Ook met Allen komen de Sonics met geen mogelijkheid langs de Spurs. Die beginnen pas net op gang te komen. Heel misschien de Suns, maar ik verwacht eigenlijk gewoon een finale Heat- Spurs.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:13 schreef BitetheBullet het volgende:
ai, de Spurs winnen toch wel erg dik. Tel daarbij op dat Ray Allen uitvalt en de Sonics hebben een groot probleem.
?!? Explain yourself, ik kan me indenken dat je het spel van Shaq niks vindt, maar denk je eens in, wat is beter:quote:Op maandag 9 mei 2005 08:40 schreef Robertje het volgende:
Hehehhe...Shaak is geen MVP. Ik vind het belachelijk dat het so close was![]()
Mwoah redelijk.quote:In the first-round sweep of New Jersey, Wade averaged 26.3 points, 8.8 assists and 6.3 rebounds while shooting 50 percent from the field. The second-year All-Star guard joined legends Bob Cousy, Oscar Robertson, Wilt Chamberlain, Larry Bird, Michael Jordan and Magic Johnson as players to have averaged at least 25.0 points, eight assists and six rebounds while making half their shots in a playoff series.
De Spurs hebben wel 1 echte superster. Deze kan ook nog eens aardig in een team functioneren. Maar Duncan is prakitsch het allerbeste wat de NBA te bieden heeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
Vanavond Pistons, samen met the Spurs en écht team zonder ego's, supersterren of wat dan ook.
Dat is ie zeker, ik doelde meer op het ego van de man, dat zit wel goedquote:Op maandag 9 mei 2005 19:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De Spurs hebben wel 1 echte superster. Deze kan ook nog eens aardig in een team functioneren. Maar Duncan is prakitsch het allerbeste wat de NBA te bieden heeft.
Ik vind Rip Hamilton anders wel erg grote praatjes hebben voor zijn prestaties en Rasheed kan er ook wat van (zichzelf ophemelen dan). De andere drie zijn wel echt blue-collar.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
Vanavond Pistons, samen met the Spurs en écht team zonder ego's, supersterren of wat dan ook.
Niks nieuws in de NBA, gaat erom wat ze presteren als team.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:47 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ik vind Rip Hamilton anders wel erg grote praatjes hebben voor zijn prestaties en Rasheed kan er ook wat van (zichzelf ophemelen dan). De andere drie zijn wel echt blue-collar.
Die doen het anders: Offensief is hun woord, bij de Pistons is het net wat andersquote:Op maandag 9 mei 2005 19:55 schreef BitetheBullet het volgende:
Op hun teamspel is idd niks af te dingen, de tegenstander weet nooit wie de bal krijgt. Alhoewel Phoenix dat nog een slagje beter doet.
Ja oke, maar dat vind ik terecht als hij samen met Ming in de beslissende wedstrijd 60 van de 76 punten maakt.. Dan is de rest wel bijzonder slecht, en hij heeft gelijk, hij is gewoon één van de besten uit de NBA, en dat zal ie volgend jaar ook zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
McGrady, goede speler maar een veel te groot ego.
McDyess was in zijn nuggets tijd echt meesterlijk!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Niks nieuws in de NBA, gaat erom wat ze presteren als team.
En wat ik er van meekrijg hier, en dat is behoorlijk veel, hebben toch veel spelers respect voor op de manier zoals de Pistons spelen.
Klinkt misschien raar in de oren van sommigen
Voor dit jaar weet ik het niet maar als iedereen blijft, McDyess weer op z'n nivo van 4/5 jaar geleden zit, Prince die groeit per wedstrijd worden ze volgend jaar kampioen.
Nouja James, Mutombo, helaas waren ze gvd hoe heet die kwijt, hij speelde voor orlando vorig jaar die power forward...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:07 schreef Djensen het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat vind ik terecht als hij samen met Ming in de beslissende wedstrijd 60 van de 76 punten maakt.. Dan is de rest wel bijzonder slecht, en hij heeft gelijk, hij is gewoon één van de besten uit de NBA, en dat zal ie volgend jaar ook zijn.
En vind je die Detroit echt sympathieke (als je dat zo schrijft) spelers? Ja, ze kunnen leuk als een team spelen maar ik vind de Pacers een veel hechter team met minder grote ego's, want bijvoorbeeld Miller en Tinsley gaan lekker op de bank zitten als ze slecht spelen.
Daarom hoop ik ook Pacers in 6 of 7, al is het voor Artest![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
McDyess was in zijn nuggets tijd echt meesterlijk!
Alleen ipv van wie starten, voor Rasheed?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Jammer van al die jaren blessureleed
Start nu nog vanaf de bank maar wordt steeds beter, heeft toch een mooi contract gekregen bij Detroit.
Wie weet.
Een kop-bal alleyoopquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef BitetheBullet het volgende:
leuk, all-star weekend niet gezien? Daar had hij ook van dit soort trucjes. Maar het is wel een andere sport![]()
Helaas mag het niet tijdens een wedstrijd, anders zou hij nog leuke assists kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |