vorig deel:quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. MUUS of Kasta mag je niet
f. Knut mag je niet, maar dat telt niet meer
g. een van de hulppausen mag je niet
en weer even en weer naar inzicht van de mods. het enige dat tot nu toe bereikt is, is dat conflict het hier voor gezien houd. Als die regels strak gehandhaaft zouden worden, wat eindelijk wel eens mag gaan gebeuren (ik ben het er niet mee eens, maar laat nou maar eens blijken wat je standpunt is) dan blijft er geen topic open in ONZ. En ja, daar kunnen we wel degelijk de mods op aanspreken. Kijk alleen maar even wie er momenteel mod zijn en wat zij als user aan ONZ hebben toegevoegd en wat de dubbele moderatie-moraal is geweest die hier altijd heeft geheerst. En nogmaals, dit gaat niet het oude onzin terugbrengen, dus ik vraag me af wat er nou werkelijk de bedoeling van is of welk onhaalbaar doel er gesteld isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:48 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat de mods van Onzin de juiste beslissing hebben genomen door de regels even wat strakker aan te houden en daar een duidelijk sticky over hebben gemaakt.
Als je ziet wat een mod alleen al aan tijd kwijt is om potentieel leuke topic schoon te houden (daar zie je over het algemeen niks van, want de posts zijn vaak snel weg gehaald door de mods) en het eindeloos waarschuwen van die baggeraars. Neem daarbij de eindeloze straal baggertopics die soms allemaal achter elkaar worden geopend en ook het aanspreken van de TS-ers.
Dan kan je wel bans aan blijven vragen en twee dagen later kan je weer overnieuw beginnen.
Nu hebben ze gewoon duidelijk gesteld wat even wel en niet kan, je krijgt een waarschuwing enals je dan alsnog doorgaat ben je een week weg.
De meeste Onzin-users zouden dat juist toe moeten juichen, omdat een kleine groep uiteindelijk het zover heeft laten komen. Daar kan je de mods niet op aankijken, want die ondernemen (en deden dat voor die tijd ook al) een duidelijk standpunt in.
Wat betreft Oversight, die was al weken bezig om Havoc dwars te zitten. Het was geen kwestie van grenzen op Onzin aftasten, maar Havoc treiteren door in Onzin te baggeren. Dat deed ie al toen ik nog mod was.
iedere keer weer dat op de man spelen, met je;quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
en weer even en weer naar inzicht van de mods. het enige dat tot nu toe bereikt is, is dat conflict het hier voor gezien houd. Als die regels strak gehandhaaft zouden worden, wat eindelijk wel eens mag gaan gebeuren (ik ben het er niet mee eens, maar laat nou maar eens blijken wat je standpunt is) dan blijft er geen topic open in ONZ. En ja, daar kunnen we wel degelijk de mods op aanspreken. Kijk alleen maar even wie er momenteel mod zijn en wat zij als user aan ONZ hebben toegevoegd en wat de dubbele moderatie-moraal is geweest die hier altijd heeft geheerst. En nogmaals, dit gaat niet het oude onzin terugbrengen, dus ik vraag me af wat er nou werkelijk de bedoeling van is of welk onhaalbaar doel er gesteld is
sinds wanneer is iemand die leuke topics opent ook gelijk een goede mod? en andersom?quote:Kijk alleen maar even wie er momenteel mod zijn en wat zij als user aan ONZ hebben toegevoegd
en met die eindeloze stroom baggeraars gaat ook ook daadwerkelijk lukken hier ja. Gaan nu ander subfora ook onz ineens niet meer als vuilnisbak gebruiken dan? Al die slotjes gaan dat verzorgenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:59 schreef Havoc het volgende:
Hoofddoel is het terugbrengen van bagger, slowchat, hersenloos gepost, postkrikken.
Er is geen kloot aan in onzin en dat komt voornamelijk door het verneuken van topics door baggerusers. Als er al een leuk topic wordt geopend is het binnen een half uur verneukt in slowchat.
Dat zijn de hoofdpunten, gewoon het wat meer on topic houden.
Nou voor jouw dan maar: BAG, de oplossing voor alle problemen.. Overigens ik zit nog steeds te wachten op een antwoord van je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef Ruis het volgende:
ik heb iemand anders tot nu toe geen (andere/betere) suggesties zien doen.
over alles persoonlijk aantrekken gesproken.....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
iedere keer weer dat op de man spelen, met je;
probeer dat het meerendeel van de baggeraars maar eens duidelijk te maken.quote:sinds wanneer is iemand die leuke topics opent ook gelijk een goede mod? en andersom?
als ik dat van mezelf zou denken had ik ook wel van die wanhopige sollicitatie mails ala Maanvis gestuurdquote:en onhaalbaar doel? we willen gewoon ONZ weer proberen leuker te maken, het "oude" ONZ zal idd nooit terugkomen, daarvoor is Fok! gewoonweg te groot geworden. En dit is onze poging daartoe, ik heb iemand anders tot nu toe geen (andere/betere) suggesties zien doen.
het "de beste stuurlui staan aan wal"-idee, zeg maar.
en wie de neuk ben jij nou weerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:03 schreef ETC het volgende:
Toch wel jammer dat je het inderdaad gelijk weer op de man speelt stinkie.
Slowchatten is vanaf heden niet zonder meer toegestaan. Als wij in de gaten krijgen dat er moedwillig topics om zeep worden geholpen door slowchat dan gaat dit ook een weekban opleveren. 'The art of slowchat', denken sommigen als ze aan het posten slaan, domme lul topics waar het vaak niet verder gaat dan 'heej biertje' en 'hebbie nog geneukt?' Als je wil slowchatten doe dat dan niet in andermans topic maar probeer het centraal te houden in 1 topic.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
ALs je nu gewoon een SC-topic toelaat hoeven we ook niet naar de andere topics om te kloten.
http://forum.fok.nl/topic/696476/3/50quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
ALs je nu gewoon een SC-topic toelaat hoeven we ook niet naar de andere topics om te kloten.
ik ken jou tochquote:
Er zijn toch nog meerdere slowchatreeksen aanwezig in Onzin?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
nou, aan je postgeschiedenis kan het niet liggenquote:
Als je opgelet had, zijn die alleen van de laatste 3 maanden nog maar. Ik had wat beters te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou, aan je postgeschiedenis kan het niet liggen
3 maanden geleden kende ik je ook nog niet kneusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:25 schreef ETC het volgende:
[..]
Als je opgelet had, zijn die alleen van de laatste 3 maanden nog maar. Ik had wat beters te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |