quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef Huukrion het volgende:
Gisteravond ben ik me flink te buiten gegaan aan bier - zo'n 15 glazen had ik gedronken. Daarna kroop ik in bed. Toen ik vanmorgen wakker werd, stelde ik vast dat ik natte lakens had.[afbeelding] Gelukkig was het, doordat ik zoveel gedronken had, niets anders dan puur water, zonder geur en kleur.
Is dit normaal als je zoveel bier gedronken hebt?
Juistquote:
Tering 3 smilies en allemaal foutquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:24 schreef TerrorFront het volgende:
yuh idd `15 pilsjes en dan zo weg? :/ doe je iets fout ;x en dan nog glaasjes ook wou je zegge? :|
Dit getuigt gewoon van simpelheidquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:25 schreef TerrorFront het volgende:
so? wil ik er wel smiley's in dan? :/
Een tegendraadse puberquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:25 schreef TerrorFront het volgende:
so? wil ik er wel smiley's in dan? :/
Sure. Jij hebt het dus ook eens gedaan en wil het zo goedpraten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Elusive het volgende:
Al die nerds hier die jou uitlachen hebben volgens mij nog nooit echt gedronken
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:26 schreef Little_Meanie het volgende:
een vriend van mij schijt en pist en kotst altijd in zijn bed als hij teveel gezopen heeft
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:
waren het 15 halve liters of gewoon glaasjes? Ik snap niet dat je na 15 bier dan helemaal naar de tyfus bent
Ik kan denk ik ook niet veel meer, na 15 glazen. Waarschijnlijk weegt de TS niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:
waren het 15 halve liters of gewoon glaasjes? Ik snap niet dat je na 15 bier dan helemaal naar de tyfus bent
Bij mij in de buurt is daar iemand aan doodgegaan die stikte in zijn eigen kots, kijk maar uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog nooit meegemaakt, en ik ben toch een ervaren alcholist, eh, bierdrinker...
Bed onderkotsen in m'n slaap is me wel al een paar keer overkomen.
je gaat zeker op de bank slapen als je bij hem logeert?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:26 schreef Little_Meanie het volgende:
een vriend van mij schijt en pist en kotst altijd in zijn bed als hij teveel gezopen heeft
Ligt er denk ik ook aan wat je gewend bentquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef Huukrion het volgende:
Is dit normaal als je zoveel bier gedronken hebt?
Whehehehee ben jij er ook zo een die van 15 glazen bier in zijn bed zeikt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Elusive het volgende:
Al die nerds hier die jou uitlachen hebben volgens mij nog nooit echt gedronken
hehe nee ik logeer nooit bij hem want meestal slaapt hij op de bank omdat hij te lam is om in zijn bed te slapenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:09 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
je gaat zeker op de bank slapen als je bij hem logeert?
whahahaha dat ken ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:24 schreef BIGGI het volgende:
ik werd wel eens wakker met allemaal wokkel chips in me bed, en een half "opgegeten" zak naast me zonder daar enige herinnering van te hebben
Dat heb ik ook altijd ja. Kheb zelfs ooit bij een kinderboerderij staan pissen terwijl de geitjes er gewoon rondliepen. En het dan pas door hebben wanneer iemand het zegt he..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef mechatronics het volgende:
Ik ben wel zo een type die op de weg terug naar huis, als ik dan keihard moet zeiken dat stop ik ook spontaan, en ga ik zeiken
of dat nou langs de drukke rijksweg (om 3 sochtends nog) of een achterafweggetje is boeit me dan niet, t is toch puur natuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |