Ik ging het BB sowieso, als je ziet hoe die praatte in die andere topics dacht ik echt: hij moet ff een leuk meisje krijgen...en zie hier! Details bittequote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Mwa niet echt eigenlijk. Wordt je alleen maar jaloers van dat hij wel succes heeft en jij nog niet.![]()
BB zou gezegd hebben: Ik kan het, jij dan zeker.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Mwa niet echt eigenlijk. Wordt je alleen maar jaloers van dat hij wel succes heeft en jij nog niet.![]()
Op IRC had je het allemaal kunnen volgen.quote:
Definieer "succes" ..quote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Hij is net gaan slapen, volgens mij.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:13 schreef Teringjakkie het volgende:
Ja, waar is bosbeetle eigenlijk?
Jammer, ik mis zijn humor...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hij is net gaan slapen, volgens mij.
Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja.
Heeft iemand nog een stelling in de aanbieding ?
Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja.
P = NPquote:Op zondag 8 mei 2005 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja.
Waarschijnlijk niet, maar mischien toch weer wel. In ieder geval zou het zowel slecht als goed zijn als dat waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:28 schreef Aaargh! het volgende:
p = np
Ik ben helemaal niet 'op zoek' op die manier. Ik kijk rond, en met een jongen met wie het klikt zou ik eventueel wel willen gaan daten. Maar dat 'klikken' is meer een soort sociaal onderbuikgevoel dan dat ik eventueel zou denken "Ja ! Mijn ex zou dat ook gezegd hebben !".quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef Teringjakkie het volgende:
Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef exec het volgende:
[..]
Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?
Is dat een goeie?![]()
Ligt aan je ex denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
Lijkt me niet, je kan beter gewoon zoeken naar karakter dat je leuk vind. Dat zal dan waarschijnlijk veel op je ex lijken, maar kan ook best sterk verschillen.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef Teringjakkie het volgende:
Trouwens, ik vroeg me ook nog af wat mensen hier van vinden. Kan eventueel ook als stelling, dat het nog niet hebben gehad van relaties ook in je voordeel kan werken.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over het al dan niet gehad hebben van meerdere relaties:
Het bijzondere van een eerste echte grote bijzondere relatie is dat je dingen doet die je misschien latere relaties niet zou doen. Tenminste, zo zie ik het nu. Het is al een tijd geleden dat het uitging tussen hem en mij, en ik heb nog geen 'volgende' relatie gehad uberhaupt, laat staan een met eendergelijke impact, maar ik merk het wel bij meer vriendinnen van me.
Eerste grote liefdes zijn zo ontzettend bijzonder. De manier waarop je je soms kan geven, ik weet niet of ik dat nu nog zou kunnen bij iemand anders. Wat niet zegt dat het daarom nooit meer zo kan zijn als met hem, ik heb er ook van geleerd en zou sommige dingen nu ook gewoon anders doen, maar het is echt iets ontzettend bijzonders.
Wat ik hiermee bedoel is het volgende: het NIET hebben gehad van eerdere relaties kan ook juist een voordeel zijn..
Heel eenvoudig.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef exec het volgende:
[..]
Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?
Wat hij zegt.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:39 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Heel eenvoudig.
Voor een relatie moet aan 2 basis voorwaarden worden voldaan.
1) Ik moet een meid tegenkomen/kennen die ik echt heel erg leuk vind (als in: verliefd)
2) het gevoel moet wederzijds zijn.
Kleine toevoeging: de eerste 2 keer daarvan was in 3-havo oid, dus dat telt eigenlijk nietquote:Op zondag 8 mei 2005 23:39 schreef Aaargh! het volgende:
Het is tot nu toe maar 3 keer voorgekomen dat aan voorwaarde 1 werd voldaan, en de laatste paar jaar al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |