Op welke vraag...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
ErwinRommel wacht op antwoord!!!!
Jou geld is ook welkom. Wij discrimineren niet...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, over het algemeen zijn Amsterdammers wel gastvrij voor toeristen. Want dat levert ze oa. geld op.
Ik ga me in het vervolg als zijnde "boer" ook maar gedragen als toerist![]()
Mooi want dan neem ik mijn knecht Piet en tante Greetje ook mee. Die moeten er ook nodig eens uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:39 schreef D1 het volgende:
[..]
Jou geld is ook welkom. Wij discrimineren niet...
volgens mij is haarlem het poliozusje (omdat zij als enige van de familie niet ingeënt werd) van de goed gelikte amsterdams broer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:09 schreef ruanda het volgende:
Haarlem is een mooi meisje. Amsterdam haar grote, lelijke en grofgebekte broer.
En dan is Rotterdam zeker het debiele achterneefje dat uit z'n bekt stinkt...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:09 schreef ruanda het volgende:
Haarlem is een mooi meisje. Amsterdam haar grote, lelijke en grofgebekte broer.
rotterdam is het oost-europeese patientje met down, dat ver weggestopt nooit het daglicht zal zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En dan is Rotterdam zeker het debiele achterneefje dat uit z'n bekt stinkt...![]()
ik durf te wedden dat jij jaloers bentquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Steek jij je kop maar eens in die WC, ik durf te wedden dat die wc dan opeens NIET SCHOON is.
Heeft ooit bijna op sterven gelegen en is het zuurstofgebrek nooit te boven gekomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rotterdam is het oost-europeese patientje met down, dat ver weggestopt nooit het daglicht zal zien.
maar wij amsterdammers hebben het niet nodig om die depressieve 'na 7-uur-is-er-niemand-meer-op-straat-stad' af te zeiken. laat hunnie maar komme.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:19 schreef D1 het volgende:
[..]
Heeft ooit bijna op sterven gelegen en is het zuurstofgebrek nooit te boven gekomen.
meer dan 50% is buitenlands, dus ehm, daar gaan je subsidies...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef Fronsertje het volgende:
amsterdam alleen nog maar voor amsterdammers!!! lijkt me beter........
scheelt een heel topic
Nee, dat is Purmerend.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En dan is Rotterdam zeker het debiele achterneefje dat uit z'n bekt stinkt...![]()
volgens mij begrijp jij het beleid van de pvda niet helemaal. 'buitenlanders' is juist jarenlang nationaal en internationaal dikke vette harde subsidie geweest. hoe ze het besteed hebben en hoe ze omgaan met de stad is een tweede. maar ze hebben genoeg geld om hun 'vriendjes'en 'vriendinnetjes' een baantje te geven of desnoods een nieuwe tak voor te bedenken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
meer dan 50% is buitenlands, dus ehm, daar gaan je subsidies...![]()
Niet overdrijven, de gebouwen in A'dam zijn weer wat authentieker, hoewel dat weer niets is t.o.v. échte wereldsteden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:37 schreef TC03 het volgende:
Rotterdam is de enige stad van Nederland.
pau·per (de ~ (m.), ~s)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat betekent heel dat woordje nou eigenlijk >>> pauper ???
het blijft een lief gallisch gemeleerd dorp ten aanzien van de 'groten'.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet overdrijven, de gebouwen in A'dam zijn weer wat authentieker, hoewel dat weer niets is t.o.v. échte wereldsteden.
Wat wil je nu zeggen? A'dam = PvdA = rood bolwerk. Handjeklap en voor de rest een ordinair dorp vol met russische en joegoslavische mafia.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij begrijp jij het beleid van de pvda niet helemaal. 'buitenlanders' is juist jarenlang nationaal en internationaal dikke vette harde subsidie geweest. hoe ze het besteed hebben en hoe ze omgaan met de stad is een tweede. maar ze hebben genoeg geld om hun 'vriendjes'en 'vriendinnetjes' een baantje te geven of desnoods een nieuwe tak voor te bedenken.
zoiets, maar dan minder dramatisch en angstig.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? A'dam = PvdA = rood bolwerk. Handjeklap en voor de rest een ordinair dorp vol met russische en joegoslavische mafia.
Hier heb ik vrede mee. De grachten zijn leuk, al vind ik Haarlem en/of Leiden dan toch nog wat authentieker en plezanter.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het blijft een lief gallisch gemeleerd dorp ten aanzien van de 'groten'.
ja, maar dat zijn geen hoofdsteden. wel aardig hoor om te zien. maar ik ben blij dat ik iets levendiger leef. jouw steden zijn voor mij misschien meer iets als ik een grijs scrotum krijg.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hier heb ik vrede mee. De grachten zijn leuk, al vind ik Haarlem en/of Leiden dan toch nog wat authentieker en plezanter.
Tja, zoals ik al zei, in Nederland bestaan geen echte wereldsteden. Ook A'dam is maar een dorp vol met coltruitjes en kettinkjes. Genoeg steden in Nederland die levendig zijn tot de vroege/late uurtjes. Ik zoek het vertier verder niet in de gayscene, dus op dat punt mis ik dan niets.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn geen hoofdsteden. wel aardig hoor om te zien. maar ik ben blij dat ik iets levendiger leef. jouw steden zijn voor mij misschien meer iets als ik een grijs scrotum krijg.
In het weekend loopt Almere leeg, ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:40 schreef Karina het volgende:
Door de week is Amsterdam top! In het weekend struikel je over de provincialen die komen winkelen en dan vooral allemaal met de auto komen en deze parkeren in de Bijenkorf garage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |