De SSH is een soort woningbouwvereniging?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Vanmiddag mezelf ingeschreven bij de SSH.
Wachttijd: 16 maanden.
Dus dat komt opzich wel mooi uit.
Tenzij ik een jaar weg ga.
De SSHU is voor huur kamers in Utrecht. ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De SSH is een soort woningbouwvereniging?
Het is inderdaad wel verstandig om je eens bij dat soort instanties in te gaan schrijven. Alleen moet je dus vaak 17 zijn en dat ben ik nog even niet..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
De SSHU is voor huur kamers in Utrecht. ja.
Ik heb mezelf bij IBB ingeschreven. Daar zit mijn zus namelijk ook.
komt vanzelfquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel verstandig om je eens bij dat soort instanties in te gaan schrijven. Alleen moet je dus vaak 17 zijn en dat ben ik nog even niet..
Nu de studentenkamers nog..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:33 schreef il_mostro het volgende:
[..]
komt vanzelf
leeftijd komt met de jaren
Tsja, moet ik eigenlijk ook 's doen... kan iig geen kwaad... hoe schrijf je je daar in?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Beetje zelfredzaamheid mag ook wel hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja, moet ik eigenlijk ook 's doen... kan iig geen kwaad... hoe schrijf je je daar in?
Ah, mooi, dat moet ik van de week ook maar gaan doen. Ik ben iig zeer benieuwd naar maandag.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Secure Shell, meest briljante uitvinden ooit!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Jij doet zeker havo?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:33 schreef il_mostro het volgende:
[..]
komt vanzelf
leeftijd komt met de jaren
Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, mooi, dat moet ik van de week ook maar gaan doen. Ik ben iig zeer benieuwd naar maandag.
Hm, je moet idd 17 zijn, ach, daar zullen ze wel geen probleem van maken, anders ga ik een boos mailtje schrijven dat ze niet mogen discrimineren op leeftijd,.
half 9 stond toch op die uitnodiging?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar.
Maar, hoe laat ga jij naar Henk (en Ruben en Joep)?
Klopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
half 9 stond toch op die uitnodiging?.
Volgens mij mijn neef ook... en die liggen het dichts bij het centrum dacht ik (en ze zijn het goedkoopst, en ze hebben snel internet)...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
De SSHU is voor huur kamers in Utrecht. ja.
Ik heb mezelf bij IBB ingeschreven. Daar zit mijn zus namelijk ook.
He, ik heb net een jaar moeten wachten tot ik me kon inschrijven, dus niet zeuren over die paar weken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, mooi, dat moet ik van de week ook maar gaan doen. Ik ben iig zeer benieuwd naar maandag.
Hm, je moet idd 17 zijn, ach, daar zullen ze wel geen probleem van maken, anders ga ik een boos mailtje schrijven dat ze niet mogen discrimineren op leeftijd,.
Was leuk bij Henk (+Joep+Ruben)!quote:
Jou moeder wordt maar flink verwend.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:48 schreef DearPrudence het volgende:
Net de toespraak van Balkenende en Bush gezien op teevee.
Happy Mothers Day eh!
Ik heb ong. 10 verschillende soorten dozen chocolade gekocht. En overal verstopt waar ze iedere ochtend langskomt. Zoals de kledingkast, badkamer, broodtrommel, koelkast, kast waar de thee instaat, haar werktas, haar auto etc.![]()
Ze moest werken dus dan moest het maar zo. Ze vond het volgens mijn vader heel leuk.
Tja, ze hoefde niks.. alleen 'chocola ofzo' dus dan zal ze chocolade krijgen ook!![]()
Dus als ze thuis komt, geven we haar nog even een kadootje. Zowel mijn vader als ik geven: een doos chocola.
Seed jij die zooi nog? Want mijn download staat stil (al een hele tijdquote:Op zondag 8 mei 2005 12:15 schreef il_mostro het volgende:
Niels, ik heb Adobe CS 2 nu op DVDgewoon die 7 cd's op 1 hoop gooien.. om het maar ff simpel te zeggen en het werkt ook nog
![]()
nopequote:Op zondag 8 mei 2005 12:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Seed jij die zooi nog? Want mijn download staat stil (al een hele tijd) op 99,8%.
![]()
Ook daar was de wodka wel lekkerquote:Op zondag 8 mei 2005 03:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Was leuk bij Henk (+Joep+Ruben)!
Terusten.
I require a copyquote:Op zondag 8 mei 2005 12:15 schreef il_mostro het volgende:
Niels, ik heb Adobe CS 2 nu op DVDgewoon die 7 cd's op 1 hoop gooien.. om het maar ff simpel te zeggen en het werkt ook nog
![]()
geef me maar een dvdquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 11:48 schreef DearPrudence het volgende:
Net de toespraak van Balkenende en Bush gezien op teevee.
Happy Mothers Day eh!
Ik heb ong. 10 verschillende soorten dozen chocolade gekocht. En overal verstopt waar ze iedere ochtend langskomt. Zoals de kledingkast, badkamer, broodtrommel, koelkast, kast waar de thee instaat, haar werktas, haar auto etc.![]()
Ze moest werken dus dan moest het maar zo. Ze vond het volgens mijn vader heel leuk.
Tja, ze hoefde niks.. alleen 'chocola ofzo' dus dan zal ze chocolade krijgen ook!![]()
Dus als ze thuis komt, geven we haar nog even een kadootje. Zowel mijn vader als ik geven: een doos chocola.
Het is verplichte kost voor iedere snowboarderquote:Op zondag 8 mei 2005 18:59 schreef MrAli het volgende:
Net Kingsize bijna helemaal gezien, en wat ik al dacht toen Ruben ooit eens zei dat er een sprong vanaf een brug het water in, in Kingsize zat, dat ik hem al gezien had. Is bij deze wel bevestigd, een heel aantal dingen, waaronder die sprong, herkende ik gewoon. Alleen snap ik totaal niet waar die film gebleven is, misschien wel verwijderd, wat me stug lijkt, want dan had ik hem wel gebrand. Maar misschien ook wel perongeluk verwijderd. Ik had hem iig wel eens gezien, hele goede trouwens.
Maar nu eten en voetbal kijken bij m'n pa!
Inderdaad, dat Chunkybutt van Henkquote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef SuUz2ko het volgende:
heb me trouwens nog best vermaakt, gisteren. De boxers waren een goed kado
Godver, ik sta er echt constant heel vaag op... vooral die laatstequote:Op zondag 8 mei 2005 16:58 schreef MrAli het volgende:
Nou, de foto's van gister:
http://mrali.mine.nu/~mrali/pics/henk+joep+ruben/
En, lieve Suuz, speciaal voor jou:
http://mrali.mine.nu/~mra(...)/henk+joep+ruben.rar
Dat zijn alle foto's in 1 bestand, die je met WinRAR op jou computer kan uitpakken en dan kan je ze bekijken zoals je wil.
P.S. de filmpjes zitten daar niet bij, die zitten niet in dat bestand, het zijn er drie, en die kan je het beste even apart downloaden uit die lijst, of op deze linkjes klikken:
http://mrali.mine.nu/~mrali/pics/henk+joep+ruben/IM000807.MPG
http://mrali.mine.nu/~mrali/pics/henk+joep+ruben/IM000826.MPG
http://mrali.mine.nu/~mrali/pics/henk+joep+ruben/IM000827.MPG
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u toch nog vragen hebben adviseer ik u om contact met mij op te nemen, dit kan per telefoon, per email, per face2face of over msn.
En wat selectie kan geen kwaad. Iemands achterhoofd is namelijk niet zo interessant.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Ali, paar punten:
1. Koop een normale camera, die kosten nu echt geen ruft meer en je kunt mensen er wél op herkennen
2. Maak ze eens niet zo idioot groot, als ik die hele lijst leegtrek en bekijk met ImageView zit ik op 99% RAM gebruik, waarom zo giga, je verliest er toch het overzicht alleen maar mee.
3. Als je foto's wilt hebben van je zelf, vraag dan even aan mij of iemand anders hem even voor je maakt, dan zien ze er vast een stuk beter uit.
Dat was het,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |