Volgens mij is het wat http://www.vpro.nl/programma/jazzophetdak/artikelen/18257336/ onder Miles of Sketches of Spain staat.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:55 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, 't is een herhaling van vorig jaar. Mooi hoor.
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:37 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
LP's uit de collectie van je ouders.
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:32 schreef Bosbeetle het volgende:
een bosbeetle plaat is iig in de aanbieding
Ja die is wazig "everybody knows your insane " oidquote:Op zondag 22 mei 2005 20:44 schreef Seborik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hebben jullie trouwens al die hele hele rare clip gezien van de Queens of The Stone Age met een naakte Japanner die zich wereldvreemd gedraagt?
Die clip is fantastisch. En dan dat refrein erbij... Vraag me af wie die kerel is die als censuur fungeert (hoef de ongecensureerde versie niet te zienquote:Op zondag 22 mei 2005 20:44 schreef Seborik het volgende:
Hebben jullie trouwens al die hele hele rare clip gezien van de Queens of The Stone Age met een naakte Japanner die zich wereldvreemd gedraagt?
Ha, dan trof ik het wel, want ik zapte in op het moment waarop deze heer met zijn penis aan het gitaarspelen was.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:17 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Die clip is fantastisch. En dan dat refrein erbij... Vraag me af wie die kerel is die als censuur fungeert (hoef de ongecensureerde versie niet te zien).
* Mark veert verheugd opquote:Op maandag 23 mei 2005 02:52 schreef Zanderrr het volgende:
- meh
Spokje!quote:
Ohjee, dat belooft wat.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ha, dan trof ik het wel, want ik zapte in op het moment waarop deze heer met zijn penis aan het gitaarspelen was.
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:26 schreef bartrid het volgende:
Spokje!
hehe. Het is het enige nummer dat ik ken trouwens, stond op een verzamelaarquote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Mark het volgende:
[..]
ik kijk er niet van op dat jij er mee komt
Die vindt 'm nietquote:
*klik*quote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Seborik het volgende:
Bol.com heeft op het moment ook heel veel kortingen.
Precies!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:37 schreef Z het volgende:
Ik kijk 'altijd' op www.elcheapo.nl . Maar dan krijg je vrijwel alleen maar Internetwinkel-prijzen. Dat is sowieso meestal het goedkoopst. Kopen via Internet.
LOLquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:36 schreef Z het volgende:
Zoals de NLstore.
Ik stel me altijd een enorme muziek-Nerd voor op een zoldertje in Kerkrade met honderden doosjes en envelopes enz
Dag, auto van Zanderrrquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef Zanderrr het volgende:
Zijn er al suggesties voor een nieuwe titel?
Dag Annie, houd jij mijn tassie ff vast?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:22 schreef Zanderrr het volgende:
Zijn er al suggesties voor een nieuwe titel?
Automobilisten in de buurt van het Groene Hart, weest op uw hoede. Ik heb zo weer rijles
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dag Annie, houd jij mijn tassie ff vast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |