abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26914891
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 05:16 schreef raphidae het volgende:

[..]

Ik kan je wel vertellen dat je nooit op die hete steen van een sauna moet pissen. Ik dacht zelf op het moment dat het wel gewoon snel zou verdampen, maar er trok echt een soort gifgas wolk door het hele pand heen
zit toch ook ammoniak in je pis.
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:38:00 #102
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_26961384
Glas is like een half biertje, dus 7,5 bier.. Niet bepaald veel dus, en als ik moet pissen wordt ik wakker, mijn blaas denkt niet in bed van HAAAA laat maar gaan...
pi_26961437
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:38 schreef Varr het volgende:
Glas is like een half biertje, dus 7,5 bier.. Niet bepaald veel dus, en als ik moet pissen wordt ik wakker, mijn blaas denkt niet in bed van HAAAA laat maar gaan...
dat denkt ie wel als je lam genoeg bent.
Jupiler is goed
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:44:10 #104
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_26961526
Misschien als ik ooit superlam ben en HEEL nodig moet pissen, maar dan nog lijkt me me sterk...
pi_26961618
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:44 schreef Varr het volgende:
Misschien als ik ooit superlam ben en HEEL nodig moet pissen, maar dan nog lijkt me me sterk...
Dan dus ja
Anders zal het inderdaad niet gebeuren.
Jupiler is goed
  vrijdag 13 mei 2005 @ 06:15:52 #106
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_26965294
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:13 schreef Phraze het volgende:
Na 15 pilsjes al zo van de kaart?
Ja dat verbaasde me ook al ! Ben ik net ingekomen
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_27007382
In bed pissen is voor kleuters en dementen
De status 'bagger-user' voorbij
pi_27017160
Ik lig hier echt in een deuk ...

Vooral dat verhaal met dat toetsenbord pissen, whahah!

Ik heb altijd als ik wakker word dat ik bang ben dat ik me portemonnee bij de Donner King heb laten liggen...maar dit terzijde
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_27237471
Ik heb nog nooit van zatheid in m'n bed gepist. Wel erover heen, en elke andere hoek van mijn kamer overigens.

Die keer over mijn bed was het vreemds. Meestal als je een gat in je geheugen hebt gehad dan viel je in slaap tijdens het blanko stuk geheugen zeg maar.
Ik kwam m'n kamer binnen en kan me daar alles nog van herinneren, en vervolgens heb ik schijnbaar over m'n bed heen gezeken. Wat ik me verder nog kan herinneren is dat toen ik mijn bed in ging alles helemaal zeiknat was.
Ik begreep er helemaal niks van, van het hele gebeuren kon ik me namelijk helemaal niks herinneren.

Dit zoog echt zwaar kont, moest met m'n zatte kop een matras van beneden halen om op te kunnen slapen. En dan vragen je ouders de volgende ochtend waarom je om 5 uur s'nachts met onwijs lawaai een matras naar boven gaat slepen
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')