Gun Club dacht ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's The Damned, van de dame geen idee
*steekt hand op*quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef GLO het volgende:
Hello belsen. Ik snap je punt. Maar wat is er eigenlijk tegen, als er tig goede inzenders zijn? Zo werk je nog in de hand dat iedereen zijn opgaven extra moeilijk gaat zitten maken. Op een topic vol ondoenlijke vragen zit niemand te wachten. Ik denk dat de jubileumvragen vooral leuk, origineel en gevarieerd moeten zijn. Bovendien, hoe bepaal je of iets moeilijk is? Ik sta hier nog elke dag te klapperen met m'n oren over wat men hier wel of niet weet.
quote:Blift toch jammer dat het maar een klein groepje mensen is dat meedoet aan deze puzzels.
Dan kan iemand (neva ofzo) het wel hebben over een kliek, als je dit soort topics links laat liggen werk je dat wel zelf in de hand. Waar zijn Daisy, TSE en een heleboel anderen?
SOAD is goed. Je kunt er over twisten of het wel echt een dubbelalbum is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:12 schreef bartrid het volgende:
system of a down maar wat er bijzonder aan is geen idee.
Klopt. Mezmerize komt binnenkort uit, Hypnotize pas over een half jaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:17 schreef bartrid het volgende:
oh het zijn 2 albums die in hetzelfde jaar uitkomen of zo.
dat zou je denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:32 schreef ranja het volgende:
Ofra Haza
Die dame is Patricia Morrison; eerder in The Gun Club en Sisters Of Mercy en de huidige vrouw van Damned-zanger Dave Vanian.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Gun Club dacht ik.
Goedemorgen overigens.
Ah, toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:38 schreef ranja het volgende:
Verder vind ik het wel leuk dat iedereen zo enthousiast is en daardoor lijkt het wel goed te komen met het aantal inzendigen, maar het kan mij nog niet overhalen opnieuw een vraag te gaan maken. Ik hoop dat ik dat achteraf jammer vind, maar ik heb nu nog geen zin om tijd te gaan steken in een vraag waar 2 of 3 antwoorden op komen.
Ik vind ook dat eerst het resultaat en dan de snelheid telt. Maar misschien moet je per geposte vraag een tijdslimiet stellen. Nu weet ik niet hoe lang verleden jaar het topic open geweest is, maar door middel van een tijdslimiet per vraag schakel je wel uit dat iemand over 1 vraag van de eerste tot de laatste dag kan doen... Zelf heb ik een vraag bedacht bestaande uit 3 totaal verschillende onderdelen. Ook bij deze vraag geldt misschien dat je meer kans hebt om veel goed te hebben als je er 2 weken aan kan besteden. Ik pleit dus voor een tijdslimiet per vraag. (ingaande vanaf het moment dat de vraag gepost is).quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:38 schreef ranja het volgende:
Ik zou niks veranderen aan de puntentellling van het jubileum topic. De kans dat 2 mensen evenveel goed hebben is natuurlijk wel aanwezig, maar niet heel groot. Als er bv 20 hoezen worden gevraagd kan het zijn dat 2 mensen 12 goed hebben, dan vind ik dat je best de eerste instuurder van die 2 een punt meer kunt geven. Zo gaat dat nu ook als er lijsten van 10 of 15 'ietsen' gevraagd worden, dan is het ook wie het eerst komt die wint.
Verder vind ik het wel leuk dat iedereen zo enthousiast is en daardoor lijkt het wel goed te komen met het aantal inzendigen, maar het kan mij nog niet overhalen opnieuw een vraag te gaan maken. Ik hoop dat ik dat achteraf jammer vind, maar ik heb nu nog geen zin om tijd te gaan steken in een vraag waar 2 of 3 antwoorden op komen.
Het werkt gewoon het beste als je een meerledige vraag stelt, dan heb je vrij rap door wie er het meeste bakt van een vraag.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind ook dat eerst het resultaat en dan de snelheid telt. Maar misschien moet je per geposte vraag een tijdslimiet stellen. Nu weet ik niet hoe lang verleden jaar het topic open geweest is, maar door middel van een tijdslimiet per vraag schakel je wel uit dat iemand over 1 vraag van de eerste tot de laatste dag kan doen... Zelf heb ik een vraag bedacht bestaande uit 3 totaal verschillende onderdelen. Ook bij deze vraag geldt misschien dat je meer kans hebt om veel goed te hebben als je er 2 weken aan kan besteden. Ik pleit dus voor een tijdslimiet per vraag. (ingaande vanaf het moment dat de vraag gepost is).
Ja, natuurlijk; van die autootjes.quote:
Opvallend dat ik het werk van dit heerschap totaal niet ken, maar gewoon omdat de plaat waar deze foto van afkomstig is zo belachelijk vaak terug te vinden is in de uitverkoopbakken herken ik meneer Fagen direct.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:28 schreef belsen het volgende:
Donald Fagen!
Idem hier, maar hij had ook zo'n animatieclip op Mtv, waarin alle mensen rondreden in heel kleine autootjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Opvallend dat ik het werk van dit heerschap totaal niet ken, maar gewoon omdat de plaat waar deze foto van afkomstig is zo belachelijk vaak terug te vinden is in de uitverkoopbakken herken ik meneer Fagen direct.
quote:Volgens Turbonegro-aanvoerder Happy Tom is'the greatest Dutch genius since Vincent van Gogh' en op de webstie van
zijn nog veel meer daverende uitspraken te lezen over Nederlands misschien wel meest productieve en meest ondergewaardeerde muzikant.'
Dyzack is singer-songwriter, ala Jeff Buckley...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:04 schreef methodmich het volgende:
Dyzack?
Nee, dit is een echte gitarist. Denvis doet niks, behalve de Spades.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Dennis Wankalot?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Noodles van The Offspring met een nieuwe bril?
quote:Is voor de meeste bands het spelen van punk een tijdelijke aangelegenheid, voor de leden van de Amsterdamse/ BGK is het een tien jaar durende stijloefening geweest. Het pretpunkbandje
van 1979 groeit uit tot het BGK dat zich toelegt op het spelen van doordachte, geëngageerde hardcore. BGK geniet in het midden van de jaren tachtig internationale faam in de hardcore-scene.
Over wie gaat dit dan?quote:Daags na het interview met Leeuwenburgh overleed. De enige echte King of PUnk die met zijn manier van spelen en zijn spreidstandjes op het podium diepe indruk heeft gemaakt op iedere beginnende en gevorderde punkgitarist. Nog even naar heer Slug gemaild wat volgens hem de invloed van
op de hedendaagse muziek is geweest. Hieronder zijn letterlijke antwoord.
Ja gisteren de pijp uit gegaan. Lullig hoor. Voor mij wasDE inspiratie kwa stage presence EN kwa manier van spelen (samen met Fred 'sonic' Smith, Chuck Berry en James Williamson). De Mosrite gitaar (heb ik) op de knieën (doe ik lager) de DOWNSTROKE (alles naar beneden aanslaan), zodat je alleen maar een wazig blurry handje zag (doe ik sneller), de pose met de benen wijd uit elkaar. De "oef oef PFFFF" Olympiese atleten-gelaatsuitdrukking. Zo zien we het graag in Sluggy's Swingers Castle aan de Amsterdamse Rock Bayou!!! En het leren jack natuurlijk! Kortom ik heb ALLES VAN die gast gejat. Zag hem voor het eerst in 1978 (Paradiso). Waanzinnig optreden was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |