quote:Franziska von Almsick - Sasha Cohen
Sylvia Karres - Niki Gudex
Fatima Moreira de Melo -Misty May
Anna Kournikova-Milene Domingues
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:18 schreef pfaf het volgende:
Franziska von Almsick - Sasha Cohen
Fatima Moreira de Melo - Misty May
Anna Kournikova - Milene Domingues
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:18 schreef pfaf het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt wel per ongeluk Kournikova erbij gezet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:49 schreef laurenzo85 het volgende:
De enige goede keuzes.. Hoewel het bij 1 en 2 nog wel moeilijk was..
konijn, doet me denken aan flappiequote:Op zondag 8 mei 2005 12:45 schreef placebeau het volgende:
Ah, Kournikova was is en blijft gewoon een sappig konijn, haar populariteit heeft daar niets aan veranderd!
Dat was niet per ongeluk, Kournikova troeft die Domingues gewoon op alle fronten afquote:Op zondag 8 mei 2005 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt wel per ongeluk Kournikova erbij gezet.![]()
quote:Franziska von Almsick - Sasha Cohen
sowieso op sportief gebied al nietquote:Op zondag 8 mei 2005 13:42 schreef laurenzo85 het volgende:
Kournikova troeft die Domingues gewoon op alle fronten af![]()
Als iedereen op Kournikova stemt welquote:Op zondag 8 mei 2005 16:57 schreef Lizz-n het volgende:
Anna Kournikova - Milene Domingues 19 -19Het kan nog goed komen!
Franziska von Almsickquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:18 schreef pfaf het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:45 schreef placebeau het volgende:
Ah, Kournikova was is en blijft gewoon een sappig konijn, haar populariteit heeft daar niets aan veranderd!
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 9 mei 2005 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De enige die sappig is ben jij Appelsientje.![]()
![]()
Oef, spannend. Effe mevrouw Gudex promoten:quote:Op maandag 9 mei 2005 17:39 schreef 9christensen het volgende:
Sylvia Karres - Niki Gudex 23-24
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:09 schreef MrWizzel het volgende:
Inderdaad, na het zien van beide bovenstaande foto's weet ik zeker dat ik met Sylvia de juiste keuze heb gemaakt![]()
Jij bent Gudex aan het promoten, dus als dat je beste shots zijn van haar, volmondig jaquote:
Sylvia ziet er veel liever uit.quote:
Dat is geen babe, in de stad zie ik mooiere meiden rondlopen dan dit gedrochtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef Barca het volgende:
En deze babe hebben jullie weggestemd
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een dikke en lelijke trol zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef Barca het volgende:
En deze babe hebben jullie weggestemd
[afbeelding]
[afbeelding]
Agreed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef fanneke het volgende:
Waar zijn Amy Taylor, Ellen Hoog en Maria Sharapova godverdomme?!!!!![]()
En Meghan..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef fanneke het volgende:
En Daniela (Hantuchova)quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef fanneke het volgende:
laat me raden iemand met rood haarquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
gaan we klagen? dan heb k er ook nog 2
Volgens mij is Gudex (en sommige andere) alleen zo ver gekomen omdat de gekozen foto een "professionele" poserende foto is. Op een foto in wedstrijd outfit ziet zij er ook niet zo uitquote:Op maandag 9 mei 2005 19:05 schreef Trainspotter het volgende:
Oef, spannend. Effe mevrouw Gudex promoten:
Die kick levert weer 2 stemmen op.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:48 schreef Lizz-n het volgende:
T wordt nog spannend tussen Kournikova en Domingues![]()
Wie is jouw andere ik?quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:14 schreef Barca het volgende:
Mag mijn andere ik ook stemmen?
als ik een kloon had dan had k t niet gevraagd maar gewoon gedaan!quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:14 schreef Barca het volgende:
Mag mijn andere ik ook stemmen?
Ja kloptquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad belachelijk dat Amy Taylor er al uit is.
Trouwens ook best een kutfoto die in de OP stond
beetje laat om nu te klagen over slechte foto's terwijl je die lekkere foto's ook weken eerder had kunnen postenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt
Hier staat ze er veel mooier op, vind ik:
[afbeelding]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch wilde ik jullie deze foto niet onthouden (ik weet niet meer of die al gepost was)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje laat om nu te klagen over slechte foto's terwijl je die lekkere foto's ook weken eerder had kunnen posten
Whitlock?quote:
Je kan stemmen tot vanavond 21.45. Waarschijnlijk gaat Pfaf vanavond een kampioensfeestje vierenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
zeg wanneer is nu de halve finale?
oo oke ik ben toch het weekend wegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan stemmen tot vanavond 21.45. Waarschijnlijk gaat Pfaf vanavond een kampioensfeestje vieren.
Dus ik denk na het weekend
Ja nu is het wel mooi geweest. Haar volgende tegenstander zal wel veel mooier zijnquote:
Niki is de enige die nog van dr kan winnen, maar dat vind ik wel een mooie finale: Gudex - Kournikovaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja nu is het wel mooi geweest. Haar volgende tegenstander zal wel veel mooier zijn
Denk volgende halve finales:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Niki is de enige die nog van dr kan winnen, maar dat vind ik wel een mooie finale: Gudex - Kournikova
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:33 schreef Asskicker14 het volgende:
En die Duitse full-size zwemster is al helemaal niet mooi, in ieder geval niet mooi genoeg voor een halve finale.
Gaan we foto's van 1995 bovenhalen, ik ken nog een paar prachtige sportsters uit 1950 hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, precies, we hebben al veel mooiere dames weggestemd.
Franzi is op DIT moment nog steeds mooi, hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan we foto's van 1995 bovenhalen, ik ken nog een paar prachtige sportsters uit 1950 hoor
Het gaat om de mooiste sportsters van DIT moment, in 2005.![]()
Ik vind die onderste veel mooierquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat een [afbeelding] het moet afleggen tegen een lelijke mormel als [afbeelding]
is onvoorstelbaar
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Franzi is op DIT moment nog steeds mooi, hoor.
Daarom stond ze ooit 8e op de wereldranglijst veronderstel ik?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Anna Kournikova is de Britney Spears van de 'sportwereld', doet zij überhaupt nog aan tennis?
Tennissen kon ze sowieso al niet.
Ooit ja, ze is nu nergens op de ranglijst te bekennen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom stond ze ooit 8e op de wereldranglijst veronderstel ik?
Ja, en?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Ooit ja, ze is nu nergens op de ranglijst te bekennen.
Als dit over Kournikova gaat, ben ik het ook absoluut met je eens.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:14 schreef Barca het volgende:
Hm ... je "middelmatige" uiterlijk zo uitbuiten is ook een talent!
Ja, gaat over Kournikova.quote:Als dit over Kournikova gaat, ben ik het ook absoluut met je eens.
Als de toernooi over het uitbuiten van het uiterlijk gaat, dan zou Kournikova met een straatlengte hebben gewonnen.
Je bedoelt: erg jammer dat zo weinig mensen de schoonheid van Sylvia Karres zien. (Zoals jij het zegt zouden heel veel mensen de schoonheid van haar inzien. Op basis van de uitslag lijkt me dat niet het geval.)quote:Erg jammer dat zo weinig mensen de schoonheid van sylvia Karres niet zien
eenschquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:20 schreef spinnetje het volgende:
Erg jammer dat zo weinig mensen de schoonheid van sylvia Karres niet zien![]()
Nee, die hou ik voor mezelf.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Die had je dan zelf moeten nomineren!
Nee!quote:Op zondag 15 mei 2005 04:11 schreef rubbereend het volgende:
komt Linn nu terug in t tournament?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |