Dat zeg je nu jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef Piaf het volgende:
Tot overmaat van ramp was ze nog ongesteld ook.... niet dat ik haar in deze puke-conditie had genomen maar toch
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef Piaf het volgende:
Tot overmaat van ramp was ze nog ongesteld ook.... niet dat ik haar in deze puke-conditie had genomen maar toch....... het is gewoon lullig dat ze EN mn hele kamer vol gebraakt en daarnaast niet haar eens had kunnen palen
Mietjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef Piaf het volgende:
Tot overmaat van ramp was ze nog ongesteld ook.... niet dat ik haar in deze puke-conditie had genomen maar toch....... het is gewoon lullig dat ze EN mn hele kamer vol gebraakt en daarnaast niet haar eens had kunnen palen
Whahaha, geniaal!!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
leuk?
Ik denk maar zo...
wat gebeurt is, is gebeurt... ze vond het heel fijn dat ik voor dr gezord had en was me heel dankbaar
Ik heb dr kots moeten opruimen, en mn avond was flink verknalt want ik kon nergens meer heen
Dus ik ga dr vanavond anaal nemen!
onder het mom van, ik help jou, jij helpt mij! en aangezien ik zooo lief was voor dr accepteer ik geen nee!!
(Y)
Als er zwaar weer is op de rode zee, beveel ik mijn manschappen om een detour te nemen....de bruine zee, hier geldt geen waarschuwing voor de scheepvaartquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
leuk?
Ik denk maar zo...
wat gebeurt is, is gebeurt... ze vond het heel fijn dat ik voor dr gezord had en was me heel dankbaar
Ik heb dr kots moeten opruimen, en mn avond was flink verknalt want ik kon nergens meer heen
onder het mom van, ik help jou, jij helpt mij! en aangezien ik zooo lief was voor dr accepteer ik geen nee!!
(Y)
Gewoon daarna laten schoonpijpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:05 schreef Piaf het volgende:
Als er zwaar weer is op de rode zee, beveel ik mijn manschappen om een detour te nemen....de bruine zee, hier geldt geen waarschuwing voor de scheepvaart
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mietje
2 van de 3 gaten waren dus maar onbruikbaar, je had haar gewoon in de kont moeten nemen.
Nee dan wordt ie inmekaar geslagen door Marokkanen!quote:
idd. woord omhoog neger.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mietje
2 van de 3 gaten waren dus maar onbruikbaar, je had haar gewoon in de kont moeten nemen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
Laat je wel weten hoe het afgelopen isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
vrouwen poepen nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |