De SSH is een soort woningbouwvereniging?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Vanmiddag mezelf ingeschreven bij de SSH.
Wachttijd: 16 maanden.
Dus dat komt opzich wel mooi uit.
Tenzij ik een jaar weg ga.
De SSHU is voor huur kamers in Utrecht. ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De SSH is een soort woningbouwvereniging?
Het is inderdaad wel verstandig om je eens bij dat soort instanties in te gaan schrijven. Alleen moet je dus vaak 17 zijn en dat ben ik nog even niet..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
De SSHU is voor huur kamers in Utrecht. ja.
Ik heb mezelf bij IBB ingeschreven. Daar zit mijn zus namelijk ook.
komt vanzelfquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel verstandig om je eens bij dat soort instanties in te gaan schrijven. Alleen moet je dus vaak 17 zijn en dat ben ik nog even niet..
Nu de studentenkamers nog..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:33 schreef il_mostro het volgende:
[..]
komt vanzelf
leeftijd komt met de jaren
Tsja, moet ik eigenlijk ook 's doen... kan iig geen kwaad... hoe schrijf je je daar in?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Beetje zelfredzaamheid mag ook wel hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja, moet ik eigenlijk ook 's doen... kan iig geen kwaad... hoe schrijf je je daar in?
Ah, mooi, dat moet ik van de week ook maar gaan doen. Ik ben iig zeer benieuwd naar maandag.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Secure Shell, meest briljante uitvinden ooit!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Jij doet zeker havo?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:33 schreef il_mostro het volgende:
[..]
komt vanzelf
leeftijd komt met de jaren
Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, mooi, dat moet ik van de week ook maar gaan doen. Ik ben iig zeer benieuwd naar maandag.
Hm, je moet idd 17 zijn, ach, daar zullen ze wel geen probleem van maken, anders ga ik een boos mailtje schrijven dat ze niet mogen discrimineren op leeftijd,.
half 9 stond toch op die uitnodiging?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar.
Maar, hoe laat ga jij naar Henk (en Ruben en Joep)?
Klopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
half 9 stond toch op die uitnodiging?.
Volgens mij mijn neef ook... en die liggen het dichts bij het centrum dacht ik (en ze zijn het goedkoopst, en ze hebben snel internet)...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
De SSHU is voor huur kamers in Utrecht. ja.
Ik heb mezelf bij IBB ingeschreven. Daar zit mijn zus namelijk ook.
He, ik heb net een jaar moeten wachten tot ik me kon inschrijven, dus niet zeuren over die paar weken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, mooi, dat moet ik van de week ook maar gaan doen. Ik ben iig zeer benieuwd naar maandag.
Hm, je moet idd 17 zijn, ach, daar zullen ze wel geen probleem van maken, anders ga ik een boos mailtje schrijven dat ze niet mogen discrimineren op leeftijd,.
Was leuk bij Henk (+Joep+Ruben)!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |