Sterfquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:40 schreef BitetheBullet het volgende:
Wizards in zes, eindelijk eentje goed![]()
Vind je dat vreemd? Ik vind het een gods wonder wat hij verricht heeft bij de Suns.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Ja leuk voor hem... Trouwens Nash wordt genoemd als MVP, vreemd maar ja.
http://sports.espn.go.com/nba/playoffs2005/columns/story?columnist=stein_marc&id=2054677
Uiteraard, maar ik zou toch voor Shaq gaan...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind je dat vreemd? Ik vind het een gods wonder wat hij verricht heeft bij de Suns.
-Scottie Pippen-quote:NBA MVP
And the winner is .. Shaquille O'Neal. He's simply the Most Valuable Player in the game. He transcends the game. He's such a difficult player to defend and he keeps you trying to figure things out about him as a player. This isn't a guy who's been in the league for three years. He has been a dominant player for more than a decade and he cannot be stopped. Period. He's come in to Miami and made the Heat one of the top five most popular teams in the game. I can't take any skin off guys like Dwyane Wade and Eddie Jones. They have some other great players on their team but Shaq has the city buzzing and excited. They feel a championship and this is a city that has won a couple World Series with the Marlins. It's an exciting time for them and there's no comparison when you talk about what Shaq has been able to do in this game.
If I was to say that there was anyone else who's deserving of it, it would probably be Dwyane Wade. I like how his game has expanded. I would throw Steve Nash into the discussion as well, but a guy who plays on offense and doesn't have an impact on the other end of the court doesn't really turn me on. I know people have said things about him and I like his tenacity. But I wouldn't even say he was my third pick. If he played a different style of game, like John Stockton, at the other end of the court, then, yeah, he's probably my pick. But you're talking about a guy who doesn't even make an impact to any degree on the defensive end of the court. Now you wanna say he's the most valuable player? What is it about him that shows that he's valuable on the other end of the court? I would look at Amaré Stoudemire before I look at Nash, to be honest. Not taking anything away from Nash, but if I take Stoudemire out of that mix on that team, I think that's where they really fall off. Steve Nash can get you wins, but he's not going to get you there. I would throw Tim Duncan into the mix as well. He's a very valuable piece to this league, the game and his team. When you talk about a valuable player, he's definitely at the top along with Shaq. But there can only be one winner. Give it to the Diesel.
Ja. Want wat Shaq gepresteerd heeft met de Heat is ook ongelooflijk. Had niet gedacht dat die olifant zo belangrijk zou zijn. Kobe bakt er geen reet van met zijn team, en Shaq is 1 v/d grote kanshebbers voor de eindzege. Erg knap. Het moet sowieso een van die twee zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik zou toch voor Shaq gaan...
[..]
-Scottie Pippen-
Je neemt me de woorden uit mn mondquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:51 schreef Robertje het volgende:
Kut...Pacers gewonnen.
Knapquote:Op zondag 8 mei 2005 12:07 schreef BitetheBullet het volgende:
8 winnende teams goed![]()
Geen enkel aantal wedstrijden goed![]()
Ook met Allen komen de Sonics met geen mogelijkheid langs de Spurs. Die beginnen pas net op gang te komen. Heel misschien de Suns, maar ik verwacht eigenlijk gewoon een finale Heat- Spurs.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:13 schreef BitetheBullet het volgende:
ai, de Spurs winnen toch wel erg dik. Tel daarbij op dat Ray Allen uitvalt en de Sonics hebben een groot probleem.
?!? Explain yourself, ik kan me indenken dat je het spel van Shaq niks vindt, maar denk je eens in, wat is beter:quote:Op maandag 9 mei 2005 08:40 schreef Robertje het volgende:
Hehehhe...Shaak is geen MVP. Ik vind het belachelijk dat het so close was![]()
Mwoah redelijk.quote:In the first-round sweep of New Jersey, Wade averaged 26.3 points, 8.8 assists and 6.3 rebounds while shooting 50 percent from the field. The second-year All-Star guard joined legends Bob Cousy, Oscar Robertson, Wilt Chamberlain, Larry Bird, Michael Jordan and Magic Johnson as players to have averaged at least 25.0 points, eight assists and six rebounds while making half their shots in a playoff series.
De Spurs hebben wel 1 echte superster. Deze kan ook nog eens aardig in een team functioneren. Maar Duncan is prakitsch het allerbeste wat de NBA te bieden heeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
Vanavond Pistons, samen met the Spurs en écht team zonder ego's, supersterren of wat dan ook.
Dat is ie zeker, ik doelde meer op het ego van de man, dat zit wel goedquote:Op maandag 9 mei 2005 19:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De Spurs hebben wel 1 echte superster. Deze kan ook nog eens aardig in een team functioneren. Maar Duncan is prakitsch het allerbeste wat de NBA te bieden heeft.
Ik vind Rip Hamilton anders wel erg grote praatjes hebben voor zijn prestaties en Rasheed kan er ook wat van (zichzelf ophemelen dan). De andere drie zijn wel echt blue-collar.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
Vanavond Pistons, samen met the Spurs en écht team zonder ego's, supersterren of wat dan ook.
Niks nieuws in de NBA, gaat erom wat ze presteren als team.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:47 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ik vind Rip Hamilton anders wel erg grote praatjes hebben voor zijn prestaties en Rasheed kan er ook wat van (zichzelf ophemelen dan). De andere drie zijn wel echt blue-collar.
Die doen het anders: Offensief is hun woord, bij de Pistons is het net wat andersquote:Op maandag 9 mei 2005 19:55 schreef BitetheBullet het volgende:
Op hun teamspel is idd niks af te dingen, de tegenstander weet nooit wie de bal krijgt. Alhoewel Phoenix dat nog een slagje beter doet.
Ja oke, maar dat vind ik terecht als hij samen met Ming in de beslissende wedstrijd 60 van de 76 punten maakt.. Dan is de rest wel bijzonder slecht, en hij heeft gelijk, hij is gewoon één van de besten uit de NBA, en dat zal ie volgend jaar ook zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
McGrady, goede speler maar een veel te groot ego.
McDyess was in zijn nuggets tijd echt meesterlijk!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Niks nieuws in de NBA, gaat erom wat ze presteren als team.
En wat ik er van meekrijg hier, en dat is behoorlijk veel, hebben toch veel spelers respect voor op de manier zoals de Pistons spelen.
Klinkt misschien raar in de oren van sommigen
Voor dit jaar weet ik het niet maar als iedereen blijft, McDyess weer op z'n nivo van 4/5 jaar geleden zit, Prince die groeit per wedstrijd worden ze volgend jaar kampioen.
Nouja James, Mutombo, helaas waren ze gvd hoe heet die kwijt, hij speelde voor orlando vorig jaar die power forward...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:07 schreef Djensen het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat vind ik terecht als hij samen met Ming in de beslissende wedstrijd 60 van de 76 punten maakt.. Dan is de rest wel bijzonder slecht, en hij heeft gelijk, hij is gewoon één van de besten uit de NBA, en dat zal ie volgend jaar ook zijn.
En vind je die Detroit echt sympathieke (als je dat zo schrijft) spelers? Ja, ze kunnen leuk als een team spelen maar ik vind de Pacers een veel hechter team met minder grote ego's, want bijvoorbeeld Miller en Tinsley gaan lekker op de bank zitten als ze slecht spelen.
Daarom hoop ik ook Pacers in 6 of 7, al is het voor Artest![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
McDyess was in zijn nuggets tijd echt meesterlijk!
Alleen ipv van wie starten, voor Rasheed?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Jammer van al die jaren blessureleed
Start nu nog vanaf de bank maar wordt steeds beter, heeft toch een mooi contract gekregen bij Detroit.
Wie weet.
Een kop-bal alleyoopquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef BitetheBullet het volgende:
leuk, all-star weekend niet gezien? Daar had hij ook van dit soort trucjes. Maar het is wel een andere sport![]()
Helaas mag het niet tijdens een wedstrijd, anders zou hij nog leuke assists kunnen geven.
Lul! Ik wilde net gaan slapen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:32 schreef BitetheBullet het volgende:
nog een half uurtje tot Miami-Washington
Traditiegetrouw natuurlijk het slapst lullen over de cheerleadersquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:41 schreef Zwansen het volgende:
Het nadeel is het tijdstip... Maar het zou best wel eens leuk kunnen zijn hehe, iedereen onder het genot van een biertje beetje slap lullen over basketbal.
Waar anders dan in het ESPN sportcaféquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:37 schreef Zwansen het volgende:
Een NBA-fok meet zou wel een keer leuk zijn, tijdens de Finals ofzo. Ergens waar we het uiteraard kunnen volgen op TV.
1.72 en 81 kg? Hehe...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:46 schreef BitetheBullet het volgende:
ach, als de wedstrijd op een zaterdag valt of op zondag om half tien valt dat best wel mee.
Zowieso een verkiezing voor de persoon die het minst geschikt is voor de NBA:
ik denk dat ik een goede kans maak met mijn 1m72 en 81 kg.![]()
Kan dat per fiets?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar anders dan in het ESPN sportcafé
Hehe, gaaf... Normaal denk je van iedereen dat ze vrij lang zijn, omdat sommigen ook basketballen.quote:
Per waterfiets?quote:
Olavski?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Per waterfiets?
Zeker, maar dan mag je nu al wel vertrekken.
Die sportcafé's hier zijn echt super, weet zeker dat de sport/NBA-liefhebber z'n ogen uitkijkt. Mega grote tv schermen, superbeeld, goede bediening
ontopic: verwacht weinig van de 1e wedstrijd, makkie voor Miami, ook de 2e zal wel voor the Spurs worden.
Was m'n eerste account, toen ik deze aanmaakte was ik vergeten dat ik al een fok account hadquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Olavski?
Ik klikte op je site en zag ineens een profielpagina... Schijnbaar je oudere username. Ik denk die vent heeft het zelfde icon als popolon...
Ach, ik vind basketbal leuk en doe het af en toe eens op een veldje in Amsterdam, maar balsporten in het algemeen zijn niet mijn talent.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hehe, gaaf... Normaal denk je van iedereen dat ze vrij lang zijn, omdat sommigen ook basketballen.
Ik ben wel eens naar een meet geweest van het GPD-topic en daar verbaasden hun zich erover dat ik blank was en geen lange neger.![]()
Is een sport opzich! Ik heb het wel eens paar week volgehouden om elke nacht niet voor 4 uur op bed te komen, maar in combinatie met een studie is dat toch niet aan te raden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:59 schreef BitetheBullet het volgende:
Maar erover praten om 3 uur 's nachts is een heel ander verhaal.
Ik snap alleen die bewondering voor Shaq niet zo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:58 schreef Zwansen het volgende:
ik kijk uit naar een Finals tussen Miami en SpursShaq tegen Duncan
Of anders Miami en Phoenix...Shaq neemt wraak op Nash
The Pistons maken gehakt van hem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:02 schreef Zwansen het volgende:
Ik bewonder hem helemaal niet maar ik ben wel benieuwd naar die confrontaties, helemaal als ie weer echt in vorm is... Het is natuurlijk wel een levende legende.
Dan wil ik wel 1-tegen-1 basketballen tegen jou!quote:
Shaq heeft altijd de beste tegenstand nodig possible om hem echt scherp te krijgen. Ik maar me dus over Wallace of Stoudemire niet zo druk, als z'n dijen het houden is het voor die 2 ook geen opgave..quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:09 schreef BitetheBullet het volgende:
Shaq is waarschijnlijk een van de snellere spelers van 2m16, je kunt het natuurlijk niet vergelijken met iemand die 10 centimeter kleiner is en 50 kilo lichter.
Ik zie Ben het Shaq ook wel moeilijk maken, maar ik zie hem iig niet meer punten scoren dan Shaq![]()
Mourning trekt het maar 20 minuten per wedstrijd...quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Helaas voor Ben komt hij daarnaast ook de enige speler in de NBA tegen die fysieker is dan hijzelf: Alonzo Mourning.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:29 schreef popolon het volgende:
In het 4e kwart heet Foster ineens Supermanen maakt het verschil, een playoff high van 21 rebounds.
Pacers terecht gewonnen, leuke wedstrijd.
Het is niet eerlijk dat tijdsverschil... hmmpf.. Ik trek het niet.. de hele nacht basketbal..quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:33 schreef popolon het volgende:
Oh my ... wat een geweldige wedstrijd
Dallas wint in en van Phoenix met 108 - 106
Series: 1-1
Ongelukje.... nu wordt het 4-1 ipv 4-0quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:34 schreef D3nn15 het volgende:
Pacers verbazen mij ... Foster gewoon even 20 rebounds pakken
Hij heeft al 3 keer 18 rebs gepakt en een gemiddelde van 9 per game. Dan kan je dus al wel rebounden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:34 schreef D3nn15 het volgende:
Pacers verbazen mij ... Foster gewoon even 20 rebounds pakken
Ene heer Bird heeft zijn carriere ook afgesloten met 10 RPG, en dat voor een blanke SFquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:55 schreef D3nn15 het volgende:
Ja maar voor een blankeWhehe niet slecht
Doe maar 6 per game, en dat is inderdaad schandelijk weinig, maar komt ook dat Dale Davis het meeste voor zijn neus wegpakte..quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:11 schreef D3nn15 het volgende:
Dat was toch wel jammerlijk van Rik Smits altijd, die pakte 7/8 rebouns per game met 2.20 m
Jah, in 1991 18.7 RPG..... Sick !quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:27 schreef D3nn15 het volgende:
Wow ik check rodman zijn stats in 92 was het echt ziek
10 punten en 19 rebounds per game, pff zowiezo van 91-95 paktte die 17 per game standaardToch zonde dat hij nooit echt onderkent is, zelfs in die 12 wedstrijdjes voor de mavericks laatste seizoen gewoon 14 rpg
Hij heeft er een keer 34 gepakt
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:53 schreef BitetheBullet het volgende:
Rodman niet onderkend? Na MJ toch een van de meest gehypte spelers van eind jaren 80/ begin jaren 90.
Gehyped zeker maar niet onderkent voor zijn basketbal kwaliteiten... Ik bedoel nooit een all-star selectie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:53 schreef BitetheBullet het volgende:
Rodman niet onderkend? Na MJ toch een van de meest gehypte spelers van eind jaren 80/ begin jaren 90.
Nee ok, maar behalve rebounden kon hij niet zo veel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:35 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Gehyped zeker maar niet onderkent voor zijn basketbal kwaliteiten... Ik bedoel nooit een all-star selectie?
Die 30 ppg is misschien wel zijn minst indrukwekkende stat, aangezien hij het gepresteerd heeft in 1 seizoen 50 ppg te pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:42 schreef WaStEd het volgende:
Did I mention the 30.1 PPG ?
Bleh... wat was die gozer ziek..
En scoren wordt toch al wat lastiger als Jordan/Pippen al goed zijn voor 50/55 punten per wedstrijd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:48 schreef D3nn15 het volgende:
Dat was wel een hele andere tijd he... De concurrentie's was in rodman's tijd toch wel wat heviger... En hij scoorde vaak ook belangrijke baskets
Zeker als je kijkt naar het fg% dat van hoge dertigers naar midden veertigers is gegaan en het feit dat er veel minder gescoord wordt. Dat komt dan toch al neer op zo'n 30-35 minder gemiste schoten per wedstrijd, en dus ook evenredig minder rebounds.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef popolon het volgende:
Klopt wel een beetje, als je de oude beelden ziet is het duidelijk dat basketball een hevige verandering heeft ondergaan.
Maar zeker geen negatieve.
Ach.. weet je wat het is, eindscorers maken niks uit, 1 punt verschil is genoeg en de grote teams kunnen een tegenstander op 1 punt houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:00 schreef Djensen het volgende:
Mijn voorspelling:
WAS verliest gewoon weer van MIA: 99 - 109
SAN wint gewoon weer van SEA: 113 - 100
Dijbeen blessure, is geopereerd 2 maanden geleden ofzo, maar hij is niet 100%quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat is er trouwens met Shaq aan de hand. Ik zit ESPN te kijken en ze hebben het erover dat ie misschien niet speelt. Ik viel er half in dus heb het verhaal niet meegekregen.
Wij kunnen pratenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:25 schreef Evertje het volgende:
al meer bekend over Shaq?
in de eerste minuten heeft hij nog niet meegepseeld in ieder geval....
Ow ja: ik hoop natuurlijk op een stunt van the Pacers
Moet je voorstellen als het thuis ook nog eens Miller-time wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij kunnen praten
Alleen gaat het deze playoffs thuis(1-2) slechter dan uit(4-2)...
Je loopt wat vroeg van stapel maar the Pistons maken gehakt van Miamiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 04:43 schreef BitetheBullet het volgende:
En Miami wint, zelfs zonder Shaq
Bring on Detroit!![]()
Jammerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:29 schreef popolon het volgende:
Een geweldig spannende wedstrijd weer, tot op de laatste seconde.
Sonics winnen met 91-92 van the Spurs.
Zoals de commentator zegt "This is playoff basketball".
Ja die..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef D3nn15 het volgende:
Anthony Peeler van de Wizards bedoel je? Die heeft bergen ervaring idd, lakers/timberwolves etc
Het verschil tussen Miami en Washington is iets groter als dat van Seattle en San Antonio...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:55 schreef Robert_nl het volgende:
Beide voorspellingen foutgaat lekker zo.
Ze hebben al goede guards he, ze kunnen beter een goede center hebben ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja die..
Has appeared in 30 career NBA Playoff games, averaging 9.6 ppg, 3.8 rpg and 2.1 apg
Ze hadden Kwame Brown ook niet zomaar weg moeten sturen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Ze hebben al goede guards he, ze kunnen beter een goede center hebben ...
Die was toch al beschadigt daar bij de Wizards, destijds uitgekotst door Jordan ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:38 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ze hadden Kwame Brown ook niet zomaar weg moeten sturen...
Hij was een #1 draft pick ooitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:10 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Die was toch al beschadigt daar bij de Wizards, destijds uitgekotst door Jordan ...
Als die een goed team vind waar hij vertrouwen krijgt en een verste start is hij volgens mij best een waardevolle speler
Kwame loopt al een paar jaartjes mee nu... ik hoorde laatst dat ze misschien een leeftijdsgrens in gaan voeren in de NBA, om te zorgen dat high school spelers meer tijd krijgen om te wennen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Mischien net als Jermaine O'Neal na 4-5 jaar de sterren van de hemel gaan spelen
Ja die discussie met Jermaine : Discriminatie en dat hij het onzin vond dat je met 18 wel kapot geschoten kon worden in het leger maar dat je niet mocht basketballenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kwame loopt al een paar jaartjes mee nu... ik hoorde laatst dat ze misschien een leeftijdsgrens in gaan voeren in de NBA, om te zorgen dat high school spelers meer tijd krijgen om te wennen...
Ach, we zullen wel zien. Tot nu toe is Miami in de play-offs zowel het beste offensive als defensive team.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 06:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Je loopt wat vroeg van stapel maar the Pistons maken gehakt van Miami
Zo niet dan gun ik Reggie z'n eerste ring.
Wishful thinking
Spurs - Sonics, nog steeds spannend in het 4e kwartier, 2 punten verschil
Het was toch vanoudsher dat Detroit en Chicago elkaar haatten (in alle sporten)?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:50 schreef popolon het volgende:
Vanavond weer twee interessante partijtjes, alhoewel ik voor the Pistons ben gun ik the Pacers ook wel wat
Dat ze elkaar haten is niet echt zo, opgeblazen door de media en de spelers kennen elkaar al langer dan vandaag. Valt allemaal reuze mee.
Pacers beginnen te draaien, en dat zonder Artest. Ik denk dat ze tekort komen om een ring te pakken (hoewel dat natuurlijk wel het ultieme Reggie-afscheid zou zijn). Reggie
Als the Pistons gewoon spelen als normaal winnen ze, zo niet hebben the Pacers wel degelijk kansen.
Ik heb 't even aan m'n vrouw gevraagd die op d'r werk zit:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het was toch vanoudsher dat Detroit en Chicago elkaar haatten (in alle sporten)?
NHL:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:39 schreef BitetheBullet het volgende:
Met baseball is het toch: Everybody hates the Yankees?![]()
Doe eens blij Popolonquote:Op zaterdag 14 mei 2005 04:13 schreef popolon het volgende:
Wat een slechte wedstrijd, Pistons nog slechter dan the Pacers.
Doet pijn aan de ogen, scores in de eerste 3 quarters zijn belachelijk laag..
4e kwart speelden the Pistons zoals ze zouden moeten (29-21) maar voor de rest was het erg slecht.
Nu Suns kijken, altijd leuk
Was ook zo, alleen Detroit was nog slechter.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 04:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Doe eens blij Popolon![]()
Je geeft nu te weinig eer aan de Pacers, je doet nu net of het alleen komt omdat de Pistons zo slecht schoten.
Pistons (Rasheed/Larry Brown) hebben nog niet door dat ze de Pacers moeten respecteren, zoals blijkt uit de post-game interviews. En als dat niet snel verandert, zullen ze er nog lang spijt van hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:10 schreef popolon het volgende:
Valt er wat goed te praten dan?
De interviews op ESPN/TNT laten iets heel anders zien, wel degelijk respect voor elkaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:16 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Pistons (Rasheed/Larry Brown) hebben nog niet door dat ze de Pacers moeten respecteren, zoals blijkt uit de post-game interviews. En als dat niet snel verandert, zullen ze er nog lang spijt van hebben![]()
Een team onderschatten is nl. vaak gevaarlijker dan een individuele speler
Dat verwacht ik ook.quote:
Dampier had gezegd dat ie zichzelf de beste center in de NBA vind...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:28 schreef popolon het volgende:
Stoudemire vergelijken met Shaq, hmmm.
Amare is een completere en betere center dan Shaq vind ik.
En O'Neal maakt zich weer lekker populair met z'n uitspraak "I played like Dampier" een paar dagen geleden.
Een klojo is het, ik moet hem niet.
Pacersquote:Op zondag 15 mei 2005 14:43 schreef BitetheBullet het volgende:
Vanavond eindelijk weer een wedstrijd die te volgen is op een normaal tijdstip.
21:30 Pacers-Pistons
Go Pacers!
Inderdaad, of tips om ergens in Groningen te gaan kijken?quote:Op zondag 15 mei 2005 05:29 schreef sugarJay het volgende:
ik kan deze wedstrijden allemaal niet zien![]()
iemand nog tips voor ergens op internet of zo misschien?![]()
Da's niet toevallig, the Mavs hielden Nash uit 'the paint' voor zover mogelijk waardoor dus vooral Stoudamire en ook Marion veel minder de gelegenheid kregen en Nash fouten ging maken en zelf 'moest' scoren.quote:Op maandag 16 mei 2005 07:02 schreef Barca het volgende:
Heel jammer dat de SUNS hebben verloren.
Wel mooi voor Nash. 48 punten, maar 9 turnovers is te veel. En slechts 5 assists.
Ik denk ook niet dat het toeval is. Jammer dat ik het niet kan zien.quote:Op maandag 16 mei 2005 07:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's niet toevallig, the Mavs hielden Nash uit 'the paint' voor zover mogelijk waardoor dus vooral Stoudamire en ook Marion veel minder de gelegenheid kregen en Nash fouten ging maken en zelf 'moest' scoren.
Knap, leuke series dit. Nogmaals: Jammer dat één van deze twee teams eruit gaat, dit is echt genieten
Pistons vs Pacers is ook 2 - 2. Alleen HEAT met 4 - 0 naar de conference finale.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:24 schreef Robertje het volgende:
In het Westen staat alles 2-2...lekker spannend.
Heat hebben ook nog niet echt tegenstand gehadquote:Op maandag 16 mei 2005 11:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Pistons vs Pacers is ook 2 - 2. Alleen HEAT met 4 - 0 naar de conference finale.
Vince Carter is nou niet echt een gevaar in de playoffs... En Kidd die hobbelt nog steeds. De Nets hebben enorm veel energie moeten verspillen om uiteindelijk in de playoffs te geraken en dat heeft ze zeker parten gespeeld. Ik denk dat de Nets Kenyon Martin best missen...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:30 schreef BitetheBullet het volgende:
New Jersey werd toch echt als de meest gevaarlijke tegenstander gezien in de eerste ronde (samen met denver), alleen is het Wade gelukt zowel Vince als Jason Kidd onschadelijk te maken.
Zeker tegen de Pistons en de Pacers,quote:Op maandag 16 mei 2005 13:22 schreef Barca het volgende:
Zo Mourning is een goede back-up van Shaq.
Veel sneeuw... tijdje geleden...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef Zwansen het volgende:
heb ik iets gemist?
http://www.nba.com/playerfile/alonzo_mourning/index.htmlquote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef Zwansen het volgende:
heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |