat zijn er ook 5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yepquote:Op maandag 9 mei 2005 01:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Misschien zijn het wel The Runaways?
Absoluut niet. Zeven op z'n hoogstquote:Op maandag 9 mei 2005 01:02 schreef Jappr het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken, maar dat zijn er ook 10 ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar nooit meer dan 5 tegelijkquote:Op maandag 9 mei 2005 01:03 schreef GLO het volgende:
Absoluut niet. Zeven op z'n hoogstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met dank aan japprquote:Op maandag 9 mei 2005 01:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Yepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gister de documfilm Edgeplay gezien. Erg interessant.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Glo +1
Ja, nu je het zegtquote:Joan was natuurlijk Suzi, terwijl Cherie Currie meervan Eric Carmen hieldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Drumster Sandy West was de Queen fan en Lita Ford probeerde een Gene Simmons poseJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:04 schreef Jappr het volgende:
haha, ja indeed het zijn er 7om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.netjes hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
GLO, ik ben in volle verwachting (neva ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) van je volgende vraagJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:12 schreef ranja het volgende:
vorige albums hadden allemaal een titel van 1 woordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soms, maar dat was het niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:15 schreef Jappr het volgende:
zat er niet altijd iets amerikaans in de titel?
Lullabyquote:Op maandag 9 mei 2005 01:22 schreef Neva het volgende:
allemaal plaatsnamen erinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien ergens een plaatsquote:Op maandag 9 mei 2005 01:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Lullabyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:25 schreef Jappr het volgende:
ranja: lees!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:25 schreef Jappr het volgende:
ranja: lees!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Sorry, We Can't Find That Page
in een woord erbij zeggen misschienquote:Op maandag 9 mei 2005 01:27 schreef ranja het volgende:
overal een dubbele L in?
Nee, met de beginletters heeft het niets te maken, maar je zit al met het goede eindredacteurenoog te kijken. Ga zo voort.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:24 schreef ranja het volgende:
ik zie SBS LTL maar dan kunnen ze volgens mij met de 7e toch weer opnieuw beginnen? of mag die dan niet met een T beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop