Ik ging het BB sowieso, als je ziet hoe die praatte in die andere topics dacht ik echt: hij moet ff een leuk meisje krijgen...en zie hier! Details bittequote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Mwa niet echt eigenlijk. Wordt je alleen maar jaloers van dat hij wel succes heeft en jij nog niet.![]()
BB zou gezegd hebben: Ik kan het, jij dan zeker.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Mwa niet echt eigenlijk. Wordt je alleen maar jaloers van dat hij wel succes heeft en jij nog niet.![]()
Op IRC had je het allemaal kunnen volgen.quote:
Definieer "succes" ..quote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Hij is net gaan slapen, volgens mij.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:13 schreef Teringjakkie het volgende:
Ja, waar is bosbeetle eigenlijk?
Jammer, ik mis zijn humor...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hij is net gaan slapen, volgens mij.
Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja.
Heeft iemand nog een stelling in de aanbieding ?
Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja.
P = NPquote:Op zondag 8 mei 2005 23:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja.
Waarschijnlijk niet, maar mischien toch weer wel. In ieder geval zou het zowel slecht als goed zijn als dat waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:28 schreef Aaargh! het volgende:
p = np
Ik ben helemaal niet 'op zoek' op die manier. Ik kijk rond, en met een jongen met wie het klikt zou ik eventueel wel willen gaan daten. Maar dat 'klikken' is meer een soort sociaal onderbuikgevoel dan dat ik eventueel zou denken "Ja ! Mijn ex zou dat ook gezegd hebben !".quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef Teringjakkie het volgende:
Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef exec het volgende:
[..]
Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?
Is dat een goeie?![]()
Ligt aan je ex denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
Lijkt me niet, je kan beter gewoon zoeken naar karakter dat je leuk vind. Dat zal dan waarschijnlijk veel op je ex lijken, maar kan ook best sterk verschillen.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef Teringjakkie het volgende:
Trouwens, ik vroeg me ook nog af wat mensen hier van vinden. Kan eventueel ook als stelling, dat het nog niet hebben gehad van relaties ook in je voordeel kan werken.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over het al dan niet gehad hebben van meerdere relaties:
Het bijzondere van een eerste echte grote bijzondere relatie is dat je dingen doet die je misschien latere relaties niet zou doen. Tenminste, zo zie ik het nu. Het is al een tijd geleden dat het uitging tussen hem en mij, en ik heb nog geen 'volgende' relatie gehad uberhaupt, laat staan een met eendergelijke impact, maar ik merk het wel bij meer vriendinnen van me.
Eerste grote liefdes zijn zo ontzettend bijzonder. De manier waarop je je soms kan geven, ik weet niet of ik dat nu nog zou kunnen bij iemand anders. Wat niet zegt dat het daarom nooit meer zo kan zijn als met hem, ik heb er ook van geleerd en zou sommige dingen nu ook gewoon anders doen, maar het is echt iets ontzettend bijzonders.
Wat ik hiermee bedoel is het volgende: het NIET hebben gehad van eerdere relaties kan ook juist een voordeel zijn..
Heel eenvoudig.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef exec het volgende:
[..]
Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?
Wat hij zegt.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:39 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Heel eenvoudig.
Voor een relatie moet aan 2 basis voorwaarden worden voldaan.
1) Ik moet een meid tegenkomen/kennen die ik echt heel erg leuk vind (als in: verliefd)
2) het gevoel moet wederzijds zijn.
Kleine toevoeging: de eerste 2 keer daarvan was in 3-havo oid, dus dat telt eigenlijk nietquote:Op zondag 8 mei 2005 23:39 schreef Aaargh! het volgende:
Het is tot nu toe maar 3 keer voorgekomen dat aan voorwaarde 1 werd voldaan, en de laatste paar jaar al helemaal niet.
WHAAHAHAHHAAHAA !quote:
F5 eensquote:Op zondag 8 mei 2005 23:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
WHAAHAHAHHAAHAA !.
.
Mag die erbij in de Openings Post ? Standaard ?
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Trouwens, ik vroeg me ook nog af wat mensen hier van vinden. Kan eventueel ook als stelling, dat het nog niet hebben gehad van relaties ook in je voordeel kan werken.
Buiten het hele "je moet verliefd zijn en vice versa"-verhaal, sta ik helemaal niet open voor een relatie. Ik kan m'n tijd wel beter besteden op het moment.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef exec het volgende:
[..]
En waarom denk je dat? Of waarom vraag je je dat af?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Trouwens, ik vroeg me ook nog af wat mensen hier van vinden. Kan eventueel ook als stelling, dat het nog niet hebben gehad van relaties ook in je voordeel kan werken.
Wacht maar tot je verliefd wordtquote:Op zondag 8 mei 2005 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Buiten het hele "je moet verliefd zijn en vice versa"-verhaal, sta ik helemaal niet open voor een relatie. Ik kan m'n tijd wel beter besteden op het moment.
Wat voor stomme dingen bedoel jij precies ? Want ik bedoel denk ik iets anders. Ik bedoel bijvoorbeeld het zo ontzettend bezig zijn met je andere helft dat je je vrienden nooit meer ziet.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:58 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Het wordt anders. Maar slechter of minder zeker niet.
En als je weer halsoverkop tot over joren verliefd wordt, dan zul je merken dat je dezelfde stomme dingen doet
en ze heeft ook nog een (vrijgezelle) zus!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef nozem het volgende:
BB aan de vrouw, laat dat een opsteker zijn voor alle wanhopige lieden in dit topic.
Het "nog niet beschadigd zijn" idee. Maar dat klinkt zo lomp.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat? Of waarom vraag je je dat af?
Ik zie mogelijkheden voor jou.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:02 schreef Ruis het volgende:
[..]
en ze heeft ook nog een (vrijgezelle) zus!
Ja, dat klinkt inderdaad lomp. Mij lijkt het geen voordeel, maar dat kan ik natuurlijk niet helemaal beoordelen en afgezien daarvan hebben we die discussie al te vaak gevoerd.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het "nog niet beschadigd zijn" idee. Maar dat klinkt zo lomp.![]()
Ik bedoel precies die stomme dingen. Die doe je misschien anders, in mindere mate, maar als je verliefd wordt kan je nog steeds de rest van de wereld vergeten. Dat blijft volgens mee..quote:Op maandag 9 mei 2005 00:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat voor stomme dingen bedoel jij precies ? Want ik bedoel denk ik iets anders. Ik bedoel bijvoorbeeld het zo ontzettend bezig zijn met je andere helft dat je je vrienden nooit meer ziet.. (Wat ook wel zo z'n charme heeft, in zo'n eerste echte relatie, dat 24/7 bij elkaar zijn.
. ) Daar zou ik nu echt wel ontzettend mee oppassen als ik een relatie had. Gaat me geen tweede keer gebeuren. Wat geen kritiek is op mijn ex ofzo, maar gewoon iets wat ik erg lomp van mezelf vind ten opzichte van mijn vriend(inn)en.
ik niet, eigenlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor jou. [afbeelding]
Er is een verschil tussen de rest van de wereld vergeten en gewoon bruut lomp zijn tegen vriendinnen. Alles met mate, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:04 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik bedoel precies die stomme dingen. Die doe je misschien anders, in mindere mate, maar als je verliefd wordt kan je nog steeds de rest van de wereld vergeten. Dat blijft volgens mee..
(al moet ik het eerste meisje dat de sneeuw uit mijn hoofd doet smelten nog tegenkomen, sommige dingen zijn sterker)
Het punt is alleen dat je dit soort dingen doorgaans pas achteraf beseft, dus het kan goed zijn dat het volgende keer weer gebeurt zonder dat je dat door hebt.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de rest van de wereld vergeten en gewoon bruut lomp zijn tegen vriendinnen. Alles met mate, zullen we maar zeggen.
Dat zou betekenen dat de tweede keer beter wordt, omdat je er wat van geleerd hebtquote:Op maandag 9 mei 2005 00:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de rest van de wereld vergeten en gewoon bruut lomp zijn tegen vriendinnen. Alles met mate, zullen we maar zeggen.
Lieve Heer, laten we het hopen.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de tweede keer beter wordt, omdat je er wat van geleerd hebt
Ja, vroeger was alles beter.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Op dit moment is het ieg zo dat er niemand ook maar enigszins kan tippen aan mijn exvriend. En nu ik zo'n beetje over hem heen ben realiseer ik me dat maar al te goed.
Het maakt niet uit hoe rooskleurig mijn beeld van het verleden is, dat weerhoudt mij er niet van om iemand anders te vinden. En bovendien, met hem is het ook uiteindelijk misgegaan, dus so much for "rooskleurig".quote:Op maandag 9 mei 2005 00:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja, vroeger was alles beter.
Weet je zeker dat je niet een iets te rooskleurig beeld van het verleden hebt ?
Vergeet mij dan niet, ik wil ook vertrapt wordenquote:Op maandag 9 mei 2005 00:57 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik ben nog steeds niet verliefd. Zijn er hier nog mooie, lieve vrouwen waar ik hopeloos verliefd op kan worden en die mij dan weer keihard met beide gebroken benen op de grond willen gooien en mij vervolgens willen vertrappen?
Hoiquote:Op maandag 9 mei 2005 00:57 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik ben nog steeds niet verliefd. Zijn er hier nog mooie, lieve vrouwen waar ik hopeloos verliefd op kan worden en die mij dan weer keihard met beide gebroken benen op de grond willen gooien en mij vervolgens willen vertrappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |