Laat maar, ik zit hier overtrokken te reageren.... niks mis met een maagdelijke meid (ook al jankt ze) bij het klaarkomen. (ook dat komt voor).quote:Op zondag 8 mei 2005 23:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Waarom zouden de dames een inburgeringscursus moeten volgen dan?
Insex is mijn ietwat te ruig btw.
Hmmm, ik snap het nog steeds niet. Als ik teruglees is het nog vager, eerst de vraag of ik niet wacht op 77 maagden en daarna die inburgeringscursus.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laat maar, ik zit hier overtrokken te reageren.... niks mis met een maagdelijke meid (ook al jankt ze) bij het klaarkomen. (ook dat komt voor).
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
To be or not to be..... we will become in the end...![]()
met vrouwen?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar wanneer is nu die volgende bijeenkomst?
POL bijeenkomst?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een verrassing.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:38 schreef RichardQuest het volgende:
Ja.
PSV-feest was trouwens ook geen hol an.
jij komt toch niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja ende ja, o DoG en Sjors.
Heb jij iets tegen 17-jarige VMBO´ers die met hun veel te zatte kop Boeruhhh lopen te schreeuwen en 5 minuten later liggen te kotsen in een steegje of zo?quote:
quote:
RQquote:Op zondag 8 mei 2005 23:38 schreef RichardQuest het volgende:
Ja.
PSV-feest was trouwens ook geen hol an.
Wel als je in dat steegje ook nog ff een meid een grondig onderzoek wil gevenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen 17-jarige VMBO´ers die met hun veel te zatte kop Boeruhhh lopen te schreeuwen en 5 minuten later liggen te kotsen in een steegje of zo?
Die foto is drie jaar oud. Ik ben nu bijna kaal.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
niet dat ik dat niet zou willen. Door je bos krullen heen woelen.
te veel door je haar heen gewoeld geworden geweestquote:Op zondag 8 mei 2005 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die foto is drie jaar oud. Ik ben nu bijna kaal.
Alleen maar kampsletten woonwagenbewoonsters...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wel als je in dat steegje ook nog ff een meid een grondig onderzoek wil geven
vind ik schattigquote:Op zondag 8 mei 2005 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, daar was het altijd veel te ranzig voor.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
te veel door je haar heen gewoeld geworden geweest
Wie neemt het initiatief?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=429&subtopic=3488quote:Op zondag 8 mei 2005 23:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Spijkers met koppen lijkt me nog steeds wel wat, in het centrum van Utrecht dus lekker in het midden. Alleen is dat weer op een zaterdag.
Wees niet bang; we accepteren je hoe je bent.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of die onvermijdelijke teleurstelling een meet waardig is
Zelfs Wolfquote:Op maandag 9 mei 2005 00:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wees niet bang; we accepteren je hoe je bent.
Wil je dan door hem geaccepteerd worden?quote:
Ja tuurlijk, iemand moet de foto's maken en zo'n part-time rozenverkopende fotograferende Pakistaan is best wel prijzig dan hoorquote:
Tja, ...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, niet met een schopje naar POL in ieder geval.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:58 schreef kLowJow het volgende:
Nederland moet linkser en verdraagzamer worden.
Help haar.
Waarom niet? Duidelijk standpunt... heldere argumenten... wat wil je nog meer?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou, niet met een schopje naar POL in ieder geval.
Ik onderschijf Nederland moet linkser en verdraagzamer worden.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waarom niet? Duidelijk standpunt... heldere argumenten... wat wil je nog meer?
Er valt toch veel te zeggen voor een VW-busje vol naakte schonen in hogere sferen.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik onderschijf Nederland moet linkser en verdraagzamer worden.
Oh. Jawel. Maar niet in POL. hooguit hier in de slowchatquote:Op maandag 9 mei 2005 01:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er valt toch veel te zeggen voor een VW-busje vol naakte schonen in hogere sferen.
Ze is weg.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:20 schreef kLowJow het volgende:
...Uit de droom dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |