Ja, natuurlijk; van die autootjes.quote:
Opvallend dat ik het werk van dit heerschap totaal niet ken, maar gewoon omdat de plaat waar deze foto van afkomstig is zo belachelijk vaak terug te vinden is in de uitverkoopbakken herken ik meneer Fagen direct.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:28 schreef belsen het volgende:
Donald Fagen!
Idem hier, maar hij had ook zo'n animatieclip op Mtv, waarin alle mensen rondreden in heel kleine autootjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Opvallend dat ik het werk van dit heerschap totaal niet ken, maar gewoon omdat de plaat waar deze foto van afkomstig is zo belachelijk vaak terug te vinden is in de uitverkoopbakken herken ik meneer Fagen direct.
quote:Volgens Turbonegro-aanvoerder Happy Tom is'the greatest Dutch genius since Vincent van Gogh' en op de webstie van
zijn nog veel meer daverende uitspraken te lezen over Nederlands misschien wel meest productieve en meest ondergewaardeerde muzikant.'
Dyzack is singer-songwriter, ala Jeff Buckley...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:04 schreef methodmich het volgende:
Dyzack?
Nee, dit is een echte gitarist. Denvis doet niks, behalve de Spades.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Dennis Wankalot?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Noodles van The Offspring met een nieuwe bril?
quote:Is voor de meeste bands het spelen van punk een tijdelijke aangelegenheid, voor de leden van de Amsterdamse/ BGK is het een tien jaar durende stijloefening geweest. Het pretpunkbandje
van 1979 groeit uit tot het BGK dat zich toelegt op het spelen van doordachte, geëngageerde hardcore. BGK geniet in het midden van de jaren tachtig internationale faam in de hardcore-scene.
Over wie gaat dit dan?quote:Daags na het interview met Leeuwenburgh overleed. De enige echte King of PUnk die met zijn manier van spelen en zijn spreidstandjes op het podium diepe indruk heeft gemaakt op iedere beginnende en gevorderde punkgitarist. Nog even naar heer Slug gemaild wat volgens hem de invloed van
op de hedendaagse muziek is geweest. Hieronder zijn letterlijke antwoord.
Ja gisteren de pijp uit gegaan. Lullig hoor. Voor mij wasDE inspiratie kwa stage presence EN kwa manier van spelen (samen met Fred 'sonic' Smith, Chuck Berry en James Williamson). De Mosrite gitaar (heb ik) op de knieën (doe ik lager) de DOWNSTROKE (alles naar beneden aanslaan), zodat je alleen maar een wazig blurry handje zag (doe ik sneller), de pose met de benen wijd uit elkaar. De "oef oef PFFFF" Olympiese atleten-gelaatsuitdrukking. Zo zien we het graag in Sluggy's Swingers Castle aan de Amsterdamse Rock Bayou!!! En het leren jack natuurlijk! Kortom ik heb ALLES VAN die gast gejat. Zag hem voor het eerst in 1978 (Paradiso). Waanzinnig optreden was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |