Dat is wel het enige positieve ja...een simpel getal als leeftijd.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Je moet nog 19 worden... maak je niet zo druk joh.
Categorie 1.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:51 schreef anima het volgende:
Hoe zouden jullie jezelf classificeren met betrekking tot ervaring met relaties (liefst met onderbouwing)
1. Complete N00b
2. Onervaren
3. Redelijk ervaren
4. Ervaren
5. de relatie-master
Ik denk dat ik mijzelf dien in te delen in de klasse 4. Ik heb dan geen ervaring met meerdere vrouwen. Maar de enige relatie die ik gehad heb is dan ook wel noemens waardig (8 jaar). Ik heb elk relatie-station in deze relatie gepasseerd. Tot het uiteindelijk kopen van een huis en het vast laten leggen van onze relatie in een samenlevingscontract.
Natuurlijk wel. Er zijn genoeg dingen die je fout kunt zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef T1andonly het volgende:
(je kan nix fouts zeggen kweet het).
spreek dan een keer af op een rustiger plek (zoiets als een bar of poolcafé ik noem maar wat).quote:Op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef T1andonly het volgende:
Neem gister, ik heb laatste week een flinke tijd op MSN gepraat tegen een leuk meisje, alleen bij het uitgaan heb/durf ik geen toenadering te zoeken, ik heb niets te vertellen lijkt het. Terwijl op MSN we altijd wle (onnozele) dingen verzinnen.
Ik haat praten met uitgaan, ik kan het niet. Ik ben onverstaanbaar en heel bang iets fouts te zeggen (je kan nix fouts zeggen kweet het).
Ik spreek liever zo iets met iemand af, maar welk meisje wil zoiets nu "zomaar"
als een meisje geïnteresseerd is, kan dat toch maar zomaar. Echt, gewoon doen, je hebt gewoon niets te verliezenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef T1andonly het volgende:
Neem gister, ik heb laatste week een flinke tijd op MSN gepraat tegen een leuk meisje, alleen bij het uitgaan heb/durf ik geen toenadering te zoeken, ik heb niets te vertellen lijkt het. Terwijl op MSN we altijd wle (onnozele) dingen verzinnen.
Ik haat praten met uitgaan, ik kan het niet. Ik ben onverstaanbaar en heel bang iets fouts te zeggen (je kan nix fouts zeggen kweet het).
Ik spreek liever zo iets met iemand af, maar welk meisje wil zoiets nu "zomaar"
Je maagdelijkheidquote:Op zondag 8 mei 2005 21:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als een meisje geïnteresseerd is, kan dat toch maar zomaar. Echt, gewoon doen, je hebt gewoon niets te verliezen
ik denk dat hij dat niet zo erg zal vinden ...quote:
Dat heb ik ook en als iemand me niet verstaat dan word ik alleen maar onzekerder en loop het liefste gelijk wegquote:Op zondag 8 mei 2005 21:41 schreef Beach het volgende:
Heb ik ook met uitgaan
Ik heb moeite om iemand te verstaan als iedereen door elkaar lult en de muziek keihard staat.
Dan zeg ik maar wat op goed geluken ontstaan er allemaal misverstanden
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als een meisje geïnteresseerd is, kan dat toch maar zomaar. Echt, gewoon doen, je hebt gewoon niets te verliezen
Daar ben ik wel mee bezig en dat komt er hopelijk ook nog wel van, maar uiteindelijk zal ik wel weerquote:Op zondag 8 mei 2005 21:45 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
spreek dan een keer af op een rustiger plek (zoiets als een bar of poolcafé ik noem maar wat).
Dude, daar kan jij toch niks aan doen dat zij je niet verstaat ?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:55 schreef T1andonly het volgende:
Dat heb ik ook en als iemand me niet verstaat dan word ik alleen maar onzekerder en loop het liefste gelijk weg
Die uitspraak heb ik ook vaak moeten horen en als ik eraan terug denk doet het me ook nog steeds pijn. Je moet maar zo denken: het is niet dezelfde situatie en het KAN ook zijn dat ze er heel anders overdenkt.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:55 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Daar ben ik wel mee bezig en dat komt er hopelijk ook nog wel van, maar uiteindelijk zal ik wel weer''de goede vriend'' zijn
De toekomst zal het iig wel weer leren...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:01 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Die uitspraak heb ik ook vaak moeten horen en als ik eraan terug denk doet het me ook nog steeds pijn. Je moet maar zo denken: het is niet dezelfde situatie en het KAN ook zijn dat ze er heel anders overdenkt.
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dude, daar kan jij toch niks aan doen dat zij je niet verstaat ?!
Gewoon aan d'r haar naar je geluidloze grot slepen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:05 schreef Beach het volgende:
Ik vind dat heel beschamend, dat je twee keer moet vragen wat ze nou zei![]()
quote:Ok, ik heb dus een leuke meid ontmoet en moet vaak aan haar denken, ik heb haar telefoonnummer maar ik weet niet wat ze van mij denkt, ik zit vaak met de telefoon in mn handen maar ik durf gewoon niet. ik ben bang dat ze me niet leuk vind, of dat ze al een vriend heeft, dat ze me afwijst, of misschien ben ik wel bang dat ze ja zegt, ik zie wit en heb koude handen maar ze is zo leuk!
Jullie zullen allemaal wel zeggen dat ik gewoon moet bellen maar het is zo moeilijk!! zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
mvg
Geef het nummer maar, bel ik wel evenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:09 schreef Thrilled het volgende:
Aangezien mijn topic gesloten werd en hier naartoe werd verwezen bij deze dus:
Ik durf een aardig, mooi, en lief meisje niet te bellen... hier het topic:
[..]
Een vriend van mij heeft zelfs oordopjes in met uitgaan, die heeft van die speciale laten maken, best duur maar je ziet ze bijna niet. en hij verstaat alles super. Minder last van omgevingsgeluiden en ruis. Als je je vingers in je oren stopt als je met iemand wil praten in een discotheek ofzo versta je die ook veel beter.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gewoon aan d'r haar naar je geluidloze grot slepen..
Nee, ik snap het. Klinkt misschien stom, maar van die subtiele oordopjes, is dat geen optie ? Vriend en vriendin van me hebben die dingen altijd in tijdens concerten en in de disco enzo, en zijn er lyrisch over. Ik zit er zelf ook over te denken om die dingen te kopen.
Als je geeneens weet of ze al een vriendje heeft zou ik zeker geen brief schrijven.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:12 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb al lopen denken om een goeie brief te schrijven, maar dat vind ik wat onpersoonlijk? als dames dit topic doorlezen en dit zien, wil je dan zeggen of je een brief ook acceptabel vind om iemand mee te delen dat je hem / haar aardig vind en uit wilt vragen?
Vraagje: hoe kom je aan dr nummer?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:09 schreef Thrilled het volgende:
Hey hallo hier in dit topique, ik kom er even tussen piepen voor mijn probleempjuh...
Aangezien mijn topic gesloten werd en hier naartoe werd verwezen bij deze dus:
Ik durf een aardig, mooi, en lief meisje niet te bellen... hier het topic:
[..]
Ja, precies, dat bedoel ik dus. Al was het alleen voor je oren al beter.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:13 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft zelfs oordopjes in met uitgaan, die heeft van die speciale laten maken, best duur maar je ziet ze bijna niet. en hij verstaat alles super. Minder last van omgevingsgeluiden en ruis. Als je je vingers in je oren stopt als je met iemand wil praten in een discotheek ofzo versta je die ook veel beter.maar dat ziet zo ongeintresseerd uit
ik heb haar ontmoet op een verjaardag ve kennis en we hebben daar wat gedronken en gepraat...quote:
Dat is alvast een goede settingquote:Op zondag 8 mei 2005 22:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik heb haar ontmoet op een verjaardag ve kennis en we hebben daar wat gedronken en gepraat...
edit// naja, meer gedronken als gepraat, maar het was wel gezellig![]()
als zij haar nummer aan jou geeft kun je er wel van uitgaan dat ze het wel op prijs zou stellen als je dr een keer belt. Gewoon een keer doen, wat heb je te verliezen?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik heb haar ontmoet op een verjaardag ve kennis en we hebben daar wat gedronken en gepraat...
[Centraal] Single deeltje 40... Only the lonely!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:19 schreef Wolkje het volgende:
Beach, hoe is het gegaan zaterdag?
ah, oke.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
[Centraal] Single deeltje 40... Only the lonely!
Ze geeft je niet zomaar haar nummer.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wil je hier nu mee zeggen dat je een meisje hebt leren kennenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle zet vooralsnog het hele singles gebeuren even op een lager pitje
Of een jongenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wil je hier nu mee zeggen dat je een meisje hebt leren kennen![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wil je hier nu mee zeggen dat je een meisje hebt leren kennen![]()
vertel!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hihi daarmee wil ik zeggen dat mijn meidate buitengewoon verliep
ik zou persoonlijk voor het telefoontje gaan, omdat het toch wat persoonlijker is en ook wat directer qua reactie.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:24 schreef Thrilled het volgende:
ik begin steeds meer voor de brief te voelen als voor het telefoontjetoch omdat het wat indirecter is en ik ben nogal verlegen
zal dit werken denken jullie?
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hihi daarmee wil ik zeggen dat mijn meidate buitengewoon verliep
het feit is, ik heb haar telefoon nummer niet gekregen maar gewoon in het telefoon boek gevonden... dus ik heb puur naar haar "signalen" moeten luisteren om te kijken wat ze van me vond. ze vond me in ieder geval niet onaardig maar dan is het altijd nog link of ze gewoon beleefd tegen me deed of dat ze wat in me ziet.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:28 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
ik zou persoonlijk voor het telefoontje gaan, omdat het toch wat persoonlijker is en ook wat directer qua reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |