De SSH is een soort woningbouwvereniging?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Vanmiddag mezelf ingeschreven bij de SSH.
Wachttijd: 16 maanden.
Dus dat komt opzich wel mooi uit.
Tenzij ik een jaar weg ga.
De SSHU is voor huur kamers in Utrecht. ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De SSH is een soort woningbouwvereniging?
Het is inderdaad wel verstandig om je eens bij dat soort instanties in te gaan schrijven. Alleen moet je dus vaak 17 zijn en dat ben ik nog even niet..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
De SSHU is voor huur kamers in Utrecht. ja.
Ik heb mezelf bij IBB ingeschreven. Daar zit mijn zus namelijk ook.
komt vanzelfquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel verstandig om je eens bij dat soort instanties in te gaan schrijven. Alleen moet je dus vaak 17 zijn en dat ben ik nog even niet..
Nu de studentenkamers nog..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:33 schreef il_mostro het volgende:
[..]
komt vanzelf
leeftijd komt met de jaren
Tsja, moet ik eigenlijk ook 's doen... kan iig geen kwaad... hoe schrijf je je daar in?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Beetje zelfredzaamheid mag ook wel hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja, moet ik eigenlijk ook 's doen... kan iig geen kwaad... hoe schrijf je je daar in?
Ah, mooi, dat moet ik van de week ook maar gaan doen. Ik ben iig zeer benieuwd naar maandag.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Secure Shell, meest briljante uitvinden ooit!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Jij doet zeker havo?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:33 schreef il_mostro het volgende:
[..]
komt vanzelf
leeftijd komt met de jaren
Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, mooi, dat moet ik van de week ook maar gaan doen. Ik ben iig zeer benieuwd naar maandag.
Hm, je moet idd 17 zijn, ach, daar zullen ze wel geen probleem van maken, anders ga ik een boos mailtje schrijven dat ze niet mogen discrimineren op leeftijd,.
half 9 stond toch op die uitnodiging?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar.
Maar, hoe laat ga jij naar Henk (en Ruben en Joep)?
Klopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
half 9 stond toch op die uitnodiging?.
Volgens mij mijn neef ook... en die liggen het dichts bij het centrum dacht ik (en ze zijn het goedkoopst, en ze hebben snel internet)...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
De SSHU is voor huur kamers in Utrecht. ja.
Ik heb mezelf bij IBB ingeschreven. Daar zit mijn zus namelijk ook.
He, ik heb net een jaar moeten wachten tot ik me kon inschrijven, dus niet zeuren over die paar weken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, mooi, dat moet ik van de week ook maar gaan doen. Ik ben iig zeer benieuwd naar maandag.
Hm, je moet idd 17 zijn, ach, daar zullen ze wel geen probleem van maken, anders ga ik een boos mailtje schrijven dat ze niet mogen discrimineren op leeftijd,.
Was leuk bij Henk (+Joep+Ruben)!quote:
Jou moeder wordt maar flink verwend.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:48 schreef DearPrudence het volgende:
Net de toespraak van Balkenende en Bush gezien op teevee.
Happy Mothers Day eh!
Ik heb ong. 10 verschillende soorten dozen chocolade gekocht. En overal verstopt waar ze iedere ochtend langskomt. Zoals de kledingkast, badkamer, broodtrommel, koelkast, kast waar de thee instaat, haar werktas, haar auto etc.![]()
Ze moest werken dus dan moest het maar zo. Ze vond het volgens mijn vader heel leuk.
Tja, ze hoefde niks.. alleen 'chocola ofzo' dus dan zal ze chocolade krijgen ook!![]()
Dus als ze thuis komt, geven we haar nog even een kadootje. Zowel mijn vader als ik geven: een doos chocola.
Seed jij die zooi nog? Want mijn download staat stil (al een hele tijdquote:Op zondag 8 mei 2005 12:15 schreef il_mostro het volgende:
Niels, ik heb Adobe CS 2 nu op DVDgewoon die 7 cd's op 1 hoop gooien.. om het maar ff simpel te zeggen en het werkt ook nog
![]()
nopequote:Op zondag 8 mei 2005 12:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Seed jij die zooi nog? Want mijn download staat stil (al een hele tijd) op 99,8%.
![]()
Ook daar was de wodka wel lekkerquote:Op zondag 8 mei 2005 03:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Was leuk bij Henk (+Joep+Ruben)!
Terusten.
I require a copyquote:Op zondag 8 mei 2005 12:15 schreef il_mostro het volgende:
Niels, ik heb Adobe CS 2 nu op DVDgewoon die 7 cd's op 1 hoop gooien.. om het maar ff simpel te zeggen en het werkt ook nog
![]()
geef me maar een dvdquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 11:48 schreef DearPrudence het volgende:
Net de toespraak van Balkenende en Bush gezien op teevee.
Happy Mothers Day eh!
Ik heb ong. 10 verschillende soorten dozen chocolade gekocht. En overal verstopt waar ze iedere ochtend langskomt. Zoals de kledingkast, badkamer, broodtrommel, koelkast, kast waar de thee instaat, haar werktas, haar auto etc.![]()
Ze moest werken dus dan moest het maar zo. Ze vond het volgens mijn vader heel leuk.
Tja, ze hoefde niks.. alleen 'chocola ofzo' dus dan zal ze chocolade krijgen ook!![]()
Dus als ze thuis komt, geven we haar nog even een kadootje. Zowel mijn vader als ik geven: een doos chocola.
Het is verplichte kost voor iedere snowboarderquote:Op zondag 8 mei 2005 18:59 schreef MrAli het volgende:
Net Kingsize bijna helemaal gezien, en wat ik al dacht toen Ruben ooit eens zei dat er een sprong vanaf een brug het water in, in Kingsize zat, dat ik hem al gezien had. Is bij deze wel bevestigd, een heel aantal dingen, waaronder die sprong, herkende ik gewoon. Alleen snap ik totaal niet waar die film gebleven is, misschien wel verwijderd, wat me stug lijkt, want dan had ik hem wel gebrand. Maar misschien ook wel perongeluk verwijderd. Ik had hem iig wel eens gezien, hele goede trouwens.
Maar nu eten en voetbal kijken bij m'n pa!
Inderdaad, dat Chunkybutt van Henkquote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef SuUz2ko het volgende:
heb me trouwens nog best vermaakt, gisteren. De boxers waren een goed kado
Godver, ik sta er echt constant heel vaag op... vooral die laatstequote:Op zondag 8 mei 2005 16:58 schreef MrAli het volgende:
Nou, de foto's van gister:
http://mrali.mine.nu/~mrali/pics/henk+joep+ruben/
En, lieve Suuz, speciaal voor jou:
http://mrali.mine.nu/~mra(...)/henk+joep+ruben.rar
Dat zijn alle foto's in 1 bestand, die je met WinRAR op jou computer kan uitpakken en dan kan je ze bekijken zoals je wil.
P.S. de filmpjes zitten daar niet bij, die zitten niet in dat bestand, het zijn er drie, en die kan je het beste even apart downloaden uit die lijst, of op deze linkjes klikken:
http://mrali.mine.nu/~mrali/pics/henk+joep+ruben/IM000807.MPG
http://mrali.mine.nu/~mrali/pics/henk+joep+ruben/IM000826.MPG
http://mrali.mine.nu/~mrali/pics/henk+joep+ruben/IM000827.MPG
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u toch nog vragen hebben adviseer ik u om contact met mij op te nemen, dit kan per telefoon, per email, per face2face of over msn.
En wat selectie kan geen kwaad. Iemands achterhoofd is namelijk niet zo interessant.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Ali, paar punten:
1. Koop een normale camera, die kosten nu echt geen ruft meer en je kunt mensen er wél op herkennen
2. Maak ze eens niet zo idioot groot, als ik die hele lijst leegtrek en bekijk met ImageView zit ik op 99% RAM gebruik, waarom zo giga, je verliest er toch het overzicht alleen maar mee.
3. Als je foto's wilt hebben van je zelf, vraag dan even aan mij of iemand anders hem even voor je maakt, dan zien ze er vast een stuk beter uit.
Dat was het,.
1. Dat moet jij vooral zeggen, jij heb niet eens een camera. En dat je mensen niet kan herkennen ligt meer aan jou ogen of eventueel aan je beeldscherm want ik heb daar geen last van. Ook moet je er rekening mee houden dat het hele slechte omstandigheden waren om goed foto's te maken, al weet ik niet of je dat inziet met het waarschijnlijk heel gebrekkige fotografische inzicht van je.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Ali, paar punten:
1. Koop een normale camera, die kosten nu echt geen ruft meer en je kunt mensen er wél op herkennen
2. Maak ze eens niet zo idioot groot, als ik die hele lijst leegtrek en bekijk met ImageView zit ik op 99% RAM gebruik, waarom zo giga, je verliest er toch het overzicht alleen maar mee.
3. Als je foto's wilt hebben van je zelf, vraag dan even aan mij of iemand anders hem even voor je maakt, dan zien ze er vast een stuk beter uit.
Dat was het,.
Uhm, ja, weet ik niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef SuUz2ko het volgende:
Hé Alwin. Nee, ik heb het natuurlijk niet verteld aan Joram.Wat denk jij nou?!
Ow, uhm, nou als je even online komt zal ik je er wel even mee helpen.quote:Nogmaals, IK HEB GEEN WINRAR
Niet? Hangt er natuurlijk vanaf wiens achterhoofd.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En wat selectie kan geen kwaad. Iemands achterhoofd is namelijk niet zo interessant.
He, veel plezier met die meeloopdag.
ja heerlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 11:40 schreef MrAli het volgende:
Zo, twee weken helemaal vrij is best wel lekker chill zeg!
Alhoewel ik natuurlijk met jullie allemaal gigantisch mee leeft dat jullie nu nog op school zitten te zwoegen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja heerlijk
Heb vandaag een half oefen examen natuurkunde gemaakt... maar het vakantie gevoel overheerst een beetje waardoor de zin om te oefenen als sneeuw voor de zon verdwijnt![]()
Precies!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef SuUz2ko het volgende:
Het was wel te grappig voor woorden, Joram wist namelijk echt niet waar het bleef
Je was er ook niet.quote:
Zo ver was ik al en zo ver ookquote:Op maandag 9 mei 2005 17:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je was er ook niet.Alhoewel Joram er dus wel was en ie het ook niet snapt.
quote:Een vrouw ligt in het ziekenhuis bij de gynaecoloog in de bekende houding als er een man in een witte jas binnenkomt en eens goedkeurend tussen haar benen kijkt. Even later nog één en nog één. Als zij aan de vierde vraagt wanneer ze nu eindelijk behandeld gaat worden, zegt deze :"Geen flauw idee; wij zijn de gang aan het schilderen !!"
quote:
quote:Theo Maassen:
Er wordt veel geld uitgegeven aan onderzoek naar buitenaardse intelligentie, dit is heel dom. Er zijn namelijk twee mogelijkheiden: Of het bestaat wel, of het bestaat niet. Als het nou niet bestaat is het zonde van al dat geld dat erin gestopt is, en als het wel bestaat zijn er weer twee mogelijkheiden: Ze zijn minder intelligent als wij, of ze zijn intelligenter. Als ze nou minder intelligent zijn dan wij willen we er helemaal niets mee te maken hebben, en als ze nou intelligenter zijn dan wij, dan vinden zij ons veel eerder dan wij hun! Kortom, allemaal weggegooit geld!
quote:
Kun je dat misschien even nader uitleggen?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof niet echt dat het belangrijk is wat eventueel in mijn notes staat![]()
Die was afgelopen zaterdag idd op tv, daar heb ik hem ook vandaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Was laatst op tv toch?
Die had ik trouwens een paar maanden terug ook al op tv gezien.
Bij msn adressen staat er:quote:Het ICQ-nummer van deze user is: *****
1) Waarom staat er bij MSN dat je maar in het profiel moet kijken en bij ICQ het lid nummer? Is het niet makkelijker om ook gewoon het MSN-adres van de gebruiker te vermelden?quote:Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan
Je kan het proberen, en post dan hier de link ff, maar ik vind het persoonlijk nogal mierenneukerij.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:29 schreef NerdoNielso het volgende:
Persoonlijk ben ik fan om alles een beetje hetzelfde te houden en daarom erger ik me - een heel klein beetje - aan het volgende:
Naast je avatar staan 0 tot 2 pictogrammen. ICQ en MSN.
Als tekst staat er bij de ICQ bij:
[..]
Bij msn adressen staat er:
[..]
1) Waarom staat er bij MSN dat je maar in het profiel moet kijken en bij ICQ het lid nummer? Is het niet makkelijker om ook gewoon het MSN-adres van de gebruiker te vermelden?
2) Users of gebruikers, niet beide gebruiken(maar da's mierenneukerij)
Ik zag geen sticky, dus hoop dat alle tags goed zitten
(Is het een topic waard?)
Samen voor een beter fokquote:Op maandag 9 mei 2005 18:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je kan het proberen, en post dan hier de link ff, maar ik vind het persoonlijk nogal mierenneukerij.
wel beetje prijzigquote:Op maandag 9 mei 2005 18:43 schreef NerdoNielso het volgende:
De AMD Athlon 64 X2 4800+ is wreed!
Nee, dat idee heb ik ook niet. Hoezo?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof niet echt dat het belangrijk is wat eventueel in mijn notes staat![]()
tja wat wil je ... is gewoon P-rating van 4800+... dat is toch iets meer dan mijn P-rating van 3420+quote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Maar zelfs in single threaded programs kickt ie jullie ass
quote:Spijt me, maar ik ben dan in Leiden bij een lezing van Jared Diamond over de (mogelijke) ondergang van de mensheid.
Zorg dat jullie niet ondergaan tegen Cocky’s kapsalon zou ik zeggen.
Groeten,
Bruno
Bij je eerste punt had je misscien wel iets beter kunnen nadenken.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[FO][TPL]ICQ / MSN adressen naast avatar
Utrecht maakte sowieso vorig jaar al op mij een goede indruk. Fijn dat er ook 'gewone' mensen rondliepen trouwens.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, we zijn terug uit Utrecht, enorm leuke dag gehad, veel met studentjes en dergelijke gepraat, erg leerzaam. Vooral het sterrenkunde onderdeel van de natuur- en sterrenkunde studie staat me erg aan. Ook veel leuke mensen, helemaal niet alleen van die contactgestoorde mensen, ook 'gewone' mensen, zeg maar.
Ik kan zo één twee drie geen andere studie op een andere plek waar ik zo naar neig, ga me ook asap inschrijven bij de ssh.
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:43 schreef NerdoNielso het volgende:
De AMD Athlon 64 X2 4800+ is wreed!
Dat is even logisch als 1 + 1 = 2 slimmerik. Het verschil tussen multi threaded cpu's op single threaded progs is veel kleiner als het verschil tussen 4800 en 3500.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Maar zelfs in single threaded programs kickt ie jullie ass
Sterrenkunde is ook gewoon gigantisch intressant, en er valt nog gigantisch veel in te ontdekken, want zoveel weten we nog niet. Is ook een optie voor mijn studie, ik deed niet voor niets mijn profielwerkstuk over gegevens van hemellichamen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, we zijn terug uit Utrecht, enorm leuke dag gehad, veel met studentjes en dergelijke gepraat, erg leerzaam. Vooral het sterrenkunde onderdeel van de natuur- en sterrenkunde studie staat me erg aan. Ook veel leuke mensen, helemaal niet alleen van die contactgestoorde mensen, ook 'gewone' mensen, zeg maar.
Ik kan zo één twee drie geen andere studie op een andere plek waar ik zo naar neig, ga me ook asap inschrijven bij de ssh.
De vragen zijn alleen nog:quote:Op maandag 9 mei 2005 20:41 schreef -Mzraki- het volgende:
NIOZ/Alterra humor, Bruno is de vader van Hedwig en kan morgen dus niet meespelen in de eilandcompetitie:
[..].
Posten zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Hans en ik hebben trouwens ook nog even gefungeerd als modellen, we werden als meelopers misbruikt om als fotomateriaal dienst te doen voor de fotograaf die het hele gebeuren een beetje in beeld moest brengen. Dus, binnekort zijn we waarschijnlijk te bezichtigen op www.uu.nl,.
Ben erg benieuwd naar de filmpjes.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:07 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.gumball3000.com/grid.pdf
3 Mclaren Mercedes SLR's, 1 Pagani Zonda,.
Ik vond het een beetje jammer, er was zo'n promotiestudent, die zit dus de hele tijd op zijn computer modellen te testen enzo. Dat lijkt me nou niet zo leuk. Wat hij deed kan je ook nooit controleren of jou theorie klopt (over supernova's), omdat het gewoon bijna niet te voorspellen is. Verder was het praten wel interessant, maar het gebrek aan experimenteermogelijkheden lijkt me toch een groot nadeel van sterrenkunde.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sterrenkunde is ook gewoon gigantisch intressant, en er valt nog gigantisch veel in te ontdekken, want zoveel weten we nog niet. Is ook een optie voor mijn studie, ik deed niet voor niets mijn profielwerkstuk over gegevens van hemellichamen.
Het onbekende, onvoorspelbare en de niet voor te stellen grootheid zijn dus juist zo leuk aan sterrenkunde, mijn mening.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:19 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje jammer, er was zo'n promotiestudent, die zit dus de hele tijd op zijn computer modellen te testen enzo. Dat lijkt me nou niet zo leuk. Wat hij deed kan je ook nooit controleren of jou theorie klopt (over supernova's), omdat het gewoon bijna niet te voorspellen is. Verder was het praten wel interessant, maar het gebrek aan experimenteermogelijkheden lijkt me toch een groot nadeel van sterrenkunde.
Verder was het heel leuk. Veel met studenten gepraat, een college over golven gehad (jeez, wat een formules), een gesprek met de studieadviseur. Een nuttig dagje. Ik ga me ook maar 's inschrijven bij de SSH, denk ook bij de IBB. Omdat het goedkoop is en goed gelegen. De Cambridgelaan is eigenlijk beter, maar 1,5 keer zo duur
En ik wil nog wel een keer naar een meeloopdag in Twente, maar ik ben wel redelijk zeker voor Utrecht. Bij de Uithof allemaal best groen, had ik niet verwacht. En natuurlijk ook een leuk centrum, en Utrecht is een echte studentstad. Ook ligt het mooi centraal in het land, en natuurlijk is het een van de grootste universiteiten van het land.
Jezus Niels, wat heb jij gedronken of geslikt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:00 schreef NerdoNielso het volgende:
Zit ik op de scooter, zie ik een meisje op een scooter die aan het bellen is, dus ik rij naar haar toe en zeg: "Bellen op de scooter is gevaarlijk hoor"... Begint ze te lachen! Kijk ik om me heen, staan we nog stil in het brommerhok
Hagelslag op broodquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jezus Niels, wat heb jij gedronken of geslikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |