quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef GLO het volgende:Hello belsen. Ik snap je punt. Maar wat is er eigenlijk tegen, als er tig goede inzenders zijn? Zo werk je nog in de hand dat iedereen zijn opgaven extra moeilijk gaat zitten maken. Op een topic vol ondoenlijke vragen zit niemand te wachten. Ik denk dat de jubileumvragen vooral leuk, origineel en gevarieerd moeten zijn. Bovendien, hoe bepaal je of iets moeilijk is? Ik sta hier nog elke dag te klapperen met m'n oren over wat men hier wel of niet weet.
*steekt hand op*
Ik zal eerlijk toegeven dat ik nooit echt heb meegedaan met die jubileumtopicvragen, gewoon omdat ze veel te veel tijd van mij vergen. Ik zeg niet dat ze onmogelijk zijn qua moeilijkheidsgraad, maar sommige vragen zijn gewoon te omslachtig om met de weinige hoeveelheid tijd die ik tot mijn beschikking heb op te lossen. Er is wel een reden voor dat er altijd maar een heel klein groepje trivia-spelers is die zich daadwerkelijk actief en enthousiast op die vragen stort... Als je er vragen tussenstopt waar mensen soms meer dan een uur puzzelwerk aan hebben, dan maak je uiteraard de groep potentiele deelnemers ineens ook een stuk kleiner, daar is niks vreemds aan. En mijn eigen aanpak is ook vaak "als ik iets doe, dan doe ik het goed", en dan is er ook wel de optie om deelantwoorden insturen, maar als je al weet dat een groep anderen met vergelijkbare kennis maar met veel meer tijd ook een inzending zal opsturen, dan is het nut van zo'n deelantwoord ook gauw weer verdwenen.
Dit ook deels in reactie op ranjas verzuchting in het CCC-topic:
quote:
Blift toch jammer dat het maar een klein groepje mensen is dat meedoet aan deze puzzels.
Dan kan iemand (neva ofzo) het wel hebben over een kliek, als je dit soort topics links laat liggen werk je dat wel zelf in de hand. Waar zijn Daisy, TSE en een heleboel anderen?
[ Bericht 8% gewijzigd door Grobbel op 07-05-2005 10:02:58 ]