quote:Op maandag 9 mei 2005 00:40 schreef Jappr het volgende:
fan van queen: robbie williams, die had er in willen zitten, 5 mensen... Take That?
Vijf? Nooit meer dan vier Crües geteld hoor...quote:Op maandag 9 mei 2005 00:44 schreef Jappr het volgende:
Hmm bij Roger Taylor gaat mn gedachte dan meer uit naar Tommy Lee, en in Mötley Crüe zitten er ook 5
da benne er wel 10!quote:
Dat vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op maandag 9 mei 2005 00:45 schreef ranja het volgende:
Ha, vraag me af hoe die kronkels van jou (glo) lopen
Oh, ik dacht dat je een Hitkrant-interview had gelezenquote:Ik zat gister een dvd te kijken en daarin werd iets gezegd dat elk lid van de band een soort van rol of pose had die ze op het podium deden, die tegelijk ook het verschil in muzikale interesse aangaf... heb daar een beetje een vraag uitgehaald
Hard werken zodat je tong op je schoenen hangt?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:58 schreef Jappr het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen hoe je Gene Simmons na wil doen op het podium zonder gevaar voor eigen leven
Daar zeg je wat. Misschien zijn het wel The Runaways?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:54 schreef Jappr het volgende:
Bij Suzi Quatro kan ik me ook alleen maar Joan Jett bedenken
zat ik ook aan te denken, maar dat zijn er ook 10 ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 01:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Misschien zijn het wel The Runaways?
En ook daar ken ik er maar vier vanquote:Op maandag 9 mei 2005 01:01 schreef Jappr het volgende:
hehe
Trouwens, als ik kiss en queen eens combineer zie ik alleen maar cheap trick die in het voorprogramma speelde...
en dat zijn er ook 5
Yepquote:Op maandag 9 mei 2005 01:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Misschien zijn het wel The Runaways?
Absoluut niet. Zeven op z'n hoogstquote:Op maandag 9 mei 2005 01:02 schreef Jappr het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken, maar dat zijn er ook 10 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |