Ik dus ook!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:37 schreef marciemarcs het volgende:
Karla & Sophie
Ik zit constant met een big smile voor de tv als ik die 2 zie
En dan gaan huilen tijdens het bellen!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:31 schreef schatje het volgende:
Als er iets is waar ik bij ER en PE een bloedhekel aan heb, zijn het wel de telefoontjes naar huis.
Als je kan genieten van humor om/met Sophie en Karla heb je wat gemist.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:52 schreef HarigeKerel het volgende:
De eerste PE aflevering ooit heb ik vandaag gemist
Heb ik echt wat gemist? of is het meer van... "mwah nie eg"![]()
Ze waren toch echt in deze etappe gekomen door het winnen van een vrijgeleide.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:01 schreef NiNi het volgende:
Ze zijn nog nooit eerste geworden, hebben niets gewonnen. Dus het spel op zich spelen ze niet zo goed.
Jamaar dan winnen ze nietsquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Karla en Sofie moeten gewoon winnen...
wij hebben ze toch gezienquote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef barman het volgende:
Geen mens te zien maar wel geschminkt door de woestijn!
2, volgende week de eliminatie-etappe en over 2 weken de finale.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef No-Li-Ta het volgende:
Hoeveel afleveringen nog?
Zijn Moeder?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:48 schreef sjak het volgende:
Die relatie van Rink en Jorien is niet echt gezond hoor. Het lijkt wel of Jorien zijn moeder is.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
We komen er morgenavond vanzelf wel achter..
Maar volgende week is dus de finale?
static , voor je een spoiler wegdoet zou je hem beter eens lezenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de finalisten zijn :
Hier: Peking Express Spoilertopic #1
![]()
wegwezen met je gespoiler.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef Little_Meanie het volgende:finalisten zijn
Deze ook: Peking Express Spoilertopic #1
zie hierbovenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:30 schreef MissX het volgende:
hmmm ik wou weten wie het waren want kan morgen niet kijken. Staat het niet in het spoilertopic
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:02 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
niemand kijkt meer in dat topic![]()
als je het niet wil weten moet je ook niet kijken man![]()
en de finalisten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door kwakveense op 15-05-2005 11:53:59 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Nory op 14-05-2005 19:25:25 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |