True, maar de mijne heeft pinda's in het bakkiequote:Op zondag 8 mei 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Bluezz we hebben allebei een leuke buurman![]()
Inderdaad een gekke Gomes en een dronken van Bommelquote:Op zondag 8 mei 2005 22:13 schreef rubbereend het volgende:avond net terug uit eindhoven
wat een feest
Die Gomes is zo gek als een deurhij ging maar door
. Weet niet wat er uitgezonden is maar t was weer een bijzonder feest.
Gomes is wel een echte keeper: beetje gekquote:Op zondag 8 mei 2005 22:13 schreef rubbereend het volgende:avond net terug uit eindhoven
wat een feest
Op Omroep Brabant was het geweldig om te zienquote:Op zondag 8 mei 2005 22:13 schreef rubbereend het volgende:avond net terug uit eindhoven
wat een feest
We hebben Gomes op Studio Sport nog zien zingen over Mark van Bommel, verder na elke samenvatting weer even een paar minuten feestvreugde.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:13 schreef rubbereend het volgende:avond net terug uit eindhoven
wat een feest
Had je er nu maar gestaan Vaduz!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Koffer 17 was de 5 miljoen!! Ik zei het al in het vorige topic.
* Bluezz geeft kratjequote:Op zondag 8 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
ben ik de enige die Jiskefet kijkt?
is er nog bier? heb in eindhoven te weinig op
Kom je nu mee!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
idd erg leuk jiskefet en voor diegene die t poker volgen, nu de finale, Nederlander bij de laatste 2, speelde net Stevic weg met 4 koningen, wat een hand kreeg die Hollink
Gomesquote:Op zondag 8 mei 2005 22:45 schreef pascalheister het volgende:
Avond
Filmpje was erg geslaagd net of ik nog niet genoeg had gelachen vandaag
snel naar Europsort zappen, de laatste 2 nogquote:
Ik zie het ja, die bedragenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snel naar Europsort zappen, de laatste 2 nog
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie het ja, die bedragen
Ze spelen verdomme met 1 miljoen!
't Zelfde hier. En ik snap er nog niets van ook.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
Waarom moet ik naar 1 of ander stomzinnige spelletje met koffers kijken terwijl ik op Studio Voetbal wacht?
Dan had ik opgestaan en met die fiches de deur uitgerentquote:Op zondag 8 mei 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoofdprijs van t toernooi is 650.000 euro als k me niet vergis
a fish called wandaquote:Op zondag 8 mei 2005 22:45 schreef Suijk het volgende:
Welke film was het ph?
Oudje, maar wel lachen inderdaad!quote:
you win some, you lose some. ach en hij heeft ook een aardige inleg mogen betalen voor t toernooi.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:![]()
Ontzettend gaaf einde
Rob verdient gewoon 635,000 euro en hij blijft zo kalm.
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Eendje, wil jij mijn bluidseendje zijn?
Ja.. ik wil
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je je beentjes goed samenbindt moet dat te doen zijn
Ik wil een veldboeket, kan je dat?
zullen we dat samen vangenquote:
Echt vetquote:Op zondag 8 mei 2005 23:21 schreef Againzender het volgende:
Het gemeentehuis van Bloemendaal is trouwens een hele mooie trouwlocatie
Tot zo, als Axeltje besluit zich even te laten horen papsquote:Op zondag 8 mei 2005 23:24 schreef Againzender het volgende:
ik ga weer eens een poging doen te slapen, weltrusten
Gezelliequote:Op zondag 8 mei 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
maar van harte gefeliciteerd bluezz ie en Golfer, k hoor je binnenkort via msn wel ff uit Bluezz
Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2005 23:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gomes![]()
![]()
Die is met stip gestegen op de coole voetballers-lijst![]()
![]()
vandaag heeft voor mij ook veel ellende van afgelopen week goed gemaaktquote:Op zondag 8 mei 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:
wat een dag zeg heb nog nooit zoveel gelachen
en dat na zo'n kutweek
Matig hoor, ik heb er 618.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
557 punten gehaald in de F1 manager vandaag
*kuch* pruster *kuch*quote:Op maandag 9 mei 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
ik 300 en nog wat zag ik, maar heb me team nog niet geupdate sinds de 2e wedstrijd
dank je voor de tip, meteen ff zappenquote:
was zoals altijd geen kut aanquote:Op maandag 9 mei 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
morgen ff de band met PE kijkendus AUB geen spoilers
als de familie maar tevreden over je is (fam. van der valk dan)quote:Op maandag 9 mei 2005 01:02 schreef AirRaid het volgende:avond
pff is bekaf na 4 dagen rondrenne bij de valk
oi, avond? maak er maar nacht vanquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 02:25 schreef Mindlight het volgende:je moet wat met je zaterdagavond/nacht hè
Op zich wel weer een goeie ontwikkeling dat het vroeger licht wordt en later donker, nu de temperatuur nog.
Nee-nee, nee-nee, neem maar een kopje thee.....quote:
611quote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
557 punten gehaald in de F1 manager vandaag
ik had 566 valt dan weer tegenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
611muwahahah
Goede morgen trouwens iedereen!
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
611muwahahah
Goede morgen trouwens iedereen!
ach toch is jou punten aantal niet slecht... toch nog best hoog...quote:Op maandag 9 mei 2005 09:56 schreef Dos37 het volgende:
iedereen heeft veel meer als mij
Ja agh ik baal er nog steeds van dat ik de eerste wedstrijd niet mee kon doenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach toch is jou punten aantal niet slecht... toch nog best hoog...
Ik heb nu echt genoeg geld voor een mooi team
ik niet hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 09:56 schreef Dos37 het volgende:
iedereen heeft veel meer als mij
Dat is ook knapquote:
ik volg het dan ook nietquote:Op maandag 9 mei 2005 10:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is ook knap
Zo het wordt hier anders ff pik donker...
Maar ik zit lekker binnen..
quote:
Dat had ik dus ookquote:
studentenquote:
Hej lip hoalnquote:Op maandag 9 mei 2005 10:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aan zijn taalgebruik te zien, is hij geen student hoor.
Een deel van mijn zogenoemde 'betrokken' opdrachtgevers en belanghebbendenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:52 schreef Spideyman het volgende:
Wie hebben er dan afgezegd Clauwhee? Studenten, of mensen van bedrijven ofzo?
Dus in feite doe je het ook nog een keer voor hen......quote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Een deel van mijn zogenoemde 'betrokken' opdrachtgevers en belanghebbenden
SCH![]()
Juist jaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dus in feite doe je het ook nog een keer voor hen......![]()
Werken heet datquote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Wat is iedereen toch vroeg wakker zeg
KUT KUT.... ik kan me helemaal indenken hoe jij je voelt... gewoon zwaar KUT....quote:Op maandag 9 mei 2005 10:48 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb notabene datum en tijd door de mensen zelf laten bepalen. En ik ben normaal wel goed in relativeren maar dit echt de zoveelste druppel..ik kan waarschijnlijk door stomme fouten en niet nagekomen afspraken van derden niet afstuderen in juni, maar pas in september. Terwijl de rest van mn scriptie gewoon grotendeels af is. Frustrerend!
Zo.
De vriend heldquote:Op maandag 9 mei 2005 10:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben er wel!
Maar dan via de telefoon en mail
Prutser, je had in je spiderman pakje allang naast haar moeten staan of die eikels naar de andere wereld trappenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben er wel!
Maar dan via de telefoon en mail
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Prutser, je had in je spiderman pakje allang naast haar moeten staan of die eikels naar de andere wereld trappen![]()
Wat is dat?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Prutser, je had in je spiderman pakje allang naast haar moeten staan of die eikels naar de andere wereld trappen![]()
Al ging je in je blote kont sukkel. Je moet haar beschermen tegen dat soort eikels.quote:
Geen idee dat doe ik nooit maar ik zit er welquote:
Op eigen beentjes staan hequote:Op maandag 9 mei 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Al ging je in je blote kont sukkel. Je moet haar beschermen tegen dat soort eikels.
Oh nee, ze leest natuurlijk de Opzij en vindt dat ze het zelf moet doen.
waar heb je op in gezetquote:Op maandag 9 mei 2005 11:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Altijd!
Zo, vandaag maar eens een paar honderd euro winnen bij mrbookie.
aaaaaaaaaa zieltje... je sluit een periode afquote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een einde aan mijn middelbare school loopbaan
En dan begint het eche leven....quote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
De mooiste periodequote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tennis, maar het zullen eerder een paar tientjes worden....die paar honderd waren toch niet zo realistischquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaaaaaaaaa zieltje... je sluit een periode af
Ach je hebt hierna nog een paar jaar te gaanquote:
maar je blijft nog steeds kindquote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Utrecht Law College, in Utrechtquote:Op maandag 9 mei 2005 11:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach je hebt hierna nog een paar jaar te gaanwat ga je doen? en waar?
quote:
Helaasch wel jaquote:
Dat gaat voor mij bijna beginnenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Helaasch wel ja
* MrDoegewoon ook een einde aan z'n school carriere maakt dit jaar.
Werk zoeken enzo
Trouwens gebak zo hiero
Wat ga je dan doen, MBO of HBO?? Ik heb MBO ICT gedaan, en ga geen HBO ICT meer doen. Kost me veel geld en het leverd als ik zo rondluister niks op.quote:
een schade claim indienen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef clauwheee het volgende:
Een deel van mijn zogenoemde 'betrokken' opdrachtgevers en belanghebbenden
SCH![]()
Dat rond ik juist af MBO ICT nou een baan gaan zoekenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen, MBO of HBO?? Ik heb MBO ICT gedaan, en ga geen HBO ICT meer doen. Kost me veel geld en het leverd als ik zo rondluister niks op.
Ik zit dus in het zelfde schuitjequote:Op maandag 9 mei 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat rond ik juist af MBO ICT nou een baan gaan zoeken
ik ga naar de mac heenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:57 schreef appelsientje het volgende:
Zo bijna lunch... honger![]()
i need food!!
Ja...ik had ook wel gewildquote:
Ja ze hebben geloof ik wel vernomen dat ik nogal kwaad ben..laat ze maar voelen. Op zich zou ik dan niet zoveel meer hoeven en kunnen doen van juni tot september (concreet zal het dan hoogstens om een aantal weken gaan, daarom is het ook zo frustrerend), omdat ik de rest gewoon grotendeels af heb. Als ik het door dit gedoel niet ga redden voor de 9e juni, ben ik wel van plan om gewoon werk te gaan zoeken als het een paar weken later wel af is. Ga niet een hele zomer niks doen...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Moogguh![]()
Ennn Grrrrr Clauw.. wat een k*tzooi![]()
En wat kan je nu nog tussen nu en sept doen??
Je laat ze toch wel merken dat je gierend kwaad bent he
Ik moet maar even kijken, ik heb vanmiddag een gesprek met mijn praktijkbegeleider (waarin ik dus netjes maar reteduidelijk ga zeggen dat er nu echt iets moet gebeuren) en ik heb de docentbegeleider ingelicht, maar heb nog geen antwoord. Kijken wat zij ervan zegt.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:19 schreef Suijk het volgende:
Da's mooi kut clauw. Is er geen andere manier om enigszins druk te zetten?
Thnxquote:Op maandag 9 mei 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:
middag, klote clauw, suc6 ermee
hee Mrd nog gefeliciteerd want k heb je verjaardagstopic gemist!
Ik doe meequote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vroeger...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
Middelbare school...Ik wou dat ik er nog op zat. Mooie tijd was dat zeg.
Toen ging je nog lekker van bil?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
Middelbare school...Ik wou dat ik er nog op zat. Mooie tijd was dat zeg.
Ja dat ken ik ...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Thnx
En Bluezz, boos worden op docenten helpt geen fuck meestal, die vinden toch vaak dat ze gelijk hebben
Vooral een leven zonder verantwoordelijkheden stond me wel aan.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
lekker hoos buien hier
helemaal geen zin om straks te gaan werken, gelukkig maar 4 dagen deze week
Nou van mij mag ze winnenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja verschrikkelijk die Kournikova, iemand daar sprak zelfs over een lekker konijn.![]()
Maar ze sport toch niet meer?quote:
Idd volgens mij is zij alleen nog maar lekkerquote:
Tsjah dat is wel weer zoquote:
Ja, das waar, maar het is voor mij ook al 100 jaar geleden dat ik voor het laatst op school heb gezetenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
En Bluezz, boos worden op docenten helpt geen fuck meestal, die vinden toch vaak dat ze gelijk hebben
Anna kan niet winnen.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:44 schreef Noca het volgende:
Ik boycot die sportbabe verkiezing als die Kournikova, die niet meer aan topsport doet, de finale haalt
Ow nee, dan ga ik op de andere stemmen, maar mocht ze dan winnen dan erken ik de uitslag niet!
![]()
dus jij wil beweren dat je WEL op school hebt gezetenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Ja, das waar, maar het is voor mij ook al 100 jaar geleden dat ik voor het laatst op school heb gezeten
jij hebt toch ook al 2 grote baby'squote:
Lekker, ik ben helemaal niet jaloers ofzo... helemaaaal niet...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan pinkpop en dan woensdag pas weer werken![]()
quote:Varkensfiletlapjes met romige kruidensaus
Bereidingstijd: 15 minuten
Aantal personen: 4 personen
Benodigdheden:
• 1 kuipje Boursin Cuisine Knoflook & Fijne kruiden
• 4 varkensfiletlapjes
• 3 eetlepels vloeibare margarine
• 2 eetlepels citroensap
• 2 eetlepels verse basilicum of peterselie, fijngehakt
• 2 eetlepels bieslook fijngeknipt
• zout, peper
Bereiden
Kruid de varkensfiletlapjes met zout en peper. Verwarm de margarine in een koekenpan en bak het vlees in 4-6 minuten zachtjes bruin. Sprenkel het citroensap erover. Roer de Boursin Cuisine met het basilicum of peterselie en bieslook door het bakvet. Voeg eventueel een scheutje water toe en laat het vlees in nog 4 minuten gaar sudderen.
Gefeliciteerdquote:
feli dan maar hèquote:
JustMietje !!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:11 schreef just me het volgende:
ik ben heel lang aan de spa gegweest en toen overstag gegaan!
gelukkig nergens last van gehad maar vanaf nu weer aan de spa!
Precies behalve dat ze niet meer sportquote:
prettig geregeld Blummie !quote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef Blumchen het volgende:hallo
Lekker nog een dagje vrij enzoMorgen pas naar school
quote:Voetbal is emotie, maar is dat ook zo? Is het tegenwoordig nog wel een emotie, of gaat het alleen nog maar over het geld.
Als je kijkt hoeveel er tegenwoordig voor sommige spelers betaald wordt. Het gerucht gaat dan Adriano van Inter naar Chelsea voor 100 miljoen gaat.
Als je dat soort bedragen hoort, vraag je je soms af waar halen ze het geld vandaan. Chelsea heeft de hulp van een rijke oliemagnaat. Chelsea staat op dit moment ook in de halve finale van de champions league en wordt getipt als de favoriet om de champions league te winnen. Wat er op dit moment alleen al in het veld loopt (dus niet op de bank zit enz) heeft een geschatte waarde van 150!! Miljoen euro… en dan rekenen we voor het gemak nog niet de salarissen enz. mee.
Hoe meer geld je in je team stopt hoe groter de kans dat je wint (logisch). Het geld moet ergens vandaan komen, chelsea heeft dan geluk gehad, andere ploegen doen er alles voor om maar aan geld te komen om spelers te kopen. De voetbal rechten gaan voor grote bedragen over de toonbank, de ene prijs is nog gekker dan de andere. En tja je wilt volgens mij al helemaal niet weten hoeveel ze voor een reclame blok betalen tijdens een belangrijke wedstrijd.
Vervolgens lees je dat de uefa over het afgelopen jaar een netto winst heeft geboekt van slecht 100 miljoen, toegangskaarten die de pan uitrijzen. Geld, geld en nog eens geld, daar draait het allemaal om.
Maar toch.
Dinsdagavond 20:45 AC Milan - PSV, halve finale champions league. Ik zat er helemaal klaar voor (als PSV fan) op het puntje van mijn stoel (bank).
Ik vond het 1 van de mooiste van PSV van dat jaar…. Hoe langer de wedstrijd duurde, hoe roder mijn hoofd werd. Ik kon niet meer stil blijven zitten en dan in de laatste minuut werd het 2 – 0 voor milan…de laatste minuut, oooo wat haat ik dat zeg. Ik moest minstens 1 uur afkoelen voordat ik weer normaal naar de herhaling kon kijken, wat was dat een bittere pil. En ik weet dat vele mensen hetzelfde hadden. Dus natuurlijk is voetbal emotie, op dat soort moment doet al het geld er niet meer toe. Je kijkt naar de wedstrijd en gaat er helemaal in op. Op dat moment boeit het niet dat er een speler van 20 miljoen rond loopt. Het gaat om jou clubie en daar ben je supporter van.
Ik ken genoeg volwassen!! Mannen die gisteren in tranen uitbarsten. Maar is dat zo gek? Je zit je 90 min helemaal in te leven in de wedstrijd en als er dan zo’n anti climax is (voor de PSV supporters dan) tja dan komen bij sommige mensen de traantje los.
Maar andersom kan het ook zo zijn.
Wat ik eerder al schreef, ik was naar de wedstrijd PSV – Lyon geweest. Na de penalty’s toen PSV er door was, vloog iedereen elkaar in de armen, de meest onbekende mensen omhelsde ik één grote vreugde uitbarsting was het. Kippenvel momenten zeg maar. Ook hierbij gaat het weer om jou club en dan telt de rest even niet.
Dus ja, ondanks al het geld dat er in om gaat, kan je rustig zeggen dat voetbal emotie is!
NAC beroerd zich wel op de transfer markt zeg!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:21 schreef Bjoro het volgende:
*rondje maar op kosten van Patrick Zwaanswijk ?
omdattie bij NAC gaat voetballen !
Ja had ik niet verwacht. Wel een aardige voetballer voor NAC. Nac is goed bezig met volgens seizoenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:21 schreef Bjoro het volgende:
*rondje maar op kosten van Patrick Zwaanswijk ?
omdattie bij NAC gaat voetballen !
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:23 schreef Noca het volgende:
NAC beroerd zich wel op de transfer markt zeg!
quote:Bij NAC Breda is Zwaanswijk de vijfde nieuweling voor het komend seizoen. Eerder haalde de Brabantse club Pierre van Hooijdonk (Fenerbahçe), Tony Vidmar (Cardiff), Kurt Elshot en Sander van Gessel (beiden FC Groningen).
Nac volgend jaar europa weer inquote:
Ik ben vooral benieuwd hoe Pierre van Hooijdonk het gaat doen.... ik verwacht best veel van hem namelijk.quote:
een paar vrije trappen, maar wij hebben gomesquote:Op maandag 9 mei 2005 13:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe Pierre van Hooijdonk het gaat doen.... ik verwacht best veel van hem namelijk.
wel een nieuw recordquote:Op maandag 9 mei 2005 13:35 schreef Suijk het volgende:
Dit jaar is ook wel extreem naadje voor NAC natuurlijk.
Onze held!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een paar vrije trappen, maar wij hebben gomes![]()
denk dat die vrije trap van Pi-Air harder is dan die kopbal van Ambrosiniquote:Op maandag 9 mei 2005 13:37 schreef pascalheister het volgende:
een paar vrije trappen, maar wij hebben gomes![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk dat die vrije trap van Pi-Air harder is dan die kopbal van Ambrosini
om nog ff in de sfeer blijvenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
om nog ff in de sfeer blijven
tja was een inkoppertje natuurlijk
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 13:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zelfde school gezeten zekerquote:Op maandag 9 mei 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
er waren wel meer dames genomineerd die niet meer sporten, en ze waren ook nog een stuk mooier als dan Kournikova
Nee volgens mij nietquote:
nee maar k geef je graag wat te doen.quote:
quote:
Zo kan ie nog wel even door gaanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee maar k geef je graag wat te doen.
leuk he, verbeteren
ach, ben zelf ook niet perfectquote:
Tsjah wie welquote:
aldus bjoro's cd ressentiequote:Op maandag 9 mei 2005 14:19 schreef methodmich het volgende:
![]()
Nick Cave & The Bad Seeds - The Firstborn Is Dead (heb een mooie deal met de verkoper gesloten, dat heb je als vaste klant) tja dat krijg je met slecht zaad
Damien Jurado - On My Way To Absence zal wel gaan over cd's die iedereen zou moeten hebben..hard op weg naar algehele afwezigheid
Ryan Adams & The Cardinals - Cold Roses beter een koude roos, dan een droge doos
Antony & The Johnsons - I Am A Bird Now zal wel over carnavalskostuums gaan
quote:
quote:
Die met AFCA in burberry letters?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:18 schreef JaWi het volgende:
Goedenmiddag.
Even naar training geweest, vest gekocht
Die luister ik op het eind. Maar aangezien ik nu alle 7 zijn CD's heb, zal ik hem vast wel goed vinden.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Is het iets, die CD van Adams?
Zelfspot is okay. 'Who the fuck is Milan' zingenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
ook op t stadhuisplein geweest gisteren Pyth?
Ter info: werd ingezet door Nathan Coe, derde keeper en afkomstig van Inter...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zelfspot is okay. 'Who the fuck is Milan' zingen.
Kijk, dat wist ik dan weer nietquote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ter info: werd ingezet door Nathan Coe, derde keeper en afkomstig van Inter...
ja volgens mij ookquote:Op maandag 9 mei 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
Hij is wat traag ja.
Die Sibon, die was erg dronken toch?
heb je je beoordelingquote:
Ik zit thuis sukkelquote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]nog even zwaait naar de studio in Hilversum
![]()
tijdens dat interview van Lucius bedoel je ?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
Hij is wat traag ja.
Die Sibon, die was erg dronken toch?
Ja ik zeg ook man geef dat ding is doorquote:Op maandag 9 mei 2005 15:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tijdens dat interview van Lucius bedoel je ?
En die van Bommel vond zichzelf ook wel reuze interessant zeg, en zat er pattex aan zijn handen ofzo....hij hield alleen maar die schaal vast en als een ander hem had, pakte hij hem snel weer terug.
Aan het einde van SV dat liedje met Gomes....hilarisch.....vriendjeschap![]()
Tuurlijk Ducky, wat denk jij dan?!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
ook op t stadhuisplein geweest gisteren Pyth?
Daar hadden er meer last van.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
Ja, de ogen van Gerald stond niet zeer helder.
ja....enquote:
die drinken natuurlijk niet zo vaakquote:
ook maar ff naar utrecht danquote:
ging er eigenlijk ook wel vanuitquote:
Mijn stage docent komt zo langs.. en ik mag hem net zo.. hij zeurt altijd over van alles en niksquote:
dat zeg ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee, dat doen ze nooit in het zuiden...![]()
Is die meet gisteren eigenlijk geweest? (Zo ja hoe was het?!)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |