Je loopt wat vroeg van stapel maar the Pistons maken gehakt van Miamiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 04:43 schreef BitetheBullet het volgende:
En Miami wint, zelfs zonder Shaq
Bring on Detroit!![]()
Jammerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:29 schreef popolon het volgende:
Een geweldig spannende wedstrijd weer, tot op de laatste seconde.
Sonics winnen met 91-92 van the Spurs.
Zoals de commentator zegt "This is playoff basketball".
Ja die..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef D3nn15 het volgende:
Anthony Peeler van de Wizards bedoel je? Die heeft bergen ervaring idd, lakers/timberwolves etc
Het verschil tussen Miami en Washington is iets groter als dat van Seattle en San Antonio...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:55 schreef Robert_nl het volgende:
Beide voorspellingen foutgaat lekker zo.
Ze hebben al goede guards he, ze kunnen beter een goede center hebben ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja die..
Has appeared in 30 career NBA Playoff games, averaging 9.6 ppg, 3.8 rpg and 2.1 apg
Ze hadden Kwame Brown ook niet zomaar weg moeten sturen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Ze hebben al goede guards he, ze kunnen beter een goede center hebben ...
Die was toch al beschadigt daar bij de Wizards, destijds uitgekotst door Jordan ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:38 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ze hadden Kwame Brown ook niet zomaar weg moeten sturen...
Hij was een #1 draft pick ooitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:10 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Die was toch al beschadigt daar bij de Wizards, destijds uitgekotst door Jordan ...
Als die een goed team vind waar hij vertrouwen krijgt en een verste start is hij volgens mij best een waardevolle speler
Kwame loopt al een paar jaartjes mee nu... ik hoorde laatst dat ze misschien een leeftijdsgrens in gaan voeren in de NBA, om te zorgen dat high school spelers meer tijd krijgen om te wennen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Mischien net als Jermaine O'Neal na 4-5 jaar de sterren van de hemel gaan spelen
Ja die discussie met Jermaine : Discriminatie en dat hij het onzin vond dat je met 18 wel kapot geschoten kon worden in het leger maar dat je niet mocht basketballenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kwame loopt al een paar jaartjes mee nu... ik hoorde laatst dat ze misschien een leeftijdsgrens in gaan voeren in de NBA, om te zorgen dat high school spelers meer tijd krijgen om te wennen...
Ach, we zullen wel zien. Tot nu toe is Miami in de play-offs zowel het beste offensive als defensive team.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 06:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Je loopt wat vroeg van stapel maar the Pistons maken gehakt van Miami
Zo niet dan gun ik Reggie z'n eerste ring.
Wishful thinking
Spurs - Sonics, nog steeds spannend in het 4e kwartier, 2 punten verschil
Het was toch vanoudsher dat Detroit en Chicago elkaar haatten (in alle sporten)?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:50 schreef popolon het volgende:
Vanavond weer twee interessante partijtjes, alhoewel ik voor the Pistons ben gun ik the Pacers ook wel wat
Dat ze elkaar haten is niet echt zo, opgeblazen door de media en de spelers kennen elkaar al langer dan vandaag. Valt allemaal reuze mee.
Pacers beginnen te draaien, en dat zonder Artest. Ik denk dat ze tekort komen om een ring te pakken (hoewel dat natuurlijk wel het ultieme Reggie-afscheid zou zijn). Reggie
Als the Pistons gewoon spelen als normaal winnen ze, zo niet hebben the Pacers wel degelijk kansen.
Ik heb 't even aan m'n vrouw gevraagd die op d'r werk zit:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het was toch vanoudsher dat Detroit en Chicago elkaar haatten (in alle sporten)?
NHL:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:39 schreef BitetheBullet het volgende:
Met baseball is het toch: Everybody hates the Yankees?![]()
Doe eens blij Popolonquote:Op zaterdag 14 mei 2005 04:13 schreef popolon het volgende:
Wat een slechte wedstrijd, Pistons nog slechter dan the Pacers.
Doet pijn aan de ogen, scores in de eerste 3 quarters zijn belachelijk laag..
4e kwart speelden the Pistons zoals ze zouden moeten (29-21) maar voor de rest was het erg slecht.
Nu Suns kijken, altijd leuk
Was ook zo, alleen Detroit was nog slechter.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 04:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Doe eens blij Popolon![]()
Je geeft nu te weinig eer aan de Pacers, je doet nu net of het alleen komt omdat de Pistons zo slecht schoten.
Pistons (Rasheed/Larry Brown) hebben nog niet door dat ze de Pacers moeten respecteren, zoals blijkt uit de post-game interviews. En als dat niet snel verandert, zullen ze er nog lang spijt van hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:10 schreef popolon het volgende:
Valt er wat goed te praten dan?
De interviews op ESPN/TNT laten iets heel anders zien, wel degelijk respect voor elkaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:16 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Pistons (Rasheed/Larry Brown) hebben nog niet door dat ze de Pacers moeten respecteren, zoals blijkt uit de post-game interviews. En als dat niet snel verandert, zullen ze er nog lang spijt van hebben![]()
Een team onderschatten is nl. vaak gevaarlijker dan een individuele speler
Dat verwacht ik ook.quote:
Dampier had gezegd dat ie zichzelf de beste center in de NBA vind...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:28 schreef popolon het volgende:
Stoudemire vergelijken met Shaq, hmmm.
Amare is een completere en betere center dan Shaq vind ik.
En O'Neal maakt zich weer lekker populair met z'n uitspraak "I played like Dampier" een paar dagen geleden.
Een klojo is het, ik moet hem niet.
Pacersquote:Op zondag 15 mei 2005 14:43 schreef BitetheBullet het volgende:
Vanavond eindelijk weer een wedstrijd die te volgen is op een normaal tijdstip.
21:30 Pacers-Pistons
Go Pacers!
Inderdaad, of tips om ergens in Groningen te gaan kijken?quote:Op zondag 15 mei 2005 05:29 schreef sugarJay het volgende:
ik kan deze wedstrijden allemaal niet zien![]()
iemand nog tips voor ergens op internet of zo misschien?![]()
Da's niet toevallig, the Mavs hielden Nash uit 'the paint' voor zover mogelijk waardoor dus vooral Stoudamire en ook Marion veel minder de gelegenheid kregen en Nash fouten ging maken en zelf 'moest' scoren.quote:Op maandag 16 mei 2005 07:02 schreef Barca het volgende:
Heel jammer dat de SUNS hebben verloren.
Wel mooi voor Nash. 48 punten, maar 9 turnovers is te veel. En slechts 5 assists.
Ik denk ook niet dat het toeval is. Jammer dat ik het niet kan zien.quote:Op maandag 16 mei 2005 07:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's niet toevallig, the Mavs hielden Nash uit 'the paint' voor zover mogelijk waardoor dus vooral Stoudamire en ook Marion veel minder de gelegenheid kregen en Nash fouten ging maken en zelf 'moest' scoren.
Knap, leuke series dit. Nogmaals: Jammer dat één van deze twee teams eruit gaat, dit is echt genieten
Pistons vs Pacers is ook 2 - 2. Alleen HEAT met 4 - 0 naar de conference finale.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:24 schreef Robertje het volgende:
In het Westen staat alles 2-2...lekker spannend.
Heat hebben ook nog niet echt tegenstand gehadquote:Op maandag 16 mei 2005 11:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Pistons vs Pacers is ook 2 - 2. Alleen HEAT met 4 - 0 naar de conference finale.
Vince Carter is nou niet echt een gevaar in de playoffs... En Kidd die hobbelt nog steeds. De Nets hebben enorm veel energie moeten verspillen om uiteindelijk in de playoffs te geraken en dat heeft ze zeker parten gespeeld. Ik denk dat de Nets Kenyon Martin best missen...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:30 schreef BitetheBullet het volgende:
New Jersey werd toch echt als de meest gevaarlijke tegenstander gezien in de eerste ronde (samen met denver), alleen is het Wade gelukt zowel Vince als Jason Kidd onschadelijk te maken.
Zeker tegen de Pistons en de Pacers,quote:Op maandag 16 mei 2005 13:22 schreef Barca het volgende:
Zo Mourning is een goede back-up van Shaq.
Veel sneeuw... tijdje geleden...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef Zwansen het volgende:
heb ik iets gemist?
http://www.nba.com/playerfile/alonzo_mourning/index.htmlquote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef Zwansen het volgende:
heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |