Dat zeg je nu jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef Piaf het volgende:
Tot overmaat van ramp was ze nog ongesteld ook.... niet dat ik haar in deze puke-conditie had genomen maar toch
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef Piaf het volgende:
Tot overmaat van ramp was ze nog ongesteld ook.... niet dat ik haar in deze puke-conditie had genomen maar toch....... het is gewoon lullig dat ze EN mn hele kamer vol gebraakt en daarnaast niet haar eens had kunnen palen
Mietjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef Piaf het volgende:
Tot overmaat van ramp was ze nog ongesteld ook.... niet dat ik haar in deze puke-conditie had genomen maar toch....... het is gewoon lullig dat ze EN mn hele kamer vol gebraakt en daarnaast niet haar eens had kunnen palen
Whahaha, geniaal!!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
leuk?
Ik denk maar zo...
wat gebeurt is, is gebeurt... ze vond het heel fijn dat ik voor dr gezord had en was me heel dankbaar
Ik heb dr kots moeten opruimen, en mn avond was flink verknalt want ik kon nergens meer heen
Dus ik ga dr vanavond anaal nemen!
onder het mom van, ik help jou, jij helpt mij! en aangezien ik zooo lief was voor dr accepteer ik geen nee!!
(Y)
Als er zwaar weer is op de rode zee, beveel ik mijn manschappen om een detour te nemen....de bruine zee, hier geldt geen waarschuwing voor de scheepvaartquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
leuk?
Ik denk maar zo...
wat gebeurt is, is gebeurt... ze vond het heel fijn dat ik voor dr gezord had en was me heel dankbaar
Ik heb dr kots moeten opruimen, en mn avond was flink verknalt want ik kon nergens meer heen
onder het mom van, ik help jou, jij helpt mij! en aangezien ik zooo lief was voor dr accepteer ik geen nee!!
(Y)
Gewoon daarna laten schoonpijpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:05 schreef Piaf het volgende:
Als er zwaar weer is op de rode zee, beveel ik mijn manschappen om een detour te nemen....de bruine zee, hier geldt geen waarschuwing voor de scheepvaart
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mietje
2 van de 3 gaten waren dus maar onbruikbaar, je had haar gewoon in de kont moeten nemen.
Nee dan wordt ie inmekaar geslagen door Marokkanen!quote:
idd. woord omhoog neger.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mietje
2 van de 3 gaten waren dus maar onbruikbaar, je had haar gewoon in de kont moeten nemen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
Laat je wel weten hoe het afgelopen isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
vrouwen poepen nietquote:
In dat geval, *kickquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:23 schreef sjeppert het volgende:
wat nou als je toevallig je computer aan hebt staan en ook nog op forum.fok en ook nog ingelogd bent en je vriendin toevallig bij je actieve topics kijkt ???![]()
kan zomaar gebeuren
GVD geef hem eens ongelijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:23 schreef sjeppert het volgende:
wat nou als je toevallig je computer aan hebt staan en ook nog op forum.fok en ook nog ingelogd bent en je vriendin toevallig bij je actieve topics kijkt ???![]()
kan zomaar gebeuren
Of je probeert aan jezelf te werken, zodat niet alleen ranzige dorpssletten jou als laatste neukkans op de avond zien.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:07 schreef Piaf het volgende:
Ik heb zelf de kots opgeruimt... was wel even smerig maar goed,
Het is beter dan het laten liggen en dan uiteindelijk een plamuurmes gebruiken
Ik heb dr dus vannacht van achteren bewerkt en het ging zonder tegenstribbelen, ik heb bijvoorbeeld niet het "ik heb zooo goed voor je gezorgd gisteren" naar voren hoeven te brengen.
anyway..., was wel even lekker, echt veel keus had ik niet.
Vrouwen die ongesteld zijn.... das soms best wel onhandig!
als je het handig aanpakt kan je nog weken profiteren van haar dronkemansactie. andersom doen ze het ook nl.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:07 schreef Piaf het volgende:
Ik heb dr dus vannacht van achteren bewerkt en het ging zonder tegenstribbelen, ik heb bijvoorbeeld niet het "ik heb zooo goed voor je gezorgd gisteren" naar voren hoeven te brengen.
Daarom staat ook voor vanavond een achterwerksessie op het programmaquote:Op zondag 8 mei 2005 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je het handig aanpakt kan je nog weken profiteren van haar dronkemansactie. andersom doen ze het ook nl.
en zo hoort het. ik moet je wel één kleine waarschuwing meegeven, zorg dat jezelf nooit kansloos bezopen raakt...quote:Op zondag 8 mei 2005 15:05 schreef Piaf het volgende:
[..]
Daarom staat ook voor vanavond een achterwerksessie op het programma
![]()
eventjes deze koe uitmelken!
of beter gezegd: volmelken![]()
mensen worden vaak winderig van teveel bier, dus dat 3e gat was ook onbruikbaar denk ik. Dan douw je je leuter erin, en dan laat ze een ruft en dan PLOP!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mietje
Stofzuiger erbij.... ultieme afzuiginstallatie en klaar!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:26 schreef LSS het volgende:
[..]
mensen worden vaak winderig van teveel bier, dus dat 3e gat was ook onbruikbaar denk ik. Dan douw je je leuter erin, en dan laat ze een ruft en dan PLOP!![]()
wat je nu doet is beter, gewoon terugpakken als ze weer fris is.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:30 schreef Piaf het volgende:
[..]
Stofzuiger erbij.... ultieme afzuiginstallatie en klaar!
Mogen we hier uit afleiden dat je minstens twee palen hebt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:05 schreef Piaf het volgende:
[..]
Als er zwaar weer is op de rode zee, beveel ik mijn manschappen om een detour te nemen....de bruine zee, hier geldt geen waarschuwing voor de scheepvaart
Ja, tuurlijk. Dit geloof je toch zelf niet?quote:Op zondag 8 mei 2005 15:05 schreef Piaf het volgende:
[..]
Daarom staat ook voor vanavond een achterwerksessie op het programma
![]()
eventjes deze koe uitmelken!
of beter gezegd: volmelken![]()
het zit je wel dwars nietwaar?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:19 schreef jitzzzze het volgende:
Laten we dit belachelijke topic nog een schopje geven
als het goed is ligt hij nu met zijn handen onder zijn hoofd op zijn bed en wordt ie geschuldpijpt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, ben gewoon benieuwd hoe het met TS en z'n vriendin gaat
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als het goed is ligt hij nu met zijn handen onder zijn hoofd op zijn bed en wordt ie geschuldpijpt.
je weet het he... als ze een keer begint te mekkeren, meteen weer kotsbewegingen boven je bed gaan maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:19 schreef Piaf het volgende:
Dr wordt niet veel meer over gesproken..ze is door haar periode heen en alles gaat via de normale weg
Die paar dagen waren wel ok, ik heb zelfs vrede genoen met een avondje niets doen
![]()
[Piaf @ rl mode]quote:Op zondag 8 mei 2005 17:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Dit geloof je toch zelf niet?
Ik mag hopen dat je dit ook tegen haar zegt, en niet alleen maar * hier* stoer loopt te doen.
En!!!! dronken in de *blauwe* engel is een vrouw in bedquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:01 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Een dronken vrouw is een engel in bed![]()
* mental image *quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef bonke het volgende:
maar ik zag gelukkig op een plankie een plantespuitje staan dat leeg was
dus dop deraf , bek derop en sja??
probeer maar es een gaatje vol te kotsen met een opening van een cm of anderhalf
dat lukt je dus mooooi NIET!!!!
et werd dus een zooitje
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mietje
Kijk mij eens 'vertellen' op het forum dat ik neuck topicquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:05 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Gewoon een onverkapt 'kijk mij eens neuken' topic![]()
grappig zulke twists in een topicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee dan wordt ie inmekaar geslagen door Marokkanen!![]()
[upd] Homoactivist mishandeld in Amsterdam
Oe... het begin van het einde. Ze denkt nu al lui achterover te kunnen leunenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:19 schreef Piaf het volgende:
Dr wordt niet veel meer over gesproken..ze is door haar periode heen en alles gaat via de normale weg
Die paar dagen waren wel ok, ik heb zelfs vrede genoen met een avondje niets doen
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet het he... als ze een keer begint te mekkeren, meteen weer kotsbewegingen boven je bed gaan maken.
fuckt maar dan net ff op een andere manierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:23 schreef sjeppert het volgende:
kan zomaar gebeuren
3 gaten? Mond, pisbuis, vagina en anus?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mietje
homoquote:Op zondag 8 mei 2005 10:07 schreef Piaf het volgende:
heb jij zon kleiene dat je hem in de pisbuis ken steken danquote:Op zondag 22 mei 2005 04:20 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
3 gaten? Mond, pisbuis, vagina en anus?
alles kan kapot.quote:Op zondag 22 mei 2005 05:47 schreef Stepho het volgende:
[..]
heb jij zon kleiene dat je hem in de pisbuis ken steken dan![]()
Vind je het gek, een w.c. is al moeilijk richtenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef bonke het volgende:
deed me meteen denken aan een ander verhaaltje over mezelf
flink te stappen geweest en ik zou bij een vriendin blijve pitten
op de terugweg in de auto voelde ik et al een beetje borrelen en vroeg haar ff te stoppen
owkeej, ff langs de kant een flink end over me nek gegaan en et was wel weer okeej
bij haar op de kamer ff me bek spoelen en et bed in
maarja, alles begon natuurlijk weer te draaien en ik kon der nie zo snel uitkomen omdat ik in et hoekie lag ( niet slim dus )
maar ik zag gelukkig op een plankie een plantespuitje staan dat leeg was
dus dop deraf , bek derop en sja??
probeer maar es een gaatje vol te kotsen met een opening van een cm of anderhalf
dat lukt je dus mooooi NIET!!!!
et werd dus een zooitje
Gaat dit eigenlijk ook op voor kotsende mannen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:46 schreef zoalshetis het volgende:
die gaat je binnenkort een 'schuldafkoopsex' geven, dat wil je niet weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |