ik heb dus niet het nummer gehad van persoon in questie maar zelf gezocht. jij ook begrijp ik? vertelquote:Op zondag 8 mei 2005 22:29 schreef Beach het volgende:
Als je verlegen bent, is telefoneren niet makkelijk![]()
Maar als je zelf het nummer hebt gehad van die persoon, is de drempel om te bellen lager dan in mijn geval.
quote:
maar dat kan veranderen nietwaar?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:31 schreef Beach het volgende:
Of ze vindt je gewoon aardig, maar meer ook niet![]()
Een brief schrijven is dan makkelijker? Wachten op een reactie die misschien helemaal niet komt en als je haar vervolgens ziet.... laat maar.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:29 schreef Beach het volgende:
Als je verlegen bent, is telefoneren niet makkelijk![]()
Maar als je zelf het nummer hebt gehad van die persoon, is de drempel om te bellen lager dan in mijn geval.
BB did it!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle zet vooralsnog het hele singles gebeuren even op een lager pitje
En natuurlijk kijken haar vriendinnen je meewarrend/uitlachend aan omdat zij natuurlijk de brief krijgen te lezen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:32 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Een brief schrijven is dan makkelijker? Wachten op een reactie die misschien helemaal niet komt en als je haar vervolgens ziet.... laat maar.
ze woont op een ander dorp en volgt lessen op een andere school, dus dat zal wel mee vallen...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef Beach het volgende:
[..]
En natuurlijk kijken haar vriendinnen je meewarrend/uitlachend aan omdat zij natuurlijk de brief krijgen te lezen.
Zeg maar dag tegen je leven in je dorp/stad![]()
Bovendien, als jij haar belt, dan overval je haar, en zal zij ook echt wel zenuwachtig zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ze woont op een ander dorp en volgt lessen op een andere school, dus dat zal wel mee vallen...
... hoop ik ...
Zoietsquote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef Beach het volgende:
[..]
En natuurlijk kijken haar vriendinnen je meewarrend/uitlachend aan omdat zij natuurlijk de brief krijgen te lezen.
Zeg maar dag tegen je leven in je dorp/stad![]()
in die 5 minuten dat ik hier zit ben ik erachter gekomen dat het bij jouw ook niet zo soepel loopt in de liefde? maar dat terzijde :p ik heb best een sociaal leven, moet het alleen nog even vinden...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:38 schreef Beach het volgende:
Gewoon bellen dus, als je hier post zal je wel geen sociaal leven hebben dus niemand om je uit te lachen![]()
![]()
gebruik jij je eigen advies ook even dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:38 schreef Beach het volgende:
Gewoon bellen dus, als je hier post zal je wel geen sociaal leven hebben dus niemand om je uit te lachen![]()
![]()
same here, dus daarom ga ik voor de brief... zullen we samen schrijven?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:42 schreef Beach het volgende:
Ik vind het nogal stom om haar op haar huisnr te bellen, die ik via via te weten ben gekomen![]()
Dus dat doe ik maar niet.
Dude, daar hebben we het 3 pagina's lang over gehad ! Bel nou gewoon.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:42 schreef Beach het volgende:
Ik vind het nogal stom om haar op haar huisnr te bellen, die ik via via te weten ben gekomen![]()
Dus dat doe ik maar niet.
Dus ga je maar wachten totdat iemand anders haar versiert?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:45 schreef Beach het volgende:
Al zou ik durven te bellen, ik zou niet weten wat ik moet zeggen.
En ik kan me al helemaal niet voorstellen dat iemand mij leuk zou vinden
Nee, dat lijkt me geen goed planquote:Op zondag 8 mei 2005 22:46 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dus ga je maar wachten totdat iemand anders haar versiert?![]()
Ik heb één keer gebeld naar een meisje dat ik leuk vond... de woorden kwamen als een soort automatisme uit mijn mond, wat ik niet verwacht had. Alleen had zij verder geen interesse en vond ze haar paard wat belangrijker dan met mij uit te gaanquote:Op zondag 8 mei 2005 22:45 schreef Beach het volgende:
Al zou ik durven te bellen, ik zou niet weten wat ik moet zeggen.
En ik kan me al helemaal niet voorstellen dat iemand mij leuk zou vinden
Misschien komt een brief wel iets stalkeriger over dan een brief. Kan je niet iemand vragen om haar emailadres ? Dat is veel vrijblijvender en veel minder een "issue" dan een brief.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:47 schreef WeirdMicky het volgende:
Een brief is echt het meest foute wat je kan doen. Als iets formeel is in dit tijdperk van internet en (mobiele) telefonie dan is het wel een fucking brief.
Verneuk je kans, schrijf een brief.
Dit zou als waarschuwing op elke envelop moeten staan. Net als pakjes sigaretten dus.
Het nummer per brief vragenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef Wouter.1984 het volgende:
vraag haar nummer gewoon, wil ze dat niet doen ga dan weer verder met het dagelijkse leven zonder haar. geeft ze haar nummer bel haar dan diezelfde dag nog op.
Je moet ook niet meteen over paardenbiefstuk beginnenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb één keer gebeld naar een meisje dat ik leuk vond... de woorden kwamen als een soort automatisme uit mijn mond, wat ik niet verwacht had. Alleen had zij verder geen interesse en vond ze haar paard wat belangrijker dan met mij uit te gaan
dat is misschien wel zo, maar als je alleen haar tel nummer hebt, wat niet eens haar mobiel is. dus waarschijnlijk nog haar ouders aan de lijn krijgt ookquote:Op zondag 8 mei 2005 22:47 schreef WeirdMicky het volgende:
Een brief is echt het meest foute wat je kan doen. Als iets formeel is in dit tijdperk van internet en (mobiele) telefonie dan is het wel een fucking brief.
Dit zou als waarschuwing op elke envelop moeten staan. Net als pakjes sigaretten dus.
Ik heb op de middelbare school wel een brief gestuurd aan een meisje. Via telefoonboek ben ik achter haar adres gekomen en vol verwachting had ik de brief gestuurd. En toen kwam ik er achter dat ze verhuisd was...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:47 schreef WeirdMicky het volgende:
Ja, ik vind een brief ook niet echt geweldig.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Misschien komt een brief wel iets stalkeriger over dan een brief. Kan je niet iemand vragen om haar emailadres ? Dat is veel vrijblijvender en veel minder een "issue" dan een brief.
dat is wel heel kort door de bochtquote:Op zondag 8 mei 2005 22:51 schreef DaMart het volgende:
Nog een keer ene brief gestuurd naar het nieuwe adres en toen kreeg ik een korte reactie terug: sorry, geen interesse.
Volgens mij had ik het over paardenworst vlak voordat ze opgewekt meldde dat ze nog wat dingen met haar paard moest doenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen over paardenbiefstuk beginnen
Veiligst zeker!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat is misschien wel zo, maar als je alleen haar tel nummer hebt, wat niet eens haar mobiel is. dus waarschijnlijk nog haar ouders aan de lijn krijgt ook, en je hebt geen email adres / msn / mobiel nummer... dan lijkt een brief me toch het "veiligst"???
Het was vrij kort hoor. Iets in de trant van:quote:Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is wel heel kort door de bocht
'sorry, ik heb geen interesse', ik hoop dat ze het wat mooier ingekleed heeft
op zn tijd konijntje !quote:Op zondag 8 mei 2005 22:49 schreef petitlapin het volgende:
gaan we nu eigenlijk nog bosbeetles verhaal horen![]()
wie ben jijquote:
1. Het komt te serieus overquote:Op zondag 8 mei 2005 22:53 schreef Thrilled het volgende:
waarom zou je het ermee verneuken? dat kan je wel zeggen maar leg het is uit aub
"En waarom zou ik je met mijn dochter laten daten? je bent geen hindoe, je bent geen advocaat, je bent niet eens een dokter. Geef me eens 1 reden waarom ik je met haar uit zou laten gaan!"quote:
http://xxr.xs4all.nl/jiskefet/scene/scheeps.htmquote:Op zondag 8 mei 2005 22:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Woeste verhalen, dat willen we horen.
Neuk jij dr ook alquote:Op zondag 8 mei 2005 22:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie ben jij![]()
ik heb nog nooit jouw naam gehoord
hoe ken jij onze dochter![]()
X is niet thuis
![]()
hoe oud ben je?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie ben jij![]()
ik heb nog nooit jouw naam gehoord
hoe ken jij onze dochter![]()
X is niet thuis
![]()
Mwa niet echt eigenlijk. Wordt je alleen maar jaloers van dat hij wel succes heeft en jij nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |