quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Dat irriteert me nog het meest idd. Heel verongelijkt doen over al het 'onrecht' wat je wordt aangedaan maar zelf geen spat beter zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:48 schreef ozzietukker het volgende:
Maar ja die Rinck is ook lekker dom, hij zou Krieke en Natalieook de vertraging hebben gegeven.... Dus terecht
ze was voor dieren bangquote:Op zondag 8 mei 2005 20:54 schreef Zephyrus het volgende:
Die twee zijn voor alles wat beweegt bang.We kijken verder...
Gebeurde vorig jaar ook niet zoiets? Dat een beest er vandoor ging, in de woestijn? Bij Reinier en Clarinca geloof ik...quote:Op zondag 8 mei 2005 20:56 schreef ozzietukker het volgende:
Ik zie het voor me, maken ze de beesten niet goed vast, moeten ze morgen zoeken
quote:
Ja, een kameel toch..quote:Op zondag 8 mei 2005 20:57 schreef Quoi het volgende:
Gebeurde vorig jaar ook niet zoiets? Dat een beest er vandoor ging, in de woestijn? Bij Reinier en Clarinca geloof ik...
echt waar, ik wens die man het ergste toe.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:05 schreef Sanne het volgende:
Ergeren jullie je echt zo erg aan Rink? Ik vind het nogal vermakelijk allemaal.
Ah, ik herken die haat van mijn DEBUS-Tessaquote:Op zondag 8 mei 2005 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
echt waar, ik wens die man het ergste toe.
Qua haat komt ie voor mij in de buurt van ER-Nolleke
Dat je daar sex mee kunt hebbenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef Actress het volgende:
die jorien, ze ziet er echt niet uit man, in dr rok... hihi![]()
nee, nee je bedoelt Rinkquote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef Cheiron het volgende:
Triest mannetje hoor, die Krieke
Krieke en Rink reageren allebei even kinderachtig op elkaar.quote:
Ja..in afl. 2 was dat geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef stess het volgende:
Weet iemand nou of dat stukje al geweest is van dat ongeluk in het begin?
Rinck had precies hetzelfde gedaan. Zelfs een coalitie gesmeed tegen N&K.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik vind Krieke en Natalie helemaal niet zo sympathiek meer![]()
volgens mij niet!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef stess het volgende:
Weet iemand nou of dat stukje al geweest is van dat ongeluk in het begin?
Ze moeten die proef van vorig jaar ook weer doen. Toen ging het tussen Reinier en Elias en waarbij ze een of andere steile berg moesten opklimmen. Ik weet zeker dat Rink het dan heel erg moeilijk zou krijgen.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Uitgeputte Pipi en Rudi, dit is echt genieten
dat is het niet. Krieke en Natalie zijn gewoon niet zo sympathiek meer.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Rinck had precies hetzelfde gedaan. Zelfs een coalitie gesmeed tegen N&K.
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:29 schreef Actress het volgende:
Krieke en nathalie gaan nu wel erg voorspoedig!!
De meiden vind ik steeds leuker worden, ze hebben t echt goed bekeken allemaal
JA, toen ik 3 maanden had rondgetrokken door OZ had ik eigenlijk zelf ook geen behoefte om te bellen.. en hoelang zijn ze nu weg? 20 dagen ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:31 schreef schatje het volgende:
Als er iets is waar ik bij ER en PE een bloedhekel aan heb, zijn het wel de telefoontjes naar huis.
Volgens mij nu al 5 weken. Maarja als het je dan zo wordt aangeboden dat bellen, dan kan ik me voorstellen dat je dat toch graag zou willen. Maar van mij hoeft dat allemaal niet zo nodig, race dan gewoon lekker door ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:32 schreef ozzietukker het volgende:
JA, toen ik 3 maanden had rondgetrokken door OZ had ik eigenlijk zelf ook geen behoefte om te bellen.. en hoelang zijn ze nu weg? 20 dagen ofzo?
Viel mij ook op ja. Vooral tijdens die proef met dat waterquote:Op zondag 8 mei 2005 21:33 schreef egilio het volgende:
Natalie zag eruit. Leuk pakje, en dat na 5 weken liften.
De opnames van ER duren een maand. Van PE weet ik het niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:32 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
JA, toen ik 3 maanden had rondgetrokken door OZ had ik eigenlijk zelf ook geen behoefte om te bellen.. en hoelang zijn ze nu weg? 20 dagen ofzo?
Duitsers scoren vaak in de laatste minuten, zou Rinck de finale halenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke aflevering inderdaad, onze Rudi trok telkens aan het korte eind.
Puur, enkel en alleen omdat ze twee dames zijn en het manvolk in die landen geile bokken.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Karla en Sophiekunnen om zichzelf lachen, leuk om te zien, grappig. Moeten zeker winnen, ook al hebben ze nog geen amuletten. Wie had ze nou nog in het spel verwacht?
Ik vind Krieke er steeds lekkerder uitzien ook.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:50 schreef BVO het volgende:
K&N zijn leuk!
Voor hetzelfde geld kun je het als nadeel bestempelen dat het twee vrouwen zijn, omdat ze als het op fysieke kracht aankomt, toch wat de mindere zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Puur, enkel en alleen omdat ze twee dames zijn en het manvolk in die landen geile bokken.
Ik denk het wel eigenlijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duitsers scoren vaak in de laatste minuten, zou Rinck de finale halen?
dat zijn toch Italianen en Portugezen die dat doen tegenwoordigquote:Op zondag 8 mei 2005 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duitsers scoren vaak in de laatste minuten, zou Rinck de finale halen?
Daarom komen ze waarschijnlijk wel zo ver, maar hebben ze nog geen enkele amulet.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld kun je het als nadeel bestempelen dat het twee vrouwen zijn, omdat ze als het op fysieke kracht aankomt, toch wat de mindere zijn.
Nederlanders moeten het gewoon van het begin hebbenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:10 schreef easy-going het volgende:
[..]
dat zijn toch Italianen en Portugezen die dat doen tegenwoordig
Winnen zonder ook maar iets te winnen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
karla en sophie zijn lief, die mogen wel winnen
Ik dus ook!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:37 schreef marciemarcs het volgende:
Karla & Sophie
Ik zit constant met een big smile voor de tv als ik die 2 zie
En dan gaan huilen tijdens het bellen!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:31 schreef schatje het volgende:
Als er iets is waar ik bij ER en PE een bloedhekel aan heb, zijn het wel de telefoontjes naar huis.
Als je kan genieten van humor om/met Sophie en Karla heb je wat gemist.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:52 schreef HarigeKerel het volgende:
De eerste PE aflevering ooit heb ik vandaag gemist
Heb ik echt wat gemist? of is het meer van... "mwah nie eg"![]()
Ze waren toch echt in deze etappe gekomen door het winnen van een vrijgeleide.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:01 schreef NiNi het volgende:
Ze zijn nog nooit eerste geworden, hebben niets gewonnen. Dus het spel op zich spelen ze niet zo goed.
Jamaar dan winnen ze nietsquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Karla en Sofie moeten gewoon winnen...
wij hebben ze toch gezienquote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef barman het volgende:
Geen mens te zien maar wel geschminkt door de woestijn!
2, volgende week de eliminatie-etappe en over 2 weken de finale.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef No-Li-Ta het volgende:
Hoeveel afleveringen nog?
Zijn Moeder?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:48 schreef sjak het volgende:
Die relatie van Rink en Jorien is niet echt gezond hoor. Het lijkt wel of Jorien zijn moeder is.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
We komen er morgenavond vanzelf wel achter..
Maar volgende week is dus de finale?
static , voor je een spoiler wegdoet zou je hem beter eens lezenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de finalisten zijn :
Hier: Peking Express Spoilertopic #1
![]()
wegwezen met je gespoiler.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef Little_Meanie het volgende:finalisten zijn
Deze ook: Peking Express Spoilertopic #1
zie hierbovenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:30 schreef MissX het volgende:
hmmm ik wou weten wie het waren want kan morgen niet kijken. Staat het niet in het spoilertopic
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:02 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
niemand kijkt meer in dat topic![]()
als je het niet wil weten moet je ook niet kijken man![]()
en de finalisten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door kwakveense op 15-05-2005 11:53:59 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Nory op 14-05-2005 19:25:25 ]
Rink heeft het gepresteerd om de grootste eikel van Nederland te wordenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb er zin in! alleen zal ik het vanavond niet goed kunnen volgen (bezoek enzo).
En nu hopen dat de mutsen doorgaan![]()
En Rinck mag er wel uit, die hebben nooit iets gepresteerd (hoewel Krieke en Nathalie ook niet echt.)
NOOITquote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar Reinier vergeten we nooit![]()
Buikje eerste![]()
Wie is Reinier?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar Reinier vergeten we nooit![]()
Buikje eerste![]()
Z'n bijnaam is Rudi (Völler), dan kun je natuurlijk ook niks goed doenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:06 schreef keijz het volgende:
[..]
Rink heeft het gepresteerd om de grootste eikel van Nederland te worden
hey haagse_elfje, tijd niet gezien hier zegquote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef haagse_elfje het volgende:
die RINK die wens je toch gewoon dood....
wat een klootzak is dat zeg
Niet voor Rudi Voller iigquote:Op zondag 15 mei 2005 21:01 schreef tong80 het volgende:
Kijk nu voor het eerst 10 seconden. Voor wie moet ik zijn ?
Respect 4 Kriekequote:Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef Cheiron het volgende:
Wow Krieke, wat ben jij een trieste lul zeg. Absoluut de grootste loser van Peking Expres.
Volgens mij gaat hij haar dumpen , maar wil hij dat nog net niet langs de telefoon zeggen ...quote:
Gelukkig is Rinck een duitser en hoeven wij nederlanders ons er niet voor te schamenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eigenlijk is het toch wel grappig met die Rink , elke etappe hetzelfde, eerst verschrikkelijk arrogant tegen de schenen van een tegenstander schoppen, dan schopt die tegenstander hem vervolgens geweldig terug tegen zijn schenen en dan is het "boehoehoe" en mag Jorien hem terug oppeppen ... "
't lijkt wel het verhaal van Duitsland van WO I tot na WO II
Echte mannen doen daar niet aan mee, Tong, die gaan naar het voetbal kijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Kijk voor het eerst zie alleen maar jankende zeikerds
Nou, eigenlijk niet. Rink heeft eenzelfde toon gezet voor dat hele spel en Krieke speelt het spel gewoon op eenzelfde manier mee. Eindelijk misschien, want ik vond 'm de voorgaande keren soms nog wat zwakjes uit de hoek komen. Hij heeft het zelf gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef Cheiron het volgende:
Wow Krieke, wat ben jij een trieste lul zeg. Absoluut de grootste loser van Peking Expres.
jij snapt het nog niet helemaal he?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:08 schreef Cheiron het volgende:
waarom begin je dan ook nu pas met kijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Kijk voor het eerst zie alleen maar jankende zeikerds
Boeit dat?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef amaranta het volgende:
RINK RINK RINK RINK
waarom schrijven jullie rinck???? het is RINK RINK RINK
Naar mensen uit het rijke westen die er zo anders uit zien. Dat is voor hun bijzonder.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef NoSigar het volgende:
Wat is dat toch een raar land dat India met als die mensen die komen kijken. Naar wat komen die mensen eigenlijk kijiken?
Rudiquote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef amaranta het volgende:
RINK RINK RINK RINK
waarom schrijven jullie rinck???? het is RINK RINK RINK
Dat doet Art idd.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, hier in België leest Roos tijdens de afleveringen de achtergrond tekst voor, is dat in Nederland eigenlijk ook zo, of doet die baby-face dat ?
nee wij moeten het met die ene doenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, hier in België leest Roos tijdens de afleveringen de achtergrond tekst voor, is dat in Nederland eigenlijk ook zo, of doet die baby-face dat ?
Ja, die vreselijke Art.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij is dat nogsteeds hetzelfde ongeluk, maarja wie weet knalt er nog een team zo ergens bovenop of tegenaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:14 schreef amaranta het volgende:
Iemand had het over dat ongeluk van het begin, maar dat is niet het ongeluk dat die tweeling heeft gehad, dus dat ongeluk van het beginstuk moet nog komen...
Naar hetzelfde waar nog geen 50 jaar terug hier in Europe het volledige dorp op straat kwam als Pater Missionaris met 4 van zijn zwarte slaven terugkeerde uit pakweg Kongo , Zuid-Amerika of Indonesiê ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef NoSigar het volgende:
Wat is dat toch een raar land dat India met als die mensen die komen kijken. Naar wat komen die mensen eigenlijk kijiken?
Bladiebla. Dat ik een andere mening heb betekent niet dat ik het niet snap..quote:
Hoezo probeert hij iemands race te verneuken ? Hij zat eerst op de bus dus in principe was het "zijn" lift. Hij wil enkel door de bus voor beide koppels te doen stoppen die ook een kans op die lift geven.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bladiebla. Dat ik een andere mening heb betekent niet dat ik het niet snap..
Krieke zat niet in de wedstrijd, om DAN nog iemands race te proberen verneuken vind ik laag. Van mij part wordt ie overreden door een horde wilde buffels. Wat een mongool zeg
Dat vindt ie nou zelf ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:23 schreef Stranger het volgende:
lijkt me een geweldige proef voor rinck weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |