jep, maar dat is de vraag niet...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:20 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is dat weer grace die we zien op de rug..
nonquote:
uiteraard!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Kirk Baltz? Van Reservoir Dogs?
Correct!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:29 schreef Atreidez het volgende:
Never Ending Story?
zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Eerste foto is toch van Annette Bening in American Beauty wanneer ze op schietles is?
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
hoef je alleen maar de titel met die 17 letters![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:27 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik zie Clerks ook helemaal onderin
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:50 schreef Atreidez het volgende:
hehe
[afbeelding]
Deze dame speelt in t antwoord.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ahem.... één van de laatste 2 van het eerste rijtje. Laat ik maar op de laatste gokken.
Omdat hij wel en de anderen niet.
Wat is de kuttitel?quote:
Datquote:
Nope...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:24 schreef California het volgende:
Perdita Durango?
Nyet, hoewel je zondermeer in de juiste richting denkt...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Alyssa Milano?
Ehm, neenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Hollie Marie Combs?
Remember the light, meer zeg ik op dit punt even niet meerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan zijn Prue en Paige dus nog over.
Doen ze in de film ook... Staat een aanbieding voor $6,66quote:
geef t antwoord danquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jezus, is deze vraag nu nog niet opgelost.
Nee, nu niet meer, er staan teveel tipsquote:
Succesquote:Divinity must come from within a chord. It cannot be imposed from without.
Eyhhhh, welcome back!quote:Op zondag 8 mei 2005 02:17 schreef Jappr het volgende:
Dat kan toch niet meer missen dames,
The Doom Generation
Owja, kben weer eens back, na 2 jaar
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Immortel?
Daarmee zou Mozart omschreven worden als een 'not divine' componist.. Beetje stug hehquote:Divinity must come from within a chord. It cannot be imposed from without.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu de film nog
How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.
Eternal sunshine of the spotless mind!
Worx for mequote:Op maandag 9 mei 2005 01:22 schreef ranja het volgende:
Beethoven
That darn cat
K 9
Babe
Lassie
Turner & Hooch
Free Willy
Look who's talking now
Jaws
Amores perros
als die laatste niet goed is dan misschien Who's that girl?
en dan rekenen we deze goed twentemeisje + 1quote:Op maandag 9 mei 2005 10:07 schreef twentemeisje het volgende:
Mel Gibson / Danny Glover / Rene Russo / Joe Pesci
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Michael Douglas?
quote:- Auditioned for the Glenn Close role in Fatal Attraction (1987).
- Auditioned for the Kim Basinger role in Batman (1989).
- Auditioned for the Madonna role in Dick Tracy (1990).
Dat had van Fatal attraction toch een heel andere film gemaaktquote:
Sharon Stone it is! Je was warm Morpheusquote:Op maandag 9 mei 2005 10:33 schreef ranja het volgende:
of Sharon Stone?
Whoops. Beetje te snel geantwoordquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:38 schreef Jappr het volgende:
Ik kan in dat geval alleen Gina en Connie combineren: Demonlover...?
Goeiemorgen!
Twentemeisje +1quote:Op maandag 9 mei 2005 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
Around the Bend!
Allemaalquote:Op maandag 9 mei 2005 15:17 schreef Zartos het volgende:
Mooie vraag! Kleine plaatjes wel...
Ik zie in ieder geval Pirates of the Carribean en trainspotting.
The Abyss en Titanic zullen er ook wel bij zitten![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:25 schreef Jappr het volgende:
en een U575en nog wat cijfrs ofzo?
Dat heb je helemaal goed Intre!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is op 13 een piano te zien?
9 zal toch wel iets met Superman zijn, dacht al z'n geel-rode logo te zien...
2 is Minority Report, en 3 is Deep Blue Sea, naar ik dacht.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Meer heb 'k niet nodig
01. Cocoon
02. Minority Report
03. Deep Blue Sea
05. Spider-Man 2
06. The Abyss
07. Waterworld
09. Superman
10. Pirates Of The Caribbean
11. The Mask
12. Trainspotting
14. Splash
15. The Day After Tomorrow
When Harry Met Sally
Spamquote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed antwoord, InTre.
Klik eens op m'n sig allemaal.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Spam
Wat was de eerste film die George W. Bush in de filmzaal in het Witte Huis zag?
Leuke documentairequote:Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef outtayourleague het volgende:
[..]Thirteen Days
Heb ook net uur van de wolf gekeken...
Ja, vond hem ook erg leuk...quote:
alright!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gerry
Annie
Carrie
Hulk
Jack
Amelie
Ed
Dave
Sarah
Edi
Sabrina
Dick
Alexander
Hannibal
Simon
Jij hebt zeker goed geslapenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef dolle_hond het volgende:
eigenlijk is amelie natuurlijk niet juist
de officiele titel is le fabuleux destin d'amelie poulain, maar dan mis ik een streepje hier en daar
Also Known As:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:43 schreef dolle_hond het volgende:
eigenlijk is amelie natuurlijk niet juist
de officiele titel is le fabuleux destin d'amelie poulain, maar dan mis ik een streepje hier en daar
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:40 schreef hornage het volgende:
adam sandler?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:49 schreef Khalein het volgende:
John Voight? geen idee hoe oud Sandler eigenlijk is![]()
Khalein +1quote:
3xquote:
In South Parkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
Heb jij Jesus ooit zien basketballen?
Dat is niet het antwoord wat ik zocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
Heb jij Jesus ooit zien basketballen?
Dat was boksen toch?quote:
Dat ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat was boksen toch?
Bingo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef Zartos het volgende:
Bedoel je dat het een echte wedstrijd was tussen Denzel Washington en zijn tegenspeler, en niet ingestudeerd?
Neen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
5 keer?
Allebei fout...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:51 schreef Asskicker14 het volgende:
3 keer?
Bij de hulpgroep van Marla, Edward Norton en Meatloaf?
Goeie gok!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef mr_anonimous het volgende:
6 x?
Klopt, Brad Pitt werkt inderdaad als ober. Maar daar kom je pas achter nadat ze elkaar al ontmoet hebben in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Pitt als ober in een restaurant is me alleen bij gebleven.
Edit: of was dat tijdens dat feest dat ze die hoge pief te pakken namen?
Hm, als je het je nog kunt herinneren, kun je wat mij betreft wel wat specifieker zijn...quote:
Nee, geen roltrap...quote:
Yup. In de hoop dat je net zo'n mooie vraag gaat maken als gisteren...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef twentemeisje het volgende:
Oef krijg ik daar een punt voor?
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij was Marla Singer nog niet bij de desbetreffende praatgroep aanwezig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom werd het antwoord van Asskicker dan als fout afgedaan?
Dat weet ik niet want ik heb de film al een tijdje niet gezien maar het ging toch om de gelegenheid en niet om wie er wel of niet aanwezig waren? (buiten durden en norton)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:33 schreef Zartos het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij was Marla Singer nog niet bij de desbetreffende praatgroep aanwezig.
De opdracht was de situaties te omschrijven, niet om de gelegenheid te geven. Als Asskicker echter 2 gelegenheden had gegeven, had ik dat ook goed kunnen keuren...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik heb de film al een tijdje niet gezien maar het ging toch om de gelegenheid en niet om wie er wel of niet aanwezig waren? (buiten durden en norton)
Okay. Vond het alleen vreemd dat Asskicker ook die praatgroep noemde en dat als fout werd gerekend. Niet dat ik vind dat Asskicker recht op het punt had ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:42 schreef Zartos het volgende:
[..]
De opdracht was de situaties te omschrijven, niet om de gelegenheid te geven. Als Asskicker echter 2 gelegenheden had gegeven, had ik dat ook goed kunnen keuren...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Thirteen Days = R
Love Actually = O
Mars Attacks = S
Annie? = I(even natellen
)
Deep Impact = T
?
South Park: Bigger Longer and Uncut= P
?
Clear and Present Danger?= A en S![]()
Bedankt dat je het voor mij opnam, maar ik had sowieso geen recht gehad op het punt omdat ik maar 1 situatie schetste en tevens het aantal keren fout hadquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Vond het alleen vreemd dat Asskicker ook die praatgroep noemde en dat als fout werd gerekend. Niet dat ik vind dat Asskicker recht op het punt had ofzo.![]()
Het ging mij niet omdat punt. TM noemde 2 situaties dus had zij volledig recht op dat punt. Maar ik vond het vreemd dat eerst die praatgroep/hulpgroep fout is en vervolgens goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bedankt dat je het voor mij opnam, maar ik had sowieso geen recht gehad op het punt omdat ik maar 1 situatie schetste en tevens het aantal keren fout had
Our President?quote:
Je ziet Brad Pitt toch al rechts of links op de televisie bij al die obers die zeggen "welcome" Dat is iig al voor ie hem ontmoet had. Hierdoor kwam Edward op het idee om Brad een baan als Ober te geven. Dit zeiden ze iig bij het commentaar op de filmquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef Zartos het volgende:
[..]
Klopt, Brad Pitt werkt inderdaad als ober. Maar daar kom je pas achter nadat ze elkaar al ontmoet hebben in het vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |