Pis voordat je gaat slapen in de wasbakquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef Huukrion het volgende:
Gisteravond ben ik me flink te buiten gegaan aan bier - zo'n 15 glazen had ik gedronken. Daarna kroop ik in bed. Toen ik vanmorgen wakker werd, stelde ik vast dat ik natte lakens had.[afbeelding] Gelukkig was het, doordat ik zoveel gedronken had, niets anders dan puur water, zonder geur en kleur.
Is dit normaal als je zoveel bier gedronken hebt?
15 pilsjes in een tijd bestek van 2 uur en je bent behoorlijk vd kaart volgens mij....en tel jij je pilsjes welleens???? de eerste gaan snel maar hoe meer het er zijn hoe trager ze vaker naar binnen gaan. En hou jij bij hoeveel je drinkt........quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:24 schreef TerrorFront het volgende:
yuh idd `15 pilsjes en dan zo weg? :/ doe je iets fout ;x en dan nog glaasjes ook wou je zegge? :|
Bovendien scheelt het nogal behoorlijk (en ja, dat is een understatement) of je die 15 biertjes naar binnen kantelt in een gewone kroeg, of dat je die 15 biertjes naar binnen kantelt in een of andere discotheek.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:10 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
15 pilsjes in een tijd bestek van 2 uur en je bent behoorlijk vd kaart volgens mij....en tel jij je pilsjes welleens???? de eerste gaan snel maar hoe meer het er zijn hoe trager ze vaker naar binnen gaan. En hou jij bij hoeveel je drinkt........![]()
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
..... Ik hoorde het zo op de vloer kletteren. :....
Ja, dat kon ik later ook, maar op dat moment niet. Al mijn schoenen lagen op dat moment onder het bed omdat we een schoenenkastje aan het maken waren.quote:
Weest blij dat je niet voor de lol over een geitje probeerde te pissen..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:39 schreef Realzm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd ja. Kheb zelfs ooit bij een kinderboerderij staan pissen terwijl de geitjes er gewoon rondliepen. En het dan pas door hebben wanneer iemand het zegt he..![]()
Ik red het wel hoor, en dat zie je aan het geld wat je uit gegeven hebtquote:Op zondag 8 mei 2005 17:18 schreef Refragmental het volgende:
"wat is nou 15 pils"
Wat een helden hier allemaal
Durf te wedden dat de meesten dit nog niet eens halen.
En wie telt er nou hoeveel pils die heeft gehad? Is het dan zoooo saai als je op stap gaat ofzo?
Je wordt wakker zonder herinnering van de avond ervoor, je kijkt in je beurs en ziet dat er veel geld weg is, je trekt dan de conclusie dat je ontzettend veel hebt gedronken.... WOW wel 30 pils, je bent een echte zuipheld denk je bij jezelf. Terwijl je in werkelijkheid na 5 pils al zo zat was dat je rondjes begon te geven aan jan en alleman.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:24 schreef Tique het volgende:
[..]
Ik red het wel hoor, en dat zie je aan het geld wat je uit gegeven hebt
Ik hoef niet te horen hoe triest jij met drank bent hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 17:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je wordt wakker zonder herinnering van de avond ervoor, je kijkt in je beurs en ziet dat er veel geld weg is, je trekt dan de conclusie dat je ontzettend veel hebt gedronken.... WOW wel 30 pils, je bent een echte zuipheld denk je bij jezelf. Terwijl je in werkelijkheid na 5 pils al zo zat was dat je rondjes begon te geven aan jan en alleman.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:26 schreef Little_Meanie het volgende:
een vriend van mij schijt en pist en kotst altijd in zijn bed als hij teveel gezopen heeft
Laat me raden... je bent pas 2 keer geweest?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:51 schreef Tique het volgende:
[..]
Ik hoef niet te horen hoe triest jij met drank bent hoor![]()
Als ik drink weet ik nog wel wat ik doe hoor, en ik kan het ook allemaal onthouden.
Ik ben behalve 2 keer nog nooit wat vergeten van een uitgaansavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |