Wie neemt het initiatief?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar wanneer is nu die volgende bijeenkomst?
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=429&subtopic=3488quote:Op zondag 8 mei 2005 23:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Spijkers met koppen lijkt me nog steeds wel wat, in het centrum van Utrecht dus lekker in het midden. Alleen is dat weer op een zaterdag.
Wees niet bang; we accepteren je hoe je bent.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of die onvermijdelijke teleurstelling een meet waardig is
Zelfs Wolfquote:Op maandag 9 mei 2005 00:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wees niet bang; we accepteren je hoe je bent.
Wil je dan door hem geaccepteerd worden?quote:
Ja tuurlijk, iemand moet de foto's maken en zo'n part-time rozenverkopende fotograferende Pakistaan is best wel prijzig dan hoorquote:
Tja, ...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die foto is drie jaar oud. Ik ben nu bijna kaal.
Nou, niet met een schopje naar POL in ieder geval.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:58 schreef kLowJow het volgende:
Nederland moet linkser en verdraagzamer worden.
Help haar.
Waarom niet? Duidelijk standpunt... heldere argumenten... wat wil je nog meer?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou, niet met een schopje naar POL in ieder geval.
Ik onderschijf Nederland moet linkser en verdraagzamer worden.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waarom niet? Duidelijk standpunt... heldere argumenten... wat wil je nog meer?
Er valt toch veel te zeggen voor een VW-busje vol naakte schonen in hogere sferen.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik onderschijf Nederland moet linkser en verdraagzamer worden.
Oh. Jawel. Maar niet in POL. hooguit hier in de slowchatquote:Op maandag 9 mei 2005 01:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er valt toch veel te zeggen voor een VW-busje vol naakte schonen in hogere sferen.
Ze is weg.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:20 schreef kLowJow het volgende:
...Uit de droom dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |