We kunnen ook gewoon afwachten wat het daadwerkelijk gaat betekenen en opleveren. In de trant van "Niet geschoten is altijd mis".quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook, tenzij een opgave door 20 man geheel goed te doen is. Het was ooit het idee om wat grotere, complexere en originelere opgaven te posten in een jubileumtopic. Ik heb nu een vraag af die met wat noeste arbeid geheel goed te maken is. Misschien is het dan raar dat alle 12 inzendingen 3 punten krijgen, of misschien niet: even veel inzet, evenveel punten. Tja...
Ik doe gezellie mee. Dag TSEquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten TSE
zwaaikwartietje is weer begonnen
Dat dialect was dan misschien onverstaanbaar, maar hier wel de weggevert!quote:
Ik weet volgens mij wel album je bedoeld, vrij mysterieus figuur wat er maar 1 heeft geproduceerd. Maar naam etc geen ideequote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:03 schreef GLO het volgende:Chickens
En dat terwijl het hier om een le-gen-da-risch album gaat...!![]()
Ik denk dat je misschien doelt op Jobriath. Die is ongeveer duizend keer minder beroemd...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:07 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik weet volgens mij wel album je bedoeld, vrij mysterieus figuur wat er maar 1 heeft geproduceerd. Maar naam etc geen idee
En oh ja: Pok, pok, pok der pok![]()
Tuurlijkquote:
Je hebt gelijk, was ik ff vergeten.quote:'t Is overigens niet de eerste Bowie productie, want ie had hiervoor al onder andere Transformer gedaan.
Eg welquote:Wel een briljant album overigens.
quote:Ik ben een panter op rooftocht met een hart vol met napalm
De verloren zoon van de atoombom
Ik ben een godvergeten kind
Dat alles kapot maakt wat-ie vindt
Liefste, toe sta mij bij
Wie komt er op voor mijn ziel?
Hemel, toe ontgift mijn lijf
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:31 schreef GLO het volgende:
Search & Destroy van Iggy and the Stooges natuurlijk![]()
Da's The Damned, van de dame geen ideequote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:37 schreef GLO het volgende:
Wie is de band en wie is de dame en waar kenden we haar eerder van?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |