abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:59:39 #176
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27369766
Bij deze trouwens even de algemene mededeling dat de FAQ is geupdate. tvp's worden verwijderd. Tegenwoordig verdwijnt een topic dan weer uit je MyAT. In plaats van tvp's wordt dus verzocht om ofwel gebruik te maken van bookmarks, ofwel direct een on-topic reactie te plaatsen.
pi_27369873
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
Bij deze trouwens even de algemene mededeling dat de FAQ is geupdate. tvp's worden verwijderd. Tegenwoordig verdwijnt een topic dan weer uit je MyAT. In plaats van tvp's wordt dus verzocht om ofwel gebruik te maken van bookmarks, ofwel direct een on-topic reactie te plaatsen.
Geüpdatet, Alicey, niet geupdate.
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:04:09 #178
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27369907
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:03 schreef thabit het volgende:

[..]

Geüpdatet, Alicey, niet geupdate.
Ik ben Nederlands, niet Duits.
pi_27369946
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ben Nederlands, niet Duits.
In het Duits zou het zonder umlaut zijn.
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:07:02 #180
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27370027
Mooi, dan doe ik het gewoon half-Engels/half-Nederlands, iedereen blij.
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:53:14 #181
85889 lucida
équilibre
pi_27390339
En ja hoor het is alweer zo ver!!! Wederom een topic Creationisme en Holocaustrevisionisme dat om zeep wordt geholpen door de drie slopers van Fok (lees Olliea, Koekenpan, Ryan3).
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:56:40 #182
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27390469
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:53 schreef lucida het volgende:
En ja hoor het is alweer zo ver!!! Wederom een topic Creationisme en Holocaustrevisionisme dat om zeep wordt geholpen door de drie slopers van Fok (lees Olliea, Koekenpan, Ryan3).
Voor zover ik kan zien gaat het gewoon on-topic, ondanks de felle discussie?
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:06:13 #183
85889 lucida
équilibre
pi_27390812
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ondanks dat ik dit anders inschat, ben ik oprecht blij met de gedachte dat je er met je neus boven op zit, goed werk Alicy.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27390967
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ho ho, ga jij eens lezen aub. De topic gaat over de overeenkomsten tussen het wereldbeeld van creationisten en Holocaustontkenners en lucy, de grote denker oid, paste de boel nu vol met 1 of ander vete'tje. Ik heb speciaal daarvoor nu een topic geopend in ONZ Lucy's grote recapitulatietopic, deel 1. , misschien dat je hem daar naar toe kan zenden met al zijn kinnesinne.
I´m back.
pi_27391002
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef lucida het volgende:

[..]

Ondanks dat ik dit anders inschat, ben ik oprecht blij met de gedachte dat je er met je neus boven op zit, goed werk Alicy.
Ik ben het met je eens hoor, er wordt offtopic gegaan.

Door jou wel te verstaan. .
I´m back.
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:20:00 #186
85889 lucida
équilibre
pi_27391320
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ho ho, ga jij eens lezen aub. De topic gaat over de overeenkomsten tussen het wereldbeeld van creationisten en Holocaustontkenners en lucy, de grote denker oid, paste de boel nu vol met 1 of ander vete'tje.
Jonge lul toch niet zo slap er staat een postje die, zij het zijdeling verwijst naar een meningsverschil. Wat ik bedoel is de focus op het wel of niet zes miljoen doden als graadmeter of iemand wel of niet de Holocaust ontkent. Dat extra topicje dat je hebt geopend is dan ook volstrekt overbodig; en wat de 'recap' zelf betreft rijkelijk voorbarig. Alicy liet bovendien net nog weten dat wat haar betreft de discussie nog steeds on-topic is dus wat zeur je?
Leuk plaatje trouwens - maar niet heus - van ollia. Kijk dat is in jouw woorden iemand die de boel vol paste met een of ander vete'tje.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2005 @ 23:25:23 #187
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27391509
edit

tegen mantra's val niet op te boksen.

[ Bericht 84% gewijzigd door Aaahikwordgek op 26-05-2005 23:31:47 ]
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_27391623
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:20 schreef lucida het volgende:

[..]

Jonge lul toch niet zo slap er staat een postje die, zij het zijdeling verwijst naar een meningsverschil. Wat ik bedoel is de focus op het wel of niet zes miljoen doden als graadmeter of iemand wel of niet de Holocaust ontkent. Dat extra topicje dat je hebt geoepend is dan ook volstrekt overbodig dan wel voorbarig. Alicy liet net nog weten dat wat haar betreft de discussie nog sreeds on-topic is dus wat zeur.
Leuk plaatje trouwens - maar niet heus - van ollia. Kijk dat is in jouw woorden iemand die de boel vol paste met een of ander vete'tje.
Het gaat over de overeenkomst in motieven van Holocaustontkenners en fervent aanhangers van het creationisme. Het gaat dus een stap verder dan waar jij op doelt. We gaan er al vanuit dat Holocaustontkenners en creationisten hun pleidooi niet kunnen winnen, maar niettemin vast blijven houden aan hun ideeën. Waarom doen ze dit dan en vanuit welke achtergrond c.q. motieven. Het gaat dus ook niet om jouw en sjuuuns bannetje, slimmeke, daarvoor verwijs ik je naar ONZ. . Ik denk dat Alicey dit ook wel in de gaten krijgt als ze de boel aandachtig zou lezen.
I´m back.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 07:27:22 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27396301
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat over de overeenkomst in motieven van Holocaustontkenners en fervent aanhangers van het creationisme. Het gaat dus een stap verder dan waar jij op doelt. We gaan er al vanuit dat Holocaustontkenners en creationisten hun pleidooi niet kunnen winnen, maar niettemin vast blijven houden aan hun ideeën. Waarom doen ze dit dan en vanuit welke achtergrond c.q. motieven. Het gaat dus ook niet om jouw en sjuuuns bannetje, slimmeke, daarvoor verwijs ik je naar ONZ. . Ik denk dat Alicey dit ook wel in de gaten krijgt als ze de boel aandachtig zou lezen.
De achtergrond en motieven kunnen juist duidelijk worden uit de posts die in de topic gemaakt worden door holocaust-nuanceerders. Bans bespreken is overigens wel off-topic.
pi_27423376
- edit - moest iets verder kijken, heb denk ik iets te veel bier op.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:44:09 #191
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_27433472
even een vraag: waarom moet rudeonline zich verdiepen in de natuurkunde voordat hij een nieuw topic mag openen? ik vind dat hij telkens netjes antwoord geeft, ook al blijven zijn argumenten makkelijk weerlegbaar en niet gebasseerd op wat dan ook. Ik vind dat hij het recht moet hebben om zijn mening de wereld in te helpen, als hij de policy niet overschrijdt of anderszins irritant doet. Dat wordt hem nu afgenomen totdat hij zich verdiept in de natuurkunde.

Het is niet verplicht zijn topics te lezen. Het is ook niet verplicht op zijn berichten te reageren. Hij gaat nergens over de schreef, dus ik snap niet dat hij geen topics mag openen?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:49:14 #192
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27433568
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:44 schreef DionysuZ het volgende:
even een vraag: waarom moet rudeonline zich verdiepen in de natuurkunde voordat hij een nieuw topic mag openen? ik vind dat hij telkens netjes antwoord geeft, ook al blijven zijn argumenten makkelijk weerlegbaar en niet gebasseerd op wat dan ook. Ik vind dat hij het recht moet hebben om zijn mening de wereld in te helpen, als hij de policy niet overschrijdt of anderszins irritant doet. Dat wordt hem nu afgenomen totdat hij zich verdiept in de natuurkunde.
Het probleem is meer dat argumenten die reeds weerlegd zijn steeds opnieuw opgevoerd worden. Dat is niet echt meer discussie te noemen.
quote:
Het is niet verplicht zijn topics te lezen. Het is ook niet verplicht op zijn berichten te reageren. Hij gaat nergens over de schreef, dus ik snap niet dat hij geen topics mag openen?
Het is niet verplicht zijn topics te lezen, maar dat is een argument waarmee je bijna elke topic zou kunnen legitimeren in WFL. HIj gaat formeel niet over de schreef, en op zijn algemene toonzetting heb ik over het algemeen dan ook geen klachten.

Zoals gezegd komt er echter steeds een herhaling van zetten, en heb ik niet meer het idee dat er sprake is van enige vooruitgang of verbreding in welke zin van ook. Enerzijds is WFL een forum dat voor iedereen toegankelijk moet zijn, en waar ook minder wetenschappelijk onderlegden topics over wetenschap moeten kunnen aansnijden. Anderzijds is WFL wel een forum waar enigszins niveau verwacht wordt. In dit geval is er sprake van iemand die wetenschappelijke theorieen aanvalt zonder deze te kennen, en zonder (kennelijk) enige moeite te doen om zich te verdiepen in hetgeen hij aanvalt. Hierdoor kan gesteld worden dat het belang van een forum met niveau in dit geval overrulet.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:52:04 #193
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_27433616
ik kan begrijpen dat zijn topics dichtgegooid worden als hij weer opnieuw begint met dezelfde zetten die hij al 100x heeft gezet. Maar als hij een nieuw topic opent, een nieuw onderwerp, dan zou dat toch gewoon open kunnen blijven?
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:53:07 #194
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27433636
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:52 schreef DionysuZ het volgende:
ik kan begrijpen dat zijn topics dichtgegooid worden als hij weer opnieuw begint met dezelfde zetten die hij al 100x heeft gezet. Maar als hij een nieuw topic opent, een nieuw onderwerp, dan zou dat toch gewoon open kunnen blijven?
Oh, op die manier bedoel je. Natuurlijk kan dat. Zolang het maar geen verkapte manier is om weer naar hetzelfde onderwerp toe te bewegen, wat ik ook een keer heb gezien.
pi_27435199
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:44 schreef DionysuZ het volgende:

De discussies zijn niet concreet; verder vind ik dat ik het in mijn post in zijn topic aardig beschreven heb. Dit soort topics gaan maar door, er wordt tig keer herhaald, het gaat nergens heen en ik denk dat je na zoveel topics van een user mag verwachten dat hij nou ook eens verder gaat dan alleen zijn eigen denkwereldje. Als iemand hier een alternatief voor de evolutietheorie zou aandragen maar de evolutietheorie niet begrijpt, zouden we ook vertellen dat de user zich eerst maar eens moet verdiepen. Het staat me gewoon tegen dat een user zoveel topics opent over een onderwerp waar hij zich niet in wil verdiepen. Daarom blijven we bij dit besluit.
pi_27435260
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:52 schreef DionysuZ het volgende:
De vorige keer dat hij dat deed draaide het ook weer terug naar zijn onderwerp, en dat zal denk ik het volgende topic van Rudeonline niet anders worden. Als hij een topic wil openen met een ander onderwerp, dan kan dat natuurlijk, maar ik zie het aankomen dat dat topic ook weer verzand in een ja-nee-negeer discussie naar het onderwerp "relativiteit". En dat is al te vaak gebeurd in mijn ogen.
pi_27435290
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef CoolGuy het volgende:
Hoewel ik me erger aan Rudeonline, en dan bedoel ik niet aan hem als persoon, want ik ken hem niet, maar aan zijn houding zoals die valt terug te 'lezen' in zijn onaflatende stroom topics en zijn manier van posten, vind ik al die topics toch mooi. Vooral ook omdat oa Haushofer en Maethor met erg mooie posts komen.
Het zijn ook erg mooie onderwerpen, en als je er meer over wilt weten dan kun je altijd terugvallen op andere topics, zelf een topic openen, aanraders in het net verschenen literatuurtopic bekijken etc. Daar is niet een topic als deze voor nodig.
pi_27442632
Sorry Haushofer, maar ik vind dat je nu jezelf een soort natuurkundegod vindt waarbij ik jou geloof maar moet aanemen. Ik tracht in mijn topics niet de gehele natuurkunde of jou geloof onderuit te halen. Ik tracht alleen maar uit te leggen hoe ik tijd en ruimte als eenheid zie. ( lees mijn laatste post nog eens..) Ik probeer zo goed mogenlijk duidelijk te maken wat mijn standpunt is. Als jij geen zin meer hebt om hier verder over te discuseren moet je dat helemaal zelf weten en gewoon mijn post negeren. Als ik echt zulke domme dingen zei dan was deze discussie allang afgelopen. Hoewel jij misschien denkt dat deze discussie op slot zit, ben ik in ieder geval wel veel wijzer geworden.
( helaas word mijn vermoeden betreffende de lichtsnelheid steeds sterker.. )
  zondag 29 mei 2005 @ 02:04:08 #199
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_27443962
rudeonline. Het zou je in ieder geval sieren om je eens flink in te lezen in die theorien waar je zo tegen ageert. Het is namelijk best vaak dat je dingen roept over bijv. de relativiteitstheorie die gewoon niet kloppen. Dat je de relativiteittheorie verwerpt, ok. Maar weet wel wat je verwerpt, en uit je posts blijkt niet echt dat je weet wat de relativiteitstheorie exact inhoudt, en dus ook niet weet wat je verwerpt.
pi_27448676
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:21 schreef rudeonline het volgende:
Sorry Haushofer, maar ik vind dat je nu jezelf een soort natuurkundegod vindt waarbij ik jou geloof maar moet aanemen. Ik tracht in mijn topics niet de gehele natuurkunde of jou geloof onderuit te halen. Ik tracht alleen maar uit te leggen hoe ik tijd en ruimte als eenheid zie. ( lees mijn laatste post nog eens..) Ik probeer zo goed mogenlijk duidelijk te maken wat mijn standpunt is. Als jij geen zin meer hebt om hier verder over te discuseren moet je dat helemaal zelf weten en gewoon mijn post negeren. Als ik echt zulke domme dingen zei dan was deze discussie allang afgelopen. Hoewel jij misschien denkt dat deze discussie op slot zit, ben ik in ieder geval wel veel wijzer geworden.
( helaas word mijn vermoeden betreffende de lichtsnelheid steeds sterker.. )
Ik vind mezelf zeker geen natuurkunde-god; ik sta meer open voor andere ideeen dan jij. Jij hebt je nog nooit verdiept in iets anders dan je eigen ideeen, dat laten je topics erg duidelijk zien. Je baseert je ideeen op het fout-zijn van jouw opvattingen over de theorieeen, niet over de theorieeen zelf! Dat kan makkelijk worden aangetoond met het feit dat je al talloze keren bent gecorrigeerd op jouw opvatting van de desbetreffende theorieen. Jouw ideeen kunnen concreet worden weerlegt, jij kunt de hedendaagse opvattingen niet concreet weerleggen. De enige argumenten die ik lees zijn " wetenschappers kijken de verkeerde kant op etc etc", maar een echte reden lees ik niet. Je wilt gewoon je eigen idee hier doordrukken zonder enige wetenschappelijke basis, en dan ben je hier in WFL aan het verkeerde adres. Het komt er gewoon op neer dat ik als mod nu van je verwacht dat jij je ook in de andere denkbeelden gaat verdiepen, zodat je topics hierover hier veel meer inhoud krijgen; want je snapt nu niet wat je probeert te weerleggen, zo simpel is het. Dat je vermoeden betreffende de lichtsnelheid alleen maar groter wordt vind ik fijn voor je, maar zolang je het vertikt je tijd es in de hedendaagse natuurkunde te steken ipv constant je eigen ideeen te verkondigen, worden je topics over die onderwerpen gesloten. Ben je het daar niet mee eens, dan kun je altijd klagen in het daarvoor bestemde topic in hier op Fok!.

[ Bericht 7% gewijzigd door Haushofer op 29-05-2005 12:26:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')