Naar mensen uit het rijke westen die er zo anders uit zien. Dat is voor hun bijzonder.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef NoSigar het volgende:
Wat is dat toch een raar land dat India met als die mensen die komen kijken. Naar wat komen die mensen eigenlijk kijiken?
Rudiquote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef amaranta het volgende:
RINK RINK RINK RINK
waarom schrijven jullie rinck???? het is RINK RINK RINK
Dat doet Art idd.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, hier in België leest Roos tijdens de afleveringen de achtergrond tekst voor, is dat in Nederland eigenlijk ook zo, of doet die baby-face dat ?
nee wij moeten het met die ene doenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, hier in België leest Roos tijdens de afleveringen de achtergrond tekst voor, is dat in Nederland eigenlijk ook zo, of doet die baby-face dat ?
Ja, die vreselijke Art.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij is dat nogsteeds hetzelfde ongeluk, maarja wie weet knalt er nog een team zo ergens bovenop of tegenaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:14 schreef amaranta het volgende:
Iemand had het over dat ongeluk van het begin, maar dat is niet het ongeluk dat die tweeling heeft gehad, dus dat ongeluk van het beginstuk moet nog komen...
Naar hetzelfde waar nog geen 50 jaar terug hier in Europe het volledige dorp op straat kwam als Pater Missionaris met 4 van zijn zwarte slaven terugkeerde uit pakweg Kongo , Zuid-Amerika of Indonesiê ?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef NoSigar het volgende:
Wat is dat toch een raar land dat India met als die mensen die komen kijken. Naar wat komen die mensen eigenlijk kijiken?
Bladiebla. Dat ik een andere mening heb betekent niet dat ik het niet snap..quote:
Hoezo probeert hij iemands race te verneuken ? Hij zat eerst op de bus dus in principe was het "zijn" lift. Hij wil enkel door de bus voor beide koppels te doen stoppen die ook een kans op die lift geven.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bladiebla. Dat ik een andere mening heb betekent niet dat ik het niet snap..
Krieke zat niet in de wedstrijd, om DAN nog iemands race te proberen verneuken vind ik laag. Van mij part wordt ie overreden door een horde wilde buffels. Wat een mongool zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |