Paar dagen terug heb ik een meid leren kennen, wel leuk, aardig enz enz
De eerste 2 nachten flink van bil geweest en gisteren kwam ik thuis om 11 uur en belde ik haar op om te vragen wat ze ging doen die nacht
Ik kreeg haar vriendin aan de telefoon en die vertelde me of ik haar wilde oppikken... ik had dus hier nog geen idee wat haar toestand was
Ik kom aan bij dat cafe en toen zag ik al aan hoe ze op een kruk zat ...en met dr hoofd op de bar dat het niet goed zat
Haar vriendin vroeg of ik haar wilde meenemen en dat ze daar dus de rest van haar roesje kon uitslapen..
Ik dus met haar over straat en het was maar 3 minuten lopen naar mijn kamer en eenmaal binnen kwakt ze zichzelf in het midden van mn bed....en lanzaam kruipt ze naar de zijkant op dr hoofd buitenboord te steken en ik had al gelijk een donkerbruin vermoeden dat ze van plan was wat zure zooi te lozen
Ik kijk zo naar haar gezicht en langzaam begon het kwijl uit dr mond te sijpelen en heb ik dr geliiiiiiiiijk opgepakt bij dr armen en sleepte ik haar naar het toilet.....
En het was al te laat.........
Onderweg, al slepend naar het toilet kwam alles eruit en het was net een fontein....stinken als de hel en het zag er zooo ranzig uit!!...
Ik heb dr op de wc gedumpt die nog nat was van het douchen en daar heeft ze zeker 2 uur lang met dr hoofd in gezeten, met de daarbij behorende braak geluiden
Tot overmaat van ramp was ze nog ongesteld ook.... niet dat ik haar in deze puke-conditie had genomen maar toch....... het is gewoon lullig dat ze EN mn hele kamer vol gebraakt en daarnaast niet haar eens had kunnen palen
![]()
Al met al heb ik een goede daad verricht, ik heb de zorg op me genomen....
nietwaar?
Vrouwen en Alcohol