bron? of vind jij dat als n=1?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:38 schreef ruanda het volgende:
Amsterdammers hebben trouwens ook het lelijkste pauper-accent van heel Nederland.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:38 schreef ruanda het volgende:
Amsterdammers hebben trouwens ook het lelijkste pauper-accent van heel Nederland.
En jij studeert er zeker en probeert koortsachtig je zachte G met een harde te verruilen. Dat woord "provincialen", daar teer je dan met z'n allen op. De echte A'dammer bestaat misschien nog ergens in de Jordaan, voor de rest is het buitenlander/student/zwerver/politiek zakkenvuller/BNN die gezien wil worden/hoer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:40 schreef Karina het volgende:
Door de week is Amsterdam top! In het weekend struikel je over de provincialen die komen winkelen en dan vooral allemaal met de auto komen en deze parkeren in de Bijenkorf garage.
Ik kom uit Haarlem.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee, die pikverslappende zachte g, daar wordt je vrolijk van.....
en zo is het!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij studeert er zeker en probeert koorstachtig je zachte G met een harde te verruilen. Dat woord "provincialen", daar teer je dan met z'n allen op. De echte A'dammer bestaat misschien nog ergens in de Jordaan, voor de rest is het buitenlander/student/zwerver/politiek zakkenvuller/BNN die gezien wil worden/hoer.
Echt wel!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef berenboot het volgende:
AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT
Nou nee hoor ik ben in Amsterdam geboren en woon er al mijn hele leven en een zachte G heb ik niet (wel dat accent waar een hoop mensen een hekel aan schijnen te hebben). En ik heb in bijna alle buurten van de stad gewoon (niet in de Jordaan helaas).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij studeert er zeker en probeert koortsachtig je zachte G met een harde te verruilen. Dat woord "provincialen", daar teer je dan met z'n allen op. De echte A'dammer bestaat misschien nog ergens in de Jordaan, voor de rest is het buitenlander/student/zwerver/politiek zakkenvuller/BNN die gezien wil worden/hoer.
Rotterdamse?quote:
Nou meid, dat geeft toch niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee hoor ik ben in Amsterdam geboren en woon er al mijn hele leven en een zachte G heb ik niet (wel dat accent waar een hoop mensen een hekel aan schijnen te hebben). En ik heb in bijna alle buurten van de stad gewoon (niet in de Jordaan helaas).
Jazeker, het accent is niet om aan te horen. Die paupers daar kunnen mij gestolen worden. Als een paupermoslim zijn mede-paupers in Amsterdam opblaast zal ik er niet om treuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:38 schreef ruanda het volgende:
Doe jij ook posts zonder moslim gedoe erin??quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jazeker, het accent is niet om aan te horen. Die paupers daar kunnen mij gestolen worden. Als een paupermoslim zijn mede-paupers in Amsterdam opblaast zal ik er niet om treuren.
In a'dam spreken ze bijna marokkaans. Dat is de nieuwe norm?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe jij ook posts zonder moslim gedoe erin??
Anyway, Amsterdams accent mooi of niet, maar dat glazuurversplinterende Limburgs/Brabants ofzo is toch echt "ril" accent nummer 1. Een Amsterdammmer heeft een acccent, een brabo/limbo is gewoon niet te verstaan! Je bent Nederlander, spreek dan ook Nederlands!!!
*zucht*
paupertreuren was het toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jazeker, het accent is niet om aan te horen. Die paupers daar kunnen mij gestolen worden. Als een paupermoslim zijn mede-paupers in Amsterdam opblaast zal ik er niet om treuren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In a'dam spreken ze bijna marokkaans. Dat is de nieuwe norm?
Hoefeelll moetennn urrr nogggg koooommmmennn, hoefeelll moetennn urr noggg chaaaaaon?
Okay, er valt nog te praten met je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Das rap, das per definitie verwerpelijk, op de Osdosp Posse na
.
utrechts en rotterdams is bij mij toch bij uitstek het lelijkste accent. brigitte kaandorpquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe jij ook posts zonder moslim gedoe erin??
Anyway, Amsterdams accent mooi of niet, maar dat glazuurversplinterende Limburgs/Brabants ofzo is toch echt "ril" accent nummer 1. Een Amsterdammmer heeft een acccent, een brabo/limbo is gewoon niet te verstaan! Je bent Nederlander, spreek dan ook Nederlands!!!
*zucht*
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heatwave is gewoon een provincifoob
Eeeehmmm, zo ongeveer nooit dus, wat MOET ik daar???quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]Kijk maar goed achter je als je nog eens in Brabant of Limburg bent...
![]()
het mondiale (lees mooie) uiterlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ach, zo'n wereldburger herken je natuurlijk gelijk aan...
ja, aan wat eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |