Viel mij ook op ja. Vooral tijdens die proef met dat waterquote:Op zondag 8 mei 2005 21:33 schreef egilio het volgende:
Natalie zag eruit. Leuk pakje, en dat na 5 weken liften.
De opnames van ER duren een maand. Van PE weet ik het niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:32 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
JA, toen ik 3 maanden had rondgetrokken door OZ had ik eigenlijk zelf ook geen behoefte om te bellen.. en hoelang zijn ze nu weg? 20 dagen ofzo?
Duitsers scoren vaak in de laatste minuten, zou Rinck de finale halenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke aflevering inderdaad, onze Rudi trok telkens aan het korte eind.
Puur, enkel en alleen omdat ze twee dames zijn en het manvolk in die landen geile bokken.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Karla en Sophiekunnen om zichzelf lachen, leuk om te zien, grappig. Moeten zeker winnen, ook al hebben ze nog geen amuletten. Wie had ze nou nog in het spel verwacht?
Ik vind Krieke er steeds lekkerder uitzien ook.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:50 schreef BVO het volgende:
K&N zijn leuk!
Voor hetzelfde geld kun je het als nadeel bestempelen dat het twee vrouwen zijn, omdat ze als het op fysieke kracht aankomt, toch wat de mindere zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Puur, enkel en alleen omdat ze twee dames zijn en het manvolk in die landen geile bokken.
Ik denk het wel eigenlijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duitsers scoren vaak in de laatste minuten, zou Rinck de finale halen?
dat zijn toch Italianen en Portugezen die dat doen tegenwoordigquote:Op zondag 8 mei 2005 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duitsers scoren vaak in de laatste minuten, zou Rinck de finale halen?
Daarom komen ze waarschijnlijk wel zo ver, maar hebben ze nog geen enkele amulet.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld kun je het als nadeel bestempelen dat het twee vrouwen zijn, omdat ze als het op fysieke kracht aankomt, toch wat de mindere zijn.
Nederlanders moeten het gewoon van het begin hebbenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:10 schreef easy-going het volgende:
[..]
dat zijn toch Italianen en Portugezen die dat doen tegenwoordig
Winnen zonder ook maar iets te winnen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:09 schreef Ronaldsen het volgende:
karla en sophie zijn lief, die mogen wel winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |