1. Dat moet jij vooral zeggen, jij heb niet eens een camera. En dat je mensen niet kan herkennen ligt meer aan jou ogen of eventueel aan je beeldscherm want ik heb daar geen last van. Ook moet je er rekening mee houden dat het hele slechte omstandigheden waren om goed foto's te maken, al weet ik niet of je dat inziet met het waarschijnlijk heel gebrekkige fotografische inzicht van je.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Ali, paar punten:
1. Koop een normale camera, die kosten nu echt geen ruft meer en je kunt mensen er wél op herkennen
2. Maak ze eens niet zo idioot groot, als ik die hele lijst leegtrek en bekijk met ImageView zit ik op 99% RAM gebruik, waarom zo giga, je verliest er toch het overzicht alleen maar mee.
3. Als je foto's wilt hebben van je zelf, vraag dan even aan mij of iemand anders hem even voor je maakt, dan zien ze er vast een stuk beter uit.
Dat was het,.
Uhm, ja, weet ik niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef SuUz2ko het volgende:
Hé Alwin. Nee, ik heb het natuurlijk niet verteld aan Joram.Wat denk jij nou?!
Ow, uhm, nou als je even online komt zal ik je er wel even mee helpen.quote:Nogmaals, IK HEB GEEN WINRAR
Niet? Hangt er natuurlijk vanaf wiens achterhoofd.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En wat selectie kan geen kwaad. Iemands achterhoofd is namelijk niet zo interessant.
He, veel plezier met die meeloopdag.
ja heerlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 11:40 schreef MrAli het volgende:
Zo, twee weken helemaal vrij is best wel lekker chill zeg!
Alhoewel ik natuurlijk met jullie allemaal gigantisch mee leeft dat jullie nu nog op school zitten te zwoegen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja heerlijk
Heb vandaag een half oefen examen natuurkunde gemaakt... maar het vakantie gevoel overheerst een beetje waardoor de zin om te oefenen als sneeuw voor de zon verdwijnt![]()
Precies!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef SuUz2ko het volgende:
Het was wel te grappig voor woorden, Joram wist namelijk echt niet waar het bleef
Je was er ook niet.quote:
Zo ver was ik al en zo ver ookquote:Op maandag 9 mei 2005 17:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je was er ook niet.Alhoewel Joram er dus wel was en ie het ook niet snapt.
quote:Een vrouw ligt in het ziekenhuis bij de gynaecoloog in de bekende houding als er een man in een witte jas binnenkomt en eens goedkeurend tussen haar benen kijkt. Even later nog één en nog één. Als zij aan de vierde vraagt wanneer ze nu eindelijk behandeld gaat worden, zegt deze :"Geen flauw idee; wij zijn de gang aan het schilderen !!"
quote:
quote:Theo Maassen:
Er wordt veel geld uitgegeven aan onderzoek naar buitenaardse intelligentie, dit is heel dom. Er zijn namelijk twee mogelijkheiden: Of het bestaat wel, of het bestaat niet. Als het nou niet bestaat is het zonde van al dat geld dat erin gestopt is, en als het wel bestaat zijn er weer twee mogelijkheiden: Ze zijn minder intelligent als wij, of ze zijn intelligenter. Als ze nou minder intelligent zijn dan wij willen we er helemaal niets mee te maken hebben, en als ze nou intelligenter zijn dan wij, dan vinden zij ons veel eerder dan wij hun! Kortom, allemaal weggegooit geld!
quote:
Kun je dat misschien even nader uitleggen?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof niet echt dat het belangrijk is wat eventueel in mijn notes staat![]()
Die was afgelopen zaterdag idd op tv, daar heb ik hem ook vandaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Was laatst op tv toch?
Die had ik trouwens een paar maanden terug ook al op tv gezien.
Bij msn adressen staat er:quote:Het ICQ-nummer van deze user is: *****
1) Waarom staat er bij MSN dat je maar in het profiel moet kijken en bij ICQ het lid nummer? Is het niet makkelijker om ook gewoon het MSN-adres van de gebruiker te vermelden?quote:Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan
Je kan het proberen, en post dan hier de link ff, maar ik vind het persoonlijk nogal mierenneukerij.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:29 schreef NerdoNielso het volgende:
Persoonlijk ben ik fan om alles een beetje hetzelfde te houden en daarom erger ik me - een heel klein beetje - aan het volgende:
Naast je avatar staan 0 tot 2 pictogrammen. ICQ en MSN.
Als tekst staat er bij de ICQ bij:
[..]
Bij msn adressen staat er:
[..]
1) Waarom staat er bij MSN dat je maar in het profiel moet kijken en bij ICQ het lid nummer? Is het niet makkelijker om ook gewoon het MSN-adres van de gebruiker te vermelden?
2) Users of gebruikers, niet beide gebruiken(maar da's mierenneukerij)
Ik zag geen sticky, dus hoop dat alle tags goed zitten
(Is het een topic waard?)
Samen voor een beter fokquote:Op maandag 9 mei 2005 18:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je kan het proberen, en post dan hier de link ff, maar ik vind het persoonlijk nogal mierenneukerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |