quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef Huukrion het volgende:
Gisteravond ben ik me flink te buiten gegaan aan bier - zo'n 15 glazen had ik gedronken. Daarna kroop ik in bed. Toen ik vanmorgen wakker werd, stelde ik vast dat ik natte lakens had.[afbeelding] Gelukkig was het, doordat ik zoveel gedronken had, niets anders dan puur water, zonder geur en kleur.
Is dit normaal als je zoveel bier gedronken hebt?
Juistquote:
Tering 3 smilies en allemaal foutquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:24 schreef TerrorFront het volgende:
yuh idd `15 pilsjes en dan zo weg? :/ doe je iets fout ;x en dan nog glaasjes ook wou je zegge? :|
Dit getuigt gewoon van simpelheidquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:25 schreef TerrorFront het volgende:
so? wil ik er wel smiley's in dan? :/
Een tegendraadse puberquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:25 schreef TerrorFront het volgende:
so? wil ik er wel smiley's in dan? :/
Sure. Jij hebt het dus ook eens gedaan en wil het zo goedpraten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Elusive het volgende:
Al die nerds hier die jou uitlachen hebben volgens mij nog nooit echt gedronken
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:26 schreef Little_Meanie het volgende:
een vriend van mij schijt en pist en kotst altijd in zijn bed als hij teveel gezopen heeft
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:
waren het 15 halve liters of gewoon glaasjes? Ik snap niet dat je na 15 bier dan helemaal naar de tyfus bent
Ik kan denk ik ook niet veel meer, na 15 glazen. Waarschijnlijk weegt de TS niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:
waren het 15 halve liters of gewoon glaasjes? Ik snap niet dat je na 15 bier dan helemaal naar de tyfus bent
Bij mij in de buurt is daar iemand aan doodgegaan die stikte in zijn eigen kots, kijk maar uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog nooit meegemaakt, en ik ben toch een ervaren alcholist, eh, bierdrinker...
Bed onderkotsen in m'n slaap is me wel al een paar keer overkomen.
je gaat zeker op de bank slapen als je bij hem logeert?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:26 schreef Little_Meanie het volgende:
een vriend van mij schijt en pist en kotst altijd in zijn bed als hij teveel gezopen heeft
Ligt er denk ik ook aan wat je gewend bentquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef Huukrion het volgende:
Whehehehee ben jij er ook zo een die van 15 glazen bier in zijn bed zeikt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Elusive het volgende:
Al die nerds hier die jou uitlachen hebben volgens mij nog nooit echt gedronken
hehe nee ik logeer nooit bij hem want meestal slaapt hij op de bank omdat hij te lam is om in zijn bed te slapenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:09 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
je gaat zeker op de bank slapen als je bij hem logeert?
whahahaha dat ken ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:24 schreef BIGGI het volgende:
ik werd wel eens wakker met allemaal wokkel chips in me bed, en een half "opgegeten" zak naast me zonder daar enige herinnering van te hebben
Dat heb ik ook altijd ja. Kheb zelfs ooit bij een kinderboerderij staan pissen terwijl de geitjes er gewoon rondliepen. En het dan pas door hebben wanneer iemand het zegt he..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef mechatronics het volgende:
Ik ben wel zo een type die op de weg terug naar huis, als ik dan keihard moet zeiken dat stop ik ook spontaan, en ga ik zeiken
of dat nou langs de drukke rijksweg (om 3 sochtends nog) of een achterafweggetje is boeit me dan niet, t is toch puur natuur
Pis voordat je gaat slapen in de wasbakquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef Huukrion het volgende:
Gisteravond ben ik me flink te buiten gegaan aan bier - zo'n 15 glazen had ik gedronken. Daarna kroop ik in bed. Toen ik vanmorgen wakker werd, stelde ik vast dat ik natte lakens had.[afbeelding] Gelukkig was het, doordat ik zoveel gedronken had, niets anders dan puur water, zonder geur en kleur.
15 pilsjes in een tijd bestek van 2 uur en je bent behoorlijk vd kaart volgens mij....en tel jij je pilsjes welleens???? de eerste gaan snel maar hoe meer het er zijn hoe trager ze vaker naar binnen gaan. En hou jij bij hoeveel je drinkt........quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:24 schreef TerrorFront het volgende:
yuh idd `15 pilsjes en dan zo weg? :/ doe je iets fout ;x en dan nog glaasjes ook wou je zegge? :|
Bovendien scheelt het nogal behoorlijk (en ja, dat is een understatement) of je die 15 biertjes naar binnen kantelt in een gewone kroeg, of dat je die 15 biertjes naar binnen kantelt in een of andere discotheek.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:10 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
15 pilsjes in een tijd bestek van 2 uur en je bent behoorlijk vd kaart volgens mij....en tel jij je pilsjes welleens???? de eerste gaan snel maar hoe meer het er zijn hoe trager ze vaker naar binnen gaan. En hou jij bij hoeveel je drinkt........![]()
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
..... Ik hoorde het zo op de vloer kletteren. :....
Ja, dat kon ik later ook, maar op dat moment niet. Al mijn schoenen lagen op dat moment onder het bed omdat we een schoenenkastje aan het maken waren.quote:
Weest blij dat je niet voor de lol over een geitje probeerde te pissen..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:39 schreef Realzm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd ja. Kheb zelfs ooit bij een kinderboerderij staan pissen terwijl de geitjes er gewoon rondliepen. En het dan pas door hebben wanneer iemand het zegt he..![]()
Ik red het wel hoor, en dat zie je aan het geld wat je uit gegeven hebtquote:Op zondag 8 mei 2005 17:18 schreef Refragmental het volgende:
"wat is nou 15 pils"
Wat een helden hier allemaal
Durf te wedden dat de meesten dit nog niet eens halen.
En wie telt er nou hoeveel pils die heeft gehad? Is het dan zoooo saai als je op stap gaat ofzo?
Je wordt wakker zonder herinnering van de avond ervoor, je kijkt in je beurs en ziet dat er veel geld weg is, je trekt dan de conclusie dat je ontzettend veel hebt gedronken.... WOW wel 30 pils, je bent een echte zuipheld denk je bij jezelf. Terwijl je in werkelijkheid na 5 pils al zo zat was dat je rondjes begon te geven aan jan en alleman.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:24 schreef Tique het volgende:
[..]
Ik red het wel hoor, en dat zie je aan het geld wat je uit gegeven hebt
Ik hoef niet te horen hoe triest jij met drank bent hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 17:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je wordt wakker zonder herinnering van de avond ervoor, je kijkt in je beurs en ziet dat er veel geld weg is, je trekt dan de conclusie dat je ontzettend veel hebt gedronken.... WOW wel 30 pils, je bent een echte zuipheld denk je bij jezelf. Terwijl je in werkelijkheid na 5 pils al zo zat was dat je rondjes begon te geven aan jan en alleman.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:26 schreef Little_Meanie het volgende:
Laat me raden... je bent pas 2 keer geweest?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:51 schreef Tique het volgende:
[..]
Ik hoef niet te horen hoe triest jij met drank bent hoor![]()
Als ik drink weet ik nog wel wat ik doe hoor, en ik kan het ook allemaal onthouden.
Ik ben behalve 2 keer nog nooit wat vergeten van een uitgaansavond.
Nou sorry hoor, laat ik mijn visie eens geven.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laat me raden... je bent pas 2 keer geweest?
dat vraag je dan een keer of 2-3 in een maand, en dan doen ze het uiteindelijk wel.quote:ik wíl vanavond gewoon dronken worden, voer mij helemaal dronken, giet maar wat vodka en bier en weet ik wat voor whiskey naar binnen.
Dat kon ik nog wel eens geweest zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:23 schreef oioioioi het volgende:
Ben jij die dronken kerel die laatst bij mij in de trein zat die met zijn dronken kop over zijn vriendin had heen gezeken?
quote:Op maandag 9 mei 2005 02:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat kon ik nog wel eens geweest zijn.
Je geeft het eindelijk toe!!!!111!!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 02:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat kon ik nog wel eens geweest zijn.
Jij moet je bek houden, ik moest jouw kots wegpissenquote:
Heej, ik had met mijn zatte kop het bed nog verschoond hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 02:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden, ik moest jouw kots wegpissen.
Ik raak pas bij 150 de tel kwijt (soms)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:49 schreef bachu5 het volgende:
Wel knap dat je van de kaart bent, maar toch nog het aantal glazen weet. Ik raak meestal boven de 50 de tel kwijt.![]()
Ik heb me de goeie gewoonte aangeleerd om altijd als ik dronken/stoned moet pissen om even tot 5 te tellen, rond te kijken en op een tegeltje te kloppen om er zeker van te zijn dat het geen droom is en dat ik wel degelijk op de juiste plaats aan het pissen benquote:Op maandag 9 mei 2005 03:01 schreef cultheld het volgende:
Heb ik in augustus nog gehad. Ik had heel veel bier gedronken, ging gelijk naar bed en droomde op een gegeven moment over een pisbak. En dáár begon de ellende
euh.. 7 liter alcoholvergiftiging? Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:29 schreef Modwire het volgende:
15 halve liters is alcoholvergiftiging
Ik kan je wel vertellen dat je nooit op die hete steen van een sauna moet pissen. Ik dacht zelf op het moment dat het wel gewoon snel zou verdampen, maar er trok echt een soort gifgas wolk door het hele pand heenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik schijn tegen een radiator aan hebben gezeken.
Niet de mijne thank god, volgens mij stinkt dat als de tering.
zit toch ook ammoniak in je pis.quote:Op woensdag 11 mei 2005 05:16 schreef raphidae het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat je nooit op die hete steen van een sauna moet pissen. Ik dacht zelf op het moment dat het wel gewoon snel zou verdampen, maar er trok echt een soort gifgas wolk door het hele pand heen
dat denkt ie wel als je lam genoeg bent.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:38 schreef Varr het volgende:
Glas is like een half biertje, dus 7,5 bier.. Niet bepaald veel dus, en als ik moet pissen wordt ik wakker, mijn blaas denkt niet in bed van HAAAA laat maar gaan...
Dan dus jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:44 schreef Varr het volgende:
Misschien als ik ooit superlam ben en HEEL nodig moet pissen, maar dan nog lijkt me me sterk...
Ja dat verbaasde me ook al ! Ben ik net ingekomenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |