Khalein +1quote:

3xquote:

In South Parkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
Heb jij Jesus ooit zien basketballen?

Dat is niet het antwoord wat ik zocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
Heb jij Jesus ooit zien basketballen?

Dat was boksen toch?quote:

Dat ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat was boksen toch?

Bingo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef Zartos het volgende:
Bedoel je dat het een echte wedstrijd was tussen Denzel Washington en zijn tegenspeler, en niet ingestudeerd?

Neen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
5 keer?

Allebei fout...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:51 schreef Asskicker14 het volgende:
3 keer?
Bij de hulpgroep van Marla, Edward Norton en Meatloaf?
Goeie gok!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef mr_anonimous het volgende:
6 x?

Klopt, Brad Pitt werkt inderdaad als ober. Maar daar kom je pas achter nadat ze elkaar al ontmoet hebben in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Pitt als ober in een restaurant is me alleen bij gebleven.
Edit: of was dat tijdens dat feest dat ze die hoge pief te pakken namen?

Hm, als je het je nog kunt herinneren, kun je wat mij betreft wel wat specifieker zijn...quote:

Nee, geen roltrap...quote:

Yup. In de hoop dat je net zo'n mooie vraag gaat maken als gisteren...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef twentemeisje het volgende:
Oef krijg ik daar een punt voor?

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij was Marla Singer nog niet bij de desbetreffende praatgroep aanwezig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom werd het antwoord van Asskicker dan als fout afgedaan?

Dat weet ik niet want ik heb de film al een tijdje niet gezien maar het ging toch om de gelegenheid en niet om wie er wel of niet aanwezig waren? (buiten durden en norton)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:33 schreef Zartos het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij was Marla Singer nog niet bij de desbetreffende praatgroep aanwezig.

De opdracht was de situaties te omschrijven, niet om de gelegenheid te geven. Als Asskicker echter 2 gelegenheden had gegeven, had ik dat ook goed kunnen keuren...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik heb de film al een tijdje niet gezien maar het ging toch om de gelegenheid en niet om wie er wel of niet aanwezig waren? (buiten durden en norton)

Okay. Vond het alleen vreemd dat Asskicker ook die praatgroep noemde en dat als fout werd gerekend. Niet dat ik vind dat Asskicker recht op het punt had ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:42 schreef Zartos het volgende:
[..]
De opdracht was de situaties te omschrijven, niet om de gelegenheid te geven. Als Asskicker echter 2 gelegenheden had gegeven, had ik dat ook goed kunnen keuren...

quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Thirteen Days = R
Love Actually = O
Mars Attacks = S
Annie? = I(even natellen
)
Deep Impact = T
?
South Park: Bigger Longer and Uncut= P
?
Clear and Present Danger?= A en S![]()

Bedankt dat je het voor mij opnam, maar ik had sowieso geen recht gehad op het punt omdat ik maar 1 situatie schetste en tevens het aantal keren fout hadquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Vond het alleen vreemd dat Asskicker ook die praatgroep noemde en dat als fout werd gerekend. Niet dat ik vind dat Asskicker recht op het punt had ofzo.![]()

Het ging mij niet omdat punt. TM noemde 2 situaties dus had zij volledig recht op dat punt. Maar ik vond het vreemd dat eerst die praatgroep/hulpgroep fout is en vervolgens goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bedankt dat je het voor mij opnam, maar ik had sowieso geen recht gehad op het punt omdat ik maar 1 situatie schetste en tevens het aantal keren fout had

Our President?quote:

Je ziet Brad Pitt toch al rechts of links op de televisie bij al die obers die zeggen "welcome" Dat is iig al voor ie hem ontmoet had. Hierdoor kwam Edward op het idee om Brad een baan als Ober te geven. Dit zeiden ze iig bij het commentaar op de filmquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:04 schreef Zartos het volgende:
[..]
Klopt, Brad Pitt werkt inderdaad als ober. Maar daar kom je pas achter nadat ze elkaar al ontmoet hebben in het vliegtuig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |