abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26757194
Iedereen kent ze wel. Hangjongeren met scooters die overlast veroorzaken. Ze zijn te herkennen aan hun pet en (vaak) oorbel. Maar er is een oplossing. De buurt maakt nu n.l. foto's van deze pauperjeugd en stuurt ze naar de politie op, als ze overlast veroorzaken (en dat doen ze meestal). De resultaten zijn veelbelovend. De overlast is hier behoorlijk afgenomen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:16:08 #2
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_26757223
Als ik hier foto's maak van de jeugd ben ik minstens mijn tanden en mijn fototoestel kwijt
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:19:14 #3
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_26757291
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Computerleek het volgende:
De buurt maakt nu n.l. foto's van deze pauperjeugd en stuurt ze naar de politie op, als ze overlast veroorzaken (en dat doen ze meestal).
Waar is dat ? In Zalk ?
Wat zijn we aan het doen ???
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:19:22 #4
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_26757295
lol kun je er niet gewoon op schieten?
Life is easy with your eyes closed
pi_26757297
Verrassende aanpak
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:21:49 #6
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26757341
op zich een goede oplossing (of was die TT sarcastisch? )
maar waar is 'hier'?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_26757384
" Jongens iets meer naar links.. Ietsjes nog.. Nu weer iets naar rechts.. Jaaaahh.. En nu lachen! Cheese!! "

Al 's geprobeert toen hangjeugd m'n raam aan het mollen was met vuurwerk, stenen en ijsballen.. Je lokt er alleen maar meer jeugd mee.
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:25:44 #8
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26757415
En uw klacht is?
pi_26757471
quote:
Iedereen kent ze wel. Hangjongeren met scooters die overlast veroorzaken. Ze zijn te herkennen aan hun pet en (vaak) oorbel. Maar er is een oplossing. De buurt maakt nu n.l. foto's van deze pauperjeugd en stuurt ze naar de politie op, als ze overlast veroorzaken (en dat doen ze meestal). De resultaten zijn veelbelovend. De overlast is hier behoorlijk afgenomen.
Stalen pijp tussen de wielen doet ook wonderen !
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:28:32 #10
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26757483
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:25 schreef BrauN het volgende:
En uw klacht is?
ja dat ontgaat mij ook, waarschijnlijk is de TS zelf een hangjonger en was de TT sarcastisch bedoeld
pi_26757515
wat als we als boete al hun goude sieraden invorderen?
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:34:29 #12
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_26757607
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:29 schreef woutabest het volgende:
Het lijkt me wat doeltreffender als de scooters in beslag worden genomen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_26757613
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:29 schreef woutabest het volgende:
Kopen ze toch weer nieuwe bij de kruidvat voor ¤ 1.99
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:36:04 #14
3767 Herald
Come get some
pi_26757641
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:25 schreef BrauN het volgende:
En uw klacht is?
rode ogen na de seks

stomme pepperspray ook
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_26757668
iedereen zeikt over hangjongeren maar ik heb er nooit last van
ja als je langs ze loopt gaan ze irritant doen, maar niet qua geluidsoverlast ofzo
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26757671
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het lijkt me wat doeltreffender als de scooters in beslag worden genomen
jatten ze toch weer ergens anders vandaan
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:37:22 #17
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_26757677
Politie legt die dingen een beetje opzij. Handjeugd is een sociaal probleem krijgen wij laatst te horen. Ook toen er een verwarde man zich had opgesloten in onze kas kwamen die blauwe mensen hem niet ophalen. Het is een sociaal probleem meneer. "Dus mag ik hem nu uit me kas slaan?" "Nee meneer" maar ze kwamen niet. Dan maar met een stok verjagen. Hij is toen iemand anders zijn probleem geworden.
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:39:29 #18
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26757722
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:36 schreef Herald het volgende:

[..]

rode ogen na de seks

stomme pepperspray ook
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:51:03 #19
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26757936
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:37 schreef Jett het volgende:
iedereen zeikt over hangjongeren maar ik heb er nooit last van
ja als je langs ze loopt gaan ze irritant doen, maar niet qua geluidsoverlast ofzo
Ja, dat wat jij hoogstwaarschijnlijk met 'irritant doen' bedoelt, doen ze niet naar ons

En voor de rest, er moet iemand het pispaaltje van de maatschappij zijn, en sinds buitenlanders niet meer mogen op fok! zijn we overgestapt op de hangjongeren
pi_26758823
Gewoon bij gaan staan...
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:49:47 #21
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_26759094
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:36 schreef Herald het volgende:

[..]

rode ogen na de seks

stomme pepperspray ook
Tja, als je partner een beetje kinky is ingesteld krijg je dat.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_26759629
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:16 schreef Againzender het volgende:
Als ik hier foto's maak van de jeugd ben ik minstens mijn tanden en mijn fototoestel kwijt
Idd. Dan weten ze precies wie er actief bezig is met het probleem dat ze zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_26761295
Het probleem ligt gewoon bij de politie die al jaren niet streng genoeg mag optreden om dit soort volk aan de pakken.
pi_26761359
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:06 schreef AltamirA het volgende:
Het probleem ligt gewoon bij de politie die al jaren niet streng genoeg mag optreden om dit soort volk aan de pakken.
politie: je staat op straat
jongere: O
politie: je weet toch wel dat het verboden is he
jongere: nee
politie: kom maar mee naar het politiebureau.

oftewel: wat kunnen ze doen?
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:20:54 #25
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26763040
quote:
NSBers eerste klas, je hebt er alleen last van als je er op gaat letten. Ik heb er totaal nooit last van, en kan er zelfs fatsoenlijk mee communiceren over het algemeen zijn ze zo knetter als maar kan dus ook rustig.
Tip: erger je er niet aan, je houdt jezelf voor de gek en spreekt ook nog eens de rest van de buurt na.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  donderdag 5 mei 2005 @ 23:00:28 #26
101852 kokos
mividaloca
pi_26765870
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:08 schreef woutabest het volgende:

[..]

politie: je staat op straat
jongere: O
politie: je weet toch wel dat het verboden is he
jongere: nee
politie: kom maar mee naar het politiebureau.

oftewel: wat kunnen ze doen?
Je, vergeet de ID plicht.
Viva los Vatos Locos
pi_26770804
Van de week, was ik bij zon'n pleintje allemaal mensen komen bij elkaar gezellig praten, voetballen etc etc.

Komt er een gast op een damn mooie aerox aangereden, maar wat een herrie. Zo'n wijf kwam aanrenne naar ons toe met 2 herders. Gast met de Aerox natuurlijk gelijk weg.

Zegt dat dom wicht "Volgende persoon die overlast hier veroorzaakt die laat ik door me honde pakken, Het moet is afgelopen zijn met die tering herrie van jullie. Me honden maken alles van je kapot. Klote kinderen"

Hmmmz lekker dan?? En van die gare sirene elke eerste maandag om 12 uur afgaan heb je geen last? Auto's die dom parkeren heb je geen last?.

Ik bij iemand achterop de scooter, rijden we net 10 meter van het pleintje en ja hoor geile motormuis agent richting het pleintje en ons aankijke VIEZE PEDOFIEL
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:25:45 #28
72550 blackmage
happy slap
pi_26770828
waarom moeten die scooters enzo eigelijk zon herrie maken?
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_26770837
coool,pimpin baby! that's it!.

Nee het is gewoon omdat het zo gruwlijk mooi is , maatje van me heeft een aerox met een twinner. Twinner = 2 uitlaatjes die pas echt ASO lawaai maken. Stond er een rollerbank hier durfde hij gelijk niet meer te rijden.

Inmiddels twinner al verkocht
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:30:42 #30
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_26770842
quote:
Maar weinig mensen die dergelijke actie durven ondernemen lijkt mij,zeker als je de gemiddelde tiener dezerdagen ziet.
Die schrikken nergens voor terug en zijn akelig hard qua mentaliteit,en vaak extreem in hun gedrag!
Maak je een foto schoppen ze je voordeur eruit,pakken ze je camera af,halen je huis leeg en als je mazzel hebt slaan ze je alleen een kopje kleiner.
Zelf foto's maken lijkt me dus niet de oplossing,moet het eerder zoeken denk ik bij camera toezicht,samenscholings verboden in probleemwijken/gebieden,en politie die snel en adequaat reageren als de nood aan de man is.(wat vaak niet het geval is).
Heb je alleen nog justitie nodig zodat ze daadwerkelijk gestraft worden als ze wat uitvreten.....
Watch the white line......
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:34:01 #31
72550 blackmage
happy slap
pi_26770851
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:29 schreef jiigg het volgende:
coool,pimpin baby! that's it!.

Nee het is gewoon omdat het zo gruwlijk mooi is , maatje van me heeft een aerox met een twinner. Twinner = 2 uitlaatjes die pas echt ASO lawaai maken. Stond er een rollerbank hier durfde hij gelijk niet meer te rijden.

Inmiddels twinner al verkocht
zucht? ik ben zelf ook 16 ik ga ook een scooter halen maar ik hoef geen "gruwelijk mooie" herrie.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:36:09 #32
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770855
quote:
De politie heeft er bij jou in Staphorst er dan wel tijd voor (of welk klein kut dorp je ook vandaan komt waar twee jongetjes op een scooter als een probleem worden gezien )

Maar in steden als Rotterdam Utrecht Denhaag hebben ze wel meer te doen dan naar jou foto''tjes te kijkn van jongetjes op de scooter.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_26770862
Lekker lullig voor ons dan , alleen omdat onze scooters iets te hard gaan gaan ze foto's maken.
Zou echt wel een baksteen pakke en dreigen, en ja maar zitte zeiken als je een bekeuring krijgt van: "Verdomme laat ze boefe vangen, en niet mij omdat ik 5 km te hard rij op de snelweg".

Ga dan ook geen foto's van ons maken als je alleen maar aan het kankere bent op diej pliesie
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:38:27 #34
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770865
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:37 schreef jiigg het volgende:
Lekker lullig voor ons dan , alleen omdat onze scooters iets te hard gaan gaan ze foto's maken.
Zou echt wel een baksteen pakke en dreigen, en ja maar zitte zeiken als je een bekeuring krijgt van: "Verdomme laat ze boefe vangen, en niet mij omdat ik 5 km te hard rij op de snelweg".

Ga dan ook geen foto's van ons maken als je alleen maar aan het kankere bent op diej pliesie
Gast serieus uit welke asso buurt kom jij nou weer vandaan
quote:
Zou echt wel een baksteen pakke en dreigen
Je bijstand moeder heeft zeker lang op de kleintjes gelet dat je nu een pc bezit
Do it again now
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:38:48 #35
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26770867
quote:

Jezus, wat ben jij een mongool .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_26770872
kom niet uit een aso buurt, naja er zijn best wel een paar. Maargoed gewoon dik aso is dat als je foto's gaat schieten van jongeren die op een pleintje staan... omdat ze "overlast" geven
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:42:54 #37
72550 blackmage
happy slap
pi_26770879
ga gvd dan niet op dat pleintje staan . en nou op bokken
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:43:08 #38
109557 Scuderia_Mark
pi_26770880
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:34 schreef blackmage het volgende:

[..]

zucht? ik ben zelf ook 16 ik ga ook een scooter halen maar ik hoef geen "gruwelijk mooie" herrie.
Toen ik 16 was,al weer bijna 16jaar geleden(zucht),en ik door ging voor hangjongere ging het er iets anders aan toe.
Vandaag de dag rijdt die jeugd haast alleen nog maar op scooters,de meeste van ons reden schakelbrommers,is veeeeeel leuker rijden vind ik!
Bovendien vraten we(als groep zijnde) ook wel eens wat uit al was het niet zo extreem als nu,wilde de meiden ook imponeren met onze brommers,beetje blowen........je weet wel hoe dat gaat!
Het verschil met toen en nu is ook idd de dicibellen die gewenst zijn.
Ik heb altijd ZWAAR opgevoerde schakelbrommers gereden wat me veel fun heeft opgeleverd.
Waar ik echter een hekel aan had en zag als een groot nadeel was de herrie die het ding maakte doordat ie was opgevoert.
We hadden liever een onwijs snelle brommer die zo stil mogelijk was,terwijl ze nu vaak liever een herriebak onder hun kont hebben om op te vallen.
Hoor je iets van kilometers afstand aan komen 'scheuren' ,maar blijkt bij het voorbij rijden dat het ding meer herrie maakt dan dat ie snel is.......hahaha!
Tegenwoordig zie je zelden meer een mooie snelle schakelbrommer wat ik best zonde vindt...............sprak deze semi-bejaarde!
pi_26770884
ja waarom mag ik geen baksteen pakken, Vraag er toch niet om of ze een foto van mij maken. Iedereen altijd maar zeiken ga liever boefe vangen, moeten ze nu niet gaan zeiken over hangjongeren en scooters...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:45:14 #40
72550 blackmage
happy slap
pi_26770889
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:43 schreef Scuderia_Mark het volgende:

[..]
knip
je hebt wel gelijk ja maar dan vind ik die opgevoerde dure schakelbrommertjes ook wel weer wat minder zoals die derbi's die rustig 120 halen enzo.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:45:28 #41
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770890
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:44 schreef jiigg het volgende:
ja waarom mag ik geen baksteen pakken, Vraag er toch niet om of ze een foto van mij maken. Iedereen altijd maar zeiken ga liever boefe vangen, moeten ze nu niet gaan zeiken over hangjongeren en scooters...
Dus als iemand een foto van je maakt komt het niet in je grote hoofd op met kleine hersen inhoud om te vragen waarom die foto gemaakt word en dan rustig te gaan praten ?
Do it again now
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:47:31 #42
72550 blackmage
happy slap
pi_26770895
jiigg zo te horen heb je ook nog een groot hoofd, dus scheer je weg rekel.
pi_26770898
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:43 schreef Scuderia_Mark het volgende:

[..]

Toen ik 16 was,al weer bijna 16jaar geleden(zucht),en ik door ging voor hangjongere ging het er iets anders aan toe.
Vandaag de dag rijdt die jeugd haast alleen nog maar op scooters,de meeste van ons reden schakelbrommers,is veeeeeel leuker rijden vind ik!
Bovendien vraten we(als groep zijnde) ook wel eens wat uit al was het niet zo extreem als nu,wilde de meiden ook imponeren met onze brommers,beetje blowen........je weet wel hoe dat gaat!
Het verschil met toen en nu is ook idd de dicibellen die gewenst zijn.
Ik heb altijd ZWAAR opgevoerde schakelbrommers gereden wat me veel fun heeft opgeleverd.
Waar ik echter een hekel aan had en zag als een groot nadeel was de herrie die het ding maakte doordat ie was opgevoert.
We hadden liever een onwijs snelle brommer die zo stil mogelijk was,terwijl ze nu vaak liever een herriebak onder hun kont hebben om op te vallen.
Hoor je iets van kilometers afstand aan komen 'scheuren' ,maar blijkt bij het voorbij rijden dat het ding meer herrie maakt dan dat ie snel is.......hahaha!
Tegenwoordig zie je zelden meer een mooie snelle schakelbrommer wat ik best zonde vindt...............sprak deze semi-bejaarde!
Je hebt gelijk dat het geluid gewoon TE hard is, maar een mooi geluidje mag er ook wel weze. Zelf heb ik binnen 3 weken ook een scooter. Wil gewoon een mooie uitlaat eronder met een mooi geluidje.

Je hebt van die mensen die gewoon express het erom doen om zoveel mogelijk decibel te produceren.

Over de meiden, tja die horen er nu eenmaal bij . Of willen jullie zeggen dat het vroegah alleen maar op het pleintje staan was en met jongens onder elkaar praten.

Btw voor een oudje weet je toch wel veel
pi_26770906
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Dus als iemand een foto van je maakt komt het niet in je grote hoofd op met kleine hersen inhoud om te vragen waarom die foto gemaakt word en dan rustig te gaan praten ?
Tuurlijk zou ik eerst rustig gaan praten, maar je weet nu toch al van die gare mensen die foto's maken dat ze het toch niet doen.

Gewoon rustig vragen waarom die foto's zijn genomen, en anders tja ........
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:51:05 #45
109557 Scuderia_Mark
pi_26770910
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:45 schreef blackmage het volgende:

[..]

je hebt wel gelijk ja maar dan vind ik die opgevoerde dure schakelbrommertjes ook wel weer wat minder zoals die derbi's die rustig 120 halen enzo.

Fragile dingen waren dat.........derbi's........hahaha.
Ik heb voornamelijk Honda MT/MTX gereden,en een Yamaha RD(die ik nog heb staan omdat ik hem niet kwijt wilde),en geloof me........die gaan hard mits goed opgevoerd!
Heb zelfs ooit de mazzel gehad een duitse Mtx te kunnen kopen,80cc watergekoeld met een 110 chroomwand cilinder.
Dat ding taaide af dat was gewoon schandalig,en hij was ook nog eens relatief stil,man wat was dat een gaaf ding!

Vroegah.....................zucht! @
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:51:45 #46
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770913
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:49 schreef jiigg het volgende:

[..]

Tuurlijk zou ik eerst rustig gaan praten, maar je weet nu toch al van die gare mensen die foto's maken dat ze het toch niet doen.

Gewoon rustig vragen waarom die foto's zijn genomen, en anders tja ........
Nu opeens wel

Vraagje heb jij moeite met ABN en loop je rond in lonsdale kleding en heb je een *stoere* vriendin van het kamp met blond haar die rookt als een ketting en er nu nog strak uitziet maar over een paar jaar de kopie is van hannah tokkie ?
Do it again now
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:53:18 #47
72550 blackmage
happy slap
pi_26770923
jiigg heb jij zon oorbel met zon plastic diamantje er in?
pi_26770924
waarom niet, en hoezo kamp?:S
pi_26770927
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:48 schreef jiigg het volgende:
Wil gewoon een mooie uitlaat eronder met een mooi geluidje.
En dat betekent dus (als je ook maar enig oordeel bezit) dat dat ding vanaf honderd meter onhoorbaar is.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_26770928
En NEE ik draag geen lonsdale kleding, Heb geen oorbel. Slik geen drugs
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:54:45 #51
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770929
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:53 schreef jiigg het volgende:
waarom niet, en hoezo kamp?:S
Je loopt dus in Lonsdale kleding en komt uit een of ander boeren dorp?

Laat maar dan weet ik genoeg

Je kan er niks aan doen dat je zo dom bent je ouders zijn ook dom en je bent zo opgevoed voordeel is wel je word niet ouder dan 56
Do it again now
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:56:43 #52
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770937
Jiigg wil jij vet pimping populair worden hier?/
Gan dan hier heen Onzin voor je leven! en ga dan stoer vertellen over je scooter
Dan zijn ze zins drie mei helemaal fan van , Jongetjes als jij
Do it again now
pi_26770941
wat denk je wel niet, dikke mongool die je bent. Miss draag je zelf wel lonsdale. Houden mensen die lonsdale dragen van rap/lounge/R&B? NEE houden alleen maar van hardcore dus hou tering smoelwerk dicht.

Aaah zielige peuter dat jij bent, Gaat gelijk over ouders beginnen, hoe laag kan je zijn. Wat hebben mijn ouders hier mee te maken.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:58:35 #54
72550 blackmage
happy slap
pi_26770945
elmaikel ik had het niet beter kunnen zeggen.

jigg ga je er nou echt op in?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:00:23 #55
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26770958
Het is een marokkaan. Ik weet het zeker.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:00:27 #56
109557 Scuderia_Mark
pi_26770959
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:48 schreef jiigg het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat het geluid gewoon TE hard is, maar een mooi geluidje mag er ook wel weze. Zelf heb ik binnen 3 weken ook een scooter. Wil gewoon een mooie uitlaat eronder met een mooi geluidje.

Je hebt van die mensen die gewoon express het erom doen om zoveel mogelijk decibel te produceren.

Over de meiden, tja die horen er nu eenmaal bij . Of willen jullie zeggen dat het vroegah alleen maar op het pleintje staan was en met jongens onder elkaar praten.

Btw voor een oudje weet je toch wel veel
Een mooi geluidje is zeker wenselijk,maar met mate,mede omdat je dan in je voordeel bent tov wouten.
Meiden hoorde er vroegah ook al bij,en nee we praten niet alleen maar,er werd veel 'lip gelezen',wat denk jij nou.......?!?
Heb op vele gebieden ervaring waardoor ik best wijs ben voor m'n leeftijd.,laten we het daar maar op houden haha.
Ik kijk dan ook anders tegen de huidige jeugd op en kan best veel van ze hebben omdat ik weet hoe die zaken gaan,ben ook eens jong geweest ofcourse!
Daarom zeg ik niet te ergens iets van,laten ze me met rust,respecteren ze me en gaan ze me niet lopen fucken is er niks aan de hand.
Ben van het type krijgt retour hoe je me behandelt,zijn mensen goed voor me ben ik het voor hun,tonen ze me respect krijgen ze het ook van mijn kant.
Ben nooit op rotzooi uit maar gaan mensen me lopen zoeken,schoppen ze tegen me aan,dan heb ik zoiets;ready to rumble.........

Nog 1 tip van deze semi-bejaarde;relax,haal niet TE veel shit uit en geniet van je jonge leven.........want voor je het weet ben je 30 geweest en ben je net als ik een ouwe lul!

Mannnnnnnnnnnnnn,zou ik nog eens 16 willen zijn zeg.............
pi_26770960
ja toevallig wel ja, aangezien meneer hier over ouders gaat schelden en het totaal nergens op slaat.
pi_26770964
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:

Je kan er niks aan doen dat je zo dom bent je ouders zijn ook dom en je bent zo opgevoed voordeel is wel je word niet ouder dan 56
En iets later...
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jiigg wil jij vet pimping populair worden hier?/
Gan dan hier heen Onzin voor je leven! en ga dan stoer vertellen over je scooter
Dan zijn ze zins drie mei helemaal fan van , Jongetjes als jij
Spaar jij soms minachting?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:02:59 #59
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770968
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:58 schreef jiigg het volgende:
wat denk je wel niet, dikke mongool die je bent. Miss draag je zelf wel lonsdale. Houden mensen die lonsdale dragen van rap/lounge/R&B? NEE houden alleen maar van hardcore dus hou tering smoelwerk dicht.

Aaah zielige peuter dat jij bent, Gaat gelijk over ouders beginnen, hoe laag kan je zijn. Wat hebben mijn ouders hier mee te maken.
Ga je me nu vermoorden ?

Nauwja dan moet je me huis in de fik zetten ofzo want ik ga nu naar me nest
Do it again now
pi_26770976
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 04:00 schreef Scuderia_Mark het volgende:

[..]

Een mooi geluidje is zeker wenselijk,maar met mate,mede omdat je dan in je voordeel bent tov wouten.
Meiden hoorde er vroegah ook al bij,en nee we praten niet alleen maar,er werd veel 'lip gelezen',wat denk jij nou.......?!?
Heb op vele gebieden ervaring waardoor ik best wijs ben voor m'n leeftijd.,laten we het daar maar op houden haha.
Ik kijk dan ook anders tegen de huidige jeugd op en kan best veel van ze hebben omdat ik weet hoe die zaken gaan,ben ook eens jong geweest ofcourse!
Daarom zeg ik niet te ergens iets van,laten ze me met rust,respecteren ze me en gaan ze me niet lopen fucken is er niks aan de hand.
Ben van het type krijgt retour hoe je me behandelt,zijn mensen goed voor me ben ik het voor hun,tonen ze me respect krijgen ze het ook van mijn kant.
Ben nooit op rotzooi uit maar gaan mensen me lopen zoeken,schoppen ze tegen me aan,dan heb ik zoiets;ready to rumble.........

Nog 1 tip van deze semi-bejaarde;relax,haal niet TE veel shit uit en geniet van je jonge leven.........want voor je het weet ben je 30 geweest en ben je net als ik een ouwe lul!

Mannnnnnnnnnnnnn,zou ik nog eens 16 willen zijn zeg.............
hehe iemand die het begrijpt, en waarom zou ik wille pimpen met me scooter? alleen omdat ik een andere uitlaat erop wil?

Is toc het zelfde bij een auto, ik wil andere velgen,andere uitlaat blablabla
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:04:15 #61
109557 Scuderia_Mark
pi_26770978
Komop,laten we het gezellig houden hey,anders zie ik dit topic soon achter een slotje verdwijnen en da's zonde.
Er zijn tenminste nog een paar wakkere luitjes hier online............
pi_26770982
Tuurlijk wil ik dat wel, maar ik geef enkel een paar antwoorden waarom het niet eerlijk is blablabla en dan krijg je als reactie "je ouders blablabla".

Wat heb ik daar nou aan? ga je het dan niet uitlokken?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:07:30 #63
109557 Scuderia_Mark
pi_26770988
Laat je niet gek maken jiigg,ieder zo zijn ding!
De een heeft een 'tik' van brommers/scooters,de ander heeft datzelfde weer met z'n auto,weer een ander spaart het een of ander,ieder zo zijn voorkeur he!
Tenslotte zijn we geen van alle hetzelfde en da's maar goed ook,was dee wereld namelijk f.cking saai.... .
M.a.w. ; Laat ze toch lullen.............kan het jouw wat schelen..........toch?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 09:41:10 #64
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_26771976
Spijkerstrips op de weg willen ook nogal eens voor verrassende resultataen zorgen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_26772133
Ik moet altijd wel lachen om die hangjongeren. Ze staan altijd in groepjes, denken dat ze stoer zijn en leven van dag tot dag zonder doel. Vervolgens proberen ze stoer te doen door een sigaret tussen hun duim en wijsvinger vast te pakken, zetten het gezicht schuin in de lucht en trekken aan de sigaret. Ja ja, nou ben je iemand.

Nee, stuur dit tuig maar een jaartje naar Noord-Korea. Even wat discipline bijbrengen.
pi_26772880
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:44 schreef jiigg het volgende:
Damn ga terug naar school jij en leer normaal schrijven. Kansloze
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_26773110
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 04:05 schreef jiigg het volgende:
Tuurlijk wil ik dat wel, maar ik geef enkel een paar antwoorden waarom het niet eerlijk is blablabla en dan krijg je als reactie "je ouders blablabla".

Wat heb ik daar nou aan? ga je het dan niet uitlokken?
Ga van mijn planeet af.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:22:37 #68
101852 kokos
mividaloca
pi_26775010
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:34 schreef blackmage het volgende:

[..]

Klopt ! Mee eens !
quote:

Als je elke keer weer staat te pruttele op een pleintje kan ik de overlast begrijpen ja. Wij stonden ook vaak op het zelfde pleintje tot dat er een 'vertegenwoordiger van de straat' kwam en ons netjes weg te gaan. Ja, wij zijn liev .
Viva los Vatos Locos
pi_26775168
Peurschuim in de uitlaten
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:25:40 #70
72550 blackmage
happy slap
pi_26776388
stuk voor stuk volgens en de uitlaten jaten en het open gat even dichtmaken een homp aarde/zand is ook fijn.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:25:13 #71
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_26777778
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 04:03 schreef jiigg het volgende:

[..]

hehe iemand die het begrijpt, en waarom zou ik wille pimpen met me scooter? alleen omdat ik een andere uitlaat erop wil?

Is toc het zelfde bij een auto, ik wil andere velgen,andere uitlaat blablabla
Moet je eens kijken hoe jij gaat huilen als ik de hele avond met mijn auto voor jouw deur sta te gassen, avond na avond.
Wedden dat jij ook op een gegeven moment op hoge poten naar buiten komt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_26778603
Oprotten met de vuile achterlijke sjonnie scooters.

Wat erop rijd is allemaal tuig en uitschot, met achterop van die blonde dellen.

Allemaal de schredder in die meuk
pi_26778840
Ik sluit mij hierbij aan
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:44:45 #74
76470 Multiply
LA Lakers
pi_26779743
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef Impreza_STI het volgende:

Dat is ook niet aardig.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:01:02 #75
114120 gigant
pi_26780197
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef Impreza_STI het volgende:

Wat noem jij een Impreze dan? Wagens die je nadat je een scooter heb gehad koopt. Hetzelfde sjonnie volk rijdt daarin rond.

TT neem je echt die moeite om fotos te maken van dat soort mensen, ik kan er niks aan doen maar is het niet heel erg sneu? Dat je die moeite neemt om jezelf de eeuwige pispaal te maken. geloof me ze komen er achter en dan ben je jaren achter mekaar de lul, meerdere generaties lang. Ik hoor het zelfs nog in de buurt over bepalaade mensen die fotos maakte.
Allemaal leuke kleine grapjes krijg je dan, vooral oud en nieuw gaat feest voor jou worden.

Dus laat die fotos maken alsjeblieft aan de buren over.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:46:54 #76
72550 blackmage
happy slap
pi_26782600
de sjonnies vallen de sjonnies aan en het opic blijft als maar leuker worden.
pi_26784791
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:01 schreef gigant het volgende:

[..]

Wat noem jij een Impreze dan? Wagens die je nadat je een scooter heb gehad koopt. Hetzelfde sjonnie volk rijdt daarin rond.

TT neem je echt die moeite om fotos te maken van dat soort mensen, ik kan er niks aan doen maar is het niet heel erg sneu? Dat je die moeite neemt om jezelf de eeuwige pispaal te maken. geloof me ze komen er achter en dan ben je jaren achter mekaar de lul, meerdere generaties lang. Ik hoor het zelfs nog in de buurt over bepalaade mensen die fotos maakte.
Allemaal leuke kleine grapjes krijg je dan, vooral oud en nieuw gaat feest voor jou worden.

Dus laat die fotos maken alsjeblieft aan de buren over.
Koop een taart en vier het.
Owja btw, leer Impreza schrijven, dan praten we verder.

PS. Heb geen impreza
  zaterdag 7 mei 2005 @ 10:21:49 #78
114120 gigant
pi_26796319
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

Koop een taart en vier het.
Owja btw, leer Impreza schrijven, dan praten we verder.

PS. Heb geen impreza
Ga niet zeiken over een typfoutje, bij mensen met dit niveau neem ik de moeite niet eens om te discuseren.
pi_26803390
Op TV Oost hadden ze gisteren een onderwerp over jongeren die maar geen werk vonden. Inderdaad... alleen maar paupers met petten en oorbellen. Wie wil dat soort figuren nou bij zich hebben werken?
pi_26806831
Verbaast me inderdaad niks
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:00:07 #81
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_26806899
Inderdaad.. die kuthangbejaarden met hun scootmobielen en rollators .. .

Opsluiten zeg ik je .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  Redactie Games zaterdag 7 mei 2005 @ 19:03:25 #82
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_26806975
Heey, leuk kom je het politiebureau binnen....

Jij:"Ik heb de oplossing gevonden voor het "hangjongeren/tuig" probleem!!
Politie: Ja, wat dan?
Jij: Ik heb foto's gemaakt...
Politie: Ow, fijn voor je
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator zaterdag 7 mei 2005 @ 19:15:52 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_26807298
bij ons zijn ze te herkennen aan hun brommers en scooters...
Goh

Laat ze lekker, heb je last, een stok tussen het wiel is handig,
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 7 mei 2005 @ 20:06:25 #84
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_26808790
We nemen die scooters in beslag,
en geven de pubers een nieuwe hangplek aan een paal.

En nu bier, en een slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')